Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 22 June 2005, 21:31   #501
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Geheim correct spellen is dan weer teveel gevraagd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 18:37   #502
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Osmar Daniel Ferreyra naar PSV. Het is officieel bevestigd
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 18:39   #503
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Huur voor een jaar met een optie op nog een jaar?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 18:40   #504
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Huren is zo slecht nog niet denk ik?

Jammer dat ik nu wel een bericht zie over Lee die twijfelt. Maar ik verwacht gewoon dat hij bij PSV blijft.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:21   #505
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het zit me allemaal toch niet lekker... Vandaag werd eindelijk duidelijk hoe het zit met Alex. Juridisch eigendom van PSV, maar economisch van Chelseau. Nu wordt er weer een speler gehuurd van die andere club van Abramovic..

Die link met die Rus bevalt me niet zo eerlijk gezegd. Daarbij schiet PSV financieel natuurlijk ook niets op met spelers als Alex en Ferreyra. Na twee jaar ballen zijn ze weer weg.

Aan de andere kant, door dit soort deals kan PSV ze wel binnenhalen, want anders niet zou lukken waarschijnlijk...

Maar PSV moet erg oppassen niet te afhankelijk te worden van dit soort deals.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 19:33   #506
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen touw meer aan vast te knopen
Goede sponsoren hebben wij

Citaat:
Gulle sponsors redden De Graafschap

Sponsors van De Graafschap die deel uit maken van het investeringsfonds van de club hebben een schuld van 9 ton weggewerkt.

Onder aanvoering van bouwbedrijf Te Brink uit Varsseveld, oud-voorzitter Derk Haank en vice-voorzitter Ap Ruesink hebben twaalf leden het gat gedicht. "Het is een stuk clubliefde", aldus Ruesink vrijdag na de persbijeenkomst op De Vijverberg.

Het spelersfonds schoot De Graafschap ook al tijdens de winterstop te hulp met een forse financiële injectie. Daardoor konden extra spelers gehaald worden, maar de club degradeerde toen.

Bron: Omroep Gelderland
Citaat:
De Graafschap trekt vier spelers aan

De Graafschap heeft vrijdagmiddag vier nieuwe spelers gepresenteerd. Dit is mogelijk omdat de sponsoren achter het spelersfonds het gat van negen ton hebben gedicht dat was ontstaan door onder meer een naheffing van de belastingdienst. Daarnaast hebben zij geld beschikbaar gesteld om spelers aan te trekken.

De nieuwe spelers zijn Joost Volmer (FC Den Bosch), John van Loenhout (VVV-Venlo), Jeffrey de Visscher (FC Twente) en Joep van den Ouweland (Jong Feyenoord). Bovendien tekende aanvoerder Richard Roelofsen voor een jaar bij.
Bron: Omroep Gelderland
Niet dat het allemaal wereldvoetballers zijn, maar het klinkt weer wat positiever
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 19:51   #507
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

goed gedaan van de graafschap. dat zijn allemaal uitstekende spelers voor een eerstedivisieclub.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 14:26   #508
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Precies was je zegt, voor een eerste divisieclub en dat is precies wat we nu zijn! Tijd voor een stukje realisme en het is zaak dat er gebouwd wordt aan een goede toekomst.. Het moet weer een team worden waar de supporters zich aan kunnen spiegelen, de jeugdopleiding zit nu weer in een opwaardse lijn en het is zaak dat er gebouwd wordt aan een nieuwe toekomst. Liever over een aantal jaar pas promoveren en gaan voor een langer verblijf dan direct promoveren en door fin. moeilijkheden of wat dan ook direct weer degraderen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 11:35   #509
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ruil Kalou - Lucius?

Het zou zonde zijn als een gast als Lucius bij PSV zou vertrekken, een echte PSV'er die symbool staat voor de club.. maar als je hem kunt ruilen met Kalou (en wat geld betalen lijkt mij), tja... lijkt me duidelijk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:45   #510
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik vind Kalou niet echt een meerwaarde voor PSV :\. Theo mag van gewoon blijven.

