Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 December 2003, 15:54   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat vinden jullie van blowen?

heb net op msn een gesprek met een gozer die echt ANTI blowen is. hij zegt dat je er slecht van word

zelf ben ik er niet op tegen. is wel leuk, voor af en toe. vooral als t goed aanslaat, haha.

wat denken jullie?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 15:54   #2
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik uhm.. vind het niet zo nodig, zou niet weten waarom ik er ooit aan zou willen beginnen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 15:55   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik doe het niet, maar andere mogen het van mij wel doen hoor. Kan me zeer weinig schelen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 16:04   #4
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind t stom als je t doet. maar bemoei me er niet mee, moeten ze zelf weten..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 16:20   #5
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Moet je lekker zelf weten.

maar deze gaat naar Discussie >
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 16:21   #6
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=37456
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:32   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het niet doen, het is inderdaad slecht voor de gezondheid enzo, maar wie het wilt doen, moet het zelf maar weten.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:39   #8
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben zwaar tegen blowen, drugs en dat soort shit.
Me broer en vader zijn echt kapot gegaan aan drugs, en zelf heb ik een keer een hele erge psychose er door gehad, die ik had kunnen voorkomen. Dus in mijn ogen genoeg redenen om er tegen te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:48   #9
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik blow regelmatig, ga nog naar school (volwassenonderwijs kantoor) ben van plan daarna nog twee jaar verder te studeren
...
blowen maakt niet perse je leven kapot
ik ken genoeg mensen die in universiteit zitten en regelmatig blowen
zelfs veel oudere mensen (25-...) die het ook regelmatig doen
maar andere drugs blijf ik van af
dat andere het doen mij niet gelaten
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:10   #10
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mensen die elke dag stoned op school zitten en daardoor alles verknallen vind ik superdom. Maar zolang je er plezier aan beleeft en alles gaat voor de rest goed , zie ik neit in waarom het niet zou kunnen.

Ik vind neit dat wiet met andere drugs vergeleken mag worden , al die chemise troep , gewoon goede wiet vind ik kunnen , TENZIJ je je leven verookt en alles mis gaat enzo.

Er zijn zelfs mensen ( zoals mijn broer) die een blowtje roken (en dan heb ik het over een slaapmutsje) om rustig te worden , er zijn mensen die het van de dokter aangeraden krijgen (jawel , dat gebeurt.)


-Ik blow zelf niet btw , ik rook ook niet-
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:28   #11
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

men moet het maar zelf weten. ben er meer tegen dan voor maar goed. ik doe het zelf ook niet
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 21:49   #12
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik vind blowen prima, blow zelf ook minstens 1 x in de week ofzo.. Geen problemen met school, zit nooit stoned op school, altijd in het weekend ofzo, dat ik op school nuchter ben. Goede resultaten dus. Ik heb dus niks tegen blowen, nooit gehad eigelijk. Blowen = :respect:
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 21:59   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=37456
Dat topic gaat over het drugsgebruik tijdens uitgaan. Hier kan een echte discussie ontstaan over het blowen, wat toch iets anders is dan het gebruik van heroďne etc.


Gelieve vooroordelen achterwege te laten, die wis ik. Net als quotes zonder toegevoegde waarde.
Geef in dat geval graag aan waarom je het eens bent met degene die je quotte.

Ontopic heb ik niet echt een mening. Weet er gewoon te weinig vanaf... Het schijnt slecht voor je te zijn, maar bewijzen daarvoor ken ik niet (zoals ik al zei: ik weet er te weinig vanaf). Maar zolang het bij wet niet verboden is gaan ze wat mij betreft hun gang maar.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 16:03   #14
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nix tegen blowen,ook niet tegen andere soorten drugs, zolang je jezelf maar in de hand kan houden en het binnen de perken kan houden. Ik smoorde (het vlaamse woord ) vroeger wel, maar dan werd dat teveel dus ben ik bewust gestopt... nu smoor ik nog 1 x om de zoveel maand ofzo
k heb het dus goed in de hand.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 19:27   #15
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb tijdje gehad dat ik het vrijwel elke dag deed, en nu doe ik het niet meer.

