Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 July 2005, 16:50   #1
Mareentje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard een probleem help

hallo

Ik zit met een probleempje en hoop dat jullie me kunnen adviezeren. Ik ken me vriend al 2 jaar en we hebben nu 1 jaar een relatie. In die 2 jaar is t niet vaak voorgekomen maar er ontstaat weleens ruzie om de kleinste dingen.

Nu is t zo dat hij op een gegeven moment naar huis ging. terwijl hij maar 2 uurtjes bij me was geweest, dus ik vroeg m kan je niet langer blijven? zei die nee dus ik maakte een grap oke dan krijg je geen afscheid zoen.

toen wassie beledigd en weg ik kwam er savonds achter door zn bericht dat die gewetst was. dus ik boot mn excus aan voor mn gedrag. nu sms tie wel gewoon een avond berichtje maar het gaat niet in op mijn excuus aanbod. terwijl ik al 6 keer sorry heb gezegd! wie kan me helpen? wat moet ik doen? want t vreed me op en als ik bel neemt hij ook niet op!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 17:18   #2
Mareentje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet alleen wel heel goed dat die van die moeilijke buien heeft ik bedoelde meer van ik weet niet zo goed of ik er verder op in moet gaan of laten slingeren wat zouden jullie doen ik zelf twijfel erg omdat ik nog al iemand ben die gauw van streek is
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 17:52   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je hem weer ziet er nog even over hebben, dan kan hij er ook niet omheen draaien of negeren. Misschien is hij het zelfs alweer vergeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 20:39   #4
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat als grapje bij de ene bedoeld is kan vaak verkeerd overkomen. Misschien kan je naar hem thuis toe gaan als je zeker weet dat hij thuis is en het uit praten. Dan kan hij je zeker niet negeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2005, 09:21   #5
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

ik heb de laatste tijd de neiging om zon dingen ook verkeerd op te nemen...

je weet dat het een grapje is...maar ergens zit het je toch dwars,waarom weet je niet...

dat is redelijk klote hoor

ik kan het niet riskeren om te laat te komen bij mij thuis,want dan krijg ik ruzie en mag ik misschien de volgende x niet weg.Als ik dan door moet gaan,en zij wilt dat niet,kan ze zo wel is een grapje maken...

maar daar kan ik dus soms niet mee omgaan,omdat ik het alleen maar doe zodat ik de volgende x weg mag en haar weer kan zien,als ik dat zeg snapt ze het wel,maar dat ik dat elke x opnieuw moet zeggen gaat soms lastig worden...
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2005, 09:42   #6
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik denk dat je niet zo vaak moet zeggen dat het je spijt.
Ik bedoel, na een of twee keer weet hij het echt wel.

Je hebt al 1 jaar een relatie, hij zal het echt niet uitmaken om zo iets onbenulligs. En als hij het wel doet, dan voelt hij al langer niets meer voor je, want ik kan me niet voorstellen dat je om zo'n grapje erg boos kan worden.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 15:29   #7
marie99
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mai je vriend lijkt me een gevoelige kerel, vaak komen dingen die meisjes zeggen anders over bij jongens en kan hij het dus heel verkeerd hebben opgenomen, hij zal er wel over geraken al sjullie al een jaar lang een relatie hebben! voor zoiets zet je er geen punt achter, als je echt al zoveel sorry hebt gezegd is het zijn ding dat hij nukkig blijft doen,....
klinkt beetje kreng-achtig ma't is zo :s
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.