Hoewel als Kalou voor PSV gaat spelen, dan mag Verdonk van mij wel weg
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 17:36   #511
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kalou kan mooi de positie overnemen van Park lijkt mij.

Wel grappig. De enige international (naast Cocu) van PSV zou weggaan en de speler die zo graag Nederlands international wilt worden verkleint die kans door bij PSV te gaan spelen. Maar ik zou het echt zonde vinden als de PSV'er bij uitstek en cultvoetballer Theoooooo bij PSV zou vertrekken. Ik zie liever Ooijer gaan dan eerlijk gezegd, want stiekem is die lelijke kerel uit Heeswijk met z'n visvijver en vuurwerk gewoon een hardstikke goede voetballer.

Simons tekent iig nu ook bij PSV. Het klinkt goed allemaal voor volgend seizoen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 17:41   #512
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik zou het heeeel zuur vinden als Lucius weg zou gaan. Niet alleen omdat ik heb als meerwaarde zie, maar ik vind hem veel beter dan Ooijer idd. Lucius vervult liever bankzitten bij PSV dan basis bij een subtopper, blaatte hij ooit. Dus naar Feyenoord gaan lijkt me geen optie voor hem.

En zo lelijk is die vuurpijltje van ons toch niet?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 17:44   #513
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
de speler die zo graag Nederlands international wilt worden verkleint die kans door bij PSV te gaan spelen
Het zit diep he..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 19:58   #514
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het zit diep he..
Deze was niet aan jou besteed blijkbaar.

@Banaan, ik vind Theo een prachtige mens, maar niet om te zien. Maar tis wel gewoon een jongen van de streek en staat altijd klaar voor club en supporters. Zou echt jammer zijn als die gast weggaat, maar goed, Kalou is wel een buitenkansje...
Maar ik ga niet juichen voordat het echt rond is. Dit soort verhalen heb ik meer dan genoeg gehoord na vd Vaart, v Persie etc etc etc.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 22:43   #515
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haha, Bart krijgt de fußballgott terug
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:05   #516
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Haha, Bart krijgt de fußballgott terug
2005.06.30 Sven Vandenbroeck weet niets van terugkeer bij Roda JC!
Al enkele dagen wordt er gespeculeerd over een eventuele terugkeer van Sven Vandenbroeck naar Roda JC. Rodajcfans.nl nam contact op met Sven zelf omtrent de aanhoudende geruchten. Sven gaf zelf aan niets te weten van welke interesse van Rodakant dan ook. De Graafschap en Roda JC zijn dan ook niet in onderhandeling over een terugkomst van Sven bij Roda. Sven is momenteel hard op zoek naar een nieuwe club.


Niet dat dat alles zegt, maar ik ben heel erg bang
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:18   #517
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan is superboeren.nl niet goed ingevoerd

Citaat:
Vandenbroeck terug naar Roda JC

Sven Vandenbroeck keert terug naar Roda JC. Vandenbroeck verhuisde halverwege vorig seizoen naar de ´Superboeren´ maar komt transfervrij terug naar Kerkrade, zo bevestigde trainer Gert Kruys.



"Vandenbroeck krijgt van ons geen contractverlenging en is daardoor transfervrij. Ik weet dat Stevens hem graag wil hebben. De laatste puntjes worden op de i gezet", aldus de Graafschap-trainer Gert Kruys tegenover VoetbalPrimeur.nl.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:20   #518
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tijd om mijn avatar aan te passen dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:21   #519
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Mooi is dat.. Dus Kruys neemt al jaren het advies van ene "Stevens" over en denkt dat het gaat om "Huub Stevens".. Vandaar ...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:24   #520
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Deze was niet aan jou besteed blijkbaar.

