Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 16 April 2003, 02:54   #1
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy bijna 22 en onervaren

Ik ben bijna 22 en ik heb nog geen vriendin gehad. Ik heb ook zelfs nog nooit gezoend.

Er is nooit een meisje geweest die interesse in mij gehad, ik weet niet waar het door komt. Ik ben niet super lelijk ofzo en ik ben ook aardig tegen mensen, wel een beetje verlegen.

Iedereen om me heen kan heel makkelijk iemand krijgen en ik maak geen kans. Ik baal daar echt van. Straks ben ik zo'n sneu persoon die alleen maar op internet ofzo iemand kan krijgen.

Ook al zou het dan eens gebeuren dan ben ik een groentje van 22 jaar die helemaal nergens ervaring mee heeft.

Ik weet niet wat ik hier mee moet hoor, kan iemand me advies geven? Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt?
 
Oud 16 April 2003, 08:38   #2
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by McMaxx
Iedereen om me heen kan heel makkelijk iemand krijgen en ik maak geen kans. Ik baal daar echt van. Straks ben ik zo'n sneu persoon die alleen maar op internet ofzo iemand kan krijgen.
Heb je het dan over cybersex, of over een relatie krijgen doordat je iemand tegenkomt op het internet?
 
Oud 16 April 2003, 11:39   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

joh, ga uit, doe een sport, ga werken, en dan zoveel mogelijk meiden tegenkomen. en vooral niet bang zijn. Het is dan vaak wel handig om vaak op dezelfde plek uit te gaan is mijn ervaring omdat dan je een soort van band kan opbouwen met de mensen die ook vaak komen in de uitgaansgelegenheid.
 
Oud 16 April 2003, 11:44   #4
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by Dimas
Heb je het dan over cybersex, of over een relatie krijgen doordat je iemand tegenkomt op het internet?
Dat laatste bedoel ik.
 
Oud 16 April 2003, 11:47   #5
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
joh, ga uit, doe een sport, ga werken, en dan zoveel mogelijk meiden tegenkomen. en vooral niet bang zijn. Het is dan vaak wel handig om vaak op dezelfde plek uit te gaan is mijn ervaring omdat dan je een soort van band kan opbouwen met de mensen die ook vaak komen in de uitgaansgelegenheid.
Makkelijk gezegd, maar ik ga juist heel vaak uit en ik kom genoeg meiden tegen. Maar om een of andere reden maak ik gewoon geen kans ofzo.
 
Oud 16 April 2003, 11:56   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx


Makkelijk gezegd, maar ik ga juist heel vaak uit en ik kom genoeg meiden tegen. Maar om een of andere reden maak ik gewoon geen kans ofzo.
Hmm, anders probeer je achter een tel nr van een leuk meisje te komen waarmee je wel een leuk heb zitten praten, en dan een keertje opbellen ofzo. Veel meiden vinden het volgens mij wel tof om veeeel smsjes te krijgen. Ik ken wel een aantal voorbeeldjes opnoemen. Anders ga je eens stappen in alkmaar, daar zijn wat grietjes van 19, 20 die wel erg graag een relatie willen.
 
Oud 16 April 2003, 13:24   #7
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by McMaxx


Dat laatste bedoel ik.
en wat is daar mis mee? Als jij ineens via internet een leuke vriendin krijgt denk ik niet dat jij zeikt, nog iemand anders. Dus om te zeggen dat je een kneus bent als je een vriendin via internet krijgt, vind ik wat idioot. Zeker als jullie in dezelfde stad wonen en elkaar gewoon via internet tegenkomen.
 
Oud 16 April 2003, 13:46   #8
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by Dimas
en wat is daar mis mee? Als jij ineens via internet een leuke vriendin krijgt denk ik niet dat jij zeikt, nog iemand anders. Dus om te zeggen dat je een kneus bent als je een vriendin via internet krijgt, vind ik wat idioot. Zeker als jullie in dezelfde stad wonen en elkaar gewoon via internet tegenkomen.
Ik zeg niet dat je dan een kneus bent als je zo iemand vindt maar wel als het de enige manier is waar je kans maakt.


