Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 July 2002, 09:14   #1
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wapens ??

Wat vinden jullie ervan...


wie wil er nou een wapen? wapens zijn voor mensen die het niet kunnen zonder of geweld of eerlijke gevechten

Dit heb ik uit een signature van brendanavic ofzo... als je zo denkt moet je wel heel erg ongelukkig zijn met jezelf en weinig zelfvertrouwen hebben...

Citaat:
"Ik wou dat ik een neger was. Dan zou ik meer bij de groep horen en respect krijgen van anderen. En iedereen zou weten dat je niet met me moet spotten. Tot die tijd ben ik aan het sparen voor een Colt .45. Met een wapen ben je pas een echte gangster."
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 09:47   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die sig is een quote uit een artikel van een zielig mannetje (waar ik overigens hard om heb moeten lachen, want die was cool )

en eerlijk vechten is er toch nooit bij man, of je wordt ingerekend door een hele groep, of van achter, of wat dan ook, maar tis bijana nooit eerlijk...

maarja wapens, die houd je maar thuis en tegen sommige personenen mag je die zeker gebruiken >|-)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 11:41   #3
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

wapens op straat in gebruik door gewone mensen is gewoon zielig, gewoon hard zielig. Alsof ze niet genoeg hebben aan een mond waarmee je het kan uitpraten.

net zoals zinloos geweld. gewoon zielig, laat ons in een verdige samenleving leven en stuur die mannetje die graag willen vechten en schieten naar een ander eiland toe maar niet hiero.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 18:31   #4
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat als je wapens gebruikt voor een sport (bijvoorbeeld kleiduifschieten of zo) dat je je wapen heus wel in huis mag hebben. Maar als je nu geen sport of wat dan ook met wapens beoefent of zo, dan vind ik een wapen overbodig. Mensen die een wapen in huis hebben (behalve sportbeoefenaars) vind ik echt zielig en laf. Ze zijn gewoon bang ...

Veel liefs, Saraatje.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 18:36   #5
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind niet dat je zomaar wapens in huis moet hebben, is toch niet echt gezellig en het zou mij zeker geen gevoel van veiligheid geven.
Sport is inderdaad een reden voor een wapen, maar anders is het echt zielig, en aanzetten tot geweld.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 18:45   #6
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, dat is wel waar. En stel nu dat er een inbreker is, je doet niet aan sport, maar je hebt toch een wapen in huis. Zou jij dan meteen schieten ?????

Veel liefs, Saraatje.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 22:30   #7
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Soms denk ik weleens dat het over een tijdje gewoon noodzaak is dat je een wapen in huis hebt.
Ookal is het slecht, tegenwoordig is de criminaliteit zo hoog dat je gewoon bang moet zijn als je op straat loopt...duurt niet lang meer maar dan zullen er mensen (als die er nog niet zijn) met wapens op zak lopen alleen uit angst, moet niet kunnen

Laatst praatte ik bijvoorbeeld met een vrouw en die vertelde me dat ze altijd op straat een busje traangas bij zich heeft, alleen al omdat ze zich niet veilig voelt en als er dan iets gebeurt ze zich daarmee kan verweren.
daar heb je het al...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 22:47   #8
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is de daders aanmoedigen om je te overvallen. Stel nu dat iemand dat busje traangas ziet ... Dan gaan die toch meteen denken ... Die is bang, die kunnen we gemakkelijk overvallen als we dat busje traangas uit haar tas kunnen stelen of zoiets. Ik vind dat echt ... afin, ik heb daar geen woorden voor ... Zoiets vind ik echt zielig.

Veel liefs, Saraatje.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 22:53   #9
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is niet op die manier, dat is omdat je de laatste tijd zoveel van die dingen hoort als overvallen en andere dingen dat iemand uit voorzorg al iets mee neemt om zich te verdedigen.
Zonder erbij na te denken of dit wel verstandig is...ik vind het dus heel begrijpelijk dat iemand dat doet.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 22:57   #10
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja ... ieder heeft zijn eigen mening, he
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 10:12   #11
-neo-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alleen bij de vereniging mogen ze (een beetje bewaakt) ze hebben vind ik,want er was een tijdje geleden iemand in zijn tuin aan et oefenen en toen schoot ie zijn buurjongen neer(de kogel kaatste weg)dus het is veeeel te gevaarlijk en stel dat ie em op iemand expres gaat gebruiken??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 10:45   #12
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat bedoel ik daar niet mee. Ik bedoel dat ze hun wapen wel mee naar huis mogen nemen, om enkel de standen (hoe ze moeten staan dus ) te kunnen oefenen. Niet om te leren schieten. Dat moeten ze dan maar doen in de sportschool of eender wat.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 15:22   #13
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet het !!!! Ik ben nu eenmaal zo, hahahahaahahahahaa
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 15:57   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die sig moet je met een korreltje zout nemen denk ik .

Lijkt wel een quote uit het nummer "Een echte neger" van o.a. Def P en Extince geloof ik, lache nummer is dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 17:28   #15
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken



houdt geen steek , dus als je een wapen wil sluit je je effe bij de lokale schietclub aan en voila....nee zelfs die dingen moeten verboden worden ofwel blijven die wapens afgesloten in een of ander clubhuis....zou jij een wapen in huis willen als je kinderen hebt? niemand behalve politie en leger hoort wapens te hebben volges mij
Als je een wapen wil, ga je je er even eentje kopen, zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Dat hoort zo niet, maar het is wel realiteit.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 18:35   #16
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, dat is nu ook wel weer waar, maar ik vind dat alle wapenwinkels zouden moeten sluiten. Zo gebeuren er misschien ook minder ongevallen ?????
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 20:19   #17
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saraatje
Tja, dat is nu ook wel weer waar, maar ik vind dat alle wapenwinkels zouden moeten sluiten. Zo gebeuren er misschien ook minder ongevallen ?????
Ja, maar je kan die verkoop echt niet de wereld uit helpen. Je kan wel wapenwinkels verbieden, maar die controleren tenminste hun klanten nog een beetje.
Als je die winkels verbiedt, gebeurt de verkoop wel illegaal in Antwerpen ofzow, en dan is het nog veel onveiliger.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 20:54   #18
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het géén goede oplossing maar jah, wat moet je dan tegenwoordig? Oke, in dit gat hier is de criminaliteit minimaal maar je hebt nat. van die buurtuh waarin je nie veilig over straat kunt.. Die quote vind ik tog wel 'normaal' Oke, jammer dat die jongen er op zo'n manier 'bij wil horen' maar ik snap best dat ie zo denkt..

Conclusie; ben het met jullie eens maar kan het begrijpen wanneer omaatjes traangas kopen omdat ze zich nie veilig voelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2002, 21:15   #19
Saraatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke, daar ben ik het ook mee eens. Maar denk je niet dat de gansters hen dan sneller gaan overvallen dan wanneer ze geen traangas bezitten ???????
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.