Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 March 2005, 12:21   #1
forumzwerver
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2004
Berichten: 62
Standaard Ga een keer bij haar langs!en dan?

Hallo ik ben 13 maar een meid van 15 bijna 16 vind my leuk nu heeft ze telkens met andere jongens gehad terwijl ze mijn nog leuker vond maar nu heeft ze het pas uitgemaak met een andere jongen omdat ze mij leuker vind enz.Maar ik heb haar gevraagd omdat ze myn tog leuk vind ze zei Neej nu NOG niet.Maar gisteren had iets gestuurd wat je van iemand vind weet je wel.Maar daar stond in wat wil je met me doen toen had ze zoenen gekozen maar nu vroeg ze of ik bij haar thuis kom en dan wil se soenen maar se wel nog niet een relatie maar nu is de vraag wat moet doen om er een leuke middag van te maken? en zijn er nog mensu met tips ofzo!



ALVAST HEEEEEEEL ERG BEDANKT
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 13:59   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uit het verhaal is niet echt duidelijk of je haar wel echt leuk vindt.
Zo ja, dan kun je ervoor kiezen eenmalig te zoenen met haar.
Als je echt gek op haar bent dan geef ik je het advies niet met haar te zoenen.
Zij wil namelijk (nog) niks met je, en als je met haar zoent zal je alleen maar gekker op haar worden. Dat zal je gaan frustreren.

Of je neemt het risico met haar te zoenen, en dat ze er toch voor kiest wat met jou te beginnen. Het kan allemaal!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 17:04   #3
forumzwerver
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2004
Berichten: 62
Standaard

IK vind haar echt heel leuk.Maar ze zegt dat ze mijn ook leuk vind maar ze wil nog niks.Maar kan ook dah ze van de weeek wel neem na de zoen
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 19:43   #4
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou zeggen als je haar echt leuk vind, of alles of niks.. als ze geen relatie met je wil moet ze ook niet komend dat ze wel de lusten wil. Behalve als je zelf met haar wil zoenen en verder niks dan moet je dat gewoon doen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 17:48   #5
forumzwerver
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2004
Berichten: 62
Angry 3 tegelijk!!!

hallo.
Er is een meisje die is 15 die my leuk vind en ik ben 13 maar se is heel erg op me verliefd..Maar we souden soenen enal.Maar verkering wou se nog niet.Maar se is van de week uitgegaan daar is se gevraagd door een jongen maar toen heeft ze neej gezegd.. Omdat ze my ook leuk vond.Maar die zelfde avond heeft ze ook nog met een andere gezoend se vond er 3 leuk.Maar se kan niet kiezen maar wat moet ik nu! ze twijfeld ook om die andere omdat die andere in de 4de sit en nog maar 1 jaAR OP sgool zit en die andere sit niet bij onz op sgool maar wooont ergens anderz. Maar nu vind se ons alle drie nog leuk... Maarjha wat moet ik hiet mee! maar se wil nu wel soenen met my enz
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 19:08   #6
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: 3 tegelijk!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzwerver
hallo.
Er is een meisje die is 15 die my leuk vind en ik ben 13 maar se is heel erg op me verliefd..Maar we souden soenen enal.Maar verkering wou se nog niet.Maar se is van de week uitgegaan daar is se gevraagd door een jongen maar toen heeft ze neej gezegd.. Omdat ze my ook leuk vond.Maar die zelfde avond heeft ze ook nog met een andere gezoend se vond er 3 leuk.Maar se kan niet kiezen maar wat moet ik nu! ze twijfeld ook om die andere omdat die andere in de 4de sit en nog maar 1 jaAR OP sgool zit en die andere sit niet bij onz op sgool maar wooont ergens anderz. Maar nu vind se ons alle drie nog leuk... Maarjha wat moet ik hiet mee! maar se wil nu wel soenen met my enz
Dude ten eerste leer nederlands

Daarnaast:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzwerver
Hallo ik ben 13 maar een meid van 15 bijna 16 vind my leuk nu heeft ze telkens met andere jongens gehad terwijl ze mijn nog leuker vond maar nu heeft ze het pas uitgemaak met een andere jongen omdat ze mij leuker vind enz.Maar ik heb haar gevraagd omdat ze myn tog leuk vind ze zei Neej nu NOG niet.Maar gisteren had iets gestuurd wat je van iemand vind weet je wel.Maar daar stond in wat wil je met me doen toen had ze zoenen gekozen maar nu vroeg ze of ik bij haar thuis kom en dan wil se soenen maar se wel nog niet een relatie maar nu is de vraag wat moet doen om er een leuke middag van te maken? en zijn er nog mensu met tips ofzo!
Zelfde meisje? Zelfde topic zou dan ook wel mogen

On-topic
Serieus fuck haar, zeg dat ze een beetje snel moet zeggen wat ze wil, want als ze maar een beetje aan blijft hoeren en met allemaal andere jongens gaat "soenen", maar onder tussen jou dan wel weer leuk vind, maar niets wil.... Ik zou haar echt in haar sop gaar laten koken.
En maak je dr niet zo druk om, zoek iets anders, je bent 13 man, zijn zat andere potientiele hormoon shakende kalverliefdes in deze wereld
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 20:06   #7
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Topics samengevoegd.

Reactie:

Laat haar in de stront zakken! Ze vindt 3 jongens leuk, en ze wil alleen maar met je zoenen en niet meer. Ze gebruikt je dus alleen. Ze bevestigd nu alleen nog maar meer met haar "3 jongens" dat ze geen relatie wil.

En daarbij bestaat zelfs nog de kans dat ALS jullie wat met elkaar hebben, ze makkelijk vreemd kan gaan. Uit de tekst kan ik opmaken dat ze erg is gesteld op haar vrijheid. Ze kan jou erg kwetsen zal ik jou vertellen !
Wees lief voor jezelf, begin er niet aan en zoek een meisje die niet zo sletterig bezig is.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 13:54   #8
forumzwerver
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2004
Berichten: 62
Standaard

ze heeft nu met die andere genomen maar se vind het wel jmr dah wij nu niet kunnen soenen :@ dan ben je tog gek bezig
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 21:48   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzwerver
:@ dan ben je tog gek bezig
jij ook
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 22:46   #10
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dude, heb jij überhaupt wel verstand?
Ik zie gelijk al aan jou verhaal dat het een dikke snitch is, een vieze breezahwijf.
Ik bedoel kom nou man als ze 3 jongens leuk vind en jou ook en ze wil ALLEEN maar zoenen met jou, dan is ze aan het hoereren.

Btw.......................LEER NEDERLANDS!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 22:51   #11
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Btw.......................LEER NEDERLANDS!
Zegt iemand met behoorlijk wat spelfouten in zn post
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2005, 14:43   #12
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ontopic

niej doen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.