Citaat:
Originally posted by thePhit

Hmm, anders probeer je achter een tel nr van een leuk meisje te komen waarmee je wel een leuk heb zitten praten, en dan een keertje opbellen ofzo. Veel meiden vinden het volgens mij wel tof om veeeel smsjes te krijgen. Ik ken wel een aantal voorbeeldjes opnoemen. Anders ga je eens stappen in alkmaar, daar zijn wat grietjes van 19, 20 die wel erg graag een relatie willen.
Ja maar gewoon leuk praten met een meisje zit er ook niet echt in, ze zijn gewoon niet geinteresseerd in mij denk ik.

Enne, Alkmaar is 100 km ver dus dat gaat moeilijk.
 
Oud 16 April 2003, 13:51   #9
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by McMaxx

Ik zeg niet dat je dan een kneus bent als je zo iemand vindt maar wel als het de enige manier is waar je kans maakt.
En wat als je nou een meisje op internet tegenkomt, en jullie praten leuk over allerlei dingen, en uiteindelijk krijgen jullie wat? Vind je jezelf dan een kneus? Denk dat internet alleen maar een betere manier is om met meisjes leuk over dingen kan praten, serieuze en grappige dingen.
 
Oud 16 April 2003, 13:56   #10
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kweetnie wat het probleem precies kan zijn, maar ben je misschien ook niet te kieskeurig ofzow.
Das wat ik nogal eens naar me kop kreeg gesmeten. Zelf was ik onwijs verlegen en zal uit mezelf dus niet snel naar een leuke griet lopen. Nu ben ik wel ietsjes veranderd, maar tis wel zo dat ik nie snel gesprek ofzow begin. Maar als een meid met mij begint te lullen, ga ik een goed gesprek niet uit de weg.
Ander punt dat ik wel s heb meegemaakt is dat een griet mij wel leuk vond, maar ik dat gewoon niet in de gaten had, omdat ik mijn oog op een ander liet vallen.
Je moet vooral ook niet zelf aan het woord willen zijn. meestal is gewoon luisteren naar verhaal van ander beter dan zelf aan het woord zijn.
En je zult heus nog wel een griet tegenkomen die je wel leuk vind, er lopen iets van 3 miljard vrouwen rond, dus er zal er best wel 1 zijn die jouw leuk vind
 
Oud 16 April 2003, 14:13   #11
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by McMaxx

Ik zeg niet dat je dan een kneus bent als je zo iemand vindt maar wel als het de enige manier is waar je kans maakt.
Ik heb nu 3 vriendjes gehad, en ze allemaal leren kennen via internet. Eerst vond ik het ook stom, maar nu denk ik dar anders over.
Ik vind het juist wel positief als je elkaar via internet kent, juist omdat je dan niet puur op elkaars uiterlijk valt, maar puur op t innerlijk. das n betere basis voor n relatie dan op elkaars uiterlijk vallen.
Mn huidige, 3e vriend dus ken ik ook via internet, en t duurt nu al 9 maanden dus internet betekent ook neit dat t dan slechter loopt. En tis jammer dat ie niet in de buurt woont, maar niet onoverkomelijk.

Ow en dat ik nog nooit een vriendje in t echt heb leren kennen, komt gewoon omdat bij mij op school totaal niet mijn types rondlopen. in t echt maak ik dus niet zo veel kans, maar ik voel me geen kneus daarom, t zijn gewoon de verkeerde types
 
Oud 16 April 2003, 14:34   #12
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaRick
Kweetnie wat het probleem precies kan zijn, maar ben je misschien ook niet te kieskeurig ofzow.
Das wat ik nogal eens naar me kop kreeg gesmeten. Zelf was ik onwijs verlegen en zal uit mezelf dus niet snel naar een leuke griet lopen. Nu ben ik wel ietsjes veranderd, maar tis wel zo dat ik nie snel gesprek ofzow begin. Maar als een meid met mij begint te lullen, ga ik een goed gesprek niet uit de weg.
Ander punt dat ik wel s heb meegemaakt is dat een griet mij wel leuk vond, maar ik dat gewoon niet in de gaten had, omdat ik mijn oog op een ander liet vallen.
Ik ben echt niet kieskeurig hoor, er zijn veel meiden die wel mijn type zouden zijn dus daar ligt het niet aan.

Maar ze tonen gewoon nooit interesse in mij, ze beginnen ook niet tegen mij te praten ofzo. Het is toch wel meestal de jongen die de eerste stap moet zetten en dat probeer ik soms ook wel te doen maar ze zijn niet geinteresseerd.
 
Oud 16 April 2003, 14:38   #13
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx

Ik ben echt niet kieskeurig hoor, er zijn veel meiden die wel mijn type zouden zijn dus daar ligt het niet aan.

