Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 January 2006, 10:51   #1
Stellastarr
Lid
 
Stellastarr's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2005
Berichten: 40
Standaard liefde of niet?

een jongen die ik van een forum ken, heb ik vorige week dinsdag eindelijk een keer in het echt gezien. het was heel gezellig en die dag erna vroeg hij me of ik vrijdag ook in amsterdam zou zijn, dan konden we elkaar weer zien. dat gebeurde, het was allemaal weer gezellig, maar er gebeurde niet wat spannends, wel als we elkaar aankijken dat er dan een soort chemie hangt of spanning, maar daar bleef het bij.
Toen later smste hij ook van ja je bent leuk saar, ik ga niet voor niets 2 treinen missen voor jou enzo. En toen met oud&nieuw smste ik hem dat ik em wel erg leuk vond, en hij beaamde dat , dat hij mij ook leuk vind.
Dus toen zaten we vanja wel nog een keer elkaar zien, omdat hij maandagmiddag weer weg zou gaan. Dus dat werd dan maandagochtend. Ik ontzettend vroeg mijn bed uit, voor hem,
het was heel gezellig maandag, filmpje gekeken. na een 1,5 uur ofweetikveel, kusten we eindelijk. Het leek soms wel alsof er meer passie in zat dan normaal, hij drukte soms heel hard mij tege hem aan, alsof het nu er uitkwam waar hij zo op moest wachten.

Gister op msn hadden we het over ons, hij zei mij dat hij echt wel 5x had nagedacht voordat hij met mij kuste.
Hij vroeg me hoe leuk ik hem vond, en ik antwoordde een beetje nonchelant, dat ik het niet zo wist, maar dat ik niet voor zomaar iemand zo vroeg uit mn bed ga.
Hij zei me dat hij niet verliefd is, maar dat hij me wel erg leuk vind (maarja, dat heb ik ook, ik ken em nu amper een week). Eerst begon hij een beetje van ja we zien wel en in juli ben ik wel weer in NL dus gewoon geduld hebben.
Toen ik toen antwoordde dat ik het dan maar hierbij laat omdat ik niet wil wachten zolang, begon hij in ene minder oppervlakkig en zei hij me dat hij het stom vind om ergens mee te stoppen wat je goed laat voelen enzo. Dat hij wel tijd kan vinden om een lang weekend naar nederland te komen en alles.
Toen eve later viel zn internet uit, hij kwam toen weer online en toen begon ie dat hij dan wel naar NL komt en dat ik dan een keer of 1 of 2 ofzo nar Parijs moet komen en dat hij wel het maximale eruit wil halen. Toen zei ie ineens ook dat hij nu wel graag zou willen dat ik bij hem zou zijn.

ik weet niet echt wat ik moet denken, aan het begin is ie heel oppervlakkig eigenlijks erover, van we zien wel enzo, en op het laatst nadat ik zei van nouja laat dan maar, begon ie ineens anders, en toen hij even dan gekloot met internet had, was hij ineens helemaaal anders.

ik ben ook niet de meest open persoon maar wat denken jullie?
wil hij nu gwoon het maximale eruit halen zodat ie toch nog een scharrel heeft of zal hij daadwerkelijk me echt super leuk vinden ofzo?
__________________
When theres nothing left to burn, you have to set yourself on fire
Stellastarr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 11:07   #2
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik eerlijk ben, zou ik het ook erg moeilijk vinden om na zo'n korte periode, een week, om dan te zeggen dat ik wel een half jaar zou kunnen wachten. Ik zou gewoon doorgaan, en op het moment dat hij terug is kan je altijd nog kijken wat het is. Je bent maar een keer jong, en om op deze leeftijd al een half jaar gaan wachten op iemand die je eigelijk pas een week kent zou ik niet doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 11:35   #3
Stellastarr
Lid
 
Stellastarr's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2005
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieky
Als ik eerlijk ben, zou ik het ook erg moeilijk vinden om na zo'n korte periode, een week, om dan te zeggen dat ik wel een half jaar zou kunnen wachten. Ik zou gewoon doorgaan, en op het moment dat hij terug is kan je altijd nog kijken wat het is. Je bent maar een keer jong, en om op deze leeftijd al een half jaar gaan wachten op iemand die je eigelijk pas een week kent zou ik niet doen.
ja maar als hij over een maand hierheen komt en ik daarna ook nog naar hem enzo, is het niet meer een half jaar wachten en missen
__________________
When theres nothing left to burn, you have to set yourself on fire
Stellastarr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 15:32   #4
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Lijkt me heel moeilijk, omdat jullie elkaar nog niet zo lang kennen. Ik denk dat je hele hoge verwachtingen hebt elke maand, en bovendien is Parijs ook niet bijzonder goedkoop ofzo Denk dat je er heel goed over na moet denken, en vraag hem desnoods op de man af of hij je als een scharrel ziet of niet.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 16:12   #5
Stellastarr
Lid
 
