Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: alcohol pas vanaf je 18de
voor 7 25,00%
tegen 21 75,00%
Stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 October 2005, 12:04   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
dat slaat toch nergens op?
alsof mensjes van 14/15 opeens niet meer uit willen gaan omdat het pas mag vanaf je 18e ipv je 16e
Nou, 14-15 jarige meiden en 16-jarige meiden zijn lastig uit elkaar te houden voor een portier (tenzij je dus iedereen om hun ID vraagt). Zo'n meiden zijn aan de hand van een jongen wel binnen te smokkelen. Leg je die grens bij 18 dan valt het toch al meer op. Denk datie dat bedoeld..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 21:22   #52
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nou, 14-15 jarige meiden en 16-jarige meiden zijn lastig uit elkaar te houden voor een portier (tenzij je dus iedereen om hun ID vraagt). Zo'n meiden zijn aan de hand van een jongen wel binnen te smokkelen. Leg je die grens bij 18 dan valt het toch al meer op. Denk datie dat bedoeld..
idd, iemand van 18 ziet er heel anders uit dan iemand van 14 hoor. En ik wil het niemand beletten, maar ik als je 's avonds weg gaat rond een uur of 2 en elke keer zie je van die 15 jarige vrouwkes die strontzat zijn en ruzie hebben met elkaar dan begin ik wel eens aan ons eigen goed verstand te twijfelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 21:46   #53
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat een 15/16j leeftijd moet volstaan om zelfstandig genoeg te zijn. Ben op 15j leeftijd ook eens kotselijk zat geweest, en ik weet alvast hoe de volgende keren aan te pakken.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 21:59   #54
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Het is toch ook niet erg om is een keer ladderzat te zijn.

Door schade en schande wordt men wijzer.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 22:03   #55
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Agree ... uit levenservaringen kan m'n enkel maar wijzer worden !
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 13:24   #56
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar als het elke week van hetzelfde is
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 14:00   #57
Eagle_Forest
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedoeling was dat je wijzer wordt hé Doperwt
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 15:06   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Door schade en schande wordt men wijzer.
Tenzij je je natuurlijk niet meer kunt heugen wat je nu helemaal geflikt hebt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 16:44   #59
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle_Forest
Bedoeling was dat je wijzer wordt hé Doperwt
maar helaas willen of worden ze neit wijzer
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 17:09   #60
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tenzij je je natuurlijk niet meer kunt heugen wat je nu helemaal geflikt hebt
Klinkt dat jou ook zo bekend in de oren bart?

Ik heb telkens het idee dat een week maar vijf dagen heeft, vergeet er standaard 2!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 17:42   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Klinkt dat jou ook zo bekend in de oren bart?

Ik heb telkens het idee dat een week maar vijf dagen heeft, vergeet er standaard 2!


Nou, de hele dag ben ik niet vergeten, hoor, ik mis alleen wel eens een paar uur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 17:47   #62
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben ik nu de enige die vind dat 14 jarige kinderen niet uit horen te gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 19:14   #63
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee hoor, ben ik het volkomen mee eens dat die neit horen uit te gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 19:20   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ben ik nu de enige die vind dat 14 jarige kinderen niet uit horen te gaan
Ik ging zelf rond die leeftijd voor het eerst naar fuiven bij mensen thuis. Met 15 ging ik voor het eerst op stap. Wel vind ik dat er speciale gelegenheden voor gecreëerd moeten worden; dus niet in een kroeg waar ook ouderen komen van rond de 18, die ergeren zich er alleen maar aan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 19:24   #65
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ging zelf rond die leeftijd voor het eerst naar fuiven bij mensen thuis. Met 15 ging ik voor het eerst op stap. Wel vind ik dat er speciale gelegenheden voor gecreëerd moeten worden; dus niet in een kroeg waar ook ouderen komen van rond de 18, die ergeren zich er alleen maar aan..
Ik zou mensen rond de 18 geen ouderen noemen, daar irriteer ik me aan (scholieren). Maar ik blijf erbij dat iemand jonger dan 16 gewoon helemaal niets te zoeken heeft in een cafe of discotheek. het zijn nog kinderen en die horen idd of op een jongere disco whatever of feestjes thuis. Kinderen moeten namelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 20:42   #66
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle_Forest
Bedoeling was dat je wijzer wordt hé Doperwt
Ik ken jongeren die zich het ene weekend na het andere poepeloerezat drinken. Dus er echt iets uit leren doen ze niet.
En dan vraag ik me toch werkelijk af wat je eraan hebt. Je herinnert je nauwelijks iets van de avond, kotst je hele bed vaak onder en de volgende dag loop je halfdood rond met barstende hoofdpijn. (Als je al uit je bed raakt tenminste.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zou mensen rond de 18 geen ouderen noemen, daar irriteer ik me aan (scholieren). Maar ik blijf erbij dat iemand jonger dan 16 gewoon helemaal niets te zoeken heeft in een cafe of discotheek. het zijn nog kinderen en die horen idd of op een jongere disco whatever of feestjes thuis. Kinderen moeten namelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Is het niet zo dat je bij het binnengaan van een discotheek wel je identiteitskaart moet tonen. Onder de 16 geraak je er echt niet in. Tenzij je voldoende geld aan de buitensmijters gooien.

