Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 June 2007, 10:43   #1
Lyra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Anno 1701 voor DS

Deze week komt Anno 1701 voor de DS uit! Ik het zeker kopen, ik heb het van het weekend namelijk gespeeld op de DS van een vriend van mij die voor een gaming site werkt.



http://www.electronicarts.nl/games/10817/

Het ziet er goed uit, aardige graphics en je kunt je er uren mee vermaken. Aangezien je alleen met de stylus speelt is het lekker relaxed, ik houd er niet zo van om als een gek op knopjes te moeten drukken. Ik mis de hand-oog coordinatie daarvoor, Dat is bij Anno dus niet nodig.

Je kant het op drie niveaus spelen en ik heb laagste niveau gespeeld.

Je bouwt stadjes op vanaf het begin op een eiland en ondertussen moet je ervoor zorgen dat je inwoners tevreden zijn en ze van voldoende voedsel, grondstoffen, etc te voorzien. Als ze niet helemaal happy zijn, dan komt het mannetje wat je door het spel leidt op het bovenste schermpje met een streng gezicht, haha. Als ze wel happy zijn, dan glimlacht 'ie. Da's wel grappig.

Je wordt stapsgewijs door het spel genomen en je krijgt vanzelf een seintje als je een nieuwe missie of taak moet volbrengen. Alles leidt ernaar om uiteindelijk voldoende materiaal en dergelijk te hebben om andere eilanden te verkennen. Daar ben ik blijven steken en ik hoop binnenkort verder te kunnen spelen.

Het is een prima spel om te spelen en zoals ik al zei, je kunt je er uren mee vermaken.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.