Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 April 2010, 23:00   #51
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
Nee dat is het niet, maar wel op de manier die jij het doet, en dat is mijn mening.
Herp derp mening, flauw hoor.
Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
En als het jou happy maakt door mij hypocriet te vinden moet je dat zeker vinden, daar lig ik niet van wakker.
Weet je het zeker? Aangezien je je al behoorlijk druk maakt om wat simpele kritiek die misschien niet heel vriendelijk gebracht is.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:02   #52
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

ksst blaabje... je maakt dr helemaal gek
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:09   #53
RivellaDark
Lid
 
RivellaDark's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2010
Locatie: Zweden
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Ik snap nou niet direct waarom dit afzeiken is. Er wordt iets gezegd dat mijn inziens onjuist is en daar reageer ik dan ook op. Als jij nou een verklaring geeft waaruit blijkt dat jij goed zit is er niets aan de hand. Zelfde geld als jij zegt dat het inderdaad niet helemaal goed was wat jij zei.
Maar jij praat er zodanig omheen waardoor je je ongelijk niet hoeft toe te geven.
Maar ja dat zal wel aan de leeftijd liggen he.
"When you get in my age..."
Ik hoef geen verklaring te geven als ik net al aangegeven heb dat ik niet door wil gaan op di discussie gewoon met de simpele reden dat ik er geen zin in heb. Als je zo graag door wil discuteren over dit onderwerp stuur je me maar een mailtje zodat ik je uit kan leggen wat ik bedoelde, als jij dit dan geen goede verklaring vind, prima. We zien het dus anders.

Blabla1993: ja ik weet het zeker, en jij noemt het drukmaken, ik noem het voor mezelf opkomen.

Baloe: gelukkig is er meer nodig dan een stel mensen op een forum die hun gelijk willen hebben.


En dan word dit mijn laatste post, en waarschijnlijk komen er dan nog meer posts die doorgaan met de discussie, maar ik weet dat sommige mensen het laatste woord willen hebben, dus go your gang.
En na jullie posts hoop ik dat er weer gewoon on topic gegaan kan worden. Of een slotje aangezien het nieuws ondertussen al zo oud is dat het niet meer rationeel is.

edit: en daar bedoel ik mee laatste post in dit topic
__________________
The first sign of maturity is the discovery that the volume knob also turns to the left // Jerry M. Wright

Laatst aangepast door RivellaDark : 12 April 2010 om 23:11 Reden: completering
RivellaDark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:12   #54
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
dus go your gang.
ik moest hier even om lachen
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:13   #55
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
Ik hoef geen verklaring te geven als ik net al aangegeven heb dat ik niet door wil gaan op di discussie gewoon met de simpele reden dat ik er geen zin in heb. Als je zo graag door wil discuteren over dit onderwerp stuur je me maar een mailtje zodat ik je uit kan leggen wat ik bedoelde, als jij dit dan geen goede verklaring vind, prima. We zien het dus anders.
Wat een onzin is dit. Beetje volgens het kinderlijke principe "hij deed dit dus nu wil ik niet meer". Over gedragen naar je leeftijd gesproken.
En ik ben oprecht in de veronderstelling dat een forum onder andere bedoelt is om discussies te voeren, en dan op een openbaar platform en niet via email.

Erg jammer dit.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:16   #56
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
Ik hoef geen verklaring te geven als ik net al aangegeven heb dat ik niet door wil gaan op di discussie gewoon met de simpele reden dat ik er geen zin in heb.
Nee, natuurlijk hoeft dat niet, maar dan moet je niet verwachten dat mensen je nog lang serieus zullen nemen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 23:18   #57
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

zullen we deze discussie beëindigen zodat dit niet leidt tot heisa omdat de partijen het niet met elkaar eens zijn met de manier van discussie-voeren..

ehm, ik bedoel gewoon, dat het niet opschiet zo, de punten wel duidelijk zijn en het weer ontopic mag, want ik heb geen idee meer waar dit topic nou over ging
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2010, 09:20   #58
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RivellaDark Bekijk Bericht
Dit noem ik nou meelopen. Een iemand gaat een discussie met mij aan en meteen komen ze allemaal om mij de mond te snoeren.. Aangezien het op deze manier moet ga ik niet meer op dit topic in aangezien ik dit nutteloos vind. Ik kom hier voor mijn lol niet om afgezeken te worden
Nu scheer je ons allemaal over een kam. Kap daar eens mee.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.