Heb ook nog aan andere stuff gezeten, wat erger dan weed als je begrijpt wat ik bedoel. Ben er nu helemaal vanaf dankzij m'n beste vriendin, die me er niet aan kapot wou zien gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2003, 10:36   #16
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Mensen die elke dag stoned op school zitten en daardoor alles verknallen vind ik superdom. Maar zolang je er plezier aan beleeft en alles gaat voor de rest goed , zie ik neit in waarom het niet zou kunnen.

Ik vind neit dat wiet met andere drugs vergeleken mag worden , al die chemise troep , gewoon goede wiet vind ik kunnen , TENZIJ je je leven verookt en alles mis gaat enzo.

Er zijn zelfs mensen ( zoals mijn broer) die een blowtje roken (en dan heb ik het over een slaapmutsje) om rustig te worden , er zijn mensen die het van de dokter aangeraden krijgen (jawel , dat gebeurt.)


-Ik blow zelf niet btw , ik rook ook niet-
ik zit elke dag stoned in de les
dit betekent nog niet dat ik men leven heb vergald
voor mij is weed meer iets als sigaretten voor andere mensen
ik word er rustig van
en soms is de les dan nog wel interesant ook
ik let harder op als ik stoned ben dan als ik nuchter ben!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2003, 21:41   #17
dieterke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja moet jezelf uitmaken wel zien dat er geen kleine kindjes zijn en dan rollen die handel met maten onder een boom met een 6 pack bier en ne fatte joint :respect: meot iets doe n in je vakantie he
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:02   #18
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb niks tegen drugs. Je moet er alleen 100% achterstaan als je drugs wilt gebruiken en weten waar aan je begint.
Persoonlijk vind ik blowen veel minder erg dan alcohol drinken.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 11:56   #19
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik vind dat je het qua gebruik wel kunt vergelijken met alcohol. als je het bijv tijdens uitgaan en feestjes gebruikt voor de gezelligheid, kan best. maar als het overhand neemt en als je niet zonder kan, dan wordt het gevaarlijk
ik vind dus dat af en toe moet kunnen, zolang je voor jezelf de grens weet, tot hier en niet verder anders gaat het fout. en ook zo sterk zijn om je aan die grens te houden dan is er niets mis mee lijkt me.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 12:40   #20
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by dieterke
meot iets doe n in je vakantie he
ja, werken bijvoorbeeld
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 13:26   #21
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik vind het behoorlijk kansloos iedergeval bij de mensen die ik ken want die leven en werken er voor
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 16:44   #22
w00t
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
ik vind het behoorlijk kansloos iedergeval bij de mensen die ik ken want die leven en werken er voor
mensen die al werken op onze leeftijd zijn sowieso kansloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 17:59   #23
greeneyegrl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

soms blowde ik
verleden tijd dus
maar slecht vind ik het niet
zolang je maar niet te veel doet
ik vond het altijd wel ontspannend.. ontspanning is niet slecht voor je dus, waarom zou het dan wel slecht zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 21:02   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Blow niet, rook niet, en wat een ander doet is zijn probleem.

Ik vind zo'n dingen gewoon niet nodig
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 21:22   #25
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

tis lekker, zo nu en dan welles maar tis zeker geen gewoon, ff lekker chillen (Y)
als je eraan "verslaafd" bent vind ik niet zo cool --> ben het eens met de stelling van jeanus
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 21:53   #26
Easy_loverke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik doe het persoonlijk niet maar ik vind dat het wel moet kunnen. Ik ken een aantal mensen die het doen en die vallen heel erg goed mee dus... Laat ze maar doen zeg ik dan

Zolang ik er zelf kan afblijven vind ik het niet erg
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 21:23   #27
myrthe13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard blowen

Citaat:
Originally posted by Easy_loverke
Ik doe het persoonlijk niet maar ik vind dat het wel moet kunnen. Ik ken een aantal mensen die het doen en die vallen heel erg goed mee dus... Laat ze maar doen zeg ik dan

Zolang ik er zelf kan afblijven vind ik het niet erg
K vind het superstom van mensen die het doen!!ze risceren hun eigen leven en het is nog duur ook!!Bow ja!het is stoer nu weet ik het weer!!!NEE!Het is juist stoer als je het neit doet!ik zal er ook nooit aan beginnen maar iedereen moet het zelf weten!

gr-myrthe
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 21:28   #28
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Re: blowen

