Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 July 2002, 15:35   #1
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard techno16

jij bent ongetwijfeld iemand met aandacht te kort...

oh ja... je bent waarschijnlijk ook nog iemand die teveel opschept...

Ik zie je als iemand die elke avond naar gaat en zichzelf een goede handjob geeft

(is dit wel het goede topic ??)
 
Oud 17 July 2002, 15:40   #2
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

HUH.... ? ? ?? waar heb jij het nou weer over van welke he bje dit nou weer ? ? ?snap er geen fuck van...
 
Oud 17 July 2002, 15:42   #3
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
HUH.... ? ? ?? waar heb jij het nou weer over van welke he bje dit nou weer ? ? ?snap er geen fuck van...
Over elke opscheppost die jij tot nu toe hebt geplaatst... uit je naam te ontdekken ben je 16 en je gaat allemaal al dit soort dingen posten... in mijn ogen (en de rest die dit leest denk ik) ben je een zielig pubertje die aandacht te kort hebt en je elke avond achter het internet aftrekt.

Iemand die al dat soort dingen heeft gedaan gaat er niet over opscheppen... als je dat doet is het gewoon duidelijk dat je misschien alleen een keertje met een meisje hebt getongt
 
Oud 17 July 2002, 15:42   #4
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
HUH.... ? ? ?? waar heb jij het nou weer over van welke he bje dit nou weer ? ? ?snap er geen fuck van...
moet ook niet, iedereen die hem het minste beetje irriteert (en geloof mij, hij is RAP op zijn tenen getrapt!) vind hij stom enzo, gewoon negeren dus!
 
Oud 17 July 2002, 15:44   #5
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

WOW CHILL S FF MENSEN........ wtf heb ik nu weer gedaan... ik kijk ffies voor het eerst op deze fucking forum denk ffies aardig te zijn en ga ffies op de meeste shit reageren om positief te zijn en weet ik veel... en dan krijg ik meteen te horen dat ik aand8 wil en weet ik veel..... dat slaat dus echt NERGENS OP
 
Oud 17 July 2002, 15:45   #6
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn


moet ook niet, iedereen die hem het minste beetje irriteert (en geloof mij, hij is RAP op zijn tenen getrapt!) vind hij stom enzo, gewoon negeren dus!
meisje, dit zeg je alleen omdat je mijn andere post zat te spammen... je zou eens eerst moeten lezen en nadenken voordat je deze onzin post
 
Oud 17 July 2002, 15:48   #7
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry..... ten FIRST i am a boy.... SECOND.... ik zit niks te spammen en je moet niet TE VEEL DENKEN begrijp ik wel want alles wat je over mij zegt he bje verkeerd behalve dat ik 16 ben..... dus ga nou niet te vroeg juichen en dat soort shit met al die crap want jij bent de gene die all die shit opent en dingen vraagt en dingen zegt miss ben jij wel de gene die zoveel aand8 wilt anders zou je je niet zo aangevallen voelen he... ik doe nu aangevallen omdat je je totaal mis grijpt nu....
 
Oud 17 July 2002, 15:48   #8
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


meisje, dit zeg je alleen omdat je mijn andere post zat te spammen... je zou eens eerst moeten lezen en nadenken voordat je deze onzin post
ik zat helemaal niet te spammen, was gewoon een smiley vergeten zodat het helemaal anders overkwam als JIJ eens zou lezen en normaal zou nadenken (hoe gaat dat, zo zonder brein?) zou jij dat ook wel doorgehad hebben.. en so what als hij dat allemaal post! who cares! ik in elk geval niet!
 
Oud 17 July 2002, 15:49   #9
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahha hij had het over jou... ik denk over mij lol sorry naja ik spreek namens jou dan
 
Oud 17 July 2002, 15:54   #10
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
hahahha hij had het over jou... ik denk over mij lol sorry naja ik spreek namens jou dan
dankje
 
Oud 17 July 2002, 15:55   #11
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn


ik zat helemaal niet te spammen, was gewoon een smiley vergeten zodat het helemaal anders overkwam als JIJ eens zou lezen en normaal zou nadenken (hoe gaat dat, zo zonder brein?) zou jij dat ook wel doorgehad hebben.. en so what als hij dat allemaal post! who cares! ik in elk geval niet!
Ahhhh daar gaat het helemaal niet om...
wie heeft hier geen hersens ?? Het is mijn post en als ik niet wil dat erin gespammed word omdat het dan een off-topic wordt zeg ik dat... en omdat het mijn post is heb ik het recht om dat te zeggen ook al ben je een smiley vergeten, als je die erbij had gezet had ik ook gewoon gezegd dat je aan het spammen bent omdat je dat gewoon aan het doen bent.... hier ook weer...

