Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 August 2002, 22:02   #1
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard et gaat vet slecht

ok sorry dat ik jullie ermee lastig val maar k moet egt me verhaal kwijt...ik lijk best wel vrolijk hierzo maar voel me eigenlijk best wel kut!
me ouders gaan scheiden..dats opzich al kut.ma da gaat et hier ni om ben nu met me ma en me zussie et ging al ni goed met me moeder,,en nu ze gaat scheiden met em pa nog minder..ze is letterlijke n figuurlijk doorgedraaid ik kan nix goed doen en et enigste wat eruit komt is het wordt druk in me hoofd en dit doe je fout en dat is ni goed..egt Te erg..jullie snappen dit waarschijnlijk niet... je moet me moeder egt kennen en meemaken wil je et kunnen begrijpen ze zit bij een psychiator maar die belt ze nooit..ze kan et zelf wel zegt ze..nou ikd enk juist van ni..ik ben serieus van plan om hier weg te gaan kan et egt ni meer aan..maar me vriendin zegtd at et ni de beste manier is..maar ga et cka wel doen ik kan me vader wel altijd bellen..maar sgiet er nix mee op..ik wor egwoon egt gek..help me damn ..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 22:09   #2
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

We kennen je moeder natuurlijk niet maar weggaan lijkt me geen goede oplossing..
de talk-and-discuss methode al geprobeert ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 22:17   #3
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

of je kan de psychiater naar jullie latenkomen
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 22:19   #4
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weetje ik weet gewoon ni wat goed is en fout..ze is gewoon om de sec een ander mens

heb net wel een uur jankend met een geoie vriednin aan de tel egzten en dat helpt wel maar tog..heb et gevoel alsof zij de enigste is die het begrijpt..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 22:45   #5
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weggaan helpt niet, denk ik. Dat maakt het erger. Laat de psych langskomen, praat er over...

Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Als er iets is wat ik kan doen om te hlpen noem het maar. Als je wilt MSN-en dat is prima.

Veel sterkte meis.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 09:03   #6
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok..nu heb ik et egt gehad..de politie stond net voor de deur..me buurvrouw had gebeld en gezegd dat me ma gek was ik moest me naam enz geven..ben egt doosbang dat ze me ma op gaan sluiten ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 08:16   #7
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lieverd...


kijk doe wat je kan doen en denk niet dat je je moeder ermee kwetst....want als jij de psychiater naar je huis laat komen is dat toch het beste voor iedereen??......ik weet dat dit makkel9ijk gezegt is dan gedaan...maar probeer met haar te gaan praten enzo.....en ik wil nog iets weten als je haar boos maakt word je dan geslagen ofzo?misschien dat drm die buurvrouw dat zo zei...



-x-x-x- sterkte meisie!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2002, 23:06   #8
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

neej wor ni geslagen..sorry dat ik zolang ni reageerde ik woon nu met me zussie bij me pa..this hier heel gezellig en et gaat al Bter met me ma gelukkig xxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2002, 08:18   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by devilisch_lady
ok..nu heb ik et egt gehad..de politie stond net voor de deur..me buurvrouw had gebeld en gezegd dat me ma gek was ik moest me naam enz geven..ben egt doosbang dat ze me ma op gaan sluiten ofzo..


wooow de politie die komen hier echt alleen al als er moord wordt gepleegd en dan komen ze nog een uur te laat. dus reken je zelf gelukkig hiervoor


speel open kaart met je moeder claim dat zij het misschien wel in der uppie kan oplossen maar dat jij dat niet trekt ga samen met haar daarom naar de psygoloog niet omdat dat voor haar beter is maar omdat jij denkt dat jij daar mee geholpen wordt.

