Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 January 2003, 19:31   #1
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Thumbs down Rob Baan en de 40 Aziaten

"Rob Baan en de 40 Aziaten" de moderne versie van "Ali Babba en de 40 rovers"

Chinezen, Koreanen, Japanners alles mag naar Rotterdam Zuid om ff op stage te komen. De een met nog een grotere fanclub dan de andere, het maakt bij Feyenoord niks uit. Al hebben ze een houten been of Lepra als het maar Aziaten zijn.... :r

Citaat:
Koreaans international Kim op stage bij Feyenoord
[ VoetbalOnline.nl ]


De band tussen Zuid-Korea en Nederland, die sinds het WK toch al stevig was, wordt met de maand hechter. Nadat Feyenoord dit najaar de Koreaanse international Song haalde, legde PSV rond de winterstop twee van zijn landgenoten vast : Park en Lee. De kans bestaat nu dat er in de tweede helft van het seizoen zelfs vier Zuid-Koreaanse internationals op de Nederlandse velden te vinden zijn. Feyenoord krijgt namelijk voor een periode van tien dagen Nam-il Kim op stage, een 25-jarige middenvelder die razendpopulair is in zijn vaderland.
Feyenoord had deze speler al langer op het oog, maar zijn huidige club Chunnan wilde eerst niet meewerken aan een transfer of zelfs maar een proefperiode. Inmiddels is die onwilligheid blijkbaar voorbij. Kim was zelfs al even op stage bij West-Ham United, dat hem echter geen contract aanbood.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2003, 20:01   #2
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja joh, je word er toch helemaal gestoord van man.
De ene na de andere komt hierheen om euroos in te brengen, en voetballen kennen ze niet.

Het wordt tijd dat we weer een regel krijgen dat we maar een bepaald aantal buitenlanders op mogen stellen.(en dan niet minimaal 10...)
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 09:04   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik word er ook niet goed van, waarvoor heb je een jeugdopleiding? Om te investeren in de toekomst en jonge, liefst nederlandse spelers op te leiden. En als er op een bepaalde positie toevallig eens niet een groot talent rondloopt, dan kijk je verder in Nederland. Laat Feyenoord zijn geld daar eens in steken, je kunt nu toch niet meer het argument gebruiken dat Nederlandse spelers te duur zijn? Want die Aziaten komen van buiten de EU, hebben op het WK gespeeld en kosten dus aardig wat (ook qua loonkosten). Dus niet zeuren, en durf eens wat meer risico te nemen en wat Nederlandse jeugd de kans te geven. Want het lijkt me sterk dat er in Nederland opeens geen goede voetballers meer zijn. Als je één echte topvoetballer uit Azië haalt, zoals Ono, akkoord. Die voegt iets toe... maar een elftal vol van die Oosterse gasten
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 15:27   #4
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kut spleetogen. ajax heb er ook een op stage. opzouten ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 15:52   #5
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ook weer zo iets:
FANSMS BERICHTEN AAN DE SELECTIE

Vanaf vandaag kan je naar diverse spelers via je mobiele telefoon een fanbericht sturen. De spelers aan wie jij je persoonlijke SMS bericht kan sturen zijn: Paul Bosvelt, Thomas Buffel, Carlo L'Ami, Pierre van Hooijdonk, Anthony Lurling, Patrick Paauwe, Robin van Persie, Ebi Smolarek en Kees van Wonderen. Bovendien is Ebi Smolarek de eerste speler waarmee je via je mobiele telefoon kunt SMS chatten.
Stuur je bericht, voorafgegaan door bijvoorbeeld de tekst PIERRE SMS naar het telefoonnummer 4004.
In dit geval ontvangt Pierre van Hooijdonk je bericht. Maar je kan ook een FanSMS-bericht sturen naar:
Paul Bosvelt (BOSVELT SMS)
Thomas Buffel (BUFFEL SMS)
Carlo L'Ami (CARLO SMS)
Anthony Lurling (LURLING SMS)
Patrick Paauwe (PAAUWE SMS)
Robin van Persie (ROBIN SMS)
Ebi Smolarek (EBI SMS)
Kees van Wonderen (KEES SMS).