Stellastarr's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2005
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Lijkt me heel moeilijk, omdat jullie elkaar nog niet zo lang kennen. Ik denk dat je hele hoge verwachtingen hebt elke maand, en bovendien is Parijs ook niet bijzonder goedkoop ofzo Denk dat je er heel goed over na moet denken, en vraag hem desnoods op de man af of hij je als een scharrel ziet of niet.
gister in dat gesprek is dat ook aan de orde gekomen, dat was aan het begin, toen vroeg ik hem van ja wil je dat je gewoon iemand hebt zodat als je in nl bent iig een scharrel hebt. toen zei hij dat hij niet wist wat ik wilde en hij niet wist wat hij mij moest bieden.
maar hij zag mij iig niet als een scharrel op die manier. en hij wil er dus gewoon uithalen wat erin zit en hij komt als alles doorgaat in maart iig bij mij logeren.

mijn betekenis v scharrels zijn iemand waar je nit om geeft en gebruikt omdat je aandacht nodig hebt.. wat is jullie betekenis v scharrel?
__________________
When theres nothing left to burn, you have to set yourself on fire
Stellastarr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 17:02   #6
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn betekenis van een scharrel, is gewoon iemand die je op zich wel leuk vind, maar niet iemand waarbij je echt het gevoel hebt van dat is de 'ware'
Je gebruikt dr dan niet, maar je weet zelf al wel dat het niet voor altijd zal zijn.

Ik zou toch echt nog eens heel goed nadenken, want ik vind een maand wachten toch ook nog redelijk lang, als je pas een week iets hebt.
Je kunt wel op hem wachten, maar hij kan in parijs ook nog iets leuks vinden. Dat klinkt mss wel hard. En je denkt nu van: "Maar dat doet ie toch niet!!" Maar wat zou jij doen, als je iemand tegen komt waarvan je echt iets hebt van WOW!! Ik zou het gewoon z'n beloop laten gaan.
Als ik jou was zou ik gewoon kijken hoe het gaat. En niet gaan scharrellen, maar als je iemand tegen komt waarvan jij hebt van die wil ik echt wel 'hebben' dan zou ik hem niet laten lopen. Straks heb je er spijt van, en dan zul je je zelf voor je kop slaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 17:27   #7
Stellastarr
Lid
 
Stellastarr's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2005
Berichten: 40
Standaard

ik denk wel dat ie me echt leuk vind en niet van gewoon leuk meissie.
toen we elkaar de 2ekeer zouden zien, zou dat misschien niet doorgaan, ik belde em dat wij naar huis gingen vanwege het weeralarm en de treinen, en toen was het eigelijks v ja nouja dan houd het op. en toen belde ie paar min later dat ie nu in de tram zat richting station en toen was hij er eerder als wij, en toen mistte ie expres de trein omdat ie anders mij niet zag en later ging hij ook nog een trein later omdat ie dan mij langer zag.

en het was maandag dan zn laatste dag in nederland, en toen heeft ie helemaal tijd voor mij vrijgemaakt. zodat ie de laatste dag met mij kon besteden, een meisje die ie amper een week inhet echt kent.
__________________
When theres nothing left to burn, you have to set yourself on fire
Stellastarr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 19:34   #8
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Parijs en Nederland is wel zeer grote afstand, maarja als je er beiden een goed gevoel over hebt moet je naar je gevoel handelen denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2006, 11:12   #9
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er is vast wel iets tussen jullie zoveel trein gereis en vroeg opstaan voor iemand laat wel zien dat je geintresseerd bent in iemand. Maar na een week voor een half jaar een lange afstands relatie beginnen? Ik zou maar zien wat er gebeurt toch naar elkaar afreizen en kijken of het echt klikt. Als je in dat half jaar iemand die je leuk vind tegen komt zou ik daar ook zeker tijd in steken om te kijken of dat wat kan worden. Dat is misschien niet helemaal eerlijk naar de ander. Moeilijk man
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2006, 16:24   #10
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

