Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 July 2002, 18:39   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Question eerste keer

wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!

 
Oud 7 July 2002, 19:45   #2
corneweb
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation eens...

eens is de eerste keer, dat geldt voor iedereen.
zo ook voor jou en je vriendje.
en dat jullie allebei geen ervaring ermee hebben dat maakt in jullie geval helemaal niks uit.
voor niemand overgens.

je moet jewoon doen wat jij denkt dat je leuk vind en dan zien hoe de andere erop reageerd .
of praat er eens over, wat jij en hij lekker vind.
dan kun je je daaran alvast een voorbeeld van nemen.

suc6 ermee...
 
Oud 7 July 2002, 20:46   #3
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: eens...

Citaat:
Originally posted by corneetje
eens is de eerste keer, dat geldt voor iedereen.
zo ook voor jou en je vriendje.
en dat jullie allebei geen ervaring ermee hebben dat maakt in jullie geval helemaal niks uit.
voor niemand overgens.

je moet jewoon doen wat jij denkt dat je leuk vind en dan zien hoe de andere erop reageerd .
of praat er eens over, wat jij en hij lekker vind.
dan kun je je daaran alvast een voorbeeld van nemen.

suc6 ermee...
tnx, ge zijt ne schat, toch iemand die een beetje met de mensen inzit...
 
Oud 7 July 2002, 20:47   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Gewoon lekker aanklooien joh
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 7 July 2002, 20:56   #5
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Gewoon lekker aanklooien joh
aanklooien?
 
Oud 7 July 2002, 22:54   #6
cruiser
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de eerste keer ... is altijd de spannendste keer. Niet dat het daarna dat niemer is maar ... denk gewoon : als je het allebei zeer hard wil, en je er alletwee volledig achter staat om het te doen, dan komt alles gewoon vanzelf.

Het is geen test, examen ... maar plezier, genieten.


Toi toi
 
Oud 8 July 2002, 11:30   #7
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was de 1e x zooooooooo zenuwachtig........
 
Oud 8 July 2002, 11:50   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfff ik heb hetzelfde man :S
 
Oud 8 July 2002, 21:23   #9
Sir_Psycho
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn eerste keer is net achter de rug, met het voordeel dat we wel al langer aan beffen/pijpen/trekken/vingeren deden...

ik was erg zenuwachtig enzo, en ja het enigste dat ik je kan aanraden is niet teveel focusen op het goed doen, maar meer op het genieten
 
Oud 11 July 2002, 21:02   #10
corneweb
Guest
 
Berichten: n/a
Talking en...?

en...?
al iets gebeurd...?
vertel het ons....
 
Oud 12 July 2002, 13:42   #11
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: en...?

Citaat:
Originally posted by corneetje
en...?
al iets gebeurd...?
vertel het ons....
mmmmm wat kan er gebeurd zijn als hij in amerika zit en ik in belgië? en neeeee ik bedrieg hem ni
 
Oud 13 July 2002, 17:54   #12
Christalletje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm

tbelangrijkste is dat jullie op je gemak zijn en niet alleen op jezelf gefoced.

Ik kan wel allemaal tips gaan geven maar dat maakt t alleen maar geforceerd.

Doe het gewoon als het moment daar is, en niet denken van oh jee morgen of o jee straks. Schiet niet op.

Je kan er natuurlijk ook samen over praten, en vragen wat hij er van vind.... just relax en t komt als het komt

o ja wel veilig doen, zorg dat je aan de pil bent of dat je condooms op handbereik hebt liggen, want als je moet opstaan om naar die dingen te zoeken is dat echt niet leuk ;-)
 
Oud 14 July 2002, 19:12   #13
I_LOVE_JORDY
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: eerste keer

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
wat? hoe?.....



dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!

probeer het op zijn hondjes de eerste keer die beestjes die hebben ook geen ervaring maar alles gaat goed toch ?
gewoon flink eronder rammen de rest komt allemaal goed 8* 8* 8*
 
Oud 14 July 2002, 19:18   #14
Love_Nienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje
 
Oud 14 July 2002, 19:44   #15
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Love_Nienke
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje
The6thgate is offline  
Oud 14 July 2002, 20:02   #16
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje


ik ben geen hoer, en zeker geen schaap
ik ben dus geen schaapshoer
 
Oud 17 July 2002, 15:38   #17
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Love_Nienke
wat? hoe?.....

ik weet dat het er aan zit te komen, maareuh tja
hoe doe je dat? ok 50%instinct, maar die 50%ervaring ontbreekt er bij mij en bij hem trouwens ook nog aan!
gelukkig dat hij ook nog maagd is...
we (lees: ik) ben nog nooit verder gegaan dan kussen en een klein beetje strelen maar nog nooit pijpen of gevingerd/gebefd worden ofzo... ok mag misschien belachelijk klinken ofzo maar zo is het nu eenmaal, bij mij is sex alleen maar mogelijk bij echte liefde, en het is nu de eerste keer dat ik op een superspeciale manier verliefd ben, en ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik nooit sex zou hebben als ik niet voor 100% van mijn vriend zou houden...

dus ervaringen, alles gewoon en tips veeeeeeel tips!


Wat nou 50% zit en 50 % dat het lijkt wel een recept voor een appeltaart. 50 gram deeg en 50 gram meel fok it up lady just do it like nike! Shut the hell up met je geblaat en neuk die gast gewoon kapot!! er gewoon uit het niks in beuken zo easy als het opendraaien van een groenteblikje
DAMN toen ik dit lag kreeg ik de tranen in mijn ogen van het lachen hahahahahahahha hij heeft wel humor hoor.... maar hij heeft WEL geleik want je moet er niet zo moeilijk over doen en al die theorieen en shit moet je allemaal niet van uit gaan of wat andere zeggen je moet gewoon PROBEREN en EXPERIMENTEREN ZOLANG HET MAAR SAFE GAAT
 
Oud 17 July 2002, 21:06   #18
corneweb
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb eerste keer

zo is dat, meid !
en voor de eerste keer moet je er juist de tijd voor nemen.
dus niet in 5 minuten.
op je gemak en niks overhaast.
als je wil kan ik je wel inwijden
 
Oud 17 July 2002, 21:22   #19
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard Re: eerste keer

Citaat:
Originally posted by corneetje
als je wil kan ik je wel inwijden
OMG
The6thgate is offline  
Oud 17 July 2002, 21:24   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard



wat zijn dat voor lame antwoorden zeg
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 17 July 2002, 21:56   #21
corneweb
Guest
 
Berichten: n/a
Cool geintje

ff een geintje tussendoor kan wel hoor....
 
Oud 17 July 2002, 23:33   #22
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


wat zijn dat voor lame antwoorden zeg
Wat is jou visie op een correct antwoord, dan ?
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.