Hierboven staat tussen haakjes de tekst waarmee je je FanSMS-bericht moet beginnen. Je stuurt je bericht vervolgens naar het telefoonnummer 4004.

Hier nog even een voorbeeld van een FanSMS -bericht aan Pierre:
PIERRE SMS Hoi dit is een bericht van Frank. Veel succes in de tweede helft van de competitie !!

Vanaf 1 februari a.s. zullen alle berichten die aan de spelers gestuurd zijn op de site van de spelers te zien zijn. Bovendien zullen zij op hun pagina op de leukste berichten antwoord geven.

(kosten: € 0,40 per bericht)

Ook is er nu de mogelijkheid om je te abonneren op de persoonlijke berichtendienst van de spelers én kan je via je mobiel met Ebi Smolarek SMS chatten.

EBI SMOLAREK; EERSTE SPELER MET PERSOONLIJKE SMS CHATBOX !
Wil je persoonlijk 1 op 1 SMSen met Ebi Smolarek ? Zelfs dat kan !
Als extra service voor zijn fans zal Ebi Smolarek de eerste speler zijn die alle (normale) SMS berichten die aan hem gestuurd worden persoonlijk van een antwoord voorzien.

  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 15:56   #6
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

woei smsen met hulpjes van de spelers
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 15:56   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

T lijkt gvd net TMF :r
Kan ik toevallig de heren Woerst, Van Dop of Troost een SMS-berichtje sturen?? Of Jorien zelf?
Voorbeeldje:
"Woerst k****r weer op naar Coca Cola"

Ohnee dan krijg ik de FSV weer op me dak
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 17:23   #8
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ach na een jaartje zijn ze toch uitgespeelt
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2003, 09:57   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehehe, die gasten zijn alleen maar geïnteresseert in de 60 rollende cameraploegen uit het midden-oosten en Azië. Voetballend hebben die lui niks toe te voegen hier in Nederland. Tja, en dan zou je zeggen een Korean en een Japanner zijn dan voldoende. Blijkbaar niet dus. ben benieuwd hoe het met de communicatie ooit goed gaat komen . Ach ja, men vrwijst nog steeds naa 2 goede aanvallen tegen Twente ooit eenz .
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2003, 11:40   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar de communicatie is inderdaad ook nog een groot probleem.. hoe maak je in godsnaam de taktiek duidelijk aan iemand, zonder de hele tijd met een tolk te klooien. Waar begint Feyenoord aan zeg.. laten ze het houden bij één Japanner en een Koreaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2003, 15:21   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehehe, die gasten zijn alleen maar geïnteresseert in de 60 rollende cameraploegen uit het midden-oosten en Azië. Voetballend hebben die lui niks toe te voegen hier in Nederland. Tja, en dan zou je zeggen een Korean en een Japanner zijn dan voldoende. Blijkbaar niet dus. ben benieuwd hoe het met de communicatie ooit goed gaat komen . Ach ja, men vrwijst nog steeds naa 2 goede aanvallen tegen Twente ooit eenz .
Precies, wat heeft Song nou laten zien?? En Ono weet ook al in geen tijden meer een bal te raken. Maar deze twee zullen nooit (vroegtijdig) gewisseld of gepasseerd worden. Feyenoord heeft naar eigen zeggen een goede jeugd (en bij Excelsior lopen idd jongens met kwaliteiten) wat moeten in we godsnaam dan met al die fysiek te lichte voetballers???
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2003, 15:25   #12
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch vind ik dat hele excelsior-project ook niet zo succesvol als iedreen zegt. Zo was ik het eens met zo'n gast van Juventus laatst in VI. Kijk: bij excelsior spelen heel veel getalenteerde voetballers. Die zelfs in de ere-divisie wel het hoofd boven water houden, maar echt veel beter worden ze niet, omdat ze met weinig ervaren mensen spelen. Zoals Juve, die lenen gewoon iemand een jaar aan Perugia, of aan Chievo Verona, of een andere subtopper in italë. Daar leert ie veel meer. Tuurlijk, dit is altijd beter dan het 2e elftal, maar als Feyenoord er echt wat mee wilt, dan haalt men spelers van Excelsior, en leent men ze uit aan RKC, of aan Willem II ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2003, 20:33   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Toch vind ik dat hele excelsior-project ook niet zo succesvol als iedreen zegt. Zo was ik het eens met zo'n gast van Juventus laatst in VI. Kijk: bij excelsior spelen heel veel getalenteerde voetballers. Die zelfs in de ere-divisie wel het hoofd boven water houden, maar echt veel beter worden ze niet, omdat ze met weinig ervaren mensen spelen. Zoals Juve, die lenen gewoon iemand een jaar aan Perugia, of aan Chievo Verona, of een andere subtopper in italë. Daar leert ie veel meer. Tuurlijk, dit is altijd beter dan het 2e elftal, maar als Feyenoord er echt wat mee wilt, dan haalt men spelers van Excelsior, en leent men ze uit aan RKC, of aan Willem II ofzo..
Als Excelsior nog een eerste-divisie club geweest was, dan was ik het met je eens geweest. Maar in een team als Excelsior leer je ook wel lijkt me, het is een uitstekend voetballende ploeg, en ze leren zich staande te houden in een sterkere competitie, de eredivisie. Bovendien is strijden tegen degradatie ook niet slecht voor de ontwikkeling van een voetballer denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 09:26   #14
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Het excelsior-project vind ook niet echt mislukt, maar ik vind wel dat ze er bij Feyenoord te weinig mee doen. Als die jeugd dan zo talentvol is, geef ze dan de kans en loop niet telkens naar Azie, Afrika of Zuid-Amerika.....
Buffel is een mooi voorbeeld, Olfers en Boutahar hebben ook de kwaliteiten om hoger op te kunnen.

