Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 December 2003, 22:52   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard meiden / mannen forum

jaaa kom ik weer zeuren

ik vind dat het beleid ten aanzien van meiden/mannenforum nog steeds bullshit. gedeeltelijk dan
huidig beleid:

Citaat:
Op dit forum hebben we een Meiden- en een Mannenforum. Logisch is dat meiden in het Meidenforum kunnen en jongens in het Mannenforum.

Om toegang te krijgen als meisje in het Meidenforum en als jongen in t Mannenforum, dien je hier minstens een maand te zijn en heb je 300 posts nodig. Daarna kun je een prive bericht sturen naar een beheerder of een forumbaas met een aanvraag om in 1 van deze 2 privéfora te mogen komen. Daarna wordt er een poll geopend in het desbetreffende privéforum waarbij de meiden/jongens (afhankelijk dus of je een meisje of een jongen bent) stemmen of je er in mag of niet.

Dus de criteria om in het Meidenforum of het Mannenforum te komen zijn minstens een maand en minstens 300 posts.
eis van 300 posts en een maand lid vind ik helemaal toppie

maar dan dat stemmen. dat vind ik nog steeds een raar iets :/ ook uit ervaring kan ik zeggen dat er een soort vriendjespolitiek onstaat. niet bewust, maar als 1 iemand zegt van: "ik mag iemand niet om die en die reden" dan zullen er zeker een groot aantal mensen zijn die zoiets hebben van "ja ik ken hem/haar niet, maar als die zegt dat dat een lultje is dan stem ik maar nee"
er bestaat gewoon onwetendheid, simpel doordat niet iedereen opalle fora komt en iedereen op de voet toe volgt.

wat mij wat zou lijken is dat er in staff een discussie of poll over gaat na een aanvraag. ik bedoel, een FB die ziet toch hoe zo'n persoon zich in zijn/haar forum gedraagt? die kunnen naar mijn mening vrij objectief beoordelen of iemand geschikt is voor een priveforum.

of je zou, voordat er een poll komt, een discussie moeten openen over de desbetreffende persoon, waar iedereen zijn/haar ei kwijt kan en waar bijvoorbeeld links naar topics kunnen komen, zodat iedereen een goed beeld kan krijgen van om wie het gaat..

maar zoals nu werkt het gewoon niet naar mijn mening
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2003, 23:11   #2
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: meiden / mannen forum

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
jaaa kom ik weer zeuren

ik vind dat het beleid ten aanzien van meiden/mannenforum nog steeds bullshit. gedeeltelijk dan
huidig beleid:



eis van 300 posts en een maand lid vind ik helemaal toppie

maar dan dat stemmen. dat vind ik nog steeds een raar iets :/ ook uit ervaring kan ik zeggen dat er een soort vriendjespolitiek onstaat. niet bewust, maar als 1 iemand zegt van: "ik mag iemand niet om die en die reden" dan zullen er zeker een groot aantal mensen zijn die zoiets hebben van "ja ik ken hem/haar niet, maar als die zegt dat dat een lultje is dan stem ik maar nee"
er bestaat gewoon onwetendheid, simpel doordat niet iedereen opalle fora komt en iedereen op de voet toe volgt.

wat mij wat zou lijken is dat er in staff een discussie of poll over gaat na een aanvraag. ik bedoel, een FB die ziet toch hoe zo'n persoon zich in zijn/haar forum gedraagt? die kunnen naar mijn mening vrij objectief beoordelen of iemand geschikt is voor een priveforum.

of je zou, voordat er een poll komt, een discussie moeten openen over de desbetreffende persoon, waar iedereen zijn/haar ei kwijt kan en waar bijvoorbeeld links naar topics kunnen komen, zodat iedereen een goed beeld kan krijgen van om wie het gaat..

maar zoals nu werkt het gewoon niet naar mijn mening
Ik sta 100% achter je...
Het feit van... ik vertrouw je niet, is gewoon loos.
De ene persoon begint van... ik vertrouw haar niet, en dan vind ineens de rest dat ook.

