Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen de legalisatie van drugs
voor, zowel soft als hard drugs 8 13,79%
voor, alleen soft drugs 23 39,66%
voor volledige legalisatie, maar wel onder artsen toezicht en met bijvoorbeeld een receptje..... 9 15,52%
tegen, moet allenmaal veel strenger, niets legaal of gedogen. 11 18,97%
tegen, gedoog beleid is prima 4 6,90%
iets anders 3 5,17%
Stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 July 2002, 07:04   #1
GeldMaker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Poll: legalisatie drugs

Voor of tegen legalisatie?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 10:07   #2
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben duidelijk voor!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 10:17   #3
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hier maar iets anders ingevuld, het maakt me eigenlijk niet uit
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 17:30   #4
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor legalisatie van soft drugs, als sigaretten en alcohol ook legaal zijn.
Soft drugs is trouwens gezonder dan sigaretten.
Hard drugs is een andere kwestie.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 18:54   #5
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsjah.. softdrugs legaal: behalve als je zo voor problemen zorgt
en moet waarschuwing ofsow (net als met roken) bij zijn als je et koopt
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 19:32   #6
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Alleen met toestemming van een arts als pijnstiller etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 21:28   #7
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben voor legalisatie...de politie kan wel belangrijkere dingen doen dan al die softdrugs gebruikers op te sporen, en het doet weinig kwaad
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 10:00   #8
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

nee, drugs moet je gewoon uit de wereld helpen, als je ziet hoevee mensen levends het helemaal kapot maakt.
Missshcien kunnen sommige na een paar keer stoppen, maar er zijn heel veel die dat niet kunnen en die hun leven daarmee vergooien.
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 10:19   #9
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Denden 100 piek
Alleen met toestemming van een arts als pijnstiller etc.
uhm..dat is toch al zo? of ben ik nou gek?

anyway, ik ben ook tegen en ben t eens met linnea, drugs zou je eigenlijk gewoon de wereld uit moeten helpen..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 15:17   #10
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
en moet waarschuwing ofsow (net als met roken) bij zijn als je et koopt
Zo van, pas op hier word je stoned van!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 15:53   #11
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
nee, drugs moet je gewoon uit de wereld helpen, als je ziet hoevee mensen levends het helemaal kapot maakt.
Missshcien kunnen sommige na een paar keer stoppen, maar er zijn heel veel die dat niet kunnen en die hun leven daarmee vergooien.
we hebben het over soft drugs...
Kan je net zo goed ook alcohol gaan verbieden
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 16:03   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
ik ben voor legalisatie...de politie kan wel belangrijkere dingen doen dan al die softdrugs gebruikers op te sporen, en het doet weinig kwaad
agreed
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 16:53   #13
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


agreed
braaf
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 16:58   #14
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je merkt nog wel hoe braaf
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:06   #15
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
je merkt nog wel hoe braaf
aan de softdrugs jongen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:15   #16
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
nee, drugs moet je gewoon uit de wereld helpen, als je ziet hoevee mensen levends het helemaal kapot maakt.
Missshcien kunnen sommige na een paar keer stoppen, maar er zijn heel veel die dat niet kunnen en die hun leven daarmee vergooien.
Vind je dan dat alcohol ook uit de wereld geholpen moet worden of ten minste verboden?
Je redenering kan je makkelijk ook daar op toepassen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 18:42   #17
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarschijnlijk hebben andere mensen weer een andere kijk hierop als mij maarja:

Ik vind gewoon dat ze al die drugs gratis uit moeten delen en gratis moet kunne verbouwen!
Ik heb er geen last van dat ze het gebruiken, heb er alleen last van dat die junk mijn scooter jat om die drugs te kunne betalen, en drugs zijn zo duur, omdat het in de criminaliteit omgaat, haal het daaruit en het probleem met junks is opgelost, laat ze zichzelf lekker volpompen met drugs, ze verneuken hun leven, niet de jouwe!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:02   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer


aan de softdrugs jongen
nee aan 2 of 3 flessen safari die ik samen met jou ga opdrinken over een maandje
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2002, 19:07   #19
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En het probleem met de junks is opgelost???
Wie zit er in het bedrijfsleven te wachten op een verslaafde??

Precies je zegt het goed, ze verneuken hun eigen leven, maar wie mag daar voor opdraaien? De samenleving want er zal toch opvang ed moeten worden geregeld.

