Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 November 2003, 19:35   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard k trek t echt niet meer, word depressief...

ik ben vandaag zo GENAAIT en nie leterlijk opvatten anders schup ik je tegen je kop

die jonge van die auto heeft leugens over mij zitten vertellen
of ja
dat IK hem heb PROBEREN te zoenen:kwaaist: en dus dat hij dat voorkomen heeft. en we zouden het nog wel zo NIET zeggen.
blijkbaar heeft ie tegen de helft van zn vrienden verteld dat ie met me gezoend heeft, met een ander deel niet.

en heb ik me frustraties geuit bij die jongen waarvan ik da heb
hoeft ie opeens niks meer met me te maken te hebben.

en hij zou me meenemen op stap

en heb dus geen vrienden hier waar ik naartoe kan

en dus ben ik weer alleen

en DUS heb ik er allemaal geen zin meer in!
 
Oud 27 November 2003, 19:37   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

verkeerde forum maar das wel kut ja
The6thgate is offline  
Oud 27 November 2003, 19:38   #3
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

De jongen van de auto waar je seks mee had,
heeft gezegd dat je hem gezoend hebt...


... of vat ik hem nu niet...
WishfulDreaming is offline  
Oud 27 November 2003, 19:39   #4
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach..
je moet hem gewoon terugpakken..
en dan wel zo, dat je een ZEER gevoelige snaar van hem raakt..
laat trouwens niet merken dat dit je hoog zit, anders maakt ie er alleen maar meer misbruik van.

Citaat:
Originally posted by electricity
en dus ben ik weer alleen
je hebt ons nog
 
Oud 27 November 2003, 19:42   #5
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb net sms gestuurd dat ik t nie tof vind dat ie liegt
belt ie me op. heeft alles beetje recht gepraat

hij ging nu naar die jongen toe die boos op mij geworden was

en hij zegt dat ik me neit druk hoef te maken

maar ik wil nogsteeds verhongeren
k ga vasten tot mijn leven wat beter word

dus da moet maar opschieten, adners ben ik er dalij knie meer

gaat echt verkeerde kant op nu...
heb n arm nodig waar ik op uit kan huilen..
 
Oud 27 November 2003, 19:43   #6
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
De jongen van de auto waar je seks mee had,
heeft gezegd dat je hem gezoend hebt...


... of vat ik hem nu niet...
t gaat erom dat ie gelogen heeft dat IK HEM zou verleiden. ik ben heel onschuldig geweest tot ie me gek begonte maken.
 
Oud 27 November 2003, 19:48   #7
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wij, je beste vrienden, kunnen je vast wel helpen
 
Oud 27 November 2003, 19:49   #8
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
Wij, je beste vrienden, kunnen je vast wel helpen
als je dat grappig vind. vind ik jou stom. zijn geen grapjes.

en tis inderdaad triest dat jullie mn beste vrienden moeten zij. zo zie je wat ik nou voorstel. niks dus.
 
Oud 27 November 2003, 20:04   #9
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend

je hebt ons nog
je begint op te lijken
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 27 November 2003, 20:08   #10
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
gaat echt verkeerde kant op nu...
heb n arm nodig waar ik op uit kan huilen..
*biedt hele schouder an*
meid.. kop op..
je slaat je er echt wel doorheen!
 
Oud 27 November 2003, 20:10   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
heb net sms gestuurd dat ik t nie tof vind dat ie liegt
belt ie me op. heeft alles beetje recht gepraat

hij ging nu naar die jongen toe die boos op mij geworden was

en hij zegt dat ik me neit druk hoef te maken

maar ik wil nogsteeds verhongeren
k ga vasten tot mijn leven wat beter word

dus da moet maar opschieten, adners ben ik er dalij knie meer

gaat echt verkeerde kant op nu...
heb n arm nodig waar ik op uit kan huilen..
Jah, je moet je nu wel kut voelen, maar jezelf verhongeren, daar heeft niemand iets aan
 
Oud 27 November 2003, 20:11   #12
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

krijg net smsje van die jongen die boos op mij is. dat ik m niet meer moet bellen en met rust moet laten.

ik kan ook helemaal niks!

k hoop echt dat t snel beter gaat, maar als de dingen zich zo op blijven stapelen vrees ik ervoor..

kan er iemand mij nog meenemen op stap deze zaterdag? want met die anderen mag ik vast nie meer mee...
 