Maar ze tonen gewoon nooit interesse in mij, ze beginnen ook niet tegen mij te praten ofzo. Het is toch wel meestal de jongen die de eerste stap moet zetten en dat probeer ik soms ook wel te doen maar ze zijn niet geinteresseerd.
Dan is dat zwaar kut
 
Oud 16 April 2003, 15:17   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by Dimas
En wat als je nou een meisje op internet tegenkomt, en jullie praten leuk over allerlei dingen, en uiteindelijk krijgen jullie wat? Vind je jezelf dan een kneus? Denk dat internet alleen maar een betere manier is om met meisjes leuk over dingen kan praten, serieuze en grappige dingen.
jongen dan is een andere discussie
 
Oud 16 April 2003, 15:53   #15
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaRick

Dan is dat zwaar kut
Ja behoorlijk.

Maar zijn er dan mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad en hoe is het daarmee gegaan?
 
Oud 16 April 2003, 16:14   #16
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by PFP


jongen dan is een andere discussie
dan = dat?

En ja, dat is idd een andere discussie. Maar het heeft er toch mee te maken. En ik vind het wat stupide dat mensen die een vriendin via internet krijgen als kneus worden afgeschilderd
 
Oud 16 April 2003, 16:35   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx

Ja behoorlijk.

Maar zijn er dan mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad en hoe is het daarmee gegaan?
euhm, wat krijg je dan voor een antwoord als je iemand vraagt oid
 
Oud 16 April 2003, 18:23   #18
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


euhm, wat krijg je dan voor een antwoord als je iemand vraagt oid
Nou als ik iemand aanspreek dan laten ze blijken dat ze niet geinteresseerd zijn. Om een goed gesprek op te bouwen is dan moeilijk.

Maar ja zo heel vaak spreek ik ook niet iemand aan want ik ben wel verlegen.
 
Oud 16 April 2003, 19:08   #19
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx

Nou als ik iemand aanspreek dan laten ze blijken dat ze niet geinteresseerd zijn. Om een goed gesprek op te bouwen is dan moeilijk.
niet geinteresseerd te zijn waarin? Misschien benadruk je wel teveel dat je al meteen iets verwacht van ze...
 
Oud 16 April 2003, 19:32   #20
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben je niet te pusherig?
 
Oud 16 April 2003, 19:48   #21
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bijna 22 en onervaren

Citaat:
Originally posted by McMaxx
Iedereen om me heen kan heel makkelijk iemand krijgen en ik maak geen kans. Ik baal daar echt van. Straks ben ik zo'n sneu persoon die alleen maar op internet ofzo iemand kan krijgen.
Hmz ik heb me vriendin ook op internet gevonden maar ik ben niet zo'n sneu persoontje of wat dan ook hoor
 
Oud 16 April 2003, 20:46   #22
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ken amber ook via dit forum..so who cares..

maar ... aangezien je schijnbaar nooit interesse wekt..
misschien een lullige vraag; maar hoe zie je eruit? kom je zelfverzekerd genoeg over? dat soort zaken..
men ken wel blijven lullen dat men puur op innerlijk valt... maar kdenk dat je misscihen gewoon je uiterlijk even mee moet hebben.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 16 April 2003, 22:36   #23
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
niet geinteresseerd te zijn waarin? Misschien benadruk je wel teveel dat je al meteen iets verwacht van ze...
Nee hoor ik verwacht niet meteen iets, ik ben zeker niet pusherig. Maar als ik gewoon zeg: hoi hoe gaat het, dan wordt al zo gereageerd.


Citaat:
Originally posted by RickClan
Hmz ik heb me vriendin ook op internet gevonden maar ik ben niet zo'n sneu persoontje of wat dan ook hoor
Nee, maar als het de enige manier zou zijn om een vriendin te kunnen vinden, dan wel.


Citaat:
Originally posted by dext0r
maar ... aangezien je schijnbaar nooit interesse wekt..
misschien een lullige vraag; maar hoe zie je eruit? kom je zelfverzekerd genoeg over? dat soort zaken..
men ken wel blijven lullen dat men puur op innerlijk valt... maar kdenk dat je misscihen gewoon je uiterlijk even mee moet hebben.
Ik ben wel een klein beetje onzeker en verlegen, en misschien ben ik gewoon ook wel heel saai.
Hoe ik er uit zie nou ik heb wel veel rode vlekjes in mijn gezicht door jeugdpuistjes waar ik nog steeds last van heb, maar denk je dat het daar door komt?
Verder heb ik gewoon een normaal licht gespierd postuur en heel verzorgd uiterlijk.
 
