Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 January 2007, 13:16   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard postkantoormedewerkers

Omdat ik voortijdig ben gestopt met de opleiding en dus officieel moet melden bij het postkantoor dat ik geen recht meer heb op een ov-kaart, ben ik vanmiddag even langsgeweest.

Op de site van ib-groep staat echter niet precies beschreven, dat als je eind december stopt, of je dan alsnog je ov-kaart zou moeten inleveren, want die verloopt ook na december (ongeacht of je nou gestopt bent of niet).

Het zou natuurlijk logisch zijn dat je die niet hoeft in te leveren, maar ik denk:" ik ga er voor de zekerheid heen ".

Word ik me toch een potje afgesnauwd door die gast?
"Wat moet ik met die afhaalpas dan (ja die heb ik voor de zekerheid ook meegenomen voor het geval dat hij het misschien nodig had voor gegevens o.i.d.), ik heb er toch niks mee te maken dat jij op vakantie wil of iets anders, dit moet je regelen bij de ib-groep ". " Ja, dat snap ik " zei ik. " Maar ik wou voor de zekerheid weten of ik dan alsnog mijn oude ov-kaart in moet leveren of het te melden, anders moet ik 68 euro per halve maand betalen ". " Nee " zei hij vervolgens op zo'n typische toon " zoals je ziet was hij geldig tot en met december ". " Ok, nou ik wou het voor de zekerheid alleen even weten of ik het dan nog moest melden oid ". Ondertussen loop ik pissed off weg en krijg nog van twee lui achter de balie te horen " Wij weten er niks van en moeten er ook niks van weten ".

Ik heb goed gekeken op ib-groep van tevoren en kennelijk weten zij niet dat je oficieel je ov-kaart moet inleveren als je voortijdig stopt met de opleiding.Voor de vijfde van de maand waarop je geen recht meer hebt op studiefinanciering.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2007, 13:52   #2
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Het postkantoor heeft verder ook weinig te maken met de IB groep dus het is ook dom om daar je vragen te stellen... Ze verspreiden alleen de OV-studentenkaarten daar omdat er in elk boerenhol van nederland wel een postkantoor te vinden is, zie het als de primera waar je je neckerman bestellingen kan ophalen.
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2007, 17:46   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ib-groep = studiefinanciering.
OV-kaart = postkantoor.

studiefinanciering stopt = naar postkantoor voor OV inleveren.
Punt.
- Dit staat er wel op de site van IB-groep:
in de maand waarop je geen recht meer hebt op studiefinanciering moet je je OV-kaart inleveren voor of op de vijfde van die maand.
Waar? Bij het postkantoor !!

- Dit staat er niet op de site van IB-groep (en duh ook niet van het postkantoor)
Je hebt je afgemeld in december en tevens vervalt dan ook de ov-kaart. citaat van mijn bericht: ongeacht of je nou gestopt bent of niet. Je hoeft dan echter niet meer naar het postkantoor om het alsnog in te leveren.

Dat van mij was gewoon dat laatste, een uitzonderingetje.
En tuurlijk: citaat van mijn bericht: Het zou natuurlijk logisch zijn dat je die niet hoeft in te leveren, maar ik denk:" ik ga er voor de zekerheid heen ".

Wat dacht jij dat ik wou vragen bij het postkantoor?
Of ik van hun nog studiefinanciering krijg? Of ik mij me daar moet afmelden? Zo dom ben ik niet hoor sjappie.

Dat het even duidelijk is
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2007, 17:49   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Om het nog duidelijker te maken :

Postkantoormedewerkers zouden zich bewust van moeten zijn dat voortijdige studieverlaters hun OV-kaart moeten inleveren bij het postkantoor en dus niet raar moeten opkijken als dat toevallig in januari is...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.