( zo speel je in op je moeders medelijden en dochter liefde en gat ze wel overstag)

Eenmaal bij de psygoloog open kaart blijven spelen vertel daar precies wat je dwars zit en hoe de vork in de steel zit.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2002, 08:44   #10
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken dat vreselijke gevoel dta je niks voor iemand kunt betekenen terwijl je het zo graag wil maar weglopen is geen oplossing want ik weet zeker dat je moeder wel van je houdt en
dan heeft ze alleen nog maar meer pijn omdta ze denkt dat iedereen beter is dan haar omdta haar man al is weggegaan en dan ook nog haar dochter......
het si wel kut voor jou maar je kunt met vrienden praten over jou situatie en dan kunnen ze jou steunen....
het idee van de psychiater laten komen is nog niet zo slecht
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2002, 12:11   #11
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk niet dat het beste is weg gaan bij je moeder...
Het is goed dat je raad vraagt aan je vriendin(nen).
Als ik van jou was zou ik eens met je moeder praten.
In het begin zal je misschien bang zijn om er over te beginnen.
Maar daarna gaat het wel vanzelf(hoop ik voor je).
Maar zeker niet weg gaan bij je thuis.
Ik wens je succes
xxx
Timmekeuh
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 06:53   #12
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij je moeder weg gaan is geen optie.

maar als je vader niet ver weg woont kan je miss wel in het wwekend bij je vader slapen miss dat je moeder dan ook even rust heeft, een moment voor haar zelf
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 20:08   #13
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hmm.. ik denk iig dat dit nog wel een tijdje gaat duren, je moeder zal toch ook wel overstuur zijn omdat ze gaat scheiden?
en ja, die psychiater laten komen is idd misschien ook een goed plan..
praat er iig over!
verder sterkte en veel succes.. ik hoop voor je dat t snel beter gaat
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2002, 20:15   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon eens goed praten, met iemand erbij, dat helpt meestal wel
zorg ervoor dat alles een beetje vertrouwed is, dus het liefst thuis en met een goede vriendin/vriend van jou of je moeder
een psychiater kan er wel bij zitten, maar dan ben je minder op je gemak, want das iemand die je niet goed kent.
je kan wel ff opbellen en om telefonische hulp, vraag bijvoorbeeld waar je het over moet hebben met je moeder

iig, mijn conclussie is dat het vertrouwed moet zijn

succes er mee en we horen wel hoe het allemaal gegaan is
sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2002, 16:15   #15
daantjuuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet hoe je je voelt (kan je moeilijk geloven maar tis echt zo) ik zal mijn verhaal ff vertellen....
mijn ouders zijn tijdje geleden ook gescheiden. Het kwam echt als een schok. gewoon gelukkig gezinnetje nix aan het handje en opeens. pats, ons mam wilde scheiden ze was vreemdgegaan blablabla en dan denk je echt van "MIJN MOEDER???!!!!" maargoed hoop gedoe...eerst ging mijn moeder het huis uit en werden mijn zus en ik ook door mijn vader het huis uitgezet. Zijn we naar ons oma gegaan en toen ging het die tijd gewoon heel erg slecht met me. Nou daarna zijn we weer (toen mijn moeder een nieuw huis had) terug gegaan naar ons pap en daar 2 weken toen 2 weken naar ons mam weer 2 weken naar ons pap en ga zo maar door. Dat werkte voor mijn zus en ouders heel goed. Behalve voor mij, want tegen mij wastie altijd heel anders. Ik moest alles voor hem doen (wij kookten,wasten af, kleren wassen,poetsen etc) dus dat werd me ff teveel en we kregen elke dag ruzie om de kleinste dingen. Totdat ik er 4 weken geleden wat van zei en heeft hij me zonder pardon het huis uitgegooid. Nu zit ik een beetje in ene kutsituatie want hij blijft mijn vader maar ik wil me juist niet laten kenne.
Maar ik zit ene beetje tussen 2 vuren in en dat heb ik altijd al gehad want vanaf het moment dat ze gingen scheiden werd ik overal de dupe van (had ik het gevoel) nu weet ik niet wat ik wil. Mijn vader haat ik, en mijn moeder heeft een vriend die ik wel kan schieten. dus I know how you feel honey...sterkte en laat je niet gek maken xxxxxxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2002, 19:02   #16
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weggaan helpt zeker niet...
je loopt alleen maar weg van het probleem...
en daarna wordt je er weer mee geconfronteerd, en dan vaak nog erger

ik wens je heel veel sterkte lieve meis
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2002, 14:39   #17
ViXEN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: et gaat vet slecht

