Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 August 2005, 15:38   #1
observatie001
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Saartje draait door

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=55293


mensen ik weet niet hoor maar ik vind echt dat saartje hier gewoon ontiegelijk een rel uitlokt en ze waarschijnlijk haar niet kan weerstaan omdat ze mischien jaloers is? IK weet dat ze al een OW heeft gehad omdat ze in de vorige topic ook niet gedroeg maar verdiend ze geen bann?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 16:07   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Saartje heeft voor het vorige topic een Niet-officiële waarschuwing ontvangen. Dus van een ban is sowieso geen sprake. Nasje15 heeft een cloon-account aangemaakt en ontvangt hiervoor een week extra ban. Wat er verder gebeurt met de reacties laat ik (gezien de kleine hoeveelheid reacties) dit keer gewoon over aan de vaste FB's, dus daarover valt nog geen uitspraak te doen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 16:14   #3
Mean Princess15
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Saartje heeft voor het vorige topic een Niet-offici�le waarschuwing ontvangen. Dus van een ban is sowieso geen sprake. Nasje15 heeft een cloon-account aangemaakt en ontvangt hiervoor een week extra ban. Wat er verder gebeurt met de reacties laat ik (gezien de kleine hoeveelheid reacties) dit keer gewoon over aan de vaste FB's, dus daarover valt nog geen uitspraak te doen
nasje 15 is het nie tik ben miss masje en ik zou voor 2 weken worden gebanned wat veel langer bleek te zijn dus maakte ik een nieuwe aan mag het? en saartje verdient dit keer wel een ban ja vind ik ik heb ook een ban om nix gekregen dit kan niet!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 16:19   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mean Princess15
nasje 15 is het nie tik ben miss masje en ik zou voor 2 weken worden gebanned wat veel langer bleek te zijn dus maakte ik een nieuwe aan mag het? en saartje verdient dit keer wel een ban ja vind ik ik heb ook een ban om nix gekregen dit kan niet!!!
Je oude account is unbanned dus dan moet je dat account gebruiken.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 18:17   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Moet dat, GregoorvanDijk?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 19:22   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mean Princess15
nasje 15 is het nie tik ben miss masje en ik zou voor 2 weken worden gebanned wat veel langer bleek te zijn dus maakte ik een nieuwe aan mag het? en saartje verdient dit keer wel een ban ja vind ik ik heb ook een ban om nix gekregen dit kan niet!!!
voor een unban zul je voortaan gewoon naar 1 van de beheerders moeten mailen. het emailadres staat in de signature, aan de onderkant van elk van hun posts.

en je ban kreeg je niet voor niks
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.