@Banaan, ik vind Theo een prachtige mens, maar niet om te zien. Maar tis wel gewoon een jongen van de streek en staat altijd klaar voor club en supporters. Zou echt jammer zijn als die gast weggaat, maar goed, Kalou is wel een buitenkansje...
Maar ik ga niet juichen voordat het echt rond is. Dit soort verhalen heb ik meer dan genoeg gehoord na vd Vaart, v Persie etc etc etc.
Westerhof ontkent volgens OB. Maar PSV zou nog wel een spits willen aantrekken. En Westerhof heeft uitleg gegeven over het huren. Vanwege het aantrekken van Simons en spits. Maar ik denk dat je dit al op het netwerk.to gelezen heb.

Kalou dus misschien de spits, maar GEEN ruil met Lucius. Ze mogen Sibon wel hebben ofzo.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:45   #521
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jaja, ik lees het allemaal mee... Lucius heeft zelf ook aangegeven niet naar Rotterdam te willen. Maar dat zegt me allemaal niet zoveel...

Maar er worden wel meer leugentjes om bestwil gedaan.. het zou me niets verbazen als het ineens toch rondkomt. Er zal sowieso wel een kern van waarheid inzitten. Maar het zou me net zomin verbazen als dit weer een van Persie-verhaal wordt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 16:03   #522
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
FC Den Bosch heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Prince Rajcomar en Michel Vorm. De spits en de doelman worden door de Brabanders voor één jaar gehuurd van FC Utrecht.
Rajcomar is iig wel een zeer aardige naam voor een eerste divisie club als je het mij vraagt..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 16:04   #523
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Feyenoord zal Salomon Kalou niet aan PSV verkopen. De directie van Feyenoord heeft, naar aanleiding van de berichten dat PSV belangstelling voor de Ivoriaan heeft, laten weten geen enkel bod van de Eindhovenaren serieus te zullen nemen.

Technisch directeur Wotte:"Er is geen sprake van dat wij Kalou verkopen aan een concurrent. Wij willen juist zijn verbintenis openbreken en verlengen. Er ligt een geweldig nieuw contract voor hem klaar waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden."

PSV is na het vertrek van Park op zoek naar een behendige aanvaller. Volgens zijn zaakwaarnemer zou Kalou wel oren hebben naar een overgang naar PSV.
bron van beide: nos.nl
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 16:19   #524
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Rajcomar is iig wel een zeer aardige naam voor een eerste divisie club als je het mij vraagt..
halen ze heel dat utreg hierheen of wat eerst ook al die leitoe, nouja ik vind het wel goed. als die vorm beter keept als mampaey is alles goed. en ik ben helemaal niet zo weg van rajcomar, maar hij mag het dit jaar wel laten zien
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 16:33   #525
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Naja.. Rajcomar heeft bij onder de 20 in de voorbereiding toch zeker aardige dingen laten zien, zo ook in een enkele invalbeurt bij FC Twente.. Ik denk dat het (zeker voor de eerste divisie) een goede toevoeging is hoor.. ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 17:29   #526
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Fc Twente

Rajcomar is in de eerste divisie redelijk in de eredvisie komt hij voorlopig duidelijk te kort.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 17:45   #527
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

D'oh bedoel natuurlijk Utrecht.. Bedankt voor de correctie ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 21:59   #528
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Rajcomar speelde eerst bij Fortuna, en wat ik destijds altijd in de krant las was het maar een 'droeftoeter'! Maargoed, misschien isie nu verder..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 22:29   #529
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Allbäck vindt onderdak bij FC Kopenhagen

30/6/2005 14:43

De zoektocht naar een nieuwe club is voor Marcus Allbäck voorbij. De Zweedse spits gaat spelen voor FC Kopenhagen.
'Ik kom bij een zeer goede ploeg met een goede coach. Ik ben er zeker van dat we een succesvol seizoen kunnen draaien', zei Allbäck (32) over zijn nieuwe club.