Misschien eens eerst goed uitpraten, en daarna pas poll voor einduitslag ofzo.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:04   #3
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind eigenlijk dat bij het korte stukje tekst boven ambys post nog wat bij moet!

je moet aan kunnen tonen dat je mannelijk of vrouwelijk bent! met foto of iets dergelijks.. teminste dat is wel handig ook voor de andere .. die zien dan .. oh tegen dit gezicht zit ik te zaniken (ect)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:16   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: meiden / mannen forum

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ook uit ervaring kan ik zeggen dat er een soort vriendjespolitiek onstaat. niet bewust, maar als 1 iemand zegt van: "ik mag iemand niet om die en die reden" dan zullen er zeker een groot aantal mensen zijn die zoiets hebben van "ja ik ken hem/haar niet, maar als die zegt dat dat een lultje is dan stem ik maar nee"
er bestaat gewoon onwetendheid, simpel doordat niet iedereen opalle fora komt en iedereen op de voet toe volgt.
wordt er dan nooit in Meiden een optie aangemaakt met "geen mening"?
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:25   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga dat niet lezen sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:26   #6
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: meiden / mannen forum

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wordt er dan nooit in Meiden een optie aangemaakt met "geen mening"?
soms wel soms nie
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:41   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: Re: meiden / mannen forum

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wordt er dan nooit in Meiden een optie aangemaakt met "geen mening"?
Dat zijn ze dus de hele tijd vergeten

Maar volgens mij is 't momenteel een beetje aan't uitdraien op vriendjes politiek

Beetje té oppervlakkig :s
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:44   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom is het eigenlijk meidenforum en mannenforum wat een fucking bullshit is dat
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:44   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vriendjespolitiek, machtsmisbruik... Het is gewoon een kutforum.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 00:52   #10
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Vriendjespolitiek, machtsmisbruik... Het is gewoon een kutforum.
lekkere opmerking..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 09:33   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het nog steeds een schande dat Forza, Bobba, Antikezman en Nickchange er niet inkomen door het huidige beleid. Juist alle vaste forummers horen gebruik te kunnen maken van een dergelijk forum
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 10:48   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

forza en bobba komen er HOE DAN OOK _NIET_ in , afgelopen affaire met bobba en hun verleden bewijst het alweer.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 11:23   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Vriendjespolitiek, machtsmisbruik... Het is gewoon een kutforum.
Bij jullie dan... Meidenforum is best gezellig...

Ach, tis hoe je de sfeer er zelf maakt hé
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 11:33   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
ik vind eigenlijk dat bij het korte stukje tekst boven ambys post nog wat bij moet!

je moet aan kunnen tonen dat je mannelijk of vrouwelijk bent! met foto of iets dergelijks.. teminste dat is wel handig ook voor de andere .. die zien dan .. oh tegen dit gezicht zit ik te zaniken (ect)
eh .. ja heb je helemaal gelijk an
Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wordt er dan nooit in Meiden een optie aangemaakt met "geen mening"?
daar schiet je toch ook geen flikker mee op? wat wil je doen dan met de mensen die geen mening hebben? stemmen die dan eigenlijk voor of eigenlijk tegen? zo'n optie vind ik helemaal onhandig :/
Citaat:
Originally posted by Phitje
Juist alle vaste forummers horen gebruik te kunnen maken van een dergelijk forum
hier vind ik dus dat staff zou moeten beslissen of ze erin mogen. en staff weet wat ze hebben uitgespookt en in welke mate enzo. en díe kunnen naar mijn idee goed beslissen of het wel of geen goed idee is om ze er weer in te laten, en wanneer en misschien onder welke voorwaarden?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 11:37   #15
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
hier vind ik dus dat staff zou moeten beslissen of ze erin mogen. en staff weet wat ze hebben uitgespookt en in welke mate enzo. en díe kunnen naar mijn idee goed beslissen of het wel of geen goed idee is om ze er weer in te laten, en wanneer en misschien onder welke voorwaarden?
Helemaal mee akkoord, MAAR dan gaat het excuus weer bovenkomen als iemand afgewezen word dat het weer om vriendjespolitiek draaid, zoals altijd bijna het excuus is als ze hun zin niet krijgen...

