Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 June 2007, 17:50   #1
soullover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Een vraag voor de dames

Als deze vraag al meerdere keren gesteld is op dit forum mijn excuses.

Maar wat vinden jullie een echte afknapper op het vlak van uiterlijk van jongens.(kledij,verzorging...). Gewoon een klein lijstje voor tips voor enkele wanhopige vrienden van mij
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2007, 18:04   #2
soullover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben je als mod niet veranwoordelijk voor het forum in goeie banen te houden. inplaats van woorden te verdraaien van mensen die vragen stellen waar een forum voor dient.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2007, 18:42   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Sorry hoor, maar ik moet iets voor een stel vrienden weten is ook wel echt een klassieker
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2007, 19:12   #4
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou niet verzorgd zijn is al een grote afknapper bij mij. Maar dat zal voor iedereen zijn gok ik zo.

Voor de rest hangt het echt van de persoon af.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2007, 20:01   #5
soullover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE=soullover;1312400]Als deze vraag al meerdere keren gesteld is op dit forum mijn excuses.

Maar wat vinden jullie een echte afknapper op het vlak van uiterlijk van jongens.(kledij,verzorging...).


voila nu kunnen we rustig dit verder bespreken zonder dat er misverstanden onstaan. en je mag dit gerust interprenteren dat het voor mij is.

Laatst aangepast door soullover : 2 June 2007 om 20:03
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2007, 14:05   #6
lizard
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben dr ook wel benieuwd naar altijd handig om op te letten voordat je op date gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2007, 19:51   #7
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard

1.verzorging
2.adem en geur(niet egt uiterlijk maar je moet wel lkkr ruiken)
3.kleding stijl smaken verschillen als je gaat daten draag iets wat je zelf heel leuk en mooi vind als je meisje het niet leuk vind heeft ze peg want dan moet ze er mee leren leven pas je trouwens ook niet te veel aan meisjes aan anders blijft er niks meer van je zel over.
4.je haar nogmaals doe je haar hoe je het leuk vind stop er wel gel innstaat leuker.
5. als je erg behaard ben verberg het want meiden houden niet van apenbillen
6. of je een beetje gespierd ben(teminste daar hou ik van)

volgens mij was dat het zo'n beetje succes nog bij die meiden
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2007, 13:12   #8
M0p
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja idd helemaal mee eens..! kvindt vooral de eerste indruk blangrijk.. dus n goede houding (lachen bijvoorbeeld) is best van belang.. n komt zelfverzekerd over..(LET OP: pasterig gedrag is wat anders ) verder kun je qua kleding geen tips geve..zoals anoniempje al sei: smaken verschillen en dus draag vooral wat je zelf denkt dat mooi is..(of kijk wat vrienden van je dragen of wat in de mode is )
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2007, 15:41   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat de meiden met mij meeknikken als ik zeg dat jongens wel lekker moeten ruiken, maar ook niet teveel van het goeie tegen hun huid moeten sprayen.

Hang niet teveel om een meisje heen. Geef niet de indruk dat zij geen andere keus heeft dan jou te kiezen om een relatie mee te beginnen/om verkering te vragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2007, 18:21   #10
^Jumpyy_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1. Verzorging
2. Anders voordoen dan je werkelijk ben
3. Kledingstijl ( net als wat anoniempje34 zegt)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2007, 19:57   #11
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik vind verzorging echt heeel belangrijk, en daar zit de kleding ook bij in. Kijk, een jongen hoeft echt niet modebewust rond te huppelen ofzo hoor, maar als je te korte broeken of te versleten broeken, of gewoon echt vieze t-shirts dan is dat niet okey. Geld ook voor het haar, vet haar is gewoon vies.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 21:23   #12
kiki15
Lid
 
Geregistreerd op: 10 July 2007
Berichten: 21
Standaard

1. Verzorgt, niet dat hij in ze werkkleding komt ofzo..
2. Adem en Geur. ( niet dat die stinkt als een zeeotter)
3. Kleding
kiki15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2007, 09:56   #13
nina16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen goede verzorging.
Extreem gele tanden.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 12:36   #14
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm idd beetje parfum, lief lachske, iemand die naar u omkijkt
wat ik ook belangrijk vind door mijn ex is dat hij geen werk op zee ofzo doet, waardoor hij lange tijd van huis weg is...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 17:23   #15
Roosmarijn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik knap heel erg af op iemand zonder enige humor, gewoon een supersaai persoon en qua uiterlijk knap ik erg af op lang onverzorgd haar en idd als hij stinkt..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 18:23   #16
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind lang haar zo ie zo een afknapper, of ze hun haar nu verzorgen of niet.
Ik val nogal op zwartharigen met kort haar, pluspunt is gel natuurlijk.
En ook liefst iets speciaals in hun ogen, alleja dat als je hun aankijkt dat je warm wordt maja is misschien meer het gevoel van verliefdheid e
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2007, 16:48   #17
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