Allbäck tekent voor drie jaar bij FC Kopenhagen. Na de degradatie uit de Bundesliga zag de Zweedse international een langer verblijf bij Hansa Rostock niet zitten.

FC Kopenhagen haalde ook Peter Ijeh naar de Deense hoofdstad. De 28-jarige Nigeriaanse aanvaller komt over van het Zweedse IFK Göteborg, waar hij dit seizoen in elf duels tot twee doelpunten kwam.


vi.nl

Dit vind ik opmerkelijk. Allbäck is veel te goed voor die Deense competitie. Waarom haalde geen Nederlandse club hem?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 22:38   #530
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Van Rajcomar heb ik ook geen hoge pet op hoor.. Maar misschien is een jaartje eerste divisie net wat hij nodig heeft, want blijkbaar heeft hij toch wel enig talent.

Allback viel me ook op. Vorig jaar kon hij nog naar PSV en nu gaat-ie naar Kopenhagen? Ik zou het een mooie opvolger vinden voor Kalou bij Feyenoord.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 18:48   #531
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

SCHULP VERHUIST NAAR DUITSLAND
29-06-2005, 11:23

Dennis Schulp speelt volgend seizoen in de Tweede Bundesliga. De 27-jarige aanvaller ruilt volgens Omroep Brabant het gedegradeerde FC Den Bosch transfervrij in voor SC Paderborn 07. Schulp kreeg een nieuw contract aangeboden van Den Bosch, maar was ontevreden over het aanbod en besloot te vertrekken.

Schulp doorliep de jeugdopleiding van Ajax en ging in Amsterdam door het leven als 'de nieuwe Bergkamp'. Die vergelijking bleek te veel eer, want Schulp speelde amper bij Ajax. In 1997 vertrok hij naar FC Volendam en daarna speelde hij voor Willem II, NEC, De Graafschap, Helmond Sport en FC Den Bosch.

vi.nl

Arme jongen. Hoevaak isie nu al niet gedegradeerd? Dit wordt weer niks. Paderborn ligt er denk ik in februari al uit..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 19:07   #532
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

schulp had niet moeten zeuren en die aanbieding moeten accepteren. met dat contract was hij nog een van de bestbetaalde spelers van den bosch, maar nee, meneer wil nog salarisverhoging terwijl hij afgelopen seizoen niets heeft gepresteerd. dag schulpie, we zullen je niet missen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 19:10   #533
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik vind het nog steeds een beejte zonde dat hele Schulp verhaal.. Als je het mij vraagt had die jongen met betere begeleiding en dat kleine beetje geluk meer het wel gered..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 02:01   #534
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik geloof het niet... Bij geen enkele club heeft hij echt indruk op me kunnen maken... Overschatte voetballer, zal nooit echt wat worden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 12:20   #535
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Hij heeft een half seizoen lang bij de Graafschap echt laten zien wat hij waard was en scoorde veel, toen raakte hij geblesseerd en werd van de Haar gehaald.. Daarna (en eigenlijk ook voor die goede periode) werd Schulp alleen nog maar misbruikt door hem op posities te zetten die hem totaal niet ligt; links op het midden of centraal op het midden..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 17:02   #536
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Boudewijn Zenden

Middlesbrough >>> Liverpool

Mooie transfer, het is hem gegund Hopelijk komt blijft ie in vorm, komt ie veel aan het spelen toe en in beeld bij Van Basten, want ik vind het nog steeds een potentiële international.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 18:31   #537
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jazeker. Bij M'boro was hij al de beste speler van het afgelopen seizoen... en ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat van Basten hem negeerde als linker centrale middenvelder, terwijl een vd Vaart met een kutseizoen gewoon in de basis stond... Deze transfer heeft hij helemaal zelf verdiend, goede voetballer. Zeker nu hij al een paar seizoenen op een nieuwe positie speelt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 19:46   #538
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Boudewijn Zenden

