Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 2,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 December 2007, 17:52   #51
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2007, 21:31   #52
killer17
Lid
 
Geregistreerd op: 12 September 2007
Berichten: 30
Standaard

Je ziet dan toch gezichtsuitdrukkingen!!
killer17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2007, 23:52   #53
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Nee, maar dat hoeft opzich ook niet altijd...
En anders moet je maar gaan cammen, hebben veel mensen er toch wel een van tegenwoordig.
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 13:18   #54
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door killer17 Bekijk Bericht
webcam mischien
webcam? haha laat me niet lachen... dan nog kun je maar een klein gedeelte van hem / haar zien!!. En ik weet niet maar je zult nooit weten of diegene op jou reageert of op een ander gesprek.. en de meeste mensen hebben wel een webcam maar dat is ook niet altijd van de hoogste kwaliteit... kun jij iemand zijn ogen goed zien op de webcam? man... je leert elkaar alleen in het echt goed kennen.. echt niet via msn... Hoe reageert ze in het echt zodra je haar aanraakt? nou test dit mar is via msn.. is het lulkoek dat ze verteld via msn of is het serieus!! daar kom je ook niet met behulp van een webcam achter hoor!!
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 13:31   #55
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Ja, maar nu ga je het hebben over iemand aanraken enzo, daar gaat het nu niet om
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 16:39   #56
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

dat is mischien wel zo maar nu heb je me andere punten nog niet weerlegd Gevoelens herkennen via de webcam is zeer lastig.... plus meeste mensen hoor je hun stem niet van.. dan kun je ook niet horen hoe iemand een grapje bedoeld ofzo...

Laatst aangepast door Denathy : 30 December 2007 om 16:59
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 18:47   #57
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Het ligt gewoon aan de persoon waar je tegen praat. Als diegene eerlijk is etc. en gewoon dingen tegen je zegt die diegene ook in het echt zou zeggen dan komt dat wel goed. En als je iemand z'n stem wilt horen kun je gewoon een keertje bellen, of je zet gewoon je mic aan of whatever...

Ik ken genoeg mensen die ik eerst via internet heb leren kennen en daarna ontmoet heb die precies hetzelfde waren als dat ik ze online sprak... Dus wie zegt dat je iemand niet kunt leren kennen via MSN? Kan wel, ligt aan de instelling van de andere persoon.
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 19:45   #58
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

ik praat liever in het echt met iemand dan weet je gelijk hoe ie echt is! Geen zever just the real stuff!
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 19:49   #59
Mlijntjj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hangt er vnaaf.. het is (vind ik) ook wel fijn goede vrienden op msn te hebben die je in het echt niet kent..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 21:04   #60
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Moi et Toi Bekijk Bericht
ik praat liever in het echt met iemand dan weet je gelijk hoe ie echt is! Geen zever just the real stuff!
Waarom zit je hier dan nog?
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 11:44   #61
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Untouchable Bekijk Bericht
Het ligt gewoon aan de persoon waar je tegen praat. Als diegene eerlijk is etc. en gewoon dingen tegen je zegt die diegene ook in het echt zou zeggen dan komt dat wel goed. En als je iemand z'n stem wilt horen kun je gewoon een keertje bellen, of je zet gewoon je mic aan of whatever...

Ik ken genoeg mensen die ik eerst via internet heb leren kennen en daarna ontmoet heb die precies hetzelfde waren als dat ik ze online sprak... Dus wie zegt dat je iemand niet kunt leren kennen via MSN? Kan wel, ligt aan de instelling van de andere persoon.
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn? ... dat weet je niet! je zegt het zelf al. En je zegt al ze blijken in sommige gevallen ook daadwerkelijk zo te zijn.. Dat het per persoon verschild en daarom zeg ik dat het over het algemeen gezien niet kan. Je zult iemand eerst moeten zien voordat je weet of diegene wel echt zo is!! Ik heb al verschillende malen gezien dat mensen dus erg anders zijn dan ze zich op msn voordoen...

In eerste instantie is msn een goed middel om elkaar oppervlakkig te leren kennen. Echter je moet elkaar in het echt toch wel zien hoor wil je weten hoe diegene daadwerkelijk is.

btw sorry dat ik het zeg maar wie zit er nu te wachten op een msn / sms / bel me relatie? doe ff normaal
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 12:11   #62
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn? ... dat weet je niet! je zegt het zelf al. En je zegt al ze blijken in sommige gevallen ook daadwerkelijk zo te zijn.. Dat het per persoon verschild en daarom zeg ik dat het over het algemeen gezien niet kan. Je zult iemand eerst moeten zien voordat je weet of diegene wel echt zo is!! Ik heb al verschillende malen gezien dat mensen dus erg anders zijn dan ze zich op msn voordoen...

