Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 September 2002, 18:08   #51
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie


ff geheel off-topic: smilies geven aan hoe je een tekst moet opvatten...
Zonder smilies vat ik (en vele anderen) een stuk tekst al snel op als serieus bedoeld...
In dit geval vind ik dat je je eigen intelligentie tekort doet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 19:55   #52
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


Hmz, bedrijfsleven is niet echt een probleem ofzo... Stond alleen op de partijagenda van LPF omdat ze anders de helft van de lijst kwijt waren geraakt...

Bedrijven moeten daar gaan zitten waar het het goedkoopst is, is het beste voor de concurrentie enzo...

als alle bedrijven dat dus doen is er geen bedrijf wat hier in nederland blijft want nederland is qua belasting de duurste in heel de EU
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 20:40   #53
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


In dit geval vind ik dat je je eigen intelligentie tekort doet
OffTopic: Nee, in dit geval was jij gewoon niet duidelijk genoeg... Als je goed met taal om kunt gaan heb je idd geen smilies of andere hulpmiddelen nodig om satire etc duidelijk te maken... Jij helaas wel

OnTopic: Koelkast... over het afschaffen van de studiefinanciering..
Ik weet uit ervaring dat er een aantal studenten zijn die het gewoon keihard nodig hebben. Er zijn er ook zat die elke avond zuipen etc, maar ik ken er gewoon heel veel die nog maar net rondkomen met stufi EN een bijbaantje erbij.
Dan is het onzin om te zeggen dat ze dan maar niet moeten uitgaan ofzo, want het leven is maar dan studeren he...
En ik vind het geen wonder dat studenten klagen dat die stufi zo laag is. Het wordt bijna elk jaar minder, terwijl de boekenprijzen blijven stijgen...
Onze dictatenbundels zijn gewoon dubbel zo duur geworden dit jaar.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 20:53   #54
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



als alle bedrijven dat dus doen is er geen bedrijf wat hier in nederland blijft want nederland is qua belasting de duurste in heel de EU
dan gebeurt dat en ziet de overheid vanzelf in dat ze de belastingen omlaag moeten brengen...

Belasting voor bedrijven is trouwens iets anders dan belasting voor gewone mensjes he...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 22:44   #55
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


dan gebeurt dat en ziet de overheid vanzelf in dat ze de belastingen omlaag moeten brengen...

Belasting voor bedrijven is trouwens iets anders dan belasting voor gewone mensjes he...
ik zie hoe het werkt voor bedrijven van dichtgenoeg bij via mijn ouders en het bedrijf waar ik zelf werk..

Wat betreft de studie financiering ik weet hoe duur sommige dingen zijn maar goed onbetaalbaar is het nooit dat is onzin
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 23:29   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


Wat betreft de studie financiering ik weet hoe duur sommige dingen zijn maar goed onbetaalbaar is het nooit dat is onzin
Nee, maar als je kamers+ studiegeld+ boeken + bijkomende zaken allemaal zelf moet betalen, dan kun je wel als parttimer aan de slag hoor... En om daarnaast ook nog te studeren...
Stufi is in veel gevallen helaas bittere noodzaak. Voor studentjes wiens ouders alles betalen niet natuurlijk, die zuipen het op in de kroeg... Maar er zijn er ook zeer velen die het wat minder breed hebben. Maar dat zie je niet altijd op het eerste gezicht...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.