Citaat:
Originally posted by myrthe13
K vind het superstom van mensen die het doen!!ze risceren hun eigen leven en het is nog duur ook!!Bow ja!het is stoer nu weet ik het weer!!!NEE!Het is juist stoer als je het neit doet!ik zal er ook nooit aan beginnen maar iedereen moet het zelf weten!

gr-myrthe
Ligt het aan mij of zijn al je posts zo aggresief?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 22:54   #29
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: blowen

Citaat:
Originally posted by myrthe13
K vind het superstom van mensen die het doen!!ze risceren hun eigen leven en het is nog duur ook!!Bow ja!het is stoer nu weet ik het weer!!!NEE!Het is juist stoer als je het neit doet!ik zal er ook nooit aan beginnen maar iedereen moet het zelf weten!

gr-myrthe
Nou stoer hoor om niet te blowen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2003, 06:32   #30
ViveLaFčte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: blowen

Citaat:
Originally posted by myrthe13
K vind het superstom van mensen die het doen!!ze risceren hun eigen leven en het is nog duur ook!!Bow ja!het is stoer nu weet ik het weer!!!NEE!Het is juist stoer als je het neit doet!ik zal er ook nooit aan beginnen maar iedereen moet het zelf weten!

gr-myrthe
meisje lees eens je post wat je bij roken hebt geschreven en nu deze
btw:ik zie niet in hoe je je leven kan riskeren door te smoren (blowen) hoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 00:09   #31
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik rook af en toe in het weekend wel een blowtje, maar ik zou nooit verder gaan dan dat, dus vind ik het best wel kunnen hoor.

X
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 00:35   #32
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben anti-roken, maar ik vind blowen toch best aangenaam. Dit lijkt een contradictio in terminis, maar dit is het niet, aangezien ik al een hele tijd niet heb geblowed.

Annomeisje,

Het is natuurlijk jammer dat je pa en je broer kutervaringen met drugs hebben gehad en dat jij er ook iets slecht mee hebt beleefd, maar dat levert geen stof tot discussieren op. Ik kan mij trouwens ook niet voorstellen dat je van tetrahydrocannabinol een psychose krijgt.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 00:38   #33
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Ik ben anti-roken, maar ik vind blowen toch best aangenaam. Dit lijkt een contradictio in terminis, maar dit is het niet, aangezien ik al een hele tijd niet heb geblowed.
Ik zou zelf ook nooit normaal gaan raken. Ik kan daar het nut en de lol niet van inzien. Ik zing ook veel dus is het slecht voor mijn stem, maar af en toe een blowtje is niet echt verschrikkelijk hoor, zoals een hoop mensen roepen.

x
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 00:40   #34
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik heb trouwens mijn zus helemaal kapot zien gaan en dat is voor mij een hele goede reden om niet verder te gaan dan een btje blowen af en toe.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 01:19   #35
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sanne1811
Ik heb trouwens mijn zus helemaal kapot zien gaan en dat is voor mij een hele goede reden om niet verder te gaan dan een btje blowen af en toe.
Het mag voor jou een goede reden zijn. Ik vind het altijd zo'n slecht argument binnen een discussie.

Zelfde als kijken naar een Marokkaan die alles doet en geen baan heeft. Dat is een drogredenering, het betekent namelijk niet dat de rest ook werkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 01:20   #36
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sanne1811
Ik zou zelf ook nooit normaal gaan raken. Ik kan daar het nut en de lol niet van inzien. Ik zing ook veel dus is het slecht voor mijn stem, maar af en toe een blowtje is niet echt verschrikkelijk hoor, zoals een hoop mensen roepen.

x
Heb je ooit geblowed?

Hoezo is het niet verschrikkelijk? De werking van de werkzame stof in joints schijnt vele malen sterker en schadelijker te zijn dan we dachten.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 17:36   #37
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MasterB
Ik kan mij trouwens ook niet voorstellen dat je van tetrahydrocannabinol een psychose krijgt.
Oke ik kan het fout hebben , want al die termen gaan mijn woordenboekje te boven.
Maar een vriend van mij die kan niet blowen , omdat er in zijn familie schyzofrenie (kut woord om te typen) voorkomt , en met blowen kan die kans dat hij het krijgt erger worden.
Dat is dus echt waar heh.

