Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 25 May 2003, 13:02   #1
Ninaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Po M&o

Hallo iedereen


Ik heb een vraag aan jullie, maar voor dat ik die vraag stel wil ik jullie als eerst hallo zeggen en hoe het met jullie gaat. Ik ben hier nieuw, duss ik weet nog niet hoe alles in zijn werk gaat, maar ik hoop dat het leuk word.

Dan mijn vraag aan jullie:

Ik moet een PO maken voor het vak M&O, ik dacht dat dat makkelijk zou zijn, maar dus niet.
Ik moet het bijna inleveren, maar ik begrijp het niet. Ik wou vragen wie van jullie ook een Po heeft moeten maken en of je me die zou willen opsturen naar mijn email. PLeaseeeeeeee
Ik zal hem alleen als voorbeeld gebruiken, zodat ik dan weet hoe ik de mijne moet maken. Ik zal jullie echt eeuwig dankbaar zijn.
Mijn PO moet gaan over het starten van een eigen zaak/bedrijf/onderneming.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2003, 14:07   #2
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Welkom op het forum

Over die PO: ik weet dat een vriend van mij ook een PO voor M&O moest doen, maar hij heeft het gehad over het eindverslag van een bedrijf (dat moest volgens mij zelf). Dus eerlijk gezegd kan ik je niet echt helpen.

Ik denk dat je bij jezelf is moet gaan bedenken wat je allemaal nodig hebt om een eigen bedrijf op te starten. Denk dan o.a. aan het geld dat je moet hebben. En als je wilt lenen moet je ook een plan van aanpak hebben om de bank te laten zien etc.

Veel succes iig
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2003, 20:27   #3
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een PO voor M&O gemaakt, maar ik kan je er niet mee helpen. We kregen een twintigtal onderwerpen waarvan eentje "maak 30 meerkeuzevragen over hoofdstuk 1 t/m 6" was. Die heb ik genomen. Had die vent maar niet zo'n achterlijk onderwerp moeten verzinnen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 22:42   #4
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

onze praktische opdracht voor volgend jaar is zelf een virtueel bedrijf opstarten, gaat dan via internet is een soort spel ofzo, en dan ook echt een product verzinnen enzo en het ook nog es winstegevend maken.
ik kan je verder niet helpen met je po, vraag het eens aan je leraar misschien weet die nog wat.

edit - lees net deze thread http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=31316

probleem opgelost

Laatst aangepast door L_angeldc : 27 May 2003 om 22:45
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.