Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 February 2010, 21:34   #1
Xander975
夢の詳細を実際に現実のもの
 
Geregistreerd op: 20 February 2010
Locatie: Ergens in nederland
Berichten: 3
Standaard Help, zware onzekerheid over liefde ='(

Hooi,

zoals de titel al zegt ben ik erg onzeker over hoe mensen mij vinden, en dat is al bijna een jaar lang. oke ff de backstory: sind het uit is met me vorige vriendin heb ik heel lang in een depresie gezeten omdat ook een paar vrienden ervoor gezorgt hebben dat het uit ging, de relatie. daar na ben ik dus opzoek geweest naar een ander om het "gat" te dichten, alleen elke keer als ik en meisje leuk vond klapte ik altijd dicht en was ik bang voor de reactie als ik dan om verkering wou gaan vragen, en als het me dan eenmaal lukte om dat meisje te vragen was het antwoordt vaak van: srry ik heb al een ander; srry het is net uit met mijn vriend dus ik heb ff ruimte nodig; nee srry je bent gewoon mijn type niet.(einde backstory)

dus tot nu toe heeft dat mij al behoorlijk onzeker gemaakt =( maar nu vind ik weer een meisje leuk, het is ongeveel 2 maanden geleden dat het uit is met haar vriend. maar ze had toen al een aantal keren gezegt van srry ik heb nog ff wat ruimte nodig, dacht ik zo van nou jij vind mij dus zeker ook niet leuk =( nou ze is dus bisexueel, dus ook een aantal meiden vinden haar leuk dus ik zit met concurentie. nou had ik dus afgelopen vrijdag een sms gestuurt met de vraag of ze met mij wilt alleen ik heb nog niks terug en ik ben bang dat het weer zo gaat als met de andere meiden die ik heb geprobeert te vragen ='( en het doet ontzettend zeer bij mij en ik kan er gewoon niet meer tegen.

kan iemand mij alsjeblieft helpen, want hierdoor krijg ik gewoon het gevoel dat ik niks meer waard ben voor deze wereld...alsjeblieft ik heb hulp en tips nodig.....HELP!!!(srry dat het zo'n lange lap tekst is)
Xander975 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2010, 21:59   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

hmm... lastig dat je die concurentie hebt

Maar om je nou meteen niets meer waard te vinden enzo.... Ik kan je er niet mee helpen, want wat moet ik zeggen.

Je bent het wel waard om te leven
Ze houdt wel van je
Ze wordt weer hetero voor jou.

Nee dat kan ik niet. Maak er het beste van en probeer haar voor jou te winnen, komop dat kun je zelf ook bedenken
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2010, 22:12   #3
Xander975
夢の詳細を実際に現実のもの
 
Geregistreerd op: 20 February 2010
Locatie: Ergens in nederland
Berichten: 3
Standaard

ja oke dat weet ik wel maar het probleem is, zoals ik al had gezegt, dat ik gewoon dicht klap
Xander975 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2010, 22:33   #4
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Xander975 Bekijk Bericht
daar na ben ik dus opzoek geweest naar een ander om het "gat" te dichten
Als je opzoek blijft gaan, komt het sowieso niet goed. Je moet het ff van je afzetten van dat 'gat dichten'. Als je dat nog steeds blijft achtervolgen kan je nooit rustig opnieuw een relatie in. Laat het rusten, dat hoeft niet in 2 weken te gebeuren, je kan ook een jaar rustig aan doen.