Denk hierbij eerder aan het mannenforum, want 0vera en LoeLoe heb ik het volste vertrouwen in dat ze hun objectieve mening zullen gebruiken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 14:16   #16
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
daar schiet je toch ook geen flikker mee op? wat wil je doen dan met de mensen die geen mening hebben? stemmen die dan eigenlijk voor of eigenlijk tegen? zo'n optie vind ik helemaal onhandig :/
als mensen niet zo goed weten wat ze van iemand moeten denken, kunnen ze in dat geval "geen mening" stemmen. dat is dan een neutrale mening en is er niet alleen maar een positieve en een negatieve optie als mening
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 14:52   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
als mensen niet zo goed weten wat ze van iemand moeten denken, kunnen ze in dat geval "geen mening" stemmen. dat is dan een neutrale mening en is er niet alleen maar een positieve en een negatieve optie als mening
hmmja ik vind juist dat je die 'geen meningen' moet oplossen door OF niemand te laten stemmen OF eerst een goed beeld creeeren van degene die in het forum zou moeten

en trouwens, ik heb het vooral over nieuwkomelingen. mensen die er niet zitten omdat ze zich slecht hebben gedragen vind ik een ander verhaal..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 15:02   #18
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat het mannenforum moet worden afgeschaft en het meidenforum ook
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 15:03   #19
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Hoe je het ook draait of keert, er zullen altijd mensen zijn die zeuren van vriendjespolitiek.
Of je moet iedereen erin laten, geen uitzonderingen, maar dan kan je evengoed de fora openbaar maken.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 15:15   #20
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen die ff snel 300 x posten en een maandje lid zijn moeten eigenlijk niet meteen toegang krijgen tot zo iets, je kent ze niet en daardoor kan je ze ook niet echt helemaal vertrouwen
vind de poll optie altijd wel goed, maar het moet geen doorslaggevende functie worden, maar het moet altijd wel in overweging genomen worden wat de leden willen

beheerders hebben nog altijd het laatste woord
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 15:16   #21
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
hmmja ik vind juist dat je die 'geen meningen' moet oplossen door OF niemand te laten stemmen OF eerst een goed beeld creeeren van degene die in het forum zou moeten
er zullen altijd mensen zijn met geen mening en als die dan ja of nee stemmen, is dat een beetje unfair

wat betreft een beter beeld krijgen, je kan altijd nog op alle posts zoeken van een bepaalde user, dus je moet zelf ook een beetje moeite doen dan vind ik
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 17:06   #22
Lampie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel vaagjes dat er word gestemd of iemand mag komen of niet.

Wow 300 berichten, dat word nog een paar maanden wachten voordat ik erop kan, als het mag dan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 17:58   #23
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben het totaal eens met Ambypur

omdat ik zelf net geweigerd ben en niet weet waarom. maargoed (hoef ook geen redenen te weten, maar als je die kwijt wilt, via PM)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2003, 18:45   #24
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moet niet afgeschaft worden ofzo althans meidenroom niet daar is het gewoon gezellig. maar het beleid mag wel iets strenger. echt goed bewijzen dat je een meid of jongen bent. en dat stemmen jaaj oke vriendjespolitiek is wel zo. en mja ik vind dan de fb van de rooms denk ook wel zelf kunnen beslissen of diegene erin mag. je kan aan hetgene wat ze gepost hebben ook wel beetje je zien hoe iemand is
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 12:01   #25
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
ik ben het totaal eens met Ambypur

omdat ik zelf net geweigerd ben en niet weet waarom. maargoed (hoef ook geen redenen te weten, maar als je die kwijt wilt, via PM)
Ben ik ook mee eens...Ik vind ook dat de forumbazen moeten stemmen of je erin mag ja of nee.Kijk zelf sinds wanneer ik op het forum zit en ik mag het meidenforum niet in omdat ik een tijdje weg ben geweest.Nu moeten mensen over mij gaan stemmen die korter op het forum zitten dan ik en die hebben dus besloten dat ik er niet in mag.Als de forumbazen zouden beslissen hadden die tenminste een mening over mij kunnen vormen over al die tijd die ik hier al zit......
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 13:04   #26
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik denk wel dat zo een discussie kan maar realiseer je wel dat als een lid vraagt of ie in de prive fora mag er dan wel flink wat tijd over heen en weer gaat eer er ook werkelijk wat gebeurd.

