Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 October 2002, 22:24   #1
girl20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Pil doorslikken en sex

Ik heb heel graag sex met mijn vriend maar nu wil ik een week de pil doorslikken. Kan ik in die week dan ook gewoon sex hebben of vergroot ik dan de kans op een zwangerschap.

Groeten
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 06:29   #2
lievemarieke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee hoor je kan gewoon vrijen in de week die je doorslikt. no problem
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 06:33   #3
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou als ik jou was alsnog met condoom vrijen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 11:00   #4
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

normaal spuug je de pil weer uit???

  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 11:53   #5
Ryzer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
normaal spuug je de pil weer uit???


lol
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 15:03   #6
lievemarieke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry waarom snap ik die ene opmerking niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 16:38   #7
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat dat meisje DOORslikken zegt, terwijl er normaal gesproken gewoon slikken word gezegd
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2002, 17:17   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm jah het is wel veilig...en pil is altijd veilig als je het maar goed slikt
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 20:14   #9
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen????
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 20:27   #10
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tweeling
weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen????
Ehm als je al de menstruatieperiode hebt gehad enzow en je stopt dan met de pil, dan zou er volgens mij geen risico moeten zijn. Maar ik weet t zo ook niet hoor. Ik = man geen vrouw :p
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 20:35   #11
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tweeling
weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen????
Nee, want de zaadcelletjes kunnen nog een flink eind zwemmen en als jenin de stopweek zit kan er gewoon geen eitje bevrucht raken, maar als je zomaar iets vergeet dan kun je niet ongesteld woren omdat je geen 4 weken hebt gewacht en dan kan er alsnog een eitje vrijkomen vandaar. En mensen zeggen dat niet, staat in het boekje dat in het doosje zit bij de pil, dus het is geen gezeik.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 20:40   #12
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar je kan je periode toch ook met een week verkorten of verlengen (eerder/later ongesteld)?? dus dan zit je ook nie met die 4 weken, en dus dan zou je alsnog zwanger kunnen worden? k vind t toch allemaal een beetje vaag hoor.
want door de pil denkt je lichaam dat het zwanger is (of zwiets) en daarom komt er geen ei vrij. maar als je dan 1 of 2 dagen minder hormonen in je lichaam zou hebben, zou dr meteen n eitje vrij komen, terwijl je ook je stopweek vervroegd kan inlassen ??? ach ja, ik zal dr wel lekker over gaan filosiferen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 22:21   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

t denkt niet dat het zwanger is...

t heeft te maken met de hormoon afgifte..

FSH en LH =)


/me let op bij biologieeeee


edit: http://nectar.wolters.nl =)
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl

Laatst aangepast door dext0r : 10 October 2002 om 22:23
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 15:32   #14
fiekefos
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das veilig! als je het maar niet te veel doet want dan is het niet meer gezond
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 17:04   #15
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by fiekefos
das veilig! als je het maar niet te veel doet want dan is het niet meer gezond
volgens mij maakt dat , als je de pil toch al slikt niet meer uit. de pil is sowieso ongezond, en doorslikken kan geen kwaad volgens mij, ookal lijkt het dan raar omdat je niet meer ognesteld wordt. maar als je ongesteld wordt tijdens de stopweek, is dat ook geen normale menstruatie meer, maar n nep-iets.
das ingesteld door onderzoekers uit de jaren 60 of wanneer de pil voor t eerst op de markt kwam, omdat ze dachten dat vrouwen zich minder vrouw voelen als ze niet meer ongesteld zouden worden.
maar t idee van de pil is dat de baarmoeder zich niet meer klaar maakt voor n zwangerschap, waardoor de eicel niet vrijkomt omdat de baarmoeder dus niet klaar is. en als er geen eicel vrijkomt, kan ie ook niet bevrucht worden. en dr hoeft dus ook niks meer afgestoten te worden, dus die ongesteldheid is nergens meer voor nodig. dus doorslikken kan best. tenzij je je dan minder vrouw voelt?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 19:03   #16
fiekefos
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, ik bedoel gewoon dat het niet gezond is om elke keer je pil door te blijven slikken (langer dan normaal) dat is toch logisch,.... je blijft je maandstonden uitstellen en zo geraakt je cyclus in de knoop!als je dat af en toe doet bv. omdat je op vakantie ofzo dan kan dat geen kwaad! maar je moet dit niet elke maand opnieuw doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 19:09   #17
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je mijn berichtje n beetje goed hebt gelezen, wist je dus dat die maandstonden helemaal niet meer aan de orde zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 21:40   #18
fiekefos
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
als je mijn berichtje n beetje goed hebt gelezen, wist je dus dat die maandstonden helemaal niet meer aan de orde zijn.

what ever!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.