Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 September 2003, 15:54   #101
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin
Waarom ben je raar als je er anders over denkt? Als iemand met allemaal hakenkruizen, hitlerafbeeldingen en nazikreten op zijn lichaam getatoeerd wil rondlopen is dat toch ook fout.
Van mij mogen ze er best wel zo bijlopen. MAAR zodra ze ook de gedachte erbij hebben die erbij hoort dan is het fout. Mensen die vinden dat mensen niet gelijk zijn zijn fout bezig.

Ik vind het dom als mensen vinden dat anderen niet zelf mogen weten hoe ze erbij lopen. Dat je sommige stylen lelijk vindt moet jij weten, dat is een kwestie van smaak. Maar als je zegt dat het belagelijk is dan moet je ook een GOEDE reden geven waarom het belagelijk is.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 16:47   #102
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Van mij mogen ze er best wel zo bijlopen. MAAR zodra ze ook de gedachte erbij hebben die erbij hoort dan is het fout.
Ze zullen er vast niet zo bij lopen omdat hun hele familie in een concentratiekamp is uitgemoord, toch?

Citaat:
Mensen die vinden dat mensen niet gelijk zijn zijn fout bezig.
Dan ben jij nu heel erg fout bezig.

Citaat:
Ik vind het dom als mensen vinden dat anderen niet zelf mogen weten hoe ze erbij lopen.
Ik niet.

Citaat:
Dat je sommige stylen lelijk vindt moet jij weten, dat is een kwestie van smaak.
Ben blij dat je dat door hebt.

Citaat:
Maar als je zegt dat het belagelijk is dan moet je ook een GOEDE reden geven waarom het belagelijk is.
Heb jij je school wel afgemaakt? Kun jij wel lezen?

Citaat:
Omdat ze er eng uitzien.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 17:00   #103
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Erg slim ben je in ieder geval niet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 17:05   #104
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van mij mogen ze er zo bijlopen, maar het is alleen maar een roep om overdreven veel aandacht. Een beetje is gezond maar gothics slaan gewoon door. Als ze maar niet te dichtbij komen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 17:10   #105
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
van mij mogen ze er zo bijlopen, maar het is alleen maar een roep om overdreven veel aandacht. Een beetje is gezond maar gothics slaan gewoon door. Als ze maar niet te dichtbij komen
Ja, iedereen heeft zijn eigen redenen. Puberteit speelt ook veel mee natuurlijk, dan is aandacht heel erg belangerijk. En teveel aandacht, misschien wel. Maar of dat nou slecht is? De een heeft het meer nodig dan de ander. Ze doen maar
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 18:13   #106
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Erg slim ben je in ieder geval niet
Leg uit?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 22:38   #107
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin
Dan ben jij nu heel erg fout bezig.
waarom dat?
hij zegt toch niet dat hij vindt dat mensen niet gelijk aan elkaar zijn, hij zegt juist dat het fout is als je vindt dat mensen NIET gelijk aan elkaar zijn.

en wie ben jij om andere mensen te vertellen wat ze aan moeten gaan doen? hoe zou jij het vinden als iemand tegen jou zei : 'e joh ik vind dat jij er niet uitziet en jouw kleren beangstigen mij. doe wat anders aan'

en alleen het feit dat jij ze 'eng' vindt is GEEN goede reden waarom het belachelijk is.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2003, 22:44   #108
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste Assasin,
dat je ergens een mening over hebt vind ik niet erg, maar ga dan wel eerst verdiepen over dat onderwerp. Aan je post kan ik lezen dat je geen verstand van gothic hebt. Opzich niet zo erg, alleen moet je dan geen dingen posten die nergens op slaan. Gothic heeft geen ene f*ck met de duivel te maken. Het is gewoon een lifestyle net als punk. En dat je het eng vind moet je zelf maar weten. Er zijn vast mensen die jou ook een griezel en lelijk vinden.
Maar als je in je eigen fantasie gelooft, moet je er vooral mee doorgaan. Zul je veel vrienden mee maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 08:23   #109
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
waarom dat?
hij zegt toch niet dat hij vindt dat mensen niet gelijk aan elkaar zijn, hij zegt juist dat het fout is als je vindt dat mensen NIET gelijk aan elkaar zijn.
Sorry, ik heb daar een leesfout gemaakt maar feit blijft dat mensen niet gelijk zijn.

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
en wie ben jij om andere mensen te vertellen wat ze aan moeten gaan doen?
Waar vertel ik gothics wat ze aan moeten doen?

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
hoe zou jij het vinden als iemand tegen jou zei : 'e joh ik vind dat jij er niet uitziet en jouw kleren beangstigen mij. doe wat anders aan'
Ik zou vragen wat er kwetsemd aan mijn kleding is.

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
en alleen het feit dat jij ze 'eng' vindt is GEEN goede reden waarom het belachelijk is.
Correctie: Jij vindt het geen goede reden, ik vind dat wel.
Het ziet er eng uit en kan kwetsend zijn voor normale mensen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 10:28   #110
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin
Sorry, ik heb daar een leesfout gemaakt maar feit blijft dat mensen niet gelijk zijn.



Waar vertel ik gothics wat ze aan moeten doen?



Ik zou vragen wat er kwetsemd aan mijn kleding is.



Correctie: Jij vindt het geen goede reden, ik vind dat wel.
Het ziet er eng uit en kan kwetsend zijn voor normale mensen.
post jij eens een foto van jezelf..gaan we jou hier even beoordelen op je uiterlijk ok?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 12:20   #111
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin
Sorry, ik heb daar een leesfout gemaakt maar feit blijft dat mensen niet gelijk zijn.


Correctie: Jij vindt het geen goede reden, ik vind dat wel.
Het ziet er eng uit en kan kwetsend zijn voor normale mensen.
Een feit dat mensen niet gelijk aan elkaar zijn? Ligt eraan hoe je het bedoelt. Natuurlijk is geen mens gelijk aan elkaar (uiterlijk/gedrag etc.). Maar zodra mensen onderscheit gaan maken tussen Rassen/Homosexuelen/Geloofsovertuigingen en ze daarop gaan behandelen, dan ben je verkeerd bezig.

Daarom zeg ik dat neo-nazies verkeerd zijn, WANT zij vinden dat bijvoorbeeld de joden niet mogen leven (of in ieder geval onder zeer strenge en beperkte regels), want volgens hun is maar 1 "soort" mens goed.

Zodra mensen op zo'n manier denken (rasisme dus) DAN ben je verkeerd bezig.



En over jou goede reden. Jij mag iets vinden, jij vind het een goede reden. Dat mag. Maar het IS geen goede reden. Iets is pas een goede reden als je met feiten dingen kan bewijzen (en dan moet je dus ook met cijfers en bronnen komen).
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 17:43   #112
Freedom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel, het is niet echt mijn stijl, maar voor de laatste 100 dagen maak'k een uitzondering
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 19:36   #113
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin

Correctie: Jij vindt het geen goede reden, ik vind dat wel.
Het ziet er eng uit en kan kwetsend zijn voor normale mensen.
normale mensen?
en wie bepaald dat gothics GEEN normale mensen zijn?
het klopt dat de meerderheid van de bevolking niet gothic is, nee maar dat maakt hen toch niet tot de 'normale' groep.
wat is normaal? als je met een strakke spijkerbroek en een bloesje naar school gaat en ook nog es op hockey zit? (om ff te generaliseren )

ik snap nog steeds niet waarom je gothics eng blijft noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2003, 13:37   #114
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

k vin gothic zijn wel cool... ni da ik da zelf ben ofzo ma ik ken zo wel een paar mense...
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.