Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 April 2004, 11:51   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard de toekomst

Zoals het er nu uitziet zullen van bommel, kezman psv ook verlaten. Volgend jaar zijn sowieso waterreus en robben niet meer te bewonderen in eindhoven. Jaren geleden wilde elk talent naar psv en daar werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. numan, Bergkamp, van bronckhorst, Van Basten. Geen van allen wil nog richting eindhoven gaan. nu komt eikelkamp. maar das een tweedrangertje. fnord heeft zijn grootste naam op de bank zitten, gullit. in het veld lopen middelmatige voetballers rond. indien bij Ajax vdVaart en Zlatan vertrekken, kan dit opgevangen worden door een grote en talentvolle selectie. De komende jaren zal Ajax dus in principe de top één gaan vormen in Nederland. Kijken jullie ook zo hier ?

dit stond voor een deel op vi.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 12:47   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarom noemde men PSV de laatste 4 jaren dan niet de top één? Je hebt het trouwens over talenten, zijn Numan, Van Bronckhorst, Bergkamp enzovoorts dan talenten? Ik denk dat de spelers van Twente, Heerenveen, Utrecht, Roda of Willem II nog steeds graag naar PSV gaan. Zoals Van Bommel, Hofland , Ooijer en Vennegoor vroeger.
Tegenwoordig bezit de subtop niet meer zo'n unieke talenten. Je hebt bij Heerenveen Vayrynnen, bij Utrecht Bosschaart, bij Willem II eigenlijk niemand (Danny Mathijsen?!), bij Twente Niemeyer, bij Roda Kone en Kujovic. Met alle respect talentvolle jongens, maar (nog) niet spelers die PSV naar een hoger niveau tillen. Alleen vervangers voor wat er nu al staat.
En dan kom je inderdaad op de jeugdopleiding. Daar waar Ajax een paar jaar droog heeft gestaan komen er nu weer wat goede jongens. PSV heeft dat níet om op terug te vallen, en moet dus even een pas op de plaats maken. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat tijdelijk is. We hebben een paar jaar PSV-tijdperk gehad, nu is Ajax even aan de top. Straks neemt Feyenoord één jaar () de regie over, en dan keert PSV weer terug, enzovoorts. Zo is het altijd gegaan, en zal het ook in de toekomst blijven gaan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 16:39   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: de toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
indien bij Ajax vdVaart en Zlatan vertrekken, kan dit opgevangen worden door een grote en talentvolle selectie. De komende jaren zal Ajax dus in principe de top één gaan vormen in Nederland. Kijken jullie ook zo hier ?
Wie zouden dan van der Vaart en Ibrahimovic kunnen vervangen? Er moest nota bene een paniekaankoop gedaan worden tijdens dit seizoen vanwege de blessure van laatstgenoemde. En ik zie niet zomaar een speler die gelijkwaardig is aan van der Vaart en dezelfde kwaliteiten op meerdere posities heeft. Als Ajax een paar topspelers kwijtraakt, is dit net zo'n grote aderlating als bij de andere twee topclubs. Het is alleen wel zo dat PSV waarschijnlijk de meeste spelers gaat verliezen en de minste jeugdopleiding heeft. Ajax heeft daarnaast het meeste geld en zal dus misschien de betere vervangers kunnen binnen halen. Ik denk trouwens dat we de komende jaren ook rekening moeten houden met Feyenoord. Daar is een team in opbouw, komt een trainer met een grote naam en hebben ze al twee directe versterkingen, Babos en Bosschaart. Met nog een paar aanwinsten kan daar best een goede ploeg ontstaan als concurrent voor Ajax. En wie weet slaagt Hiddink erin voor volgend seizoen een paar grote namen binnen te halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 17:11   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Een trainer met een grote naam, Gullit, ja. Maar of hij een toptrainer is zal moeten blijken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 19:23   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Een trainer met een grote naam, Gullit, ja. Maar of hij een toptrainer is zal moeten blijken..
Tuurlijk, maar een grote naam kan wel wat met voor een spelersgroep en club betekenen, bijvoorbeeld in het aantrekken van nieuwe spelers en sponsors en een voorbeeld zijn voor een jonge groep. Of hij een toptrainer is, zal natuurlijk nog moeten blijken en ik weet niet of de middelen voor een kampioenschap er zijn. Maar als ik de ontwikkeling van dit team in opbouw nu al zie, moet er wel wat mogelijk zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 20:49   #6
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gullit heeft met newcastle toch de FA cup gewonnen? dat is ook niet makkelijk om te winnen, maar of hij met een nieuw team hoge ogen zal gooien vraag ik me idd ook af
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 21:20   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
gullit heeft met newcastle toch de FA cup gewonnen? dat is ook niet makkelijk om te winnen, maar of hij met een nieuw team hoge ogen zal gooien vraag ik me idd ook af

Met Chelsea was dat, ja.. Maar verder heeft ie niet zo bijster veel nog gepresteerd. Overigens ben ik het wél met Adriaanse eens dat bepaalde trainers alleen bij topclubs aan de slag gaan, terwijl het maar moet blijken of zij het met FC Zwolle ook ineens een stuk beter doen


Feyenoord doet het de laatste tijd wel iets beter overigens. Alle respect voor Van Marwijk, ik had niet verwacht dat hij überhaupt in de buurt van PSV en Ajax zou kunnen komen met dit matige elftal. Maar ik denk niet dat Feyenoord komend jaar Ajax kan bedrijgen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 09:24   #8
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Met Chelsea was dat, ja.. Maar verder heeft ie niet zo bijster veel nog gepresteerd. Overigens ben ik het wél met Adriaanse eens dat bepaalde trainers alleen bij topclubs aan de slag gaan, terwijl het maar moet blijken of zij het met FC Zwolle ook ineens een stuk beter doen


Feyenoord doet het de laatste tijd wel iets beter overigens. Alle respect voor Van Marwijk, ik had niet verwacht dat hij überhaupt in de buurt van PSV en Ajax zou kunnen komen met dit matige elftal. Maar ik denk niet dat Feyenoord komend jaar Ajax kan bedrijgen..
chelsea ja ik twijfelde Van feyenoord had ik ook niet verwacht dat ze het zo goed zouden doen dit jaar. Volgend jaar denk ik ook niet dat ze hoge ogen zullen gooien, echt bekende namen of talenten trekken ze niet aan. PSV verliest waterreus en robben sowieso, waarschijnlijk gaan kezman en van bommel ook weg, dan valt daar de hele basis dus weg. Volgend jaar zal PSV dus een stuk zwakker zijn dan dit jaar. Bij Ajax zal er niet zo heel veel verschillen denk ik, hooguit een paar die weg gaan, maar daar hebben ze wel vervangers voor. Ajax word dus weer kampioen volgend jaar..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 19:23   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het mag toch duidelijk wezen dat feyenoord het meest in de lift zit van de top 3 (4?) nu met aankopen als Bosschaart en Babos terwijl je zit dat het team van nu snel groeit

ik denk dat feyenoord een volgend seizoen een serieuse kans op de titel kan doen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2004, 10:00   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Met Chelsea was dat, ja.. Maar verder heeft ie niet zo bijster veel nog gepresteerd.
als wij met ruud dil de FA Cup pakken vin ik het best!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 13:14   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman
als wij met ruud dil de FA Cup pakken vin ik het best!
Maar dat kan toch helemaal niet, Remco
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 15:31   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.