Oud 27 November 2003, 20:24   #13
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
krijg net smsje van die jongen die boos op mij is. dat ik m niet meer moet bellen en met rust moet laten.

ik kan ook helemaal niks!

k hoop echt dat t snel beter gaat, maar als de dingen zich zo op blijven stapelen vrees ik ervoor..

kan er iemand mij nog meenemen op stap deze zaterdag? want met die anderen mag ik vast nie meer mee...
mm.. kben nie zo'n stapperig typ.. en ik heb zaterdag nog andere dingen te doen..
en nog een keer: meid.. het komt allemaal wel goed joh!
je moet gewoon lekker positief blijven! (zonder die ....)
gewoon sterk zijn!
 
Oud 27 November 2003, 20:39   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
mm.. kben nie zo'n stapperig typ.. en ik heb zaterdag nog andere dingen te doen..
en nog een keer: meid.. het komt allemaal wel goed joh!
je moet gewoon lekker positief blijven! (zonder die ....)
gewoon sterk zijn!
ik kan best wel een borrel gebruiken, een flinke
 
Oud 27 November 2003, 21:56   #15
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Jah, je moet je nu wel kut voelen, maar jezelf verhongeren, daar heeft niemand iets aan
Wereldvoedseltekort daalt met 0,0001 %
Impressions is offline  
Oud 27 November 2003, 22:29   #16
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

wat is je leven toch kut zeg
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 28 November 2003, 09:12   #17
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

mensen ik zie dit als een serieuze post dus wens ik ook dat er dusdanig op wordt gereageerd. Ik gooi em naar Psychologie en filosofie vanwege het feit dat ik denk dat er nog niet helemaal over uitgepraat is, en bij klaagcorner past ie daarvoor niet.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 28 November 2003, 17:20   #18
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
kan er iemand mij nog meenemen op stap deze zaterdag? want met die anderen mag ik vast nie meer mee...
Kansloos










Maar goed als je 17-18 bent en in utrecht woont, en me ff ee foto wil sturen dan wil k dr wel over na denken
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 28 November 2003, 20:38   #19
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voel me vandaag nogsteeds klote heb ook bekant niks gegeten (ja ik weet dat dat het idee van vasten niet is) heb gewoon geen honger..

die jognen die zo kwaad om mij was, die nks meer me mijj te maken wilde hebben, smste me vandaag. dat hij al zn maten verliest en iedereen vaag tegen m doet en dat ie nie weet wat ie fout heeft gedaan. heb gezegt dat ie toch niks me mij te maken wilde hebben?. ja en hij snapte nu hoe ik me gister voelde.

nou SORRY hoor. eerst iemand vergallen en daarna zelf zielig doen? dat kan er bij mij niet in.
kon gister ook niet slapen.. en vanochtend geen zin om uit bed te gaan.. is echt k*t. en nu komen die leuke feestdagen er weer aan waar iedereen blij is.. bah..

vandaag ga ik naar n vriendin toe, en we gaan stappen, of ja, als ik daar zin in heb.. want zij heeft sinds kort een nieuwe scharrel en is dus ontzettend klef. als ik dr nie meer tegenkan ga ik weg..
DAMN! wat is t leven toch hard als je jong bent
 
Oud 28 November 2003, 22:19   #20
|FréČsTyLéR|
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
voel me vandaag nogsteeds klote heb ook bekant niks gegeten (ja ik weet dat dat het idee van vasten niet is) heb gewoon geen honger..

die jognen die zo kwaad om mij was, die nks meer me mijj te maken wilde hebben, smste me vandaag. dat hij al zn maten verliest en iedereen vaag tegen m doet en dat ie nie weet wat ie fout heeft gedaan. heb gezegt dat ie toch niks me mij te maken wilde hebben?. ja en hij snapte nu hoe ik me gister voelde.

nou SORRY hoor. eerst iemand vergallen en daarna zelf zielig doen? dat kan er bij mij niet in.
kon gister ook niet slapen.. en vanochtend geen zin om uit bed te gaan.. is echt k*t. en nu komen die leuke feestdagen er weer aan waar iedereen blij is.. bah..

vandaag ga ik naar n vriendin toe, en we gaan stappen, of ja, als ik daar zin in heb.. want zij heeft sinds kort een nieuwe scharrel en is dus ontzettend klef. als ik dr nie meer tegenkan ga ik weg..
DAMN! wat is t leven toch hard als je jong bent

ziet er naar uit... dat je et serieus te moeilijk maakt voor je zelf... echt... denk er maar ff over na... iemand zegt dingen over jou die niet helemaal kloppen... waarom zou je dan nog serieus gaan na denken er over... doet je alleen maar pijn tot je er bij neer valt.