Ik moet zelf niks vna drugs hebben, maar als mensen behoefte hebben aan een blowtje moet dat kunnen. Maar zeker de harddrugs moet nooit gelegaliseerd worden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 15:28   #20
geitenwollens0x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat de softdrugs gelegaliseerd moeten worden en de harddrugs zo dat je het probeert mee te nemen naar een ander land dat dat dan wel illegaal is maar als je het gebruikt zegmaar dan neit
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 21:23   #21
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

het beleid zoals het nu is is het PRIMA betreffende soft drugs op 1 puntje na

een koffie shop mag verkopen
een klant mag in de koffie shop kopen
een klant mag gekochte zooi uit de koffie shop gebruiken
een koffie shop mag niet bevoorrraad worden want kweken is illegaal

das natuurlijk belachelijk


Harddrugs HARD aanpakken hogere straffen enorme geldboetes op handel echte enorme dus en dat proberen het land uit te drijven
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2002, 22:44   #22
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



Harddrugs HARD aanpakken hogere straffen enorme geldboetes op handel echte enorme dus en dat proberen het land uit te drijven
Mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2002, 14:11   #23
-neo-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als iemand wil blowen doet ie dat toch?!wil je wat hash,koop et dan,het is die gene zijn eigen schuld dat ie er aan verslaaft is,maar geef et em dan,anders wordt ie boos en dan krijgt je pas ****!!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2002, 16:52   #24
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
het beleid zoals het nu is is het PRIMA betreffende soft drugs op 1 puntje na

een koffie shop mag verkopen
een klant mag in de koffie shop kopen
een klant mag gekochte zooi uit de koffie shop gebruiken
een koffie shop mag niet bevoorrraad worden want kweken is illegaal
In België is het nog belachelijker. Een klant mag, onder bepaalde voorwaarden, softdrugs gebruiken, maar hij mag er niet aan geraken .
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 14:39   #25
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben voor legalisatie van soft-drugs niet van gard-drugs...
de reden daarvoor is is dat er ook in softdrugs ook allemaal troep zit en als het legaal zou worden zou de overheid kunnen controleren wat voor spul er wordt verkocht...

om hard-drugs legaal te maken gaat mij weer te ver want daar kun je zwaar verslaafd aan raken en bovendien kun je dara dood aan gaan......het zou daarom wel errug dom zijn als dat legaal zou worden want dan zou je volgens mij gewoon een heel aantal mensen in de shit kunnen maken....
als dat zou gebeueren zouden er ook heel veel mensen dood gaan aan drugs omdat het dan mag...
de overheid drijft dan lijkt mij gewoon mensen de dood in!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 12:39   #26
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

huh ben ik nou zo dom... ? softdrugs is toch allangal gelegaliseerd? ? ? ? als ik in amsterdam ffies een coffeeshop binnen ga en 12 uur wietje haal ofzo en ik rook het op voor de politie hun doen mij niks alhoewel ik wel 16 ben maar dat weten hun ook niet ..... dus.... of heeft een belg dit geopend? ? ?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 12:40   #27
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het beleid op dit moment is goed... gewoon zo laten, harddrugs niet legaliseren (omdat je daar verslaafd aan kan raken)

Ik vindt softdrugs zelfs beter als drank... als ik een paar uurtjes in een cofeeshop heb gezeten voel ik me relaxed, als iemand een paar uur in het cafe heeft gezeten is ie agresief...

Mensen in een coffeeshop zijn allemaal relaxed, mensen in een cafe of disco zijn vaker agresief dan relaxed.... ligt in mijn ogen aan de drank
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 12:45   #28
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
het beleid op dit moment is goed... gewoon zo laten, harddrugs niet legaliseren (omdat je daar verslaafd aan kan raken)

Ik vindt softdrugs zelfs beter als drank... als ik een paar uurtjes in een cofeeshop heb gezeten voel ik me relaxed, als iemand een paar uur in het cafe heeft gezeten is ie agresief...