beetje oude post, aub niet meer uppen
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2006, 17:26   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Alpha
beetje oude post, aub niet meer uppen
en dat bepaal jij?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 17:35   #12
Roomsje
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door Stellastarr
een jongen die ik van een forum ken, heb ik vorige week dinsdag eindelijk een keer in het echt gezien. het was heel gezellig en die dag erna vroeg hij me of ik vrijdag ook in amsterdam zou zijn, dan konden we elkaar weer zien. dat gebeurde, het was allemaal weer gezellig, maar er gebeurde niet wat spannends, wel als we elkaar aankijken dat er dan een soort chemie hangt of spanning, maar daar bleef het bij.
Toen later smste hij ook van ja je bent leuk saar, ik ga niet voor niets 2 treinen missen voor jou enzo. En toen met oud&nieuw smste ik hem dat ik em wel erg leuk vond, en hij beaamde dat , dat hij mij ook leuk vind.
Dus toen zaten we vanja wel nog een keer elkaar zien, omdat hij maandagmiddag weer weg zou gaan. Dus dat werd dan maandagochtend. Ik ontzettend vroeg mijn bed uit, voor hem,
het was heel gezellig maandag, filmpje gekeken. na een 1,5 uur ofweetikveel, kusten we eindelijk. Het leek soms wel alsof er meer passie in zat dan normaal, hij drukte soms heel hard mij tege hem aan, alsof het nu er uitkwam waar hij zo op moest wachten.

Gister op msn hadden we het over ons, hij zei mij dat hij echt wel 5x had nagedacht voordat hij met mij kuste.
Hij vroeg me hoe leuk ik hem vond, en ik antwoordde een beetje nonchelant, dat ik het niet zo wist, maar dat ik niet voor zomaar iemand zo vroeg uit mn bed ga.
Hij zei me dat hij niet verliefd is, maar dat hij me wel erg leuk vind (maarja, dat heb ik ook, ik ken em nu amper een week). Eerst begon hij een beetje van ja we zien wel en in juli ben ik wel weer in NL dus gewoon geduld hebben.
Toen ik toen antwoordde dat ik het dan maar hierbij laat omdat ik niet wil wachten zolang, begon hij in ene minder oppervlakkig en zei hij me dat hij het stom vind om ergens mee te stoppen wat je goed laat voelen enzo. Dat hij wel tijd kan vinden om een lang weekend naar nederland te komen en alles.
Toen eve later viel zn internet uit, hij kwam toen weer online en toen begon ie dat hij dan wel naar NL komt en dat ik dan een keer of 1 of 2 ofzo nar Parijs moet komen en dat hij wel het maximale eruit wil halen. Toen zei ie ineens ook dat hij nu wel graag zou willen dat ik bij hem zou zijn.

ik weet niet echt wat ik moet denken, aan het begin is ie heel oppervlakkig eigenlijks erover, van we zien wel enzo, en op het laatst nadat ik zei van nouja laat dan maar, begon ie ineens anders, en toen hij even dan gekloot met internet had, was hij ineens helemaaal anders.

ik ben ook niet de meest open persoon maar wat denken jullie?
wil hij nu gwoon het maximale eruit halen zodat ie toch nog een scharrel heeft of zal hij daadwerkelijk me echt super leuk vinden ofzo?
Oke,mijn mening,misschien niet even positief maargoed;

Toen ik mijn vriend voor de eerste keer zag,was het ook alsof er een soort 'chemie' tussen ons hing.Misschien was het wel gewoon spanning,wie weet?Het is immers niet makkelijk om nieuwe contacten aan te leggen.Dat die kus zo gepasioneerd was kan ook wijzen op het feit dat hij er gewoon zin in had,hij loog over het feit dat hij er 5 keer over na had gedacht.Jongens denken niet,ze dóen.Dat hij naar Parijs gaat,maar tegelijkertijd het jou kwalijk neemt dat jij het hierbij wou laten is egoďstisch.Want denk je echt dat jij het enigste meisje voor hem blijft?Ik wil hem niet in een slecht vak plaatsen,maar naar een tijdje gaat hij vast wel verder.En dan zit jij met een gebroken hart.

Als je tenminte geloofd,dat hij je op deze manier trouw blijft.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.