die kerel geniet er volgens mij maar van om iemand zow te zien leiden... anders zegt die niet zow iets.... en dat ze vrienden hem in de steek laten ofzo niks van aantrekken....

hijz et gewoon niet waard om over na te denken... je kan beter gewoon ergens proberen tot rust te komen... ff afleiding zoeken..... als dat mogelijk is....

sterkte en suc6
 
Oud 29 November 2003, 00:24   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Iedereen heeft betere en slechtere perioden in 't leven,
je moet gewoon weten hoe ze aan te pakken
WishfulDreaming is offline  
Oud 29 November 2003, 11:11   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk heb ik weinig medelijden met je... Dat gebeurt er als je zomaar met iemand neukt dusja...
Soit,iedereen heeft zn moeilijke periodes in het leven, en hoe onoverkomelijk het nu ook lijkt, het gaat voorbij... en rapper dan je denkt meestal
 
Oud 29 November 2003, 17:39   #23
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar da wil nie zeggen dat ik mezelf tof vind..

ben gister wezen stappen, ging over t algemeen goed... maar toch zit er nog een wolk in me hoofd waardoor ik niet helder kan denken...

en "zomaar" me iemand neuken heeft er niks mee temaken.
en twas nie zomaar, maar omdat we t allebei wilden.
 
Oud 30 November 2003, 16:13   #24
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en dan HEB je weer ns n gesprek me iemand, (die gozer die boos op mij was), zegt ie dat hij mij maar beter niet mee kan nemen op stap, omdat hij van andere muziek houd

heb ik m gezegt dat ik gewoon graag wil dat ie me aan zijn groep voorsteld zodat ik meer mensen ken.
zegt ie van, jaaaaa da ga ik dus echt nie doen want dan laat je de rest gewoon stikken.

zeg ik, ja ik wil gewoon mensen leren kennen zodat als ik n keer wegwil dat ik ook met hun meekan.
en da doet ie dus niet. zegt ie van, ja ik hoef jou niet bij mij te hebben om me te vermaken
ik: jah ik jou toch ook nie

dus nu heb ik WEER ruzie met hem, omdat ie gewoon zo stom is en niet snap dat mensen leren kennen gewoon nodig is, en als die mensen leuker zijn dan is t toch logisch dat je met die andere nie meer zo optrekt.

hij BELEMMERD mij nu dus in t vriendjes maken!!

daarna zei ie iest van: jaa nu zeg je niks meer he
ik: nee ban zooow bang voor jou oeoeo
hij: ah ben je bang, daarom hing je zeker jankend aan de telefoon bij (...)
ik (HELEMAAL FOKKING BOOS): nee da had r gewoon mee te maken dat t al nie meezit de laatste tijd en al die dingen zich opstapelen
hij: jaja, hahahaha

en nu ben ik weer zoooooo boos, en kan ik wel weer janken omdat er van die stomme mongolen rondlopen die mij geen leuk leven gunnen!!

 
Oud 30 November 2003, 20:36   #25
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en komt ie n half uur later online, groepsgesprek met een meisje.

zitten ze me met zn tweeeen helemaal de grond in te boren.
we willen jou niet in onze vriendegroep, je denkt toch niet dat we met jou op stap willen, wat doe je hier we willen jou niet hier, niemand mag je, o wat ben je toch lelijk, ga naar vucht in behandeling, je spoort niet.

en denk je nou echt dat ik dat nu kan gebruiken?

werd helemaal duizelig en voelde vanalles in me hoofd. wilde mezelf echt wat aandoen, kon er niet meer tegen..

heb toen een vriendin gebeld, heel mn hart gelucht, en veel gehuild.. zij zegt dat ik hun maar moet blokkeren. heb ik ook gedaan.

stuurt die mongool me n half uur later een email.
"watje zet je me op blokkeren, had wel wat anders verwacht van jou"
heb ik terug gezegt"had ook wel wat anders van jou verwacht"
hij" oo wat dan"
ik: dat je niet zo'n eikel was, ben teleurgesteld"
hij: kom op msn, was niet zo bedoeld, ik kan het uitleggen

dus ik op msn, was benieuwd wat die eikel te zeggen had.

