Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 May 2006, 18:31   #1
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard Mis(s)-Verkiezing

Citaat:
Wie is de mooiste gehandicapte jonge vrouw van Nederland? Het antwoord op die vraag krijgen we vanavond tijdens de finale van de allereerste Mis(s) Verkiezing. Aan deze verkiezing doen twaalf meiden met een zichtbare handicap mee. Presentatrice Lucille Werner, die zelf een lichte handicap aan haar benen heeft, heeft er hard voor gevochten. “Ik wilde zo graag dat deze verkiezing er kwam,” vertelt Lucille aan TVGids.nl. “Het wordt tijd dat mensen anders tegen gehandicapten aan gaan kijken. Deze vrouwen zijn stuk voor stuk prachtig en daar doet hun handicap helemaal niets aan af.”

Badpakkenronde
Eigenlijk is de Mis(s) Verkiezing niets anders dan een gewone verkiezing. Zo showen de dames zichzelf in galakleding en ook in badkleding. “Als we dat niet zouden doen, dan zouden we de plank totaal mis slaan. Deze meiden hebben een handicap en dat zou je wegstoppen als je de badpakkenronde zou overslaan. Zelf hebben ze er ook geen problemen mee. Ze liggen tenslotte ook 's zomers op het strand. Maar ze hebben wel lef. Ik ben dan ook hartstikke trots op al die meiden die vanavond op de catwalk staan.”

Balkenende
Welke vrouw de Mis(s) Verkiezing wint, hangt af van de jury en de keuze van het publiek. De kijker heeft echter de beslissende stem. “De winnares zal het gezicht worden van gehandicapt Nederland en dus is het belangrijk dat ze een hoop positiviteit uitstraalt. Zelf heb ik ervaren dat het heel belangrijk is om op een positieve manier met je handicap om te gaan. Je hebt er mee te dealen en dus moet je de focus leggen op wat je wel kan. Ook met een handicap is het leven heel erg waardevol.” De winnares zal haar eerste felicitatie trouwens niet snel vergeten: Premier Balkenende heeft de eer de Mis(s) te kronen.

bron: www.tvgids.nl
Wie gaat er vanavond kijken? Wat vinden jullie van het initiatief?
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2006, 21:21   #2
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ik het gemist heb, helaas. Wilde wel even kijken, want ik heb er al 't een en ander over gehoord.
Ik vind het wel een leuk idee. En niet meer dan dat eigenlijk.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.