Oud 17 April 2003, 00:07   #24
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe groot ben je dan??
Persoonlijk hek me lengte niet echt meej, maar dat zal nie het enigste zijn bij mij
Degenen die beetje moeite doen om me te leren kennen mogen me wel dussss......
Leer gewoon meer mensen kennen, via via enzow
 
Oud 17 April 2003, 00:16   #25
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaRick
Hoe groot ben je dan??
Persoonlijk hek me lengte niet echt meej, maar dat zal nie het enigste zijn bij mij
Degenen die beetje moeite doen om me te leren kennen mogen me wel dussss......
Leer gewoon meer mensen kennen, via via enzow
Ik ben ongeveer 1.80.

Ik ken wel veel mensen hoor en daar kan ik ook heel leuk mee omgaan maar de meeste meiden die moeten nikx van mij weten ofzo.
 
Oud 17 April 2003, 18:31   #26
Chaed
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maak je maar geen zorgen hoor je bent niet de enige.

ik ben zelf 23 en in precies het zelfde pakket, genoeg vriendinnen, ga vaak genoeg uit. maar nooit iemand die "intresse" in mij heeft. OK ben geen foto model maar ook niet "lelijk".

het kan soms wel moeilijk zijn om mee om te gaan, vooral alsof het lijkt dat iedereen om je heen wel makkelijk een relatie kan krijgen, maar zoals waarschijnlijk iedereen in je omgeving zegt "het komt vanzelf wel". en als je het vaak genoeg tegen jezelf zegt geloof je het ooit zelf ook.
 
Oud 17 April 2003, 20:15   #27
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chaed
maak je maar geen zorgen hoor je bent niet de enige.

ik ben zelf 23 en in precies het zelfde pakket, genoeg vriendinnen, ga vaak genoeg uit. maar nooit iemand die "intresse" in mij heeft. OK ben geen foto model maar ook niet "lelijk".

het kan soms wel moeilijk zijn om mee om te gaan, vooral alsof het lijkt dat iedereen om je heen wel makkelijk een relatie kan krijgen, maar zoals waarschijnlijk iedereen in je omgeving zegt "het komt vanzelf wel". en als je het vaak genoeg tegen jezelf zegt geloof je het ooit zelf ook.
En zo is het ook!

Wat wel goed is (en moeilijk om van jezelf gedaan te krijgen ook..) is meer zelfvertrouwen krijgen omdat je nu juist heel veel onzekerheid uitstraalt. Daar KAN een meisje op afknappen, hoewel ik moet zeggen dat die meisjes die je tot nu toe hebt aangesproken mij bijzonder bot overkomen ik bedoel een beetje vriendelijkheid is tegenwoordig ook al ver te zoeken...
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 17 April 2003, 20:56   #28
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je ziet het zelf heel erg als een probleem en schaamt je ervoor, toch?
je zou moeten proberen die schaamte overboord te gooien. Je bent een mooi persoon, maar dat wordt helemaal vertroebeld denk ik doordat je je schaamt voor het feit dat je nog geen vriendin hebt gehad. Dat ziet er, zoals 0Vera al zei, niet erg aantrekkelijk uit. De meeste meisjes vallen op jongens die krachtig overkomen, met veel zelfvertrouwen.

En daarbij, een vriendin hebben is niet het belangrijkste in het leven.

Toen ik 14 was, had ik ook nauwelijks zelfvertrouwen en wilde heel graag een vriend, vond t ook stom dat ik nog nooit gezoend had enzo. Schaamde me er zelf voor omdat de meeste mensen in mijn buurt dat al wel hadden gedaan. Toen heb ik een jongen leren kennen via internet, die mij leuk vond. Ik vond m ook wel leuk, maar niet in die mate als dat hij mij leuk vond. Ik werd meer verliefd op het feit dat ie op mij verliefd werd. Na de eerste keer ontmoeten was t mn vriendje, en ik was dolgelukkig. Maar ik merkte al gauw dat ik n hoop van hem niet aantrekkelijk vond, dat ik niet echt verliefd op HEM was. het ging dan ook al vrij snel uit en daarna besefte ik waarom ik toch op hem was gevallen. Ik vind het jammer dat t zo ging, ik had liever voor t eerst gezoend met iemand op wie ik echt verliefd was.
Toen t uit was, realiseerde ik wat ik alemaal wel had, een paar goede vrienden, en dat was me ineens veel meer waard.
Verder moet je bedenken dat je, voordat je van iemand anders kunt houden, eerst van jezelf moet houden, heel jezelf dus ook het feit dat je nog geen vriendin hebt gehad. Als je genoeg zelfvertrouwen hebt, komen de meiden vanzelf wel. Zorg neit dat je verliefd wordt op iemand omdat ze verliefd op jou is.
Kortom, bouw zelfvertrouwen op.
 