Olfers als verdediger kan je best gebruiken en Boutahar kan in de toekomst de positie van Bosvelt overnemen, maarja deze jongens zijn niet 1 meter 40 en hebben geen spleetogen
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 11:18   #15
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, maar welke voetballer is behalve Buffel nou écht geslaagd (overigens is buffel gewoon 'goed genoeg', niet uitzonderlijk). De haan bijvoorbeeld is een mislukking, net als hoe heet die ene flap nu nog eens, die blonde verdediger..). Ik kan me niemand echt voor de geest halen.. Er zal nu echt eens echt een goede speler door moeten breken. Maar bij Excelsior heb je niemand om je aan op te trekken. Ik denk dat zo'n jongen meer leert als hij samen speelt met Petrovic, Landzaat enzo dan met Koswal..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 13:43   #16
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ja, maar welke voetballer is behalve Buffel nou écht geslaagd (overigens is buffel gewoon 'goed genoeg', niet uitzonderlijk). De haan bijvoorbeeld is een mislukking, net als hoe heet die ene flap nu nog eens, die blonde verdediger..). Ik kan me niemand echt voor de geest halen.. Er zal nu echt eens echt een goede speler door moeten breken. Maar bij Excelsior heb je niemand om je aan op te trekken. Ik denk dat zo'n jongen meer leert als hij samen speelt met Petrovic, Landzaat enzo dan met Koswal..
Bedoel je niet Allach? (maar dies niet blond)
Ik ben het opzich wel eens dat er een stukje ervaring mist in dit team, maar toch ben ik er van overtuigd dat de spelers genoeg leren (omdat ze gewoon elke week weer aan de bak moeten) om weer een betere voetballer te worden. Maar Feyenoord moet ze dan niet te lang laten voetballen bij excelsior anders is het effect idd uitgewerkt....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 14:38   #17
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Bedoel je niet Allach? (maar dies niet blond)
Ik ben het opzich wel eens dat er een stukje ervaring mist in dit team, maar toch ben ik er van overtuigd dat de spelers genoeg leren (omdat ze gewoon elke week weer aan de bak moeten) om weer een betere voetballer te worden. Maar Feyenoord moet ze dan niet te lang laten voetballen bij excelsior anders is het effect idd uitgewerkt....
Nee, ik bedoelde die kwast bij Feyenoord.. Ehm, Loovens!! Die had toch ook ooit bij Excelsior gespeeld, niet? Maar ook die heeft het juiste niveau niet. En ik zie buiten Boutahar (waarvan ik ook nog twijfels heb) niemand die op termijn echt in aanmerking zal komen eigenlijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 15:12   #18
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Nee, ik bedoelde die kwast bij Feyenoord.. Ehm, Loovens!! Die had toch ook ooit bij Excelsior gespeeld, niet? Maar ook die heeft het juiste niveau niet. En ik zie buiten Boutahar (waarvan ik ook nog twijfels heb) niemand die op termijn echt in aanmerking zal komen eigenlijk..

