Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 March 2010, 13:51   #1
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard Nu Cohen weg is...

Wie denk jij/vind jij een goed opvolger voor het burgemeesterschap in Amsterdam?

En moet deze man/vrouw weer de 'vaste' PvdA'er zijn? Aangezien het burgemeesterschap van Amsterdam al sinds 1946 in handen is van de PvdA.



Ik vind persoonlijk dat de PvdA wel lang genoeg heeft gezeten en er nu tijd is voor een andere partij, hierbij zat ik te denken aan GroenLinks. Femke Halsema is volgens mij al benaderd maar heeft nadrukkelijk NEE gezegd. Ik zie Paul Rosenmöller ook wel als een goed kandidaat voor het burgemeesterschap, ik weet alleen niet in hoeverre hij het zou willen enzo. Het is meer een idee wie ik goed zou vinden.

En jullie?
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2010, 13:55   #2
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Maakt me echt geen drol uit, maar een groenlinkser in Amsterdam, NEE! PVDA kan ik nog billeken, alles linkser dan dat niet
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2010, 16:17   #3
smiley D
Wegens zeiken gewijzigt
 
smiley D's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
Standaard

Es ist mir egal
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas.
Grootste prutser - forumawards 2010
favoriete newbie - forumawards 2010
smiley D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2010, 23:00   #4
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
Wie denk jij/vind jij een goed opvolger voor het burgemeesterschap in Amsterdam?

En moet deze man/vrouw weer de 'vaste' PvdA'er zijn? Aangezien het burgemeesterschap van Amsterdam al sinds 1946 in handen is van de PvdA.



Ik vind persoonlijk dat de PvdA wel lang genoeg heeft gezeten en er nu tijd is voor een andere partij, hierbij zat ik te denken aan GroenLinks. Femke Halsema is volgens mij al benaderd maar heeft nadrukkelijk NEE gezegd. Ik zie Paul Rosenmöller ook wel als een goed kandidaat voor het burgemeesterschap, ik weet alleen niet in hoeverre hij het zou willen enzo. Het is meer een idee wie ik goed zou vinden.

En jullie?

Kerel. Wens jij maar Groenlinks.

Hier in Utrecht zijn ze daar ook hard de mist mee ingegaan. Groenlinks zat hier aardig en in die tijd zijn er echt kutdingen geregeld. De helft wat in het bestuur zat was tuinman, dus in elk plantsoentje kattegrit. Daarnaast kost een dag parkeren €28,-(!) Waarom? Omdat die gasten zelf geen auto hebben.

Kortom: Ze zijn drukker met het milieu dan met de mensen zelf. Die gasten zitten echt met hun kop vast in hun eigen holle reet.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2010, 02:24   #5
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Groenlinks is nu de grootste in Utrecht.
boh.
OT: Alles behalve groenlinks.
Laat desnoods D66 maar de burgemeester leveren.
Misschien een baantje voor Tom de Graaf ofzo? ( geen idee wat die nu doet, ik roep om het even een naam )
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.