zegt ie van, ja was niet zo bedoeld (uuuuh vernederen, de grond ik boren, voor lul zetten uitschelden, en er was niks van zo bedoeld? sorry hoor!!!) :kwaaist:
en hij dacht dat ik heb alleen zou gebruiken en dan zou laten vallen als ik eenmaal was waar ik was en blablabla

heb gezegt dat ie nietmoet verwachten datik daarin trap, en dat ik hem nooit meer vertrouw (ja vind je t gek als ie alles tegen da vrouwke zegt, alle gesprekken laat lezen en dat da vrouwke me uit gaat schelden en hij lekker achter haar staat)

ja en hij wou t uitpraten, en t was laatst zo gezellig

ja EN!!!! had ie aeerder over na moeten denken.

hij denkt echt dat ik OOOOO ZOOOOOO Stom ben!!! :kwaaist:
heb ook gezegt dat ie er niet meer van uit moet gaan dat ik met m om wil gaan. snapt ie alleen nog niet.


echt, als al deze zooi nog lang door blijft gaan ga ik naar n psychiater, anders ben ik bang dat ik mezelf wat aandoe.

een goeie vriend van mij stelde voor om op kamers te gaan waar ik studeer, en dat ik bij de studentenvereniging van school ga, daar leer ik ook mensen kennen. is ok wel waar, mara bij een studentenvereniging heb je al die plichten (bardienst, ontgroening) en daar heb ik geen zin in...


ik ga maar proberen te slapen... zal wel piekeren en huilen worden..


DAMN, wat word ik hier gek van...
 
Oud 30 November 2003, 23:16   #26
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kutgasten
kutmaskes
kutwereld
kutleven
kut kut kut kut
waar blijft het einde van de wereld nou toch verdomme?
 
Oud 30 November 2003, 23:18   #27
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
hij denkt echt dat ik OOOOO ZOOOOOO Stom ben!!! :kwaaist:
heb ook gezegt dat ie er niet meer van uit moet gaan dat ik met m om wil gaan. snapt ie alleen nog niet.
Je bent ook stom dat je nog steeds energie in hem steekt! eikels vinden dat LEUK dus moet je er niet op in gaan. Oke, hij kon et voor 1 nachie vast wel goed, maar nu laat je hem begaan. Dat hij nou zo'n triest ventje is daar sta jij toch boven?

En als je nog meer gaat schelden tieren en vloeken hier schop ik je topic alsnog naar klaagcorner
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 1 December 2003, 16:20   #28
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Je bent ook stom dat je nog steeds energie in hem steekt! eikels vinden dat LEUK dus moet je er niet op in gaan. Oke, hij kon et voor 1 nachie vast wel goed, maar nu laat je hem begaan. Dat hij nou zo'n triest ventje is daar sta jij toch boven?

En als je nog meer gaat schelden tieren en vloeken hier schop ik je topic alsnog naar klaagcorner
die gast waar ik ruzie mee hab is een andere dan die van de auto. die gast van de auto probeert juist alles te sussen enzo..

ik heb ook gezegt dat ie niks meer tegen mij moet zeggen en dat ie me niet meer moet smsen enzo..

gelukkig heb je altijd nog wat mensen om op terug te vallen.. ookal wonen die 50 kilometer uit de buurt..


en k zal niet meer schelden hoor
 
Oud 1 December 2003, 16:27   #29
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Msischien kan je dit eens veranderen, en geleidelijk aan weers beginnen...

Profiel
Interests: Jongens!!
 
Oud 21 December 2003, 19:58   #30
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

och laat ik maar eens depressief worden.. je weet niet eens wat het werkelijk betekend om depressief te zijn..

en jezelf uithongeren om die reden is belachelijk..

bah
 
Oud 21 December 2003, 21:46   #31
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
och laat ik maar eens depressief worden.. je weet niet eens wat het werkelijk betekend om depressief te zijn..

en jezelf uithongeren om die reden is belachelijk..

bah




Dit is de meest domme uitspraak die ik ooit heb gelezen. Je weet haar achtergrondverhaal niet eens, dus kan je hier geen oordeel over vellen. Misschien was dit wel net de spreekwoordelijke druppel? Of misschien moet jij je kortzichtige visie voor je houden... En iemand die WEL depressief is in jouw ogen gaan helpen... Gsus man! Zoiets zeg je toch niet? :kwaaist: Alsof jij weet hoe zij zich voelt! Als jij je ooit eens zo kut voelt, kom maar met je verhaal... Dan zal ik je persoonlijk de grond in trappen! :kwaaist:
Impressions is offline  
Oud 21 December 2003, 23:07   #32
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

doe es niet zo agressief elvenkindje...of komt dat door de muziek die je luistert
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 22 December 2003, 16:38   #33
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat me raden zijn naam is Rob W. ????....
de symptomen lijken me duidelijk

Electricity check pm!!!
 
