Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 March 2005, 00:35   #51
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het gaat weereens helemaal nergens over, dat moslim erbij lopen alsof ze in Iran leven hebben we aan het PvdA beleid te danken, het zogename Positief discrimineren.

Oftewel een buitenlander mag *iets* en de nederlander kan doodvallen.

Ik ben er stellig van overtuigt dat iedre vorm van benadelen op grond van afkomst of bevoordelen op grond van afkomst verkeerd is.

Door deze speciale status te creeren schep je ook minder snel begrip.
Met als resultaat dat allochtonen en autotonen geen toenadering zoeken, met als resultaat dat je 10 jaar later moslimwijken hebt.

Gezien de politiek dit jarenlang heeft ontkent en alle kritiek, de mond heeft gesnoerd, zoas jan maat bijvoorbeeld is de Politiek de schuldige van dit beleid.

Nu het uit de hand loopt mag het dan gezegd worden.
maar het klootjesvolk is geindoctrineerd en stemt dus wat ze de afgelopen jaren ook hebben gestemt.
tenzij ze op andere gedachten worden gebracht.

En dat is wat er wordt geprobeert tijdens een verkiezingscampagne.

Gezien dat nu niet zo is zijn die tussentijdse peilingen net zoveel waar als een wc papiertje.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 11:27   #52
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn stem wordt de volgende keer blanco

keus tussen slecht en nog slechter

btw ik raad iedereen wat boeken van Naomi Klein te lezen

No Logo en/of Fences and Windows

dat heeft mij ook wel aan het denken gezet eigenlijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 12:49   #53
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ja.. want geen keuze is een goede keuze

als je die mening hebt.. kun je beter emigreren naar mijn idee...
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 14:12   #54
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er moet weer een revolutie komen

VIVE LA REVOLUTION!

balkende onder de guilliotine en de rest van dat hele zootje even laten zien dat wij hier verdomme de baas zijn en niet zij!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 15:36   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Dat lijkt me inderdaad een top-idee!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 16:58   #56
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die revolutie komt er ook nog wel, ik hoop alleen vanuit de goede richting
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 10:05   #57
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
er moet weer een revolutie komen

VIVE LA REVOLUTION!

balkende onder de guilliotine en de rest van dat hele zootje even laten zien dat wij hier verdomme de baas zijn en niet zij!
Wie moet er dan in zijn plaats komen? Geert Verwilderd?
En volgens mij zie je over het hoofd dat dit kabinet wel door de meerderheid van de bevolking is gekozen. Nu vraag ik me toch echt af wie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle wij
zijn . Blijkbaar zit de meerderheid niet te wachten op een nieuw kabinet zonder 't CDA.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 22:46   #58
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Wie moet er dan in zijn plaats komen? Geert Verwilderd?
En volgens mij zie je over het hoofd dat dit kabinet wel door de meerderheid van de bevolking is gekozen. Nu vraag ik me toch echt af wie zijn . Blijkbaar zit de meerderheid niet te wachten op een nieuw kabinet zonder 't CDA.
Je bent verkeerd geinformeerd, de meerderheid heeft gekozen voor het cda en PvdA

Ik vind het overginds een slappe naamsverkrachting geert verwilderd bedenk dan eens iets wat ergens op slaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2005, 10:27   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Een meerderheid van de bevolking stemde niet bewust op PvdA en CDA. De PvdA-stemmers misschien wel, maar de CDA-stemmers is dat zeker geen zekerheid, er was een grote rechtervleugel bij de CDA-achterban.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2005, 21:05   #60
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Een meerderheid van de bevolking stemde niet bewust op PvdA en CDA. De PvdA-stemmers misschien wel, maar de CDA-stemmers is dat zeker geen zekerheid, er was een grote rechtervleugel bij de CDA-achterban.
Of ze wel of geen drugs hebben gebruikt tijden het stemmen is niet te zien, feit is dat een meerderheid het knopje "cda" of "pvda" heeft ingedrukt.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 10:11   #61
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Een meerderheid van de bevolking stemde niet bewust op PvdA en CDA. De PvdA-stemmers misschien wel, maar de CDA-stemmers is dat zeker geen zekerheid, er was een grote rechtervleugel bij de CDA-achterban.
daar ben ik het mee eens, daarom zou het ook handig zijn om ook een coalitie te laten kiezen als een soort advies aan die partij
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 18:29   #62
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Of ze wel of geen drugs hebben gebruikt tijden het stemmen is niet te zien, feit is dat een meerderheid het knopje "cda" of "pvda" heeft ingedrukt.
Feit is dat de meerderheid ook cda/ vvd of d66 heeft ingedrukt.

Héé, welkom in de wondere staatsrechtelijke wereld van de Nederlandse democratie.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.