Citaat:
Originally posted by devilisch_lady
ok sorry dat ik jullie ermee lastig val maar k moet egt me verhaal kwijt...ik lijk best wel vrolijk hierzo maar voel me eigenlijk best wel kut!
me ouders gaan scheiden..dats opzich al kut.ma da gaat et hier ni om ben nu met me ma en me zussie et ging al ni goed met me moeder,,en nu ze gaat scheiden met em pa nog minder..ze is letterlijke n figuurlijk doorgedraaid ik kan nix goed doen en et enigste wat eruit komt is het wordt druk in me hoofd en dit doe je fout en dat is ni goed..egt Te erg..jullie snappen dit waarschijnlijk niet... je moet me moeder egt kennen en meemaken wil je et kunnen begrijpen ze zit bij een psychiator maar die belt ze nooit..ze kan et zelf wel zegt ze..nou ikd enk juist van ni..ik ben serieus van plan om hier weg te gaan kan et egt ni meer aan..maar me vriendin zegtd at et ni de beste manier is..maar ga et cka wel doen ik kan me vader wel altijd bellen..maar sgiet er nix mee op..ik wor egwoon egt gek..help me damn ..

mijn ouders zijn onlangs ook gescheiden, mn ma heeft een nieuwe vriend (de 'bestevriend' van mn vader) en daar woont ze mee samen, zijn vrouw is ook doorgedraaid en ik hoor er veel verhalen van, ik ben al mn hele leven bevriend met hun dochter en die heeft het er ook heel moelijk mee... je moet vooral niet echt weggaan hoor. het id van weg gaan van huis, om je hoofd te verzetten ken ik, daar heb ik ook last van. ik ben liever niet thuis om niet aan al die shit te denken...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2002, 17:03   #18
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hee

i now what you mean

mij ouders zijn ook gescheiden(al tijd gelden) en mij moeder is ook zo depri als ik weet nie wat, of ze is onwijs sacho en dan is ut maar het beste als je een eind bij der uit de buurt blijft, of ze is ineens super nep vrolijk, en loopt de hele tijd te gillen en te schreeuwen en doet van alles om haar verdriet weg te stoppe. het is eg nie leuk zo thuis, denk zelf ook vaak aan weglopen.
me moeder begrijpt me gewoon niet, ik erger me zo aan haar en de sfeer thuis is zo kut egg nie leuk. maja waatr kan je heen he, op straat gan is ook weer zowat en bij me vader is het sowieso niks dar ga ik al helemaal ie heen. maja

ik las da je nu bij je vader ben en dat ut beter gaat, denk dat da goed is, je kunt in ieder geval tijdelijk bij hem wonen, paar maanden ofzo en dan kijken hoe het met je moeder gaat en bijvoorbeeld in het weekend naar je moeder en zo kijken of je het leuk nbij je moeder vindt en dan kan je altijd weer terug gaan. maar dan heb je bij je vader in iedergeval effe rust.
maar ik denk dat je wel goed moet nadenken voor je echt weglooopt, doe het niet zomaar.

naja, moch je wille mailen: mirre014@hotmail.com
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2007, 17:00   #19
cindo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hee, ik denk dat jouw verhaal een beetje vergelijkbaar is met het mijne. Mijn ouders zijn nu iets meer als een maand uit elkaar. ik ben zelf 15, heb een zusje van 12, en een zus van 18. In de tijd dat mijn ouders nog getrouwd waren flipte mijn moeder m ook wel een eventjes. maar mijn vader daarentegen zei nix. nooit. niet wat hij dacht, niet wat hij vond, of wat hij wou. De scheiding is echt een gevecht geweest tussen mijn ouders. en ik weet wel zeker dat ik en mijn zussen daar de dupe van zijn geworden. ik denk dat dit bij jou een beetje het geval is. maar nu mijn ouders uitelkaar zijn, is mijn moeder al stukken vooruit gegaan. mijn vader niet.. maar ik denk eigenlijk dat je niet weg moet gaan. ik denk dat je het beste kan afwachten tot het met je ouders ook beter gaat. want dan pas kun je je zelf weer een beetje terug vinden.. ik hoop in ieder geval voor je dat het gauw wat beter gaat. veel sterkte, liefs cindy
  Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2007, 18:30   #20
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

AAAAAAAAAAAH! waarin reageer je op een topic uit 2002!!
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2007, 19:18   #21
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.