Oud 18 April 2003, 13:47   #29
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera

Wat wel goed is (en moeilijk om van jezelf gedaan te krijgen ook..) is meer zelfvertrouwen krijgen omdat je nu juist heel veel onzekerheid uitstraalt. Daar KAN een meisje op afknappen, hoewel ik moet zeggen dat die meisjes die je tot nu toe hebt aangesproken mij bijzonder bot overkomen ik bedoel een beetje vriendelijkheid is tegenwoordig ook al ver te zoeken...
Ja dat vind ik ook... Er moet toch iets aan mij zijn wat de meisjes niet aanstaat, of ik kom gewoon ALLEEN maar botte meiden tegen

Citaat:
Originally posted by eneri
je ziet het zelf heel erg als een probleem en schaamt je ervoor, toch?
je zou moeten proberen die schaamte overboord te gooien. Je bent een mooi persoon, maar dat wordt helemaal vertroebeld denk ik doordat je je schaamt voor het feit dat je nog geen vriendin hebt gehad. Dat ziet er, zoals 0Vera al zei, niet erg aantrekkelijk uit. De meeste meisjes vallen op jongens die krachtig overkomen, met veel zelfvertrouwen.
Ik schaam me er niet voor... ik vind het gewoon heel erg vervelend. En ja wat moet ik dan doen als ik niet krachtig overkom. Ik ben nou eenmaal verlegen.
 
Oud 21 April 2003, 13:43   #30
Burner2028855
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eh Mcmaxx, je zei ook dat je last van puistjes had, heb ik ook een beetje gehad rond mijn 16e 17e. Als je naar de huisarts gaat heeft ie daar kei fijne middeltjes voor waar het echt minder door wordt. Ben nu inmiddels 19 en heb geen puistjes meer.

Wel wil ik je zeggen dat het daar niet alleen aan ligt, zoals al gezegt is houden vrouwen van jongens met zelfvertrouwen. Dat moet je krijgen en dan wordt het ook weer wat makkelijker.

Ook moet kan je vrouwen op 2 manieren versieren, uitgaande dat je er mee wil zoenen en meer misschien. Of als je haar echt leuk vind om er een relatie mee te krijgen.

Bij het tweede geval moet je iig niet opdringerig zijn en juist wel heel aardig en veel interesse tonen. daarna wellicht een keer uitnodigen voor een bioscoopje pakken.

Succes ermee
 
Oud 21 April 2003, 19:33   #31
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*Slaat MCMaxx*

Pull yourself together boy! Met een beetje lef lukt alles! Niet dat slappe gezeik van Och ze hebben tog geen intresse! Natuurlijk wel man! Gewoon slap lullen en niet bang zijn!
 
Oud 21 April 2003, 19:45   #32
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Robby
*Slaat MCMaxx*

Pull yourself together boy! Met een beetje lef lukt alles! Niet dat slappe gezeik van Och ze hebben tog geen intresse! Natuurlijk wel man! Gewoon slap lullen en niet bang zijn!
nee daar heeft hij wat aan zeg
als hij toch weinig zelfvertrouwen heeft, dan krijg je niet zomaar een twee drie een beetje lef zodat hij gewoon slap gaat lullen. en btw, je kan beter gewoon aardig doen dan je als een macho gedragen en 'slap gaan lullen.
 
Oud 21 April 2003, 19:47   #33
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Robby
*Slaat MCMaxx*

Pull yourself together boy! Met een beetje lef lukt alles! Niet dat slappe gezeik van Och ze hebben tog geen intresse! Natuurlijk wel man! Gewoon slap lullen en niet bang zijn!
zeggen waar het op staat is 1 ding maar dit is ietwat overdreven vind je ook niet? ... voor jou is het misschien een eitje maar niet iedereen heeft het zo makkelijk,

tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar je gaat net ff een streep of 2 te ver zoals L_angeldc voor mij ook al concludeerde....
 
