Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 July 2002, 11:01   #1
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard huwelijk of samenwonen?

ik persoonlijk ga voor eerst samenwonen en dan een huwelijk , maar eerst eentje in het stadhuis, en dan pas voor de Kerk!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 11:03   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

is t nie logisch dat je eerst gaat samenwonen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 11:37   #3
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zou wel iets grappigs zijn als je eerste gaat trouwen en dan een huis koopt en gaat samenwonen... straks wordje na 2 jaar of een jaar samenwonen al helemaal STAPEL GEK dus... het is gewoon LOGISCH dat je eerst gaat samen wonen ......dit slaat eigenlijk nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 11:45   #4
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Samen wonen natuurlijk, als je al een paar weken alleen bent met je vriend/vriendin leer je elkaar pas veel betere kennen, je zit de hele tijd bij elkaar op de lip wat normaal niet zo is als je even na elkaar toe gaat.

trouwen.... weet niet eens of dat bij mij van pas komt, we'll see
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 12:21   #5
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster
Samen wonen natuurlijk, als je al een paar weken alleen bent met je vriend/vriendin leer je elkaar pas veel betere kennen, je zit de hele tijd bij elkaar op de lip wat normaal niet zo is als je even na elkaar toe gaat.

trouwen.... weet niet eens of dat bij mij van pas komt, we'll see
hehehe jah dat ken ook he.. na een paar weken, mijn nicht had dat ook hadden ze net een mooi huis gekocht enzo en na 6 maande nzijn ze uitelkaar gegaan omdat ze helemaal gestoord van elkaar werden.. dus dan ken je nog wel zo'n lief leuk meissie ontmoeten waar je je hele leven mee denkt te gaan samen zijn maar dan moet je nog afwachten als je samen gaat wonenen dat jij en zij het wel goed gaat en niet constand ruzieen....
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 13:01   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trouwen in de kerk is toch zo schijnheilig...voor de meeste dan
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 17:12   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk samenwonen zonder te trouwen...alleszins toch niet voor de kerk.
Maar ja, ieder zijn gedacht, maar ik zou niet trouwen. Het is tenslotte ook maar zo'n papiertje, heb je niet veel aan, en gevoelens kunnen veranderen, je hebt nooit absolute zekerheid dat je samen blijft.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 17:41   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik ga eerst samenwonen en dan fijn trouwen met alles erop en eraan (dus naar de kerk en naar het stadhuis..'s avonds feessie)
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 17:59   #9
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Feest zonder te trouwen...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2002, 11:20   #10
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
samenwonen en maybe na paar jaar huwen ofzo
me2
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 20:02   #11
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eerst samenwonen, als tie dan niet bevalt, kun je em altijd nog buiten zeten (sorry schat )

Maar trouwen, ja na een hoop jaren samenwonen, enne misschien voor de kerk, maar dat hoeft voor mij niet zo, als er maar een leuk feest aan vast zit!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2002, 13:20   #12
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou graag eerst samenwonen en dan trouwen.
Troiuwen dat hoort er gewoon bij vind ik.
Romantisch....
EN EROTISCH
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:24   #13
Smarthezz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik gaat meteen trouwen... Komt denk ik doordat ik Christelijk ben. Ik weet ook al zeker dat ik met dit meisje verder wil (waar ik nu verkering mee heb), kan het niet uitleggen, mja.. Het is zo.

Daarnaast MOET ik wel meteen trouwen omdat m'n ouders me zouden villen als ik samen ga wonen.. en de ouders van haar ook trouwens.. Mja, no problemo bij mij hoor.. Ik vind ut ook eerlijker voor mezelf. Samenwonen is zo van "tja, ik hou wel van je, maar ik weet het nog niet zeker". Mja..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:26   #14
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Smarthezz
Ik gaat meteen trouwen... Komt denk ik doordat ik Christelijk ben. Ik weet ook al zeker dat ik met dit meisje verder wil (waar ik nu verkering mee heb), kan het niet uitleggen, mja.. Het is zo.

Daarnaast MOET ik wel meteen trouwen omdat m'n ouders me zouden villen als ik samen ga wonen.. en de ouders van haar ook trouwens.. Mja, no problemo bij mij hoor.. Ik vind ut ook eerlijker voor mezelf. Samenwonen is zo van "tja, ik hou wel van je, maar ik weet het nog niet zeker". Mja..
idd.. ik denk ook dat als je trouwt dat je dan meer moeite gaat doen om je relatie op peil te houden en om problemen op te lossen enzo, want dan is het niet zo eenvoudig meer om uit elkaar te gaan..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 22:22   #15
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uiteraard eerst samenwonen... Moet je na een maand echt flauw van de ander zijn omdat je dag in dag uit bij elkaar op de lip zit. dan is t niet echt verstandig om eerst in het huwelijks bootje te stappen. Maar voor sommige onder ons is dit niet anders.

Maar uh Kampie en ik gaan naar Portugal te samenwonen, dus als we er niet meer zijn weten jullie waar we zitten
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.