Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 May 2003, 14:20   #1
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy raar karakter

Je kent het waarschijnlijk wel, meisjes met een slecht karakter of die beke capsones hebben. Ene moment zijn ze vriendelijk enzo en week nadien is het alsof je niet bestaat.

Wel knap lastig als je nu net zo iemand leuk vindt. Dusja, al beetje zitten smssen en es weggeweest en was allemaal heel leuk maar nu antwoord ze opeens niet meer op smskes.

Ik zal haar nu maar gerust laten en proberen te vergeten hé. Ik zie ze wel elk weekend waar we weggaan maarja, "best way".

Ik zou wel eens kunnen bellen enzo maar dat is waarschijnlijk geen goed idee als ze nu al niet antwoord.

Gewoon rot zo'n mensen maarja....t'zal wachten worden tot het weekend vrees ik.

Laatst aangepast door dragonflyke : 21 May 2003 om 19:42
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 15:16   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ach shit happens je komt er wel overheen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 15:44   #3
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan ook zijn dat ze gewoon geen belkrediet meer heeft hé? Misschien gewoon eventjes afwachten.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 15:50   #4
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Kan ook zijn dat ze gewoon geen belkrediet meer heeft hé? Misschien gewoon eventjes afwachten.
T'is al dag maar dat zou inderdaad goed kunnen.
Hmmm, we gaan es afwachten hé. Denk het nie echt omdat ze wa wisselvallig is maar let's see.

oe rap dat een mens toch weer hoop krijgt hé. Misschien dom maarja.....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 20:25   #5
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nog niet direct het ergste denken
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 20:26   #6
evilgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vrouwen....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2003, 20:38   #7
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Elysium
nog niet direct het ergste denken
bedankt voor jullie steun ze maar t'zal zo zijn. Zal jullie zeker op de hoogte houden.

Citaat:
Originally posted by evilgirl
vrouwen....
Niet allemaal zo, maarja vind er es eentje die jij leuk vindt en zij vind je dan ook nog es leuk
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 13:28   #8
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach ja het eeuwige probleem of ze je nu wel of niet leuk vindt. Het beste is er gewoon vanuit gaan dat ze je wel leuk vind(en anders vind je haar wel voor 2leuk)! En dan met volle moed en vertrouwen erop af stappen van het weekend en het gewoon vragen, vaak als je het vraagt krijg je een goed antwoord omdat je eerlijk bent en het durft te vragen. Je loopt natuurlijk de kans dat ze niet leuk vind mja It's all in the game of niet dan?
Als je een blauwtje loopt, shit happens, daar kom je wel overheen! Gewoon doen dus!!! Niet geschoten is altijd mis!

Have fun
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 13:52   #9
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Check_This
Ach ja het eeuwige probleem of ze je nu wel of niet leuk vindt. Het beste is er gewoon vanuit gaan dat ze je wel leuk vind(en anders vind je haar wel voor 2leuk)! En dan met volle moed en vertrouwen erop af stappen van het weekend en het gewoon vragen, vaak als je het vraagt krijg je een goed antwoord omdat je eerlijk bent en het durft te vragen. Je loopt natuurlijk de kans dat ze niet leuk vind mja It's all in the game of niet dan?
Als je een blauwtje loopt, shit happens, daar kom je wel overheen! Gewoon doen dus!!! Niet geschoten is altijd mis!

Have fun
das inderdaad een mooie gedachte en met de examens die eraan komen (universiteit) heeft ze zowiezo niet veel tijd maar je moet verdikke wel moed hebben om ernaar toe te gaan of terwijl je aan het praten bent in een druk, luid café te vragen als ze iets meer wilt

Hoe oud ben jij Check_This als ik vragen mag ?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 14:12   #10
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
das inderdaad een mooie gedachte en met de examens die eraan komen (universiteit) heeft ze zowiezo niet veel tijd maar je moet verdikke wel moed hebben om ernaar toe te gaan of terwijl je aan het praten bent in een druk, luid café te vragen als ze iets meer wilt
Als het druk en luid café is heb je mooi de kans om dichtbij haar te staan of niet dan? Heb je alvast iets en als je haar iets probeert te vertellen en ze hoort het niet dan kan je of het uitbeelden wat je bedoelt/wilt(zoenen etc) of je neemt haar mee naar buiten ofzo of je wacht tot jullie weggaan en haar butien probeert aan te spreken, dus als het een druk café is heb je juist alleen maar meer mogelijk heden. Maar als je haar nou eens rustig wilt spreken neem je haar toch gewoon mee naar hetzelfde cafe maar dan overdag als het rusitg is en vertel je het haar dan! Choose what fit's too you're style! En tijd heb je niet tijd maak je!!!

Oja en vragen mag altijd natuurlijk!