Ja techno is gewoon een zielig ventje dat nergens nog niet vanaf weet en een beetje op zit te scheppen over wat ie allemaal al wel heeft gedaan (well... you havent done anything)... Iedereen die dat doet is zielig
 
Oud 17 July 2002, 15:57   #12
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

damn als mensen erom vragen dat zeg ik dat als mensen om iets anders vragen dan doe ik dat.... WAT BOEIT JOU HET NOU !!!!!! als ik dat wil doen laat me dan lekker als iemand anders wat zegt of doet dan zeg ik toch ook niks moeten ze helemaal zelf weten en ik heb echt niet alles gezegd.....ik gaf alleen maar een aanvulling of een antwoord op een vraag die aff-topic was die als reply erbij stond... dus je moet van te voren beter lOOken.....
 
Oud 17 July 2002, 15:58   #13
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je bent waarschijnlijk gewoon jaloers en als ik nu aan het spammen ben ben jij het zeker aan het doen!
 
Oud 17 July 2002, 15:59   #14
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

over wie heb je het ? ?
 
Oud 17 July 2002, 16:00   #15
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bAnAnAqUeEn
je bent waarschijnlijk gewoon jaloers en als ik nu aan het spammen ben ben jij het zeker aan het doen!
Jij bent het aan het doen, daar zijn we het over eens... ik niet, op forums wordt je mening gevraagd (daar zijn ze voor geloof ik) dus ik post mijn mening over techno16... daar moet jij niet met een of ander lulzinnetje tussen gaan zitten... post iets nuttigs of hou je bek
 
Oud 17 July 2002, 16:01   #16
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
over wie heb je het ? ?
over wannabe-farao
 
Oud 17 July 2002, 16:02   #17
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE]Originally posted by ramsesii
[B]

dus ik post mijn mening over techno16... daar moet jij niet met een of ander lulzinnetje tussen gaan zitten

boeiend.....
 
Oud 17 July 2002, 16:04   #18
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Jij bent het aan het doen, daar zijn we het over eens... ik niet, op forums wordt je mening gevraagd (daar zijn ze voor geloof ik) dus ik post mijn mening over techno16... daar moet jij niet met een of ander lulzinnetje tussen gaan zitten... post iets nuttigs of hou je bek
iets nuttigs: op dit forum staat bijvoorbeeld ook ergens bij de afspraken ofzo (ik heb het zeker weten al eens gelezen) dat je geen dingen mag zeggen om ruzie te maken ofzo, je mag idd wel je mening zeggen over techno16 maar als je het zo zegt dan kwetst het super hard! dus zeg het dan in het vervolg toch iets minder grof he
 
Oud 17 July 2002, 16:05   #19
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DAMN ik zie het nu pas hoeveel ik gereplyed heb op de mensen... lol overal staat mij naam... damn.... niet de bedoeling tjaa zo ken ik wel begrijpen dat mensen denken dat ik in de belangstelling wil zijnn maar dat was niet mijn bedoeling
 
Oud 17 July 2002, 16:06   #20
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo ben ik nou eenmaal.... hard want aan de rest van de zachtgekookte eitjes hier heb je al helemaal niks
 
Oud 17 July 2002, 16:08   #21
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
DAMN ik zie het nu pas hoeveel ik gereplyed heb op de mensen... lol overal staat mij naam... damn.... niet de bedoeling tjaa zo ken ik wel begrijpen dat mensen denken dat ik in de belangstelling wil zijnn maar dat was niet mijn bedoeling
--> nog iets nuttigs: ramssesii (of hoe schrijf je het) jij zegt: ik niet, op forums wordt je mening gevraagd (daar zijn ze voor geloof ik) dus ik post mijn mening over techno16...

techno16 heeft gewoon zijn mening gepost, dus hij wat dan nog als zijn naam zo vaak overal staat! een mening is een mening DAAR IS EEN FORUM TOCH VOOR; en daarbij het staat nergens geschreven dat je niet meer als 1 mening mag hebben
 
Oud 17 July 2002, 16:08   #22
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DAMN...waar doen we moeilijk over zeg..... ik laat het maar lekker rusten... ken deze threat niet uitgezet worden want dit gaat echt over niks... als iedereen nou een beetje mild blijf over deze dingen dan is iedereen tevreden en niet zo strikt zijn..... als we elkaar allemaal sorry zeggen en de handjes schudden is het allemaal weer ok... en geen VOOROORDELEN meer plzzzz vooral jij ram....
daarbij laat ik het...
 
Oud 17 July 2002, 16:09   #23
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

goed voor mij
 
Oud 17 July 2002, 16:11   #24
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok dan is het goed..... dan stel ik nu voor om lekker verder te gaan forummen en niet meer met elkaar te bemoeien want dan krijg je weer dezelfde shit
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.