Middlesbrough >>> Liverpool

Mooie transfer, het is hem gegund Hopelijk komt blijft ie in vorm, komt ie veel aan het spelen toe en in beeld bij Van Basten, want ik vind het nog steeds een potentiële international.
Van Basten kijkt alleen in N-Holland, dus helaas voor Boudewijn..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 21:38   #539
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Christian Vieri is a Milan player. It is finally official. After many talks and rumours, the striker is certain he will wear a red-and-black shirt for the next two seasons. The Italian international, who was released by Inter earlier this week, will find again new enthusiasm and stimulation in a dressing-room where he has known most of the components for a long time.

Bron: acmilan.it

In mijn optiek een goede keus van Milan. Vieri lijkt me de ideale spits naast Shevchenko. Ik vind Vieri nogsteeds een topspits en ik denk dat hij bij Inter onterecht op de bank gehouden is omdat hij zijn contract niet wilde openbreken. Martins en Cruz zijn goede aanvallers maar het koppel Vieri en Adriano lijkt mij veel dodelijker maargoed... Eens kijken of hij bij Milan wel een eerlijke kans kan krijgen en wat hij daar kan.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 18:11   #540
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Andy van der Meijde gaat naar een club uit Zuid Frankrijk. Weet alleen niet welke.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:32   #541
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

monaco?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 20:38   #542
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Of Marseille, Nice of Bordeaux natuurlijk.

Ook De Graef naar ambitieus Paderborn

6/7/2005 15:37

De voorbereiding van De Graafschap begint zonder Garry De Graef. De Belgische middenvelder gaat aan de slag bij het Duitse Paderborn.
SC Paderborn 07 promoveerde naar de tweede Bundesliga, waarin het geen modderfiguur wil slaan. De Graef, die een contract voor drie jaar tekende, is de achtste nieuweling in de selectie van trainer Jos Luhukay.

'Paderborn heeft een driejarenplan. In het derde jaar willen ze meedoen in de top van de tweede liga', zei De Graef bij Omroep Gelderland. 'En als je in de tweede liga een goed seizoen draait, kom je automatisch in beeld bij betere clubs.'

De Graef (30) is niet de enige speler die van een Nederlandse degradant zijn heil gaat zoeken bij Paderborn. Afgelopen vrijdag verkaste Dennis Schulp van FC Den Bosch naar de Duitse club.

vi.nl

Dat Paderborn is lekker bezig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 22:36   #543
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Erg jammer dat Garry naar Pauperborn gaat, had em graag volgend seizoen weer zien opstomen op de Vijverberg
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 22:37   #544
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Vorig jaar kn hij nog naar Lecce geloof ik
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 22:38   #545
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Vorig jaar kn hij nog naar Lecce geloof ik
Das toch ook niet echt het voetbalwalhalla, hoor..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 22:40   #546
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Das toch ook niet echt het voetbalwalhalla, hoor..
Mjah.. iig nog in Italië..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 22:42   #547
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Paderborn is dichterbij, hoor.. En 2e liga trekt heel wat meer publiek dat Lecce....
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2005, 01:05   #548
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Dat betwijfel ik, Lecce is toch wel 11e in de Serie A geworden. Dat is wel iets anders dan de 2. Bundesliga.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2005, 01:15   #549
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Dat betwijfel ik, Lecce is toch wel 11e in de Serie A geworden. Dat is wel iets anders dan de 2. Bundesliga.
Ga nou niet in discussie over het Duitse voetbal en het vullen van stadions daar.. Doe ik ook niet.. Het is ondertussen wel bekend dat ze in Duitsland ook in de 2. Bundesliga de stadions zeer goed weten te vullen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2005, 18:11   #550
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En toch zou ik liever in de serie A spelen dan in de 2. Bundesliga, ook al trekt Lecce van de Serie A clubs niet bepaald de meeste toeschouwers
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.