als een jongen ajax fan is, kan ik echt niet tegen zeg.
Dan begin ik helemaal te flippen gewoon!
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 00:02   #18
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben zelf een jongen, maar ik weet wel tips.
Kom zelfverzekerd over, uitstraling vallen meisjes op, als je een jongen bent die met iedereen meeloopt, of die in een hoekje zit en geen vrienden heeft of altijd een boek leest heeft vaak geen uitstraling, zorg er dus voor dat je jezelf blijft, en plezier hebt, dus veel lacht.
2. opvallende kleding kan zowel negatiev als positiev over komen, ik draag zelf best veel baggy kleding enzo, van karl kani en southpole enzo. Als je vindt dat dat bij je past draag het dan, ik heb alleen nog maar goeie reactie's gehad van ongeveer de mooiste meiden van de hele skool .
3. Vind je een meisje leuk er uitzien, of lekker ofzo. Loop er dan naartoe, zeg iets van hoi ofzo of hoe heet je. Of als je op school zit zeg dan iets zoals'he weet jij waar dat lokaal zit?'.
Wat ook kan is dat je haar op hyves aanspreekt, zeg dat je zijn haar leuk vind zitten of zeg dat je vindt dat je een mooi meisje bent, en vraag hij/haar msn. Als je die dan krijgt, klets een dan met haar. Klikt het? spreek iets af. Als je het niet durft vraag dan iets van, he waar woon je eigenlijk? Ik wil je huis wel is een keer zien, ofzoiets.
4. Heb humor .
lang verhaal, poe poe. moet maar es gaan slapen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 00:04   #19
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door vosjen Bekijk Bericht
ik vind lang haar zo ie zo een afknapper, of ze hun haar nu verzorgen of niet.
Ik val nogal op zwartharigen met kort haar, pluspunt is gel natuurlijk.
En ook liefst iets speciaals in hun ogen, alleja dat als je hun aankijkt dat je warm wordt maja is misschien meer het gevoel van verliefdheid e

he ff vraagje, jij valt dus op kort zwart haar he, maar wat is bij jou lang haar dan? ik bijvoorbeeld heb volgens mij mid lang haar en met een lok.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 08:25   #20
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jonges met lang haar.. en dan achter hun ore.. en dan verder niks aan doen.. (( gatver ))

en hij moet natuurlijk goed verzorgt zijn..
lekker ruike
en liever niet echt zon stil verlegen nerdje..
beetje zelfvertrouwe en humor mag wel
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 10:01   #21
Tomasco
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Anoniemo94 Bekijk Bericht
ik ben zelf een jongen, maar ik weet wel tips.
Kom zelfverzekerd over, uitstraling vallen meisjes op, als je een jongen bent die met iedereen meeloopt, of die in een hoekje zit en geen vrienden heeft of altijd een boek leest heeft vaak geen uitstraling, zorg er dus voor dat je jezelf blijft, en plezier hebt, dus veel lacht.
2. opvallende kleding kan zowel negatiev als positiev over komen, ik draag zelf best veel baggy kleding enzo, van karl kani en southpole enzo. Als je vindt dat dat bij je past draag het dan, ik heb alleen nog maar goeie reactie's gehad van ongeveer de mooiste meiden van de hele skool .
3. Vind je een meisje leuk er uitzien, of lekker ofzo. Loop er dan naartoe, zeg iets van hoi ofzo of hoe heet je. Of als je op school zit zeg dan iets zoals'he weet jij waar dat lokaal zit?'.
Wat ook kan is dat je haar op hyves aanspreekt, zeg dat je zijn haar leuk vind zitten of zeg dat je vindt dat je een mooi meisje bent, en vraag hij/haar msn. Als je die dan krijgt, klets een dan met haar. Klikt het? spreek iets af. Als je het niet durft vraag dan iets van, he waar woon je eigenlijk? Ik wil je huis wel is een keer zien, ofzoiets.
4. Heb humor .
lang verhaal, poe poe. moet maar es gaan slapen
Ik zou eerder tegen haar praten als ze het over 1 onderwerp praat waar jij ook wat van weet. Zo raak je in de praat.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2007, 22:07   #22
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tomasco Bekijk Bericht
Ik zou eerder tegen haar praten als ze het over 1 onderwerp praat waar jij ook wat van weet. Zo raak je in de praat.
Jah dat is waar, en maar ook vooral over onderwerpen waar zij in is geintereseerd of hoe je dat ook zegt. Willen ze altijd heel lang over praten, en als je dan goed luister en geintreseerd bent dan vinden ze je zowiezo al snel een leuke jongen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 19:09   #23
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind trainingsbroeken niet zo mooi.
I love spijkerbroeken
maarja dat verschilt natuurlijk bij iedereen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 19:25   #24
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

ik zou zeggen: wees op zoveel mogelijk punten jezelf..

je moet natuurlijk wel een beetje verzorgd zijn, als in: schone kleren, gewassen haar e.d.
maar als je nou eenmaal die jongen bent die stil en verlegen in een hoekje zit, kun je dat beter blijven; op die manier vind je sneller iemand die ook echt bij je past.

Daarmee wil ik niet zeggen dat spontane jongens niet leuk zijn ^_^ al moeten ze niet té direct zijn.. Iemand mag zeggen dat je er leuk uitziet, maar het moet niet bot overkomen. Ik krijg snel het gevoel dat iemand zoiets alleen zegt om me in bed te krijgen.. kan aan mij liggen natuurlijk XD
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 21:34   #25
Feeling_Girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjaa.. bij mij is het een afknapper als hij heel vieze nagels heeft. of zo'n dom nerdobrilletje. neem dan een coole bril of lenzen!
enne als een jongen zijn gezicht niet verzorgd (dus het is vies, of porien verstopt ofzo..) dat vind ik ook een afknapper. alleen vind ik het niet erg als hij daar niks aan kan doen
verder maakt het mij niet veel uit hoe een jongen zich kleedt, als het maar wel een béétje modieus is. dus niet heel lelijke kleding. maarja ik val sowieso op skaters enzo dus die hebben sowieso al een eigen stijl.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.