Vriendjes poltiek sluit je niet uit je zal merken dat iemand die op goede hand staat met veel users er geen lange discussie zal zijn en bijna direct wordt toegelaten. terwijl twijfelachtige users of users zonder vriendjes veel eerder een lange discussie tegemoed gaat.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 13:08   #27
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

moeten jullie een DNA test hebben of zo om te bewijzen of iemand een jongen of een meisje is?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 15:38   #28
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik denk wel dat zo een discussie kan maar realiseer je wel dat als een lid vraagt of ie in de prive fora mag er dan wel flink wat tijd over heen en weer gaat eer er ook werkelijk wat gebeurd.

Vriendjes poltiek sluit je niet uit je zal merken dat iemand die op goede hand staat met veel users er geen lange discussie zal zijn en bijna direct wordt toegelaten. terwijl twijfelachtige users of users zonder vriendjes veel eerder een lange discussie tegemoed gaat.
zet dan niet neer dat je minimaal een maand lid moet zijn. want als je zelf denkt dat mensen langer dan een maand nodig hebben om iemand toe te laten tot een "prive" forum, zorg dan dat er langer dan een maand over heen moet gaan voordat je uberhaubt mag vragen of je dr op mag.

ik snap zoiezo niet waarom mensen dr moeilijk over zouden doen om iemand toe te laten (als iemand toch gewoon regelmatig op t forum zit en serieus meedoet)
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 15:39   #29
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity


ik snap zoiezo niet waarom mensen dr moeilijk over zouden doen om iemand toe te laten (als iemand toch gewoon regelmatig op t forum zit en serieus meedoet)
De regels zijn er gewoon omdat er per se regels moeten zijn om de leden tevreden te stellen. In de praktijk komt het er uiteindelijk denk ik gewoon op neer dat men je moet kennen en dat ze weten met wie ze te maken hebben.
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 20:08   #30
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
ik ben het totaal eens met Ambypur

omdat ik zelf net geweigerd ben en niet weet waarom. maargoed (hoef ook geen redenen te weten, maar als je die kwijt wilt, via PM)
mischien vonden ze je gewoon niet aardig..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 20:14   #31
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
mischien vonden ze je gewoon niet aardig..
dat vind ik ook zoiets vaags. hoe weten ze dat nou? en zo onvriendelijk kom ik toch niet over. maargoed is verder niet boeiend voor dit topic
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 21:52   #32
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

kan zijn omdat ze je niet goed genoeg kennen ofzo, kan natuurlijk niet voor ze spreken

Citaat:
Originally posted by electricity
zet dan niet neer dat je minimaal een maand lid moet zijn. want als je zelf denkt dat mensen langer dan een maand nodig hebben om iemand toe te laten tot een "prive" forum, zorg dan dat er langer dan een maand over heen moet gaan voordat je uberhaubt mag vragen of je dr op mag.
ik denk niet dat je de regels _daarvan_ helemaal goed begrijpt
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 00:18   #33
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity

ik snap zoiezo niet waarom mensen dr moeilijk over zouden doen om iemand toe te laten (als iemand toch gewoon regelmatig op t forum zit en serieus meedoet)
de ervaring leert dat dit dus wel belangrijk is. goed overwegen of iemand toegelaten word op de prive fora, omdat er maar vaak genoeg misbruik wordt gemaakt.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 07:50   #34
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
de ervaring leert dat dit dus wel belangrijk is. goed overwegen of iemand toegelaten word op de prive fora, omdat er maar vaak genoeg misbruik wordt gemaakt.
Bovendien blijf ik vinden dat men best van je mag eisen dat je bekend of een beetje populair bent en erbij hoort. Alleen dan kan je de boel vertrouwen en is het een soort van beloning.

Mensen die actief meedoen en genoeg inbreng hebben mogen een privé forum in...
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 10:59   #35
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
de ervaring leert dat dit dus wel belangrijk is. goed overwegen of iemand toegelaten word op de prive fora, omdat er maar vaak genoeg misbruik wordt gemaakt.
De ervaring leert ook dat het merendeel van de users niet rationeel genoeg is om tot een weloverwogen en gerechtvaardigde keuze te komen, maar dat men telkens weer kijkt naar wat men van het subject van stemming vindt...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.