Ik ga 14-jarigen niet met de vinger wijzen dat het te vroeg is, ik was zelf net geen 15 toen ik voor het eerst naar een fuif ging, maar ik ben/was niet echt een zware uitgaander. En denk niet dat de "ouderen" er echt last van hebben gehad die avond.
Veel hangt af van persoon tot persoon.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 21:29   #67
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zou mensen rond de 18 geen ouderen noemen, daar irriteer ik me aan (scholieren). Maar ik blijf erbij dat iemand jonger dan 16 gewoon helemaal niets te zoeken heeft in een cafe of discotheek. het zijn nog kinderen en die horen idd of op een jongere disco whatever of feestjes thuis. Kinderen moeten namelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Op zich ben ik het wel met je eens. Ook al ging ik zelf op die leeftijd ook al uit, pas later realiseerde ik me pas dat het eigenlijk totaal niet verantwoord is. Door schade en schande wordt men wijs zeggen ze weleens, maar ik denk dat het niet gezond is dat iemand van 14 al iets als grote hoeveelheden alcohol moet gaan verwerken. Daar is zo'n kinderlichaam gewoon niet op gebouwd.
Het probleem is alleen dat de controle aan deuren van discotheken veel tijd in beslag neemt en het voor portiers steesd moeilijker wordt om het onderscheidt te zien tussen 14-, 15- of 16-jarigen. Ergens zou ik dan ook juist pleiten voor een verplichte controle aan de deur van de discotheek. Mits goed georganiseerd door de discotheek moet dit best mogelijk zijn. Het probleem is alleen dat discotheken niet willen of kunnen opdraaien voor een kostenpost. Een kant en klare oplossing hiervoor is er zo één twee drie niet..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 21:31   #68
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Kinderen moeten namelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Wat kunnen 14 jarigen tegen zichzelf aanrichten in een discotheek? (ja ik weet dat op de 1 of andere manier deze zin vol met constructiefouten zal zitten)
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 22:18   #69
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ze al binnenkomen, zullen ze waarschijnlijk keihard zuipen of al zwaar aangeschoten binnenkomen. Daar gaan ze dan de hele avond mee door en op een bepaalt moment storten ze in omdat ze het gewoon niet allemaal aankunnen.

Tegenwoordig is het zo makkelijk om een fake ID te maken. 16-jarigen kunnen makkelijk een ov namaken (waardoor ze 18 zouden zijn)


En ja ik erger me dood aan die 14/15 jarigen. die denken dat ze alles zijn en alles kunnen op dat moment. Hun hele houding kan ik me echt zo zwaar aan ergeren. Maarja, dat is mijn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2005, 22:20   #70
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
Tegenwoordig is het zo makkelijk om een fake ID te maken. 16-jarigen kunnen makkelijk een ov namaken (waardoor ze 18 zouden zijn)
Dit is gelul. Je bent verplicht om een ID bij je te hebben. Een discotheek kan dan ook gewoon de toegang weigeren aan iemand die geen geldig legitimatiebewijs kan overleggen. Hij/zij moet deze immers altijd bij zich hebben. Een kopietje waarop je een paar getalletjes wijzigt is dan ook geen optie meer..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 07:46   #71
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oww het is wel genoeg hoor. Een ov kart heeft je geboortedatum en foto en dat is genoeg om je bij het stappen te identificeren. Meer is er niet nodig. Je naaam staat er ook nog op, dus dat is genoeg Dus een ov is wel genoeg. oww ja, met een beetje goede printer is alles mogelijk je meot het alleen nog plastificeren en je bent klaar voor de dag.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 08:11   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
oww het is wel genoeg hoor. Een ov kart heeft je geboortedatum en foto en dat is genoeg om je bij het stappen te identificeren. Meer is er niet nodig. Je naaam staat er ook nog op, dus dat is genoeg Dus een ov is wel genoeg. oww ja, met een beetje goede printer is alles mogelijk je meot het alleen nog plastificeren en je bent klaar voor de dag.
Dat is dus absoluut niet zo Er staat nl geen persoonlijk nummer op. Je OV is geen geldig ID-middel. Alleen je rijbewijs zou een goede vervanger zijn van je paspoort/ID.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 08:53   #73
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Wat kunnen 14 jarigen tegen zichzelf aanrichten in een discotheek? (ja ik weet dat op de 1 of andere manier deze zin vol met constructiefouten zal zitten)
Dat hoef ik toch niet allemaal uit te gaan leggen hoop ik
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 11:46   #74
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
oww het is wel genoeg hoor. Een ov kart heeft je geboortedatum en foto en dat is genoeg om je bij het stappen te identificeren. Meer is er niet nodig. Je naaam staat er ook nog op, dus dat is genoeg Dus een ov is wel genoeg. oww ja, met een beetje goede printer is alles mogelijk je meot het alleen nog plastificeren en je bent klaar voor de dag.
Levendige fantasie heb je..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 16:49   #75
ImaginaryDreams
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heeft toch geen enkele zin...Je ziet het al op school hoe ze daar met je flesjes bacardi zitten die ze van thuis meenemen...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 17:21   #76
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kom anders gewoon binnen in een kroeg met mn ov hoor. Maar ik neem meestal mn id mee want dat is gewoon kleiner en makkelijker in je zak te stoppen.