Oud 21 April 2003, 21:35   #34
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx


Ik schaam me er niet voor... ik vind het gewoon heel erg vervelend. En ja wat moet ik dan doen als ik niet krachtig overkom. Ik ben nou eenmaal verlegen.
Er bestaan goeie zelfvertrouwenscursussen. Meer zelfvertrouwen helpt je niet alleen in de liefde maar op alle gebieden.
Als je dat weer te veel vindt kan je uiteraard ook proberen het zelf te doen. Das een stuk lastiger, maar het kan wel. MEer in jezelf gaan geloven, het minder vervelend vinden dat je nog geen vriendin hebt gehad. Zien wat er allemaal wel is gelukt in je leven etc.
Als je uitstraalt dat je volledig gelukkig bent met jezelf hoe je bent(dus ook met het feit dat je nog geen vriendin hebt gehad) is dat heel aantrekkelijk.
Het is mij gelukt zelfvertrouwen te winnen via een therapie, als je details wilt weten hoe dat moet pm je maar ofzo.
 
Oud 21 April 2003, 22:57   #35
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Burner2028855
Eh Mcmaxx, je zei ook dat je last van puistjes had, heb ik ook een beetje gehad rond mijn 16e 17e. Als je naar de huisarts gaat heeft ie daar kei fijne middeltjes voor waar het echt minder door wordt. Ben nu inmiddels 19 en heb geen puistjes meer.

Wel wil ik je zeggen dat het daar niet alleen aan ligt, zoals al gezegt is houden vrouwen van jongens met zelfvertrouwen. Dat moet je krijgen en dan wordt het ook weer wat makkelijker.

Ook moet kan je vrouwen op 2 manieren versieren, uitgaande dat je er mee wil zoenen en meer misschien. Of als je haar echt leuk vind om er een relatie mee te krijgen.

Bij het tweede geval moet je iig niet opdringerig zijn en juist wel heel aardig en veel interesse tonen. daarna wellicht een keer uitnodigen voor een bioscoopje pakken.

Succes ermee
Welke middeltjes heb jij gebruikt? Ik heb er al heel veel geprobeerd van de drogist en de puistjes zijn wel wat minder maar het zijn vooral de rode vlekjes die overblijven en die steeds niet weggaan.

En ik doe altijd aardig tegen mensen maar als ik gewoon iemand aanspreek dan krijg ik zo'n blik terug van 'wat wil JIJ nou van me' en dan ben ik helemaal niet opdringerig, ik zeg gewoon hoi of zo.
 
Oud 22 April 2003, 22:21   #36
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

22, 17, 19.... t is niet leeftijdgebonden en dat je nog niemand tegen bent gekomen heeft weinig met jezelf te maken denk ik! 't Overkomt je gewoon, en je moet er zeker niet zelf mee bezig zijn. Als je er druk mee bent lukt het zeker niet!

Ik denk uit ervaring te kunnen spreken, ik heb pas voor het eerst met een meisje gezoend toen ik bijna 19 was... is toch ook vrij laat?!? 't is me gewoon overkomen, helemaal niet dat ik er mee bezig was, gewoon een kwestie van jezelf zijn! Veel lol maken met vrienden, veel doen! In de kroeg werd ik plots gezoend door een heel leuk meisje! Sindsdien is het heb ik daar een tijdje mee gehad... en toen het over ging was er 2 maanden later een nog veel leuker meisje wat ik tegen ben gekomen waar ik nogsteeds mee heb.... jongen het komt echt vanzelf!!!!!
 
Oud 24 April 2003, 09:35   #37
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by EternalShadow


zeggen waar het op staat is 1 ding maar dit is ietwat overdreven vind je ook niet? ... voor jou is het misschien een eitje maar niet iedereen heeft het zo makkelijk,

tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar je gaat net ff een streep of 2 te ver zoals L_angeldc voor mij ook al concludeerde....
ok sorry ik liet me wat meeslepen
 
Oud 27 April 2003, 18:18   #38
TIMMEY
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mocht je veel uitgaan op de zelfde plaats, of op vaak op dezelfde plaats komen (maakt niet uit waar) dan is dit ook wel een leuke tip:

Verander je look. Uitleg:
Tot en met de derde klas kort haar gehad, en niemand ziet je zitten. Ik veranderde van school (mede dankzij gescheiden over-mijn-rug-ruziende ouders waardoor ik bleef zitten) en begon met het laten groeien van mijn haar (ok, halverwege de derde) Heb nu inmiddels 3 jaar later een lekker grote staart achter in mijn nek hangen, en ben ook al vaker van bril veranderd dan Jamai.