In eerste instantie is msn een goed middel om elkaar oppervlakkig te leren kennen. Echter je moet elkaar in het echt toch wel zien hoor wil je weten hoe diegene daadwerkelijk is.

btw sorry dat ik het zeg maar wie zit er nu te wachten op een msn / sms / bel me relatie? doe ff normaal


*zucht*

Is denken te moeielijk voor je?
Er zal altijd een punt komen dat je elkaar real life ziet, anders heb je geen relatie. mee eens? mooi. dus dan kan je meteen checken of die persoon liegt of niet, en als hij/zij liegt dan is het over. duidelijk? mooi!

Besides, je praat alsof je al jaren mee loopt...
hoe oud ben je? 12? dan is iedereen anders dan ie zich voor doet.

O, en ik denk dat IK een bel / sms / msn relatie spannender en leuker kan maken dan jij een normale relatie

Geloof je me niet? er lopen er hier wel een paar rond die het kunnen onderstrepen. moet ik ze vragen?

doei doei, ga maar fijn je vuurwerk afsteken knul
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 12:40   #63
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
*zucht*

Is denken te moeielijk voor je?
Er zal altijd een punt komen dat je elkaar real life ziet, anders heb je geen relatie. mee eens? mooi. dus dan kan je meteen checken of die persoon liegt of niet, en als hij/zij liegt dan is het over. duidelijk? mooi!

Besides, je praat alsof je al jaren mee loopt...
hoe oud ben je? 12? dan is iedereen anders dan ie zich voor doet.

O, en ik denk dat IK een bel / sms / msn relatie spannender en leuker kan maken dan jij een normale relatie

Geloof je me niet? er lopen er hier wel een paar rond die het kunnen onderstrepen. moet ik ze vragen?

doei doei, ga maar fijn je vuurwerk afsteken knul
zeikerd....

maja.. dan nog..je zegt zelf ook dat je elkaar via msn dus niet altijd goed leert kennen... klaar

dacht dat dit een discussie forum was en geen forum om elkaar flink af te zeiken en persoonlijk aan te vallen haha.

Laatst aangepast door Denathy : 31 December 2007 om 12:42
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 13:51   #64
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Ik denk dat je via msn een hele goede basis kunt leggen voor een relatie. Als je echt urenlang gesprekken met elkaar hebt, elkaar tig keer voor de cam hebt gezien en misschien al met elkaar hebt gepraat, dan weet je in ieder geval of het klikt. Kijk, het kán natuurlijk zijn dat je voorgelogen wordt, maar dat is écht niet in alle gevallen zo.
Jij denkt misschien dat de eerste de beste jongen die je aanspreekt via msn een pedofiele verkrachter is, maar toevallig ken in mensen die wél te vertrouwen zijn.
En oke, misschien leer je elkaar dan niet door en door kennen, maar je weet al wel een hele hoop van elkaar. Real life is er om elkaar door en door te leren kennen. Als je via msn alles maar dan ook echt alles over jezelf vertelt, is er een grote kans dat je in het echt ineens niks meer weet te vertellen.
In ieder geval vind ik het internet gewoon een goed medium om in contact te komen met mensen en ze redelijk goed te leren kennen. Als je het maar leuk vindt toch?
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 14:01   #65
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Iessie Bekijk Bericht
Ik denk dat je via msn een hele goede basis kunt leggen voor een relatie. Als je echt urenlang gesprekken met elkaar hebt, elkaar tig keer voor de cam hebt gezien en misschien al met elkaar hebt gepraat, dan weet je in ieder geval of het klikt. Kijk, het kán natuurlijk zijn dat je voorgelogen wordt, maar dat is écht niet in alle gevallen zo.
Jij denkt misschien dat de eerste de beste jongen die je aanspreekt via msn een pedofiele verkrachter is, maar toevallig ken in mensen die wél te vertrouwen zijn.
En oke, misschien leer je elkaar dan niet door en door kennen, maar je weet al wel een hele hoop van elkaar. Real life is er om elkaar door en door te leren kennen. Als je via msn alles maar dan ook echt alles over jezelf vertelt, is er een grote kans dat je in het echt ineens niks meer weet te vertellen.
In ieder geval vind ik het internet gewoon een goed medium om in contact te komen met mensen en ze redelijk goed te leren kennen. Als je het maar leuk vindt toch?
hier kan ik me in vinden het kan wel ja zeker. ALS beide partijen eerlijk zijn en goed met elkaar kunnen praten. Echter laatst ook had iemand me toegevoegd op msn.. leek een leuk persoon...