Mensen in een coffeeshop zijn allemaal relaxed, mensen in een cafe of disco zijn vaker agresief dan relaxed.... ligt in mijn ogen aan de drank
IDD vind ik nou ook... ik ken beter flink STONED zijn dan flink bezopen.....goh ben voor het eerst een beetje met je eens LOL...
Maar in Nederland is het toch ALLANG gelegaliseerd of niet? ? ??
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 12:47   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

je moet gewoon wiet in de supermarkt kunnen kopen, 5 kilo wiet voor 10 euro ofzow
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 12:51   #30
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
je moet gewoon wiet in de supermarkt kunnen kopen, 5 kilo wiet voor 10 euro ofzow
hahahahahahahahahaha WAS DAT MAAR WAAR dan zat ik nu elke dag stoned achter mijn pc
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 13:16   #31
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


IDD vind ik nou ook... ik ken beter flink STONED zijn dan flink bezopen.....goh ben voor het eerst een beetje met je eens LOL...
Maar in Nederland is het toch ALLANG gelegaliseerd of niet? ? ??
aahhh ik heb niks tegen je... alleen tegen somige posts...

maar ff ter zake... softdrugs is gelegaliseerd maar een beetje aan banden gelegd...

Je mag 2 gram op zak hebben (zo'n 25 EURO, als je goed spul hebt), je mag het alleen in een coffeeshop roken (thuis weet ik niet zeker). Niet buiten... dat was het geloof ik wel haha
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 13:20   #32
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


aahhh ik heb niks tegen je... alleen tegen somige posts...

maar ff ter zake... softdrugs is gelegaliseerd maar een beetje aan banden gelegd...

Je mag 2 gram op zak hebben (zo'n 25 EURO, als je goed spul hebt), je mag het alleen in een coffeeshop roken (thuis weet ik niet zeker). Niet buiten... dat was het geloof ik wel haha
niet buiten ? ? ? maar als ik in amsterdam loop dan rook ik altijd vette stikkies op waar de politie bij zit... lol WAT EEN DOMME COPS
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 13:26   #33
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee buiten mag niet, maar ze zegge ner nooit iets van
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 13:32   #34
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
nee buiten mag niet, maar ze zegge ner nooit iets van
hehehe wat he bje dan aan DE WET ken je die regel alvast gaan schrappen uit het WET boek
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2002, 18:00   #35
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben voor volledige legalisatie met bepaalde drugs onder recept. Ik vind dat de partypillen gelegaliseerd mogen worden en alcohol ook. Heroine en cocaine onder recept. andere drugs bekijken tot welke groep ze behoren.

En wat over alcohol. Alcohol is de soort HARDdrug waar de meeste mensen op aarde aan kapot gaan. Alcohol is in feite niets anders dan heroine en cocaine. Als het eenmaal een gewoonte is kom je er lichamelijk niet meer van af. Maar de overheid houdt alcohol legaal om hun eigen volk rustig te houden. Ze kunnen verbieden niet maken. In deze zin speelt de overheid dus een een dubieuze rol.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 11:40   #36
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
nee, drugs moet je gewoon uit de wereld helpen, als je ziet hoevee mensen levends het helemaal kapot maakt.
Missshcien kunnen sommige na een paar keer stoppen, maar er zijn heel veel die dat niet kunnen en die hun leven daarmee vergooien.
en alchohol doet dat niet ofzow???????, dan moet je ook alchohol verbieden
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 11:48   #37
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
huh ben ik nou zo dom... ? softdrugs is toch allangal gelegaliseerd? ? ? ? als ik in amsterdam ffies een coffeeshop binnen ga en 12 uur wietje haal ofzo en ik rook het op voor de politie hun doen mij niks alhoewel ik wel 16 ben maar dat weten hun ook niet ..... dus.... of heeft een belg dit geopend? ? ?
jij bnet best de belg hier, in het openbaar mag je geen wiet ofzow op straat roke dus politie gaat egwoon ff aan jouw vragen of die joint wil uitmaken, net als dat je geen alchohol in het openbaar mag gebruiken , dat je op 16 jaar wiet mee krijgt betekent dat de shop niet goed controleerd
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 11:50   #38
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


aahhh ik heb niks tegen je... alleen tegen somige posts...

maar ff ter zake... softdrugs is gelegaliseerd maar een beetje aan banden gelegd...

Je mag 2 gram op zak hebben (zo'n 25 EURO, als je goed spul hebt), je mag het alleen in een coffeeshop roken (thuis weet ik niet zeker). Niet buiten... dat was het geloof ik wel haha
je mag per persoon 5 gram op zak hebben en aleen in een shop gebruiken, of in je huis
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2002, 15:19   #39
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En in Amsterdam doen ze erg makkelijk over maar in een boeren dorpje waar de dorps agent (tevens ook groente man) Klaas heet en jij gaat ffies op het dorppleintje en stick roken denk ik wel dat je een spreek krijgt.

