Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 February 2007, 14:38   #1
mikroy
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Pesten op het school

hey,

sinds begin dit jaar heb ik het vrij moeilijk op school. In mijn klas zitten er veel mensen die hun jaar overdoen, en dus al een echte groep vormen. in het begin werden de nieuwelingen een beetje geplaagd. maar dat was nog te verdragen. maar naarmate het jaar vorderde werd dit enkel erger. de leerkrachten en ook de directeur werden erbij gehaald maar helaas zonder resultaat. Nu het is sinds begin januarie een beetje beter tot deze week. het roddelen en het pesten achter de rug is terug bezig. en de klassfeer is eigenlijk helemaal naar de knoppe. een van de dagen gaan we een klas gesprek hebben. maar ik vraag me af hoe bereid ik me er op voor dat ik de pesters zover krijg van mij gewoon te laten zijn ( + enkele andere nieuwelingen ) wie we zijn. en eventueel gewoon ons links te laten liggen en als we is iets vragen dat ze er gewoon op antwoorde. eigenlijk zie ik het school niet meer zo goed zitten. maar dan denk ik er gewoon aan dat het nog heel even school is en dat het dan gedaan is. en dat de meeste van de klas dan toch blijven zitten. maar waarom ik, wat heb ik die klas ooit misdaan pfff
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 18:34   #2
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jullie nieuwelingen zijn waarschijnlijk met veel meer. Waarom pesten jullie hun niet gewoon terug? Ze zijn ten eerste zo dom dat ze blijven zitten en dan ook nog 's zo zielig dat ze nieuwelingen pesten zodat zij zich beter voelen ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 18:51   #3
mikroy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

helaas is het et 5de jaar, mensen van 17 tot 19 jaar,
de nieuwelingen zijn met 6 van de 14, waarvan er 2man geaccepteerd is, de rest krijgt het hard te verduren
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 20:59   #4
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mikroy Bekijk Bericht
helaas is het et 5de jaar, mensen van 17 tot 19 jaar,
de nieuwelingen zijn met 6 van de 14, waarvan er 2man geaccepteerd is, de rest krijgt het hard te verduren
Zielig, zo oud en dan nog steeds pesten? Tja, pak het dan maar wat extremer aan. Verspreid allemaal geruchten via het internet naar hun vrienden en zet ze tegen elkaar op als het mogelijk is.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:03   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

dat is ook wel laf hoor...
Als ze je niet accepteren is dat pecht voor hun, als je gewoon je best blijft doen in die klas, zorgt dat je overgaat en volgend jaar ben je van hun af.. veel kun je niet veranderen, maar dat ene jaartje moet vol te houden kunnen zijn.
Richt je op je vrienden, doe gewoon leuke dingen met hen na school.
En denk niet aan die knooiers die zielig doen.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:10   #6
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
dat is ook wel laf hoor...
Als ze je niet accepteren is dat pecht voor hun, als je gewoon je best blijft doen in die klas, zorgt dat je overgaat en volgend jaar ben je van hun af.. veel kun je niet veranderen, maar dat ene jaartje moet vol te houden kunnen zijn.
Richt je op je vrienden, doe gewoon leuke dingen met hen na school.
En denk niet aan die knooiers die zielig doen.
Oh, en die lomperiken hun gang maar laten gaan zonder dat ze ervoor gestraft worden? Als je er niks tegen kan doen, is dat prima. Maar als je dat wel kunt is het nogal laf om niks te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:11   #7
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Maar dat zeg ik niet, ik vind het nogal laf om achter iemands rug om vrienden tegen diegene op te stoken, alsof je dat niet recht in iemands gezicht durft te zeggen, dat vind ik laf.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:23   #8
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar dat is juist de bedoeling. Als je dat niet doet wordt je uiteindelijk in elkaar geramd. Tegen eerlijke spelers speel je eerlijk. Tegen oneerlijke spelers en valsspelers doe je alles om te winnen.

Tenminste, zo ben ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 23:50   #9
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Pesten
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 06:46   #10
mikroy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vandaag het derde les uur hebben we een klas gesprek. het probleem is dat de tegenkamp al een hele lijst heeft met punten waarmee ze ons de grond willen in boren. zodat er niet veel meer van ons over blijft. het geen waarop ze hopen is dat wij het even slecht zouden doen als zij. helaas hebben wij allemaal vrij goede punten van een 5 tot een 9 zou ik kunnen spreken. en aangezien zij er 2 TOT 3 keer al voor nodig hebben gehad en er nog zitten ( ja die een zit er voor zijn 3de keer hij heeft dat kunnen rechtvaardigen) waren ze aan het hopen dat wij net de zelfde tijd zouden nodig hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 13:40   #11
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mikroy Bekijk Bericht
vandaag het derde les uur hebben we een klas gesprek. het probleem is dat de tegenkamp al een hele lijst heeft met punten waarmee ze ons de grond willen in boren. zodat er niet veel meer van ons over blijft. het geen waarop ze hopen is dat wij het even slecht zouden doen als zij. helaas hebben wij allemaal vrij goede punten van een 5 tot een 9 zou ik kunnen spreken. en aangezien zij er 2 TOT 3 keer al voor nodig hebben gehad en er nog zitten ( ja die een zit er voor zijn 3de keer hij heeft dat kunnen rechtvaardigen) waren ze aan het hopen dat wij net de zelfde tijd zouden nodig hebben.
Ik dacht dat je bij de havo en vwo maar 1 keer mocht blijven zitten?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:10   #12
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Uhm...

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Waarom pesten jullie hun niet gewoon terug?
Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
Zielig, zo oud en dan nog steeds pesten?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 16:36   #13
Geakkurt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat die mensee lkkr ze zijn gwn kk sieliGh
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 18:02   #14
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Pesten is echt zo kut he.... het kost zoveel tijd en moeite om de heletijd een persoon helemaal op te fucken. Het is wel leuk daar hoor je niet over, maar toch z'n tijdverspilling
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 20:41   #15
mikroy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

aangezien ik in belgie woon, zijn de wetten iets anders en mag je 2keer blijven zitten, wil je de richting voor een 3de keer doen moet je het kunnen verantwoorde waarom en hoe je zult slagen.

maarja vandaag hadden we een klas gesprek met de titularis en de leerkracht nederlands. ook de directeur was er bij. maar de de groep lachte het kleine groepje uit. en het resultaat zal alles behalve zijn en wss word het enkel nog maar erger. ik zal zoooo blij zijn als dit jaar over is. en de meeste van hen toch blijven zitten. zoals hun punten er op dit moment uitzien
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 20:42   #16
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Kun je je niet over laten plaatsen naar een andere klas dan?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 21:17   #17
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Uhm...





Ik ging er bij m'n eerste post eigenlijk vanuit dat hij een brugpieper was.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 21:50   #18
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Geakkurt Bekijk Bericht
laat die mensee lkkr ze zijn gwn kk sieliGh
u R teh 1337 b00n. meh FTW~!!~

oftwel praat normaal
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2007, 06:42   #19
mikroy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Kun je je niet over laten plaatsen naar een andere klas dan?
dat gaat als ik van richting verander. en dat wil ik dus niet
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2007, 14:20   #20
Geakkurt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
u R teh 1337 b00n. meh FTW~!!~

oftwel praat normaal
ag jij moet je mond houwe jij
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2007, 14:39   #21
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

het is erg vervelend om te lezen als mensen BrEeZaH of 1337 of iets dergelijks gaan typen op een forum. Dan duurt het een uur om een topic door te lezen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.