Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 August 2002, 09:19   #1
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Waarom

Heeee mensen

Waarom trekken veel mensen zich zoveel van andere mensen aan. Wat maakt het uit wat hun mening is.

Ik persoonlijk trek mij alleen wat aan van mijn vrienden, vriendin en gezin de rest dus echt niet he.

vb: ik was zaterdag beetje erg aan het zoenen, zei mijn vriendin wat zullen de andere mensen wel niet denken

Een vriend zei tegen mij dat het komt door mijn eigen mening dat het mij daar door niks uit maakt.

Wat zeggen jullie?????????????

thnx nemo
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 10:07   #2
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ik me de mening van andere mensen aantrek omdat ik me in sommige situaties moet aanpassen....of zodat ik kan weten of ik iets fout of goed doe....

maar over het algemeen ga ik mijn eigen weg........
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 11:20   #3
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

over bepaalde dingen trek ik me wel veel aan,
maar bepaalde dingen ook weer niet
het hangt er bij mij totaal vanaf waarover diegene zijn mening uitspreekt
en wie het zegt, maar bij mij is het dus heel verschillend of ik me er wat van aantrek..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 21:07   #4
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat die vriend van je gelijk heeft Nemo...T is jouw mening en waarschijnlijk trek je je ook niet veel aan van anderen..

Wat mezelf betreft, ik kan me er ongeloofelijk aan ergeren als mn moeder commentaar gaat geven op mn kleding of mn haar ofzo...Verder trek ik me eigelijk niets aan van wat anderen van me vinden..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 21:59   #5
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik ben nu eenmaal opgevoed met het zieke scouting idee de wereld te verbeteren.

Ik kan er niet tegen als mensen belachelijke ideeen op na houden zoals rassistische of vreselijk naieve dingen


Iemand met de mening dat het goed is om een meisje te slaan als je daar zin in hebt of omdat ze niet luisterd.

Daar kan ik niet tegen dat raakt me ergens daar MOET ik noodgedwongen tegen in het is een ziekte


ik ben zo geboren nu de rest zijn excuus
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 14:21   #6
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je trekt je altijd wat van anderen aan. Nouja in ieder geval in de meeste gevallen. Want je wilt altijd wel als aardig overkomen denk ik. Het heeft volgens mij 2 kanten, want soms heb ik ook overal schijt aan, dan denk ik WTF ze hebben niks met me te maken, ik ben wie ik ben en daarmee basta. Maar toch moet je je in sommige situaties aanpassen. Dan is het gewoon niet gepast om sommige dingen te doen. Ookal heb jij daar dan zoveel schijt aan...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.