5 gram eh admiral
ahhahaahahahaah
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 15:02   #40
stefanhendriks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat je het hele drugs probleem kan oplossen door het compleet legaal te maken. Omdat het juist illegaal is wordt het vaker uitgeprobeerd (want het is immers leuker om iets te doen wat eigenlijk niet mag). Goed voorbeeld is het verbod op alcohol e.d. in Amerika vroeger. Zelfs nu mag je pas alcohol als je 21 bent, maar je denkt toch niet dat de mensen onder de 21 nooit drinken? ik denk nog zelfs meer dan die van 21!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 15:16   #41
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik ben voor volledige legalisatie met bepaalde drugs onder recept. Ik vind dat de partypillen gelegaliseerd mogen worden en alcohol ook. Heroine en cocaine onder recept. andere drugs bekijken tot welke groep ze behoren.

En wat over alcohol. Alcohol is de soort HARDdrug waar de meeste mensen op aarde aan kapot gaan. Alcohol is in feite niets anders dan heroine en cocaine. Als het eenmaal een gewoonte is kom je er lichamelijk niet meer van af. Maar de overheid houdt alcohol legaal om hun eigen volk rustig te houden. Ze kunnen verbieden niet maken. In deze zin speelt de overheid dus een een dubieuze rol.
Heel goed van de jeliniek site overgenomen.

Maar partypillen legaliseren? hmz
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 15:19   #42
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by stefanhendriks
ik denk dat je het hele drugs probleem kan oplossen door het compleet legaal te maken. Omdat het juist illegaal is wordt het vaker uitgeprobeerd (want het is immers leuker om iets te doen wat eigenlijk niet mag). Goed voorbeeld is het verbod op alcohol e.d. in Amerika vroeger. Zelfs nu mag je pas alcohol als je 21 bent, maar je denkt toch niet dat de mensen onder de 21 nooit drinken? ik denk nog zelfs meer dan die van 21!
Weer zo iets. Wiet is niet legaal en word ook veeeeeeeeeeeeeeel minder gebruikt onder de jeugd dan Drank(lees Breezer )
Want de jeugd van tegen woordig word te veel verwent met drankjes die niet meer naar alchol smaken en daardooor kunnen zij het op jonge leeftijd al drinken. Daardoor zullen ze dat ook doen en als ze de leeftijd hebben bereikt ( rond de 18 ) waarop de meeste jongeren 10 jaar geleden op zuipvakantie gingen is het voor hun niet meer zo interesant omdat ze dat al hebben gedaan oen ze 14 waren. Dus hou ut lekker illigaal. Behalve wiet. ik vind drank grens naar de 21 behalve bier. Alleen bier vanaf je 16e. Want bier kan je nooit zo knock out van gaan zoals bijv op terschelllig gebeurt. Want iemand van 14 lust geen eens bier.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 15:53   #43
2pac
Tupac Amaru Shakur
 
2pac's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2002
Locatie: 7aar
Berichten: 174
Stuur een bericht via MSN naar 2pac
Standaard

weg met drugs
__________________
WHITE AMERICA
2pac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 16:15   #44
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2pac
weg met drugs

Zei de 2pac fan

ik heb hier een vlag( en jah hij gaat mee naar Brabant) met 2pac door zo een wiet blaadje heen. vet gruwelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2002, 17:38   #45
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch

Zo van, pas op hier word je stoned van!
JAAAAH
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2002, 09:46   #46
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
nee, drugs moet je gewoon uit de wereld helpen, als je ziet hoevee mensen levends het helemaal kapot maakt.
Missshcien kunnen sommige na een paar keer stoppen, maar er zijn heel veel die dat niet kunnen en die hun leven daarmee vergooien.
Daarom juist legaliseren...

Dan kun je controle zetten op die mensen en kun je ze erop wijzen als ze te veel gebruiken (bovendien zal de drugs wat 'cleaner' zijn, er zal minder snel rotzooi doorheen zitten)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2002, 15:00   #47
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan er hoe dan ook wel aankomen..
als ik coke zou willen heb ik het geregeld met een telefoontje dus legaliseren.. tsja ik weet niet..
zouden dan juist niet meer mensen intresse hebben in experimentjes..?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.