Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 April 2002, 20:57   #1
Seraphim22
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb discovery

ik heb discovery channel gekeken, best wel gevaarlijk. je hele wereldbeeld kan verpletterd worden door die docs. het is vaag want alle verklaringen die ik kon over het ontstaan van de mens zijn veranderd. godsdiensten bestaan ook af en toe uit bullsh*t.

de bijbel is bijvoorbeeld geschreven door ene Paulus. maar die gast heeft jezus christus nog proberen op te pakken. klopt dus niet. normen en waarden die door worden gegeven vanuit de bijbel komen van de romeinen die het orginele christendom hebben aangepast.

dan het ontstaan van de mens, is heel vaag. de een zegt dat adam en eva de eerste mensen waren, de ander zegt dat we uit apen zijn geevolueerd.

als je deze theorien naast elkaar legt krijg je de volgende optie:

adam en eva waren de eerste mensen die genetisch gemanipuleerd waren vanuit apen.

best wel stoer, denk er maar eens over na
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 12:14   #2
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jij hebt duidelijk te veel vrije tijd........
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 12:42   #3
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by boertje
jij hebt duidelijk te veel vrije tijd........
ben t voor de verandering ns met je eens, mschien wilt hij/zij vertellen dat hij/zij filosoof wil worden ofzow, anders zie ik het nut hier niet van in
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 14:12   #4
Jointje uit Arnhem
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe lachen man dat accent van die Steve



WOW... LOOK OVER THERE! AN ALIGATOR! AWESOME!!! I LOVE NATURE!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 14:46   #5
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uuuuh die Steve the crocodile hunter is nie van Discovery tog?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 12:52   #6
mla
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen flauw idee.....
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 14:06   #7
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was die niet van National Geographic Channel?? Is wel komisch trouwens...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 17:14   #8
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Steve is vooral van discovery en is soms ook op geographic te zien.....Die gast is echt een super fanatiekeling en ik vind um wel kewl

IIG is discovery tevaak gezuer over de oorlog, techniek, forensic gedoe of wat volksstammen van vroeger om er de wereld echt anders van te zien...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 20:20   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Discovery is een goede zender vind ik, mooie oorlogsdocumantaires bijv.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 22:03   #10
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik keek het vroeger ook heel vaak ja. Ik zit nu alleen veel meer achter internet dan achter me TV.

je wereld beeld veranderd inderdaat wel ja. de kijk op dingen. je gaat veel meer logisch nadenken. alles heeft daar wel een logica, nouja bijna alles.
ik vind het altijd interesant om dingen over machines zoals vliegtuigen, treinen, rakketen, ruimtevaart, onverklaarbare dingen te zien. en dat word daar dan helemaal uitgeled en verschillende theorien tegen elkaar afgewogen en uitgesloten welke goed en fout zijn. dat is dan ook een leerproces over hoe je dingen moet gaan oplossen. Het lijkt allemaal heel moeilijk... maar het is net zo spimle als 1+1=2 (toch?) als je dit logisch aanpak: 1 appel, en je legt er een appel naast: hoeveel appels heb je? 2 inderdaat ja. dit is dan een hele simpele maar dat was maar een voorbeeld. Over hoe iets reageerd als er iets op een bepaalde manier gebreurt... allemaal logiesch.... moet je es over nadenken. Als je het genoeg kijkt weet je gewoon zoveel meer als een normaal mens weet over de wereld.
Kijk maar naar de meeste vrouwen. Die kijken dat nooit van hun leven. dan vargen ze, hoe weet je dat.... ja ik kijk DC en hun kijken dan GTST... wow wat cool
het is gewoon een must om standaart dingen van de natuurkunde, het leven, de ruimte en andere shit te weten. Als je dat niet weet ben je gewoon niet zo wereld breed opgevoed en dat is gewoon een must.

ok dit is een lange neregens opslaande post. sorry dat ik jullie ermee stoor.

ps ik zie je morgen op school Seraphim22
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 22:21   #11
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster

ik vind het altijd interesant om dingen over machines zoals vliegtuigen, treinen, rakketen, ruimtevaart, onverklaarbare dingen te zien. en dat word daar dan helemaal uitgeled en verschillende theorien tegen elkaar afgewogen en uitgesloten welke goed en fout zijn. dat is dan ook een leerproces over hoe je dingen moet gaan oplossen. Het lijkt allemaal heel moeilijk... maar het is net zo spimle als 1+1=2 (toch?)
dikke blaat met jou....

1) Op die manieren komen is al superlastig
2) Als je 1 klein ietsiepietse onderdeelte van een raket snapt dan krijg je um bij lange na nog niet de lucht in, want daar komt heel wat meer gevorde natuurkunde/scheikunde/techniek in voro dan je je maar kunt voorstellen.... dus vergelijk het (zelfs 'al was het maar een voorbeeld') maar niet met 1+1=2
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 22:35   #12
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

joh tuurlijk weet ik dat niet allemaal. maar het dat is juist het logische ervan. allemaal puzzel stukjes die bij elkaar vallen. het is niet dat ene schroef je van die raket. maar het schroefjes van de raket, de schroeven draaien en een paar plaken die een (zeep)kist maken
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 18:50   #13
Seraphim22
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

man groov hou op jonge volgens mij ben ik beter af met het kijken van pokemon das niet zo verwarrend
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.