hehe Loovens (zeg dat dan )
Die komt gewoon direct uit de jeugd naar mijn weten, maar ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Hij is soms nog wat onstuimig, maar hij is wel een echte verdediger. Vorige jaar heeft hij ook al een paar goed ingevallen. Ik zie liever Loovens voetballen dan Paauwe op het moment (die de laatste tijd alleen maar op de automatische piloot lijkt te voetballen).

Overigens is Olfers ook een goede verdediger, die ook op de backpositie kan voetballen (waar Feyenoord al tijden problemen heeft)
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 08:53   #19
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
25-01-2003: RD: Naoya Kikuchi voor 5 jaar naar Feyenoord
[Bron: RD en FR-Fans.nl]

Volgens het Rotterdams Dagblad heeft Feyenoord de Japanse jeugdinternational Naoya Kikuchi voor een periode van 5 jaar vastgelegd. Dit voorjaar komt de 18-jarige speler naar Rotterdam zegt de krant, maar hij zal eerst bij opleidingsclub Excelsior worden gestald. De aanvoerder van het Japanse elftal onder 20 jaar was eerder dit seizoen (eind vorig jaar) al op stage bij Feyenoord, maar toen werd hem nog geen contract aangeboden. Destijds werd hem wel gezegd dat Feyenoord hem zou blijven volgen
....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 21:44   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
30-01-2003: 'Feyenoord wil Chinees Yu Tao'
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord wordt in verband gebracht met de 21-jarige Chinese aanvaller Yu Tao van Shanghai Shenhua. Feyenoord zou volgens onbekende bronnen binnenkort een uitnodiging zenden aan Yu, en bovendien met zijn club Shenhua gaan onderhandelen over een huurperiode van 6 maanden.

Yu Tao zegt zelf niets te weten van de interesse van Feyenoord, maar het is voor hem wel een droom (net als voor vele andere Aziatische voetballers) om ooit in Europa te kunnen spelen.

Shanghai Shenhua is een van de grotere clubs in de Chinese competitie.
tuurlijk joh......
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 16:35   #21
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ROTTERDAM - Feyenoord heeft tot het einde van het seizoen de 20-jarige international Meshal Mubarak Budawood gehuurd van Qatar SC uit Qatar. De Rotterdamse club heeft een optie tot koop genomen op de linker vleugelverdediger, die onlangs actief was op het Aziatische kampioenschap voor spelers tot twintig jaar.

De nieuwe aanwinst, die onder de naam Meshal gaat spelen, is donderdag in de Kuip medisch goedgekeurd. Vrijdag trainde de Arabier al voor de eerste keer mee.


  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 22:21   #22
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

hhmm...Feyenoord en PSV zijn al helemaal into Azie...waar blijft Ajax?
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 22:22   #23
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
hhmm...Feyenoord en PSV zijn al helemaal into Azie...waar blijft Ajax?
die zijn bokoes
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 22:33   #24
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sick-Dude
die zijn bokoes
en nu in t Nederlands aub...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2003, 22:37   #25
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


en nu in t Nederlands aub...
ajax zijn afrikaantjes
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.