Have fun
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 15:56   #11
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nu weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe oud je bent want jij blaakt blijkbaar van zelfvertrouwen

Ja, ze heeft beetje vervelende ouders dus meestal mag ze maar 1 avond per weekend weg. Vrijdag zal ze er normaal wel zijn dus ik zal al m'n moed bijeenrapen en es wa proberen hé

T'zal binnen moeten gebeuren, haar buiten opwachten is niet goed want haar vriendinnen verpesten het altijd. Was vorig weekend ook zo, we staan zo al uur te babbelen buiten en net als ze naar huis wilt gaan komen er 2 vriendinnen af als ze niet meerijdt dusja daar ging de kans om iets te proberen bij het afscheid
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 17:32   #12
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is niet echt een kwestie van zelf vertrouwen denk ik, meer van lef hebben. Je moet niet afwachten tot het moment daar is je moet het moment creëren! Zodra ze ff alleen ofzo gelijk erop af en dan zeg je zoiets van: dit had ik al veel eerder willen zeggen.... en dan zeg je wat je wilt zeggen. En dan maar kijken hoe ze reageert. Komt vast wel goed!
Het is bij mij ook niet zo dat ik bij elk meisje er gelijk op af ren en het meteen zeg hoor zeker niet. Het lijkt meer op een spel, de een speelt hard too get, de ander speelt op safe. Alleen bij dit spel zijn gevoelns betrokken dat moet je nooit vergeten!

Ik hoor het wel hoe het verder gaat.

See ya
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 20:27   #13
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

thx for the tips

ale ja, morgen gaan we ervoor gaan hé. Eens tonen hoeveel lef we hebben enja dan weet ik het inderdaad direct hoe het zit.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 21:05   #14
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by dragonflyke
thx for the tips

ale ja, morgen gaan we ervoor gaan hé. Eens tonen hoeveel lef we hebben enja dan weet ik het inderdaad direct hoe het zit.
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 17:42   #15
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by dragonflyke
nu weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe oud je bent
profiel: Birthday May 28, 1983

beter kijken dus
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 18:11   #16
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
profiel: Birthday May 28, 1983
beter kijken dus
Heel goed er zijn dus toch nog slimme mensen hier!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 18:17   #17
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
profiel: Birthday May 28, 1983

beter kijken dus
dat stond er toen nog niet hoor. ik heb dat wel gechecked.
Denk dat Check_this het toegevoegd heeft nadat ik het gevraagd heb ?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2003, 11:58   #18
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ale, we zijn dus een dag verder.
Gisteren m'n lef bovengehaald en gevraagd als ze even wou meekomen naar buiten wat ze deed.

Dan maar gezegd wat er moest gezegd worden en ze had het al beetje door dusja. Ze zei dan van t'is nog maar 4maand gedaan met m'n ex enzo en ik wil da nu nie nog eens meemaken....

Ze zat er dus beetje om te draaien en toen zei ze het ook van ik doe da altijd vriendelijk enzo maar t'was neen.

Anyway, nu weetek het wat veel is en allemaal hartelijk bedankt hé. Misschien durfek het volgende keer bij iemand anders zonder jullie hulp want al bij al viel het nog mee. Moeilijkste was ernaartoe gaan met al haar vriendinnen erbij en het vragen voor naar buiten te gaan.

oja, een paar biertjes voordien kunnen ook altijd beetje helpen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2003, 15:51   #19
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bierrrrrrrrrr haalt de romantische man in mij naar boven...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2003, 17:05   #20
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude
Bierrrrrrrrrr haalt de romantische man in mij naar boven...
bij mij lef, geen tekort aan romantiek maarja da lef hé
We zien wel of het nu beter gaat in de toekomst, ik zie het als een stap in de goede richting m'n daad van gisteren
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2003, 09:39   #21
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Anyway, nu weetek het wat veel is en allemaal hartelijk bedankt hé. Misschien durfek het volgende keer bij iemand anders zonder jullie hulp want al bij al viel het nog mee. Moeilijkste was ernaartoe gaan met al haar vriendinnen erbij en het vragen voor naar buiten te gaan.
Top! Heb je het toch gedaan! Heel goed, weet je het voor volgende keer gewoon vragen is het beste! Weet je gelijk waar je aan toe bent. I'm proud mate! Bye the way je verdient nu wel een een beetje :respect: want er zijn er nog genoeg die niet durven wat jij nu wel gedaan hebt!

See ya
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2003, 15:57   #22
dragonflyke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, ik heb het gedaan. Het heeft me wel bijna 30minuten gekost eer ik durfde. Ze bleef maar praten dusja, dan maar er naartoe gegaan en het gevraagd om eventjes naar buiten te gaan.

Nu ik het weet voel ik me ook veel beter. Ik moet niets meer hopen of verwachten dus ideaal. Thx for the tips !!!!

Thx voor het applaus.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.