Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 March 2004, 14:56   #1
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Speel mee in een film!

Hey allemaal!

Ik weet niet precies waar ik dit bericht moet zetten, maar dit lijkt me dan de beste plaats. Zoals de vaste leden wel gemerkt hebben ben ik hier al een tijdje aFwezig. Dit heeft een reden: ik ben samen met een aantal mensen bezig geweest met het maken van een film. Ons eerste project was een parodie op Romeo en Juliet die When Shakespeare Was Drunk heette. Nu hebben we daar veel lol bij gehad, maar omdat we alleen met vrienden speelden (in totaal hebben zo'n 30 mensen aan de film meegewerkt) ging het natuurlijk niet precies zoals we gewild hadden. We hadden wel geluk, want we beschikten over professionele apparatuur en ondanks wat fouten ben ik toch trots op het resultaat. Dat brengt me naar het volgende punt: Onze nieuwe film. Ik zal eerst wat vertellen over de inhoud: Het verhaal gaat over Charlotte Portman, die lijdt aan het borderline persoonlijkheidssyndroom. Ze merkt pas net dat ze dit heeft en weet dus totaal niet wat er aan de hand is, en waarom ze zich zo voelt. Het verhaal wordt vertelt door Jessie, een jongen die haar later in het verhaal tegenkomt en ook een relatie met haar neemt. Het verhaal is nog volop in ontwikkeling maar als je meer wil weten dan moet je me mailen op het onderstaande adres. Vorige keer is 1 van onze grootste fouten geweest dat we een cast hadden die het wel leuk vond om te acteren maar zich niet honderd procent inzette. Daarom zijn we nu opzoek naar een cast die zich wel 100% voor deze hobby wil inzetten. Omdat we zelf ook nog maar scholieren zijn (ik ga volgend jaar Theater, Film en TVwetenschappen studeren, Jaap en Nadiem gaan waarschijnlijk theatertechniek studeren) moet je begrijpen dat het hier Niet om betaald acteren gaat. De opname-locatie's zijn vooral in Hilversum, maar ook Den Bosch hoort tot 1 van de mogelijkheden en vinden plaats in de zomervakantie (datum nog nader te bepalen). Voor degenen die wel geinteresseerd zijn vraag ik ze te mailen naar:

EefkeBurg@hotmail.com
Ik, Eefke dus

en/of

de_bom2000@hotmail.com
Nadiem Zaman

of te kijken op de communitie van onze vorige film

http://groups.msn.com/RomeoJulietMusiComedy

Binnenkort hebben we ook een nieuwe site, die zal ik ook hier posten.

Groetjes!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 15:50   #2
Marijk.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wo vet leuk idee!
ik zit er ook over na te denken om na de opleiding die ik nu volg de film acedemy in amsterdam te gaan volgen. maar het is vrij moeilijk om daar op te komen. Ik heb wel een voordeel dat ik op de opleiding waar ik nu zit ook al eens in de week film heb. Monteren en filmen en regiseren etc.
Het lijkt me dan ook wel leuk om mee te doen maar ten eerste is het ver van waar ik woon, en ik heb bijna mijn hele zomervakantie al vol gepland!
maar ik wens julie veel succes! En ben benieuwd naar het resultaat!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.