@doperwt; je kan echt niet zomaar met een printer en lamineerder een ov namaken hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 17:38   #77
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Ik kom anders gewoon binnen in een kroeg met mn ov hoor. Maar ik neem meestal mn id mee want dat is gewoon kleiner en makkelijker in je zak te stoppen.

@doperwt; je kan echt niet zomaar met een printer en lamineerder een ov namaken hoor
Ja, maar het gaat er dus om dat dit eigenlijk gewoon absurt is.. Een discotheek mag een OV in mijn ogen nu niet meer aannemen als geldig legitimatiebewijs. Je bent verplicht een geldig legitimatiebewijs bij je te dragen en als discotheek kan je dan in mijn ogen ook iemand om die gronden heel simpel weigeren..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 18:11   #78
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ja, maar het gaat er dus om dat dit eigenlijk gewoon absurt is.. Een discotheek mag een OV in mijn ogen nu niet meer aannemen als geldig legitimatiebewijs. Je bent verplicht een geldig legitimatiebewijs bij je te dragen en als discotheek kan je dan in mijn ogen ook iemand om die gronden heel simpel weigeren..
Precies. Bij ons word je dan trouwens gewoon geweigerd, hoor! In België al helemaal, daar kijken ze m echt grondig na (nu heb ik wel nog zo'n ouwe moet ik erbij zeggen ). In Duitsland controleren ze dan weer niet of nauwelijks
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 18:58   #79
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
wat heeeft scooter rijden te doen met drinken? Ik Zie daar het verband niet tussen. Dus dat mag jij mij eens uitleggen.
Jij zergt dat ieder zelf wel kan bepalen hoeveel ie drinkt. Euh als je 16 ben wil je nog stoer doen en zuip je je helemaal klem met alle gevolgen van dien, dus dat gezond verstand waar jij het over hebt, bestaat dus niet.
Nou, aangezien je voor het scooterrijden ook vrij verantwoordelijk bent omdat je met aardig tempo rijdt, ben je net zo verantwoordelijk als dat je een biertje achterover slaat.
En dat je op je 16e stoer wilt zijn en je totaal klem wil zuipen, ben jij waarschijnlijk de enige die dat doet/deed want ik ken niemand die dat deed en ik deed het zelf ook niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 19:42   #80
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ohw, er zijn er genoeg, Mr. Insane! Maar mijns inziens geeft dat niet zoveel op die leeftijd.. Gewoon een keer goed kotsen en doodziek wakker worden, je de hele dag klote voelen en je kent je grens!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 19:58   #81
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ohw, er zijn er genoeg, Mr. Insane! Maar mijns inziens geeft dat niet zoveel op die leeftijd.. Gewoon een keer goed kotsen en doodziek wakker worden, je de hele dag klote voelen en je kent je grens!
Jammer dat sommige agressief worden en dat sommige telkrens die grens blijven opzoeken.. Jammer dat het bij sommige zelfs beide het geval is..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2005, 22:10   #82
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat is dus absoluut niet zo Er staat nl geen persoonlijk nummer op. Je OV is geen geldig ID-middel. Alleen je rijbewijs zou een goede vervanger zijn van je paspoort/ID.
op je ov staat wel een uniek nummer hoor. Miss moet je m maar eens goed bekijken. En denk je nu echt dat ze bij een kroeg, helemaal je ov gaan bestuderen? Ik heb het namelijk al geprobeerd. Heb mijn eigen ov gescand, opnieuw afgedrukt en ge plastificeerd. Het leuke is dat de conducteurs het niet gemerkt hebben en de mensen bij het uitgaan ook niet. Dus als jullie denken dat het niet lukt, zal ik jullie teleurstellen; (Oww ja ik heb er gewoon 2 weken mee gereisd)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.