Echter in de kroeg waar we beiden regelmatig kwamen merkte ik al snel op dat ze mij probeerde te strikken! En ik niet de enige was... ze was daar toch sletterig jongens aan het versieren..

Andere voorbeelden heb ik ook wel hoor dat het wel goed ging. Heb op die manier ook verkering gekregen met me ex... Duurde niet zo heel lang maar toch dr is nu nog steeds een erg goede vriendschap over

Conclusie voor mij is dan: pas ermee op
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 15:27   #66
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
juist ja en hoe weet je dat iemand eerlijk is via msn?
Hoe weet je dat iemand eerlijk is IRL? Weet je ook niet altijd.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 16:10   #67
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Waarom zit je hier dan nog?
ik leer hier toch niemand kennen waar ik een relatie mee zou beginnen?
Btw ik heb een vriend en onze gesprekken op msn zijn vaak gwn zever (wel fijne zever)! soms praten we wel es serieus. We zijn al bijna 7 maand samen!
Dus het is niet omdat je niet zoveel/ goed praat met iemand op msn dat het daarom niet kan klikken met iemand. Als je alles op msn vertelt dan kan het ook gwn zijn dat je elkaar zodanig veel verteld dat er in het echt niets meer aan is !

Geef mij dus maar gwn echt! Veeeeeel beter!!
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 16:14   #68
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Hoe weet je dat iemand eerlijk is IRL? Weet je ook niet altijd.
dat voel ik in ieder geval vaak wel aan... met een beetje mensenkennis en goed opletten zie je wel of iemand eerlijk is of niet... je kunt aan de ogen, handen, blik, mond, stem en houding wel zoveel aflezen.
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2007, 17:46   #69
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Hoe weet je of iemand eerlijk is als je diegene in een cafe ofzo ontmoet? Dat weet je ook niet.....
Dus ja. Eindeloze discussie dit.
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2008, 17:12   #70
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

blablabla... doe dan gewoon toch beide!
Msn en real life! What's the problem?! Zo'n msn relatie toestanden dat is toch dom! Wat heb je daar nou aan? Liever wat lichamelijker enzo
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2008, 18:25   #71
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

We hebben het toch over of het tussen iemand kan klikken en niet over een msnrelatie? Een klik hoeft niet meteen een relatie te betekenen.
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 20:28   #72
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

jaa keej echt wel dan praat je met iemand op msn en je denkt heeej er is een klik nu kunnen we goeie vrienden zijn!
Als er een klik moet zijn dan wil je wel meer met die persoon! Of niet mss? Of denk je bij iedereen waar je mee praat hmm met die persoon klikt het wel! Nou ik niet hoor!!
Als het klikt met iemand die je beter wil leren kennen via msn dan is het omdat je ermee wilt.
Ahje ok wel een punt het ging niet over msn relatie, was gewoon even ter vermelding dan
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 22:58   #73
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

via msn kun je wel besluiten van ok ik wil diegene wel in het echt leren kennen of niet
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2008, 17:29   #74
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

ja dat wel maar dan leer je hem in het echt kennen dus dat is weer echt en dus veeeeeeel beter!
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2008, 14:56   #75
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Moi et Toi Bekijk Bericht
We zijn al bijna 7 maand samen!
flink van je
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2008, 10:30   #76
omar13
Lid
 
omar13's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 February 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar omar13
Standaard /

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Ik heb zelfs 6 maanden iets gehad met iemand van dit forum
hoe heette die puppie?
omar13 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2008, 10:32   #77
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Niet uppen
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2008, 19:49   #78
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Niet reageren op uppers.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2008, 19:50   #79
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Geen zinloze comments maken
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2008, 11:33   #80
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Niet reageren op uppers.
Je doet zelf ook niet anders.
Hoe bedoel je post farming?!
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2008, 14:28   #81
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door omar13 Bekijk Bericht
hoe heette die puppie?
Wat rot jou dat?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.