Heeft een leuk effect, want veel dames, en ook een paar heren willen ineens wat vaker contact met je hebben. Is op zich best ok toch?

Look tips: Kleur haar, kleur ogen, lengte haar, piercings (niet echt een aanrader, maar toch weet je maar nooit) e.d.

Succes, may the Force be with you
 
Oud 27 April 2003, 20:33   #39
Beatrice
Kawaii
 
Beatrice's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2002
Locatie: Den Bosch
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar Beatrice
Standaard

Je zegt: meisjes kappen het gesprek als ik met ze praat. Misschien stink je gewoon uit je mond <--- ik bedoel niet grof maar denk er even over na waarom meisjes jou niet zien zitten. Of je bent gewoon te kieskeurig.

Wat is er mis mee met internet? Dat is juist spannend. Ik heb een hele leuke lieve jongen ontmoet via internet en we gaan volgende week daten O_o Dat is toch kewl!
__________________
()==}:::::::::::> Manga-Girl
Beatrice is offline  
Oud 28 April 2003, 21:23   #40
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TIMMEY

Look tips: Kleur haar, kleur ogen, lengte haar, piercings (niet echt een aanrader, maar toch weet je maar nooit) e.d.

Succes, may the Force be with you
Dank je, maar als ik mijn haar verf dan ziet iedereen toch dat ik op wil vallen en dan krijg ik toch ook negatieve reacties?
En de kleur van mijn ogen veranderen, met lenzen bedoel je? Ik weet ook niet of ik daar wel aan wil beginnen hoor en ook niet aan piercings.

Maar toch bedankt voor de tip!
 
Oud 28 April 2003, 21:28   #41
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Beatrice
Je zegt: meisjes kappen het gesprek als ik met ze praat. Misschien stink je gewoon uit je mond <--- ik bedoel niet grof maar denk er even over na waarom meisjes jou niet zien zitten. Of je bent gewoon te kieskeurig.

Wat is er mis mee met internet? Dat is juist spannend. Ik heb een hele leuke lieve jongen ontmoet via internet en we gaan volgende week daten O_o Dat is toch kewl!
Ik stink echt niet uit mijn mond hoor! En ik ben ook zeker niet kieskeurig.

En wat ik zei over internet, het is niet erg als je dat doet maar als je niet op een andere manier iemand kan krijgen.
 
Oud 28 April 2003, 22:17   #42
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij ben je gewoon heel erg verlegen..
ik bedoel de opmerking: als ik mijn haar veranderen zien anderen meteen dat ik opval..
in de zin van: jij leeft niet om de mening van andere maar om jou eigen mening.. en waarom zou je persee je haar kleuren om op te moeten vallen? ik kleur mijn haar ook vaak, maar dat betekend niet dat ik dat doe om op te vallen ik vind het gewoon mooi..

ik denk dat het goed is voor je om eens voor de spiegel te gaan staan en alle mooie dingen aan jezelf op te gaan noemen en een keer te gaan oefenen van hoe je het zou aanpakken.. enzow..


succes jongen!!

het komt allemaal wel goed met je hoor daar geloof ik in
 
Oud 29 April 2003, 12:11   #43
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx
En wat ik zei over internet, het is niet erg als je dat doet maar als je niet op een andere manier iemand kan krijgen.
Das een begin, om je verlegenheid wat te overwinnen. Je moet niet gelijk alles willen, op internet is de stap kleiner dus waarom zou je dat dan niet gewoon eerst proberen? NIemand zegt dat je op een andere manier geen meisje kunt krijgen, en het wordt steeds beter geaccepteerd dus why make probs that aren't there

