Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 April 2003, 19:26   #51
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Chatty: in de laatste discussie trokken we het WAARHEIDSGEHALTE ook niet in twijfel, want daar is iedereen et zo'n beetje wel over eens, maar het ging eerder over hoe die gast lonsvale londale? (sorry ik ben echt ni bekend met merken ) et aangaf dus!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 9 April 2003, 22:09   #52
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

lol weet niet eens wat ik moet neerzetten overhem of haar tis denk ik al gezegd...



vraag me trouwens af hoe hij/ze eruit ziet :-/
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 10 April 2003, 09:11   #53
Sarahke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: RACISME

Citaat:
Originally posted by Lonsdanie


omdat ik een spelfout maak betekend niet dat ik niet weet wat het betekend, ik heb alle reden om RACIST te zijn en vind niet dat jullie over mij kunnen oordelen.
ik zeg niet dat alle buitelanders dood moeten ofzo, ik kan best met ze praten, maar er zitte van die goore buitelanders tusse, en die geve de rest een slechte naam!
je hoort minstens 1 x per dag, een turk heb dit gedaan en een marokkaan dat...

Ja, je hoort misschien wel elke dag van: "dit heeft een turk gedaan, dit een marrokaan, ..."
Moet je daarom rascist zijn?!?!?!?!? Je hoort toch ook élke dag héél veel van Belgen die dit of dat gedaan hebben?! (je hoort meer van belgen dan van buitenlanders!!)
Mijn nonkel is een geadopteerde Indiër, hij zit in de politiek en is zeer gerespecteerd. Als je hem hoort praten, en hem niet ziet, zou je denken dat hij gewoon Belg is. In de politiek gaat hij voor functie van burgemeester & om in het parlement te zitten. Én hij is amper 26 jaar!!
Er komt ook elk jaar een Franse jongen van 20 ongeveer naar ons, hij spreekt ook (bijna) perfect Nederlands (hij komt alleen in de paas,- kerst,- en zomervakantie).
Bij mij in de school zit een geadopteerde Afrikaan (2 zelfs, maar de andere ken ik niet zo goed). Als je hem hoort(en niet ziet) zou je denken dat hij Belg is. En hij is amper 14!!
Ik vind dat je veel te snel oordeelt. Er zitte misschien 'goore' buitenlanders tussen, maar vééél méééér 'goore' Belgen (binnenlanders!!)
 
Oud 10 April 2003, 13:00   #54
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: RACISME

Citaat:
Originally posted by Sarahke



Ja, je hoort misschien wel elke dag van: "dit heeft een turk gedaan, dit een marrokaan, ..."
Moet je daarom rascist zijn?!?!?!?!? Je hoort toch ook élke dag héél veel van Belgen die dit of dat gedaan hebben?! (je hoort meer van belgen dan van buitenlanders!!)
Mijn nonkel is een geadopteerde Indiër, hij zit in de politiek en is zeer gerespecteerd. Als je hem hoort praten, en hem niet ziet, zou je denken dat hij gewoon Belg is. In de politiek gaat hij voor functie van burgemeester & om in het parlement te zitten. Én hij is amper 26 jaar!!
Er komt ook elk jaar een Franse jongen van 20 ongeveer naar ons, hij spreekt ook (bijna) perfect Nederlands (hij komt alleen in de paas,- kerst,- en zomervakantie).
Bij mij in de school zit een geadopteerde Afrikaan (2 zelfs, maar de andere ken ik niet zo goed). Als je hem hoort(en niet ziet) zou je denken dat hij Belg is. En hij is amper 14!!
Ik vind dat je veel te snel oordeelt. Er zitte misschien 'goore' buitenlanders tussen, maar vééél méééér 'goore' Belgen (binnenlanders!!)
*g*, leer zelf eens Nederlands...
 
Oud 10 April 2003, 13:49   #55
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: RACISME

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


*g*, leer zelf eens Nederlands...
kan ze..
 
Oud 24 May 2006, 13:27   #56
LonsThierr00
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard niet zeiken

Citaat:
Origineel gepost door Lonsdanie
ik ben zelf wel rascistisch en hoe jullie nu praten, discrimineren jullie ons.
iedereen heeft een recht van meningsuiting en mijn mening is dat ik niet van buitelanders hou.
iemand die een discussie hierover aan wil gaan, meel me maar dit is me email adres so klik hier voor discussie


ey wat is jullie probleem? ik ben ook rasistische! draag lonsdale.
en heb ook genoeg redenen om ertege te zijn!
 
Oud 24 May 2006, 13:38   #57
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

geen oude topics uppen aub
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.