Oud 22 December 2003, 17:51   #34
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
doe es niet zo agressief elvenkindje...of komt dat door de muziek die je luistert
Sorry Dext0r.Werd beetje opgefokt door het gedoe dat mensen altijd (sorry again, generalisering) gevoelens van anderen niet begrijpen.
Impressions is offline  
Oud 8 January 2004, 19:41   #35
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje




Dit is de meest domme uitspraak die ik ooit heb gelezen. Je weet haar achtergrondverhaal niet eens, dus kan je hier geen oordeel over vellen. Misschien was dit wel net de spreekwoordelijke druppel? Of misschien moet jij je kortzichtige visie voor je houden... En iemand die WEL depressief is in jouw ogen gaan helpen... Gsus man! Zoiets zeg je toch niet? :kwaaist: Alsof jij weet hoe zij zich voelt! Als jij je ooit eens zo kut voelt, kom maar met je verhaal... Dan zal ik je persoonlijk de grond in trappen! :kwaaist:
jah daar heb je wel gelijk in elvenkindje, je kunt niet zomaar iemand anders zijn gevoelens gaan beoordelen. depressiviteit is een ernstige zaak. mensen kunnen zich egt heel rot voelen en zich er geen raad mee weten maar dat terzijde.
 
Oud 11 January 2004, 10:29   #36
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als iedereen depresief wordt, wordt ik het ook maar
 
Oud 11 January 2004, 14:12   #37
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
als iedereen depresief wordt, wordt ik het ook maar
dat is niet nodig, alles iedereen depressief word dat kunnen we niet meer leven
 
Oud 12 January 2004, 11:09   #38
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is precies tegenwoordig de periode om depri te zijn
in ieder geval
proberen je hoofd niet te laten hangen
gwoon fuck it all
en dag tot dag doorgraken
ps uithongeren is geen goed idee
voor je het weet zit je met eetproblemen enzo
dan zou ik eerder wat huilend op men kamertje willen zitten dan een of ander eetprobleem op te lopen
maar nu heb ik ook eens naar je profiel gezien
jij kan precies niet echt zonder een lief he??
ben jij zo iemand die constant op zoek is naar een lief?

in ieder geval veel sterkte gewenst
en hoop dat het snel beter gaat
 
Oud 12 January 2004, 19:28   #39
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Sorry Dext0r.Werd beetje opgefokt door het gedoe dat mensen altijd (sorry again, generalisering) gevoelens van anderen niet begrijpen.
elvenkindje,

ik word compleet gek van mensen die zomaar roepen: Oh ik word depressief.. en dan om zo'n reden en als je meer informatie wil dan pm je maar want dat zet ik hier niet op het forum.. maar ik weet wel dat ik waarschijnlijk meer ervaring heb met depressiviteit als veel andere mensen op dit forum (er zullen heus wel mensen zijn met meer ervaring of shit)

en trouwens

Citaat:
Gsus man! Zoiets zeg je toch niet? Alsof jij weet hoe zij zich voelt! Als jij je ooit eens zo kut voelt, kom maar met je verhaal... Dan zal ik je persoonlijk de grond in trappen!
en dan mag je bij deze de grond in trappen maar pm maar als je meer wilt horen.. want ik heb namelijk ook een goede reden voor deze opvatting..
 
