Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 August 2002, 18:11   #1
Anoniemejongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ik voel me KUT!

Ik zal maar te beginnen vertellen dat ik een jongen van 17 ben die hendig problemen heeft.

1: me ouders, ze moeten echt alles weten en als ik overdag erges heenga moeten ze altijd weten waarheen en daar krijg ik af en toe echt zo de schijt van want dat gaat ze allemaal niks aan (niet dat ik rare dingen doe ofzo want zo slim ben ik nog wel) en als ik zeg dat ik gewoon naar een vriend/vriendin ga dan moeten ze altijd weten wie dat dan enzo en dan vinden ze mysterieus doen. Ik heb me moeder al gezegd dat als dat zo is dat ik nu eenmaal zo ben en je daar niks aan kunt veranderen maar dat accepteerde ze niet.

2 Ik heb November 2001 via internet een meisje leren kennen. Zij was 14 en ik 16. We werden echt harstikke verliefd op elkaar via internet en wisten dat we 15 a 20 minuten fietsen van elkaar af woonden. We hebben dus een keer afgesproken en ik raakte alleen nog maar verliefder op haar. We kwamen beide thuis en hadden dus verkering maar waren beide op dat moment te verlegen om elkaar te zoenen maar toen ik thuiskwam was alles nog helemaal goed. De volgende morgen zette ik msn aan en zij was er ook en ze begon een heel verhaal te tikken en zei dat ze het uitmaakte via msn. Ik voelde me gewoon zooo zwaar kut dat wil je niet geloven. Ik heb het contact met haar toen helemaal verbroken want ik kon het niet meer aan om met haar te praten. 2 weken later was ik ff op de tmfchat en daar was ik ook en begon ze met me te praten. Ik miste haar ontzettend veel en zei mij ook (dat was op een vrijdag), die zaterdag hebben we besloten het weer aan te maken en we zouden dan het weekend erna naar de bios gaan. Dat hebben we gedaan en was echt heel gezellig enzo, heb haar thuis afgezet. Toen ik thuis kwam had ik een mailtje van haar dat ze het weer uitmaakte. Ik heb toen alweer het contact verbroken en af en toe heb ik nog contact met haar gehad omdat ze me misschien terug wilde. Toen ik 1x een ander meisje leuk vond wou ze me terug omdat ze jaloers was op dat meisje dat was dus de 3e keer. Dat duurde 2 dagen. Darana wou ze me terug en ik haar ook (zij en ik prate toen altijd via msn) en hadden we afgesproken dat ik haar terug wou odra ik haar weer zie en toen stuurde ze de dag erna een mailtje dat ze het toch niet wou. Dat was vlak voor de examens. Voor de Havo examens ben ik gezakt ik weet niet of dat de rede was maar ik heb een keer een hele proefwerkweek door haar verknald. Ik had nu al 2 maanden geen contact meer met haar en alles ging wat beter want ik heb nu een nieuwe vriendin (200km afstand ontmoet op een festival). Maar toen stond me ex opeens voor me deur, ze was normaal altijd al echt hendig verlegen en nu stond ze opeen voor me neus. Ik ben toen ff mee naar buiten gegaan met haar en haar vriendin en heb gevraagd wat ze kwamen doen maar dat wisten ze nie. Ik heb toen een half ur met ze gepraat en ook gezegd dat ik ze eig niet meer wou zien want ik toen heel erg in de war en nu nog steeds. Die vriendin smsde de dag erna nog of zen og es langs konden komen wat ik dus nie wou. Ik heb vanaf dat moment dus weer twijfels gekregen om wie ik het meeste geef me vriendin of om me ex want het was in die 2 maanden erg goed gegaan en d8 nog erg weinig aan me ex en nu kreeg ik dit en weet ik het echt niet meer.
Ik zie me vriendin woensdag weer dan ga ik erheen.
Ik voelde me zo goed en toen zij langskwam allemaal twijfels en rare gevoelens, ik heb nu ook geen contact meer met haar.
Wat denken jullie hiervan?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 18:23   #2
sabien4
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja dat met je ouder dat ken ik.Ben je eenigst kind of ben je de jongste.
En je ex probeerd je aan het lijntje te houden.Ze wi je heel grag en als ze je heeft maakt ze het uit.
Bedenk goed wat je voor je vriendin voelt hou haar niet voor de gek en vertel het haar gewoon.Ik denk dat je ex wil steuken tussen jullie.Ik zou die ex vergeten ze is niet de moeite waard ze speelt met je.Ga verder met je leven hoe je nu leeft zonder haar dan ben je veel gelukkiger.Geloof me.

veel succes ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 19:40   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

tmfchat, uitmaken via msn/email


oh boy
;P
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 21:25   #4
Anoniemejongen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Thnx Sabien4.

Ik ben zelf de oudste, ik heb nog en jonger zusje en nog een jonger broertje.

Dat van die ex vriendin moest slijten denk ik want iik heb gemerkt dat toen ik een tjd geen contact met haar had dat alles beter ging. Ik heb nu geen contact meer met haar en dat wil ik zo houden en hopelijk lukt dat. Zij begrijpt dat niet maja.

Maar in iedergeval heel erg bedankt voor je reactie
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 21:47   #5
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sjonge jonge zeg, das wat je noemt een knipperlicht relatie..

kzou gewoon je vriendin houwen en haar niet meer in contact komen, lijkt me wel het beste, in je huidige vriendin weet je tenminste zeker dat het niet na een tijdje weer uit is, dan weer aan, enz....
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 19:08   #6
sabien4
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Graag gedaan anoniemejongen.Als ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag. Veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2002, 16:37   #7
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

klein kindje is die ex zeg, idd uitmaken via msn? dat lijkt mij wel weer erg triest, gewoon vergeten die handel
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 10:32   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat van die meid is idd zeeer triest.

dat eerste wat je beschrijft heb ik ook. ze moeten presies weten waar je heen gaat met wie wat je gaat doen en hoelaat. en ben je dan terug dan willen ze een uitgebrijd verslag. "belangstelling" heet dat.
je kunt je er aan gaan iriteren maar je kunt ook zoiets hebben van ach whatever...en je verteld gewoon iets van de helft
of je zegt mwah t was niet zo bijzonder....
dat ze willen weten waar je bent enzo dat zal altijd wel zo blijven. helaas pindakaas... geef ze anders een briefje waar het op staat ik ben daar met die en we gaan dat doen...mzzzzl!!!
ze kennen tog altijd bellen? (als je een telefoon heb dan) en zo niet dan merken ze vanzelf wel dat je terug ben.

ik sluit me dr gewoon een beetje voor af. wnat ik irieterde me dr echt verschrikkelijk aan. maar nu ach whatever ze doen maar ik vertel de helft ofzo en dat vind ik genoeg...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2002, 20:31   #9
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vaag!!!!
of dta meisje(je ex) zit met iets of wil gewoon met zoveel mogelijk mensen op de wereld aan en uit maken.....(ze houdt je wle een beetje aan het lijntje hoor)
ik denk dat je het ook met je vriendin uit moet makenkmdat je net weet wat je voelt en dan zit het denk ik mis....
maar je moet doen wat jij denkt dat goed is
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2013, 19:28   #10
anoniempje1
Lid
 
Geregistreerd op: 23 December 2013
Berichten: 9
Standaard

ik vind je ex echt een pieppppppp. piepppppp.
zij zorgt er voor dat jij toetsen niet goed makt ik vind het echt belachelijk wat ze doet. ik hoop dat het nu beter gaat met je nieuwe vriendin.
anoniempje1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2013, 19:46   #11
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

topic uit 2002'
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.