Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: hoe denk jij over gentech ?
het moet verboden worden 1 12,50%
het moet verplicht worden om het op het etiket te vermelden 4 50,00%
het scheelt mij niet zo veel 3 37,50%
het zou verplicht moeten worden 0 0%
anders nl 0 0%
Stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 December 2002, 09:19   #1
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard genetishe manipulatie in ons voedsel ?

hoe denken jullie ten opzichten van genetishe manipulatie in voedsel , want nu hoeft het nog niet op de etiketten te staan als er gentech in zit , kijk ook even op www.akb.nu , voor de zwarte lijst
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 09:39   #2
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Ik moet zeggen het doet me weinig,

Dit puur omdat je anders veel te veel moeite moet doen wil je er nog achter komen of die producten in de spullen zit die je koopt. Eens in de zoveel tijd is er weer een hype dat je daar dood aan gaat en dat eten is slecht voor je. Altijd waait het weer over (pepernoten kanker verhaal)

Op korte termein is gebleken dat de manipulatie niet slecht is of dit op langer termein zo is gaan wij met zijn allen uitvinden als we een jaartje of 50 tot 60 zijn geworden

-----------------------

nieuw certificaat binnen!
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 10:36   #3
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
[B]Ik moet zeggen het doet me weinig,

Dit puur omdat je anders veel te veel moeite moet doen wil je er nog achter komen of die producten in de spullen zit die je koopt.
daarom strijd de alternatieve konsumentenbond er ook voor om dit duidelijk te laten zien bij alle producten waargentech in verwerkt zit.
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 10:39   #4
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

en daar komt bij dat de producenten het alleen maar doen zodat ze minder geld hoeven te besteden om een paar dingetjes zoals zoetstoffen en kleurstoffen toe te voegen.
met gentech bouwen ze met behulp van dna van kwallen !!! dat ze een bepaalde eigenschap er bij krijgen , bijvoorbeeld kleurstof of een zoetstof
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 10:47   #5
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
en daar komt bij dat de producenten het alleen maar doen zodat ze minder geld hoeven te besteden om een paar dingetjes zoals zoetstoffen en kleurstoffen toe te voegen.
met gentech bouwen ze met behulp van dna van kwallen !!! dat ze een bepaalde eigenschap er bij krijgen , bijvoorbeeld kleurstof of een zoetstof

IS dat zo erg dan? je wil ook niet weten wat er in frikandellen voor rommel zit. Maar dat boeit me ook niet zo want ze zijn wel verdomde lekker

Zo ook met die gentech laat ze lekker van kwallen dna weghalen en weet ik wat er allemaal mee doen zodat we zoetere planten krijgen waardoor er goedkoper chocolade op de markt komt. Echt ik kan er serrieus niet wakker van liggen

Sorry
-----------------------

nieuw certificaat binnen!
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 10:54   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het zal vast ook nog wel voordeel hebben om milieuvriendelijker en meer voedsel te kunnen maken....dus ik zie het probleem ook niet....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 13:37   #7
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb er niks op tegen. maar ik vind wel dat het op etiketen vermeld moet worden dat bv in sommige sla raten genen worden gedaan zodat de sla gezonder is
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2002, 15:57   #8
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

heb er nou ook weer niet zoveel op tegen, alhoewel het van mij wel vermeld mag worden of het erin zit of niet.

Maar dat ze bijvoorbeeld inktvis gebruiken. Tja, wat maakt mij dat uit? alsof je dat uiteindelijk proeft?
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.