Oud 12 January 2004, 20:41   #40
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
elvenkindje,

ik word compleet gek van mensen die zomaar roepen: Oh ik word depressief.. en dan om zo'n reden en als je meer informatie wil dan pm je maar want dat zet ik hier niet op het forum.. maar ik weet wel dat ik waarschijnlijk meer ervaring heb met depressiviteit als veel andere mensen op dit forum (er zullen heus wel mensen zijn met meer ervaring of shit)
kijk meissie. jij weet niks over mij, mijn verleden, en mijn gevoel.

en deze topic is onterecht geupt!

ik heb altijd al een beetje met mezelf in de knoop gezeten en dit was echt de meest erge keer sinds ooit.
combinatie van uit met mn vriendje, verhuizing tegen mijn zin in, geen vrienden in de buurt, nterechte leugens, mensen die moeilijk tegen je doen om niks, en mensen die op stage moeilijk doen.

ben zelfs met de schoolpsycholoog gaan praten, op aanraden van mijn studiebegeleider, die zag dat ik op instorten stond. heb heel veel gehuild en niks was er positief in mijn leven. en uithongeren was het niet, gewoon geen zin om te eten en als ik iets at werd ik misselijk.
ook heb ik aan zelfpijniging gedaan, mezelf knijpen tot er bloeduitstortingen stonden omdat dat draaglijker was dan het gevoel van binnen, ook deed ik dingen die ik niet wilde en hoorde ik stemmen. ben nu eenmaal gevoelig hiervoor en ik heb mezelf te ver opengesteld voor negatieve energieen.
ik heb heel ditverhaal gedaan bij die psycholoog, en zij raadde mij aan om rustig aan te doen.
ben bij mijn tante geweest en die heeft gehlopen mijn energieblokades op te heffen en sindsdien ging het beter (geen hoofdpijn meer de hele dag) en heb ook een kaart getrokken bij haar, en daar stond op: denk niet aan wat je niet hebt en net bent, maar wat je wel hebt en wel bent. en dat idee alleen al heeft me weer teruggeholpen

ondertussen gaat het weer iets beter, maar er hoeft maar 1 ding tegen te zitten en alles gaat weer verkeerd, net als nu voel ik me weer helemaal klote en zit weer te huilen (en dat om niks eigenlijk).

dus ik weet wel degelijk waarover ik praat en roep niet zomaar dat ik depressief word, heb het alvaker gevoeld, alleen heeft het nooit zo lang geduurt als nu, is nu al ongeveer 2 maanden aan de gang.

dus vraag eerst naar de redenen voor je je mond opentrekt en dingen gaat zeggen waar je geen idee van hebt! zou ik wel respecteren.



en black mystery
Citaat:
het is precies tegenwoordig de periode om depri te zijn
in ieder geval
proberen je hoofd niet te laten hangen
gwoon fuck it all
en dag tot dag doorgraken
ps uithongeren is geen goed idee
voor je het weet zit je met eetproblemen enzo
dan zou ik eerder wat huilend op men kamertje willen zitten dan een of ander eetprobleem op te lopen
maar nu heb ik ook eens naar je profiel gezien
jij kan precies niet echt zonder een lief he??
ben jij zo iemand die constant op zoek is naar een lief?

in ieder geval veel sterkte gewenst
en hoop dat het snel beter gaat
dat idee van fuck it all heb ik zker wel gehad (nogsteeds wel) maar weet niet of dat de oplossing is.
en het is niet echt uithongeren geweest (zie boven)
en ik ben nu ongeveer 2 maand vrijgezel (van 2 kanten uitgemaakt), en vind het heel prettig om nu alleen te zijn, omdat ik dan kan groeien en mijn grenzen kan verkennen zonder met iemand rekening te houden (het fuck you all idee). hiervoor ben ik nooit langer dan 1 maand vrijgezel geweest, en nu heb ik het echt nodig om te evrwerken en alles voor mezelf op een rijtje te krijgen. natuurlijk is een relatie fijner, omdat er iemand is die jou liefhebt en andersom.
maar dat zou op dit moment niet slim zijn, omdat ik dat dan zou gebruiken voor mijn verwerking die eigenlijk dieper ligt dan ik eigenlijk zou willen.


maar ik hoop dat nu iedereen (met een paar in het bijzonder) nu blij zijn dat ze over mijn zwakten weten en dat ik me weer helemaal klote voel.
 
Oud 12 January 2004, 21:13   #41
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

okeej, electricity en ik hebben al gepm'd enzow en k heb sorry gezegd.. dus als mensen nog iets tegen mij willen zeggen dan doen ze dat maar op pm ofzo
 
Oud 12 January 2004, 21:35   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Electricity heeft gevraagd om een slotje op dit topic te plaatsen,
omdat ze liever niet heeft dat dit topic nog vaak geupt word...

*asjeblief meiss*
WishfulDreaming is offline  
Oud 12 January 2004, 21:36   #43
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dat doe ik wel
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.