Maar verder vind ik dat een blowtje moet kunnen , zolang je je eigen grens kent en niet je leven ermee verneukt.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 17:40   #38
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik neem terug wat ik zeg. Ik heb net een wetenschappelijk blad er op nageslagen en THC kan WEL leiden tot psychoses. Mijn verontschuldigen voor de foute insinuering.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 17:42   #39
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is niet erg , goed van je dat je het zo eerlijk zegt
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 17:57   #40
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MasterB
Ik neem terug wat ik zeg. Ik heb net een wetenschappelijk blad er op nageslagen en THC kan WEL leiden tot psychoses. Mijn verontschuldigen voor de foute insinuering.
Soms ben ik zo verzekerd van mijn eigen gelijk dat dit gebeurt, maar ja je moet je fouten durven toegeven vind ik.

Hoe trouwens de werking van THC leidt tot psychoses lijkt mij bijzonder interessant, ik zal er eens wat over opzoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 13:56   #41
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

k rook een 5je per week , alleen in het weekend , en af en toe wel eens donderdagavon , weed bij mijn dealer is 2,- de gram , dus 2,5 gram per week , maar ik laat wel mensen meesmooken
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 13:58   #42
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Oke ik kan het fout hebben , want al die termen gaan mijn woordenboekje te boven.
Maar een vriend van mij die kan niet blowen , omdat er in zijn familie schyzofrenie (kut woord om te typen) voorkomt , en met blowen kan die kans dat hij het krijgt erger worden.
Dat is dus echt waar heh.

Maar verder vind ik dat een blowtje moet kunnen , zolang je je eigen grens kent en niet je leven ermee verneukt.
maat van me is er ook mee gestopt , kreeg ik shyzofrenishe neigingen en ing hallucieneren enzo.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 11:46   #43
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het zelf nooit doen, ken me geld wel aan nutterige dingen besteden
En mensen die blowen vind ik gewoon treurig, ach ja, maar mensen doen maar met hun leven wat ze willen, hun zaak
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 16:59   #44
sum
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind da blowen wel moet kunnen zolang ze het mij mar niet aanbieden.. hoef niets van die rotzooi
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 19:02   #45
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat blowen moet kunnen........het is toch gewoon ieder voor zichzelf...........ut is trouwens wel leuk voor een paar keer in het jaar.....moet je egt eens proberen...alleen je moet wel jezelf eraan houden dat je het maar een paar keer per jaar doet
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 20:10   #46
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chatty
Ik zou het zelf nooit doen, ken me geld wel aan nutterige dingen besteden
En mensen die blowen vind ik gewoon treurig, ach ja, maar mensen doen maar met hun leven wat ze willen, hun zaak
Hoezo zijn mensen die blowen nou weer trierig.
Mensen die ADHD hebben en saafs een blowtje roken om rustig te worden , zijn die treurig ?
mensne die het kut thuis hebben en af en toe relaxen met ene jointje , zijn die treurig ?
Mensen die af en toe gewoon zomaar een blowtje roken omdta ze dat lekker vinden , zijn die treurig ?

De 1 drinkt , de ander blowt. Laat die mensen in hun waarde alsjeblieft man

  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 20:12   #47
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chatty
Ik zou het zelf nooit doen, ken me geld wel aan nutterige dingen besteden
En mensen die blowen vind ik gewoon treurig, ach ja, maar mensen doen maar met hun leven wat ze willen, hun zaak
Kortzichtige visie, dat is pas treurig
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 20:17   #48
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Ik blow niet.
gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb.
Een congierce bij ons op school blowt elke avond. (had hij eens verteld)
eerste gedachte was van: stom als je elke avond blowt.
toen legde die uit waarom het was, en het was dus omdat hij heel erge last heeft van migraine.
en hij blowt dus, zodat hij er dan veel minder last van heb.
dan vind ik het best logisch...

majah, iedereen moet het zelf weten of die blowt of niet.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 20:24   #49
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pcies.

Ik zla je vertellen , ik heb vorig jaar EXTREME exceem gehad. Van jeuk word je gek ( en dan bedoel ik echt gek ) . Er is mij ( door seriueze verstandige en volwassen mensen ) aangearden eens een blowtje te proberen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 10:46   #50
Darksecret
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb heel wat jaartjes geblowd enne het heeft me echt niet slechter gemaakt hoor!

Het zuivert je bloed (mits je het puur rookt)
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.