Citaat:
Originally posted by McMaxx
En ik doe altijd aardig tegen mensen maar als ik gewoon iemand aanspreek dan krijg ik zo'n blik terug van 'wat wil JIJ nou van me' en dan ben ik helemaal niet opdringerig, ik zeg gewoon hoi of zo.
Ik begin je probleem een beetje beter te doorzien Ik denk dat in jouw beleving, vanwege je lage(/weinige ) zelfvertrouwen je bij elk meisje zo'n blik ziet terwijl echt niet alle meiden het zo bedoelen. Wel kan het zo zijn dat je te doorzichtig bent als je iets probeert, of een meisje aanspreekt. Ik heb een keer gehad dati k in de discotheek werd aangesproken door een jongen met een, ja sorry dat ik het zeg maar niet bijzonder uiterlijk. Hij begon met 'kom je hier vaker'
Ik ben niet iemand die een jongen graag een blauwtje laat lopen dus ik heb even een gesprekje met hem aangeknoopt maar die conversatie liep totaal niet en ja dan blijkt dus duidelijk dat het niks wordt dus toen heb ik hem maar vriendelijk gedag gewuifd omdat we toen weggingen (niet DAT we weggingen maarja ik ben echt een softie wat dat betreft....). Wees dus ook een beetje origineel als je iemand versiert. Oogcontact is ook goed, maar wel enger dan een gesprek aanknopen...

Werk aan dat zelfvertrouwen dus!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 29 April 2003, 16:24   #44
Celycia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou ik heb ook nog nooit een vriend gehad

maar ik heb iets waardoor ik vroeger altijd alleen door jongens werd gepest en niet door meisjes

waardoor ik minder vertrouwen in mezelf heb gekregen (om naar een jongen toe stappen )en ook in jongens


Maarja het leven gaat verder

Groetjes Celycia
 
Oud 1 May 2003, 17:41   #45
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nu 18, en heb een paar weken geleden ook pas voor het eerst gezoend. Ik dacht ook dat geen enkele jongen mij leuk vond, en dat ze altijd bot reageerden. Maar ik ben er wel achter dat dat vooral in mijn beleving zo is. Nu ik dat weet is het nog steeds niet meteen weg. Maar je krijgt er wel iets meer zelfvertrouwen door.
En kijk gewoon eens hoe die meisjes die bot op jou reageren, hoe die op andere jongens reageren. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan hen, en doen ze dat bij iedereen.
Ik was ook erg bang dat ik nooit een vriend zou krijgen, maar dat is ook wel gekomen. Zonder echt heel erg ermee bezig te zijn geweest. Dus ik denk dat het bij jou ook nog wel komt hoor. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
 
Oud 2 May 2003, 10:19   #46
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet helemaal niet gaan nadenken over dat je nog niemand hebt gehad. Zodra je er niet bij nadenkt komt het ineens onverwachts. En wat maakt het uit in godsnaam? Alsof je een vriendin nodig hebt voor een leuk leven.
 
Oud 2 May 2003, 10:46   #47
misscurl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het maakt helemaal niet uit of je ervaren bent of niet..

Ik ken ook een jongen die is 19 en die heeft ook nog nooit met een meisje gezoend.. En niemand vind dat erg..

Als je ernaar gaat zoeken dan gebeurd het nhiet..
Advies: Ga genieten en als het komt dan komt het
 
Oud 2 May 2003, 23:09   #48
McMaxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by misscurl
Het maakt helemaal niet uit of je ervaren bent of niet..

Ik ken ook een jongen die is 19 en die heeft ook nog nooit met een meisje gezoend.. En niemand vind dat erg..

Als je ernaar gaat zoeken dan gebeurd het nhiet..
Advies: Ga genieten en als het komt dan komt het
Als het komt dan komt het? Maar ik moet er toch wel wat voor doen, het komt niet zomaar op me af denk ik.
 
Oud 3 May 2003, 19:09   #49
L1-2
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sta op van je stoel en ga als eerste weg achter die pc waar je telkens maar reply-tjes verstuurd ....op die manier blijf je alleen maar piekeren of je nog wel ooit een meisje aan de haak slaat....

ga bijv. gewoon iets doen wat je leuk vind, waar je ook iemand
kan ontmoeten met dezelfde interesses....maar blijf iig gewoon jezelf, dan zit er beslist iemand tussen die jouw hartstikke schattig vind!!
 
Oud 3 May 2003, 21:40   #50
FCDenhaag
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moe gwoon schijt hebbe, je hebt nix te verlieze en je leeft maar 1 keer.

So what dat een wijf je dist? dan dis je haar gewoon terug. Wat geeft haar het recht bot tegen je te doen?

Mijn tip is:

Schijt hebben
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.