Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 October 2002, 21:45   #1
Pibbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Politicologe Hirsi Ali kandidaat voor VVD

Politicologe Hirsi Ali kandidaat voor VVD

Uitgegeven: 31 oktober 2002 15:49

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali, de Somalische politicologe die met de dood werd bedreigd na uitlatingen over de emancipatie van moslimvrouwen, maakt de overstap van PvdA naar VVD en komt voor de liberalen op de lijst voor de Tweede Kamer.

Hirsi Ali, een medewerkster van het wetenschappelijk bureau van de PvdA, kreeg politiebewaking na bedreigingen die afkomstig zouden zijn van fundamentalistische moslims. Dat gebeurde nadat zij uitspraken had gedaan voor de televisie. De vrouw, die de islam de rug toekeerde, dook later onder en vertrok naar het buitenland.

Organisaties van moslims in ons land distantieerden zich van de bedreigingen, premier Balkenende sprak zijn afschuw uit. Het wetenschappelijk bureau van de PvdA, de Wiardi Beckman Stichting, nam het initiatief tot een fonds om Ali in staat te stellen nog enige tijd in het buitenland te blijven.

[BRON:NU]

volgens mij blaat ze maar wat, dat is toch ook bewezen wat ik dus zeg dat ze maar wat blaat
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2002, 23:40   #2
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Politicologe Hirsi Ali kandidaat voor VVD

Citaat:
Originally posted by Pibbo


volgens mij blaat ze maar wat, dat is toch ook bewezen wat ik dus zeg dat ze maar wat blaat
Wat blaat ze?
Goed beargumenteert je stelling
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2002, 20:25   #3
Regen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan het wat duidelijker geformuleerd worden? Ik snap niet wat er van eventuele replyers verwacht wordt, of wat de bedoeling is
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.