Je bent 16, je hebt je leven nog voor je man, relax!
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2010, 09:21   #5
missundaztood
Lid
 
Geregistreerd op: 16 June 2009
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Xander975 Bekijk Bericht
nou had ik dus afgelopen vrijdag een sms gestuurt met de vraag of ze met mij wilt alleen ik heb nog niks terug en ik ben bang dat het weer zo gaat als met de andere meiden die ik heb geprobeert te vragen ='(
iemand vragen via een smsje is sowieso dom.
Ga gewoon een paar keer wat gezelligs doen met z'n 2en, en kijk vervolgens wat er gebeurdt. 't is maar een meisje hoor, lopen er genoeg van rond.
__________________
same shit, different people.
missundaztood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2010, 16:12   #6
klavertje4
Lid
 
klavertje4's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2010
Berichten: 89
Standaard

Hay je had misschien beter eerst dit kunnen posten in plaats van eerst dat sms je te sturen o.0 maar oke, 1 vraag als ze nee zegt , vergaat de wereld dan of zo? nee!
veel meisjes vinden het niet leuk alsjongens heel onzeker zijn , je moet gewoon zelfvertrouwen hebben en niet te overhaast om verkering vragen. bouw het op als een leuke vriendschap en ga daarna verder? en trouwens je mag nooit het gevoel rijgen dat je neits waard bent , iedereen is iets waard dus ga hier niet zzitten sippen maar ga ervoor !
klavertje4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2010, 21:42   #7
Annelies
Lid
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 23
Standaard

Common be a man! Ze kan op elk moment voor je vallen je moet gewoon zelfzeker zijn en niet slijmen bij haar... En je hoeft geen tekst op te schrijven die je haar verteld wnnr je haar ziet.. laat alles gewoon vanzelf komen... je vraagt haar hoe het is praat over gewone zaken wees op je gemak en stilaan zal je gesprek wel spicy worden believe me . en hou oogcontact met haar . wees charmant. mysterieus. maar stalk haar zeker ni !
Annelies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2010, 22:10   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Annelies Bekijk Bericht
Common be a man! Ze kan op elk moment voor je vallen je moet gewoon zelfzeker zijn en niet slijmen bij haar... En je hoeft geen tekst op te schrijven die je haar verteld wnnr je haar ziet.. laat alles gewoon vanzelf komen... je vraagt haar hoe het is praat over gewone zaken wees op je gemak en stilaan zal je gesprek wel spicy worden believe me . en hou oogcontact met haar . wees charmant. mysterieus. maar stalk haar zeker ni !
Typ eens normale Nederlandse woorden en gebruik eens een hoofdletter aan het begin van een zin.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:22   #9
Annelies
Lid
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Typ eens normale Nederlandse woorden en gebruik eens een hoofdletter aan het begin van een zin.

-ik heb net aan TD bewezen dat ik niet begrijp hoe ik op een forum moet functioneren-
Annelies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:24   #10
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Hij heeft niet gezegd dat hij het er mee eens is hoor, gansje.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:24   #11
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

op een forum is een correcte spelling en goede beheersing van de grammatica erg belangrijk om de communicatie goed te laten verlopen.
Als dit teveel van jouw intelligentie vergt verzoek ik je dit forum te verlaten.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:25   #12
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Annelies Bekijk Bericht
Fuck you als je er niet tegen kan moet je maar beter niks lezen waar annelies voor staat. Is beter voor je fucking ogen en beter voor mijn humeur. Ben blij dat we tot deze overeenkomst zijn gekomen. dIT IS GEEN NEDERLANDS EXAMEN MAAR EEN FORUM LEER DAN LEZEN DAN KAN JE OOK DEELNEMEN!
foute reactie
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:54   #13
Annelies
Lid
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 23
Standaard

Hij doet aanvallend en ik reageer ik doe niets fout hoor
Annelies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:54   #14
Lupadi
I am bored
 
Lupadi's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 2.307
Standaard

hij gaf je een advies en hij is beheerder
__________________
Vind ik Ook!
Lupadi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2010, 22:57   #15
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Annelies Bekijk Bericht
Hij doet aanvallend en ik reageer ik doe niets fout hoor
Hij doet niet aanvallend, hij vraagt of jij normaal zou willen schrijven. En je doet dus wel iets fout, je schrijft als een 6-jarige.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.