Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 October 2002, 15:43   #1
knuffelbeestje
Guest
 
Berichten: n/a
Question taak geschiedenis: Billy Joël, Goodnight Saigon

hallo ik moet een werk maken voor geschiedenis, en zit echt met de handen in het haar, wie wil me helpen?????
ik moet woorden uit het liedje Goodnight Saigon van Billy Joël verklaren, de woorden zijn: we were so gung ho, we left in plastic as numbered corpses, they sent us Playboy, they gave us Bob Hope, we had no cameras, to schoot the landscape, we played our Doors tapes, Remember Charlie, remember Baker, and the nicht seemed to last as long as six weeks on parris Island, They heard the hum of our motors, they counted the rotors.
dan moeten we ook nog de eigenheid van de oorlog aantonen aan de hand van fragmenten uit de tekst, en een eigen interpretatie geven van het lied.
kan iemand mij helpen want ik zie het echt niet zitten ze
indien jullie willen zet ik de tekst wel online.
degene die me willen helpen, alvast bedankt!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2002, 23:12   #2
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou je SUPERGRAAG willen helpen, als ik maar iets van engels en geschiedenis snapte

Sorry, echt waar !!! Ik zit ook met de handen in het haar, ik heb keiveel huiswerk gewoon

Zelfs al krijg ik er een jaar de tijd voor, ik ga het NOOOOIT afkrijgen !!!!!!!!!!!

Veel liefs en echt nog superveel suc6 !!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.