Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 January 2004, 16:36   #1
frank peters
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard jos verstappen naar jordan

nou ben benieuwd wat hij daar gaat presteren ik hoop t beste voor hem
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 17:39   #2
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is trouwens je bron?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 17:45   #3
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Jos Verstappen zit dicht bij een contract met Jordan. Maar er zijn nog enkele kanttekeningen. Mocht Jordan in 2004 uit de crisis van de laatste jaren komen, dan wil Jos daar in 2005 van profiteren. Eddie Jordan wil hier (nog) niet aan meedoen. De laatste hobbel tussen Jordan en Verstappen lijkt dan ook de duur van het contract te gaan worden. Jos wil heel graag een contract van 2 jaar, Eddie Jordan wil voorlopig echter nog niet verder gaan dan 1 jaar.

Morgen moet hier meer duidelijkheid over komen, tijdens (waarschijnlijk) de laatste gepsreksronde. Wil Jordan toch een 2-jarig contract aan Verstappen aanbieden, of gaat Jos toch akkoord met een 1-jarig contract? Komen beide partijen hier niet uit dan zal Jos in 2004 waarschijnlijk thuis zitten
raceplace.nl

Helemaal zeker is het volgens mij nog niet
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 17:49   #4
frank peters
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard jos verstappen naar jordan

Citaat:
Originally posted by maupstar
raceplace.nl

Helemaal zeker is het volgens mij nog niet
nou het staat er toch hoor hier op limburg L1 het word woensdag bekend gemaakt volgens L1 het is zo goed als rond
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 18:01   #5
frank peters
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jos verstappen naar jordan

Citaat:
Originally posted by frank peters
nou het staat er toch hoor hier op limburg L1 het word woensdag bekend gemaakt volgens L1 het is zo goed als rond
Jos Verstappen gaat voor Jordan rijden. Komende woensdag wordt hij officieel gepresenteerd als de nieuwe Jordan-rijder voor het komende seizoen. Dat staat op de autosport-internet-site F1 Racing. Morgen maakt de 32-jarige Limburger eerst een test-rit in de wagen van het afgelopen seizoen van het team van Eddie Jordan. Dat gebeurt op het Circuit de Catalunya. Een dag later maken, naar verluidt, zowel het team van Jordan als het management van Verstappen de samenwerking voor het komende seizoen officieel bekend.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 19:05   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Praat me eens bij, ik heb namelijk weinig verstand van F1. Is dit goed nieuws? Ons neerlandse trots in de F1 sport
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 19:12   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uitermate goed nieuws, aangezien jij volgens mij ook zo chauvinistisch als wat bent

Alle stoeltjes bij alle teams in de F1 zitten al vol, behalve bij Jordan. Laatste kans voor Jos om in 2004 een zitje te krijgen is in dit team (met dit team is hij ook meteen verlost van dat eentonige rijden voor de laatste plaats zie vorig seizoen bij Minardi)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2004, 20:29   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dient per direct aangetekend te worden dat het team van Jordan vorig jaar, op de toevalsoverwinning van Fisichella na, een waardeloos jaar heeft gehad. Even plussen en minnen op een rij:

+
- Verstappen is weg bij het állerslechtst mogelijke team; Minardi
- Jos wordt waarschijnlijk eerste rijder, of minimaal gelijk aan zijn teamgenoot. Nick Heidfeld heeft een optie bij Jordan, maar eventueel zouden ook Alan McNish of Ralph Firman, om sponsor Benson&Hedges tegenmoet te komen, een optie zijn.
- Bridgestone heeft nog maar 4 teams; Ferrari, Jordan, Sauber en Minardi, dus Jordan kan best wat aandacht krijgen.
- Bridgestone is in de regen de betere band.
- Komend jaar geldt de regeling dat elk team 1 weekend met de motor moet doen. Jordan krijgt dus dezelfde motor als het fabrieksteam van Ford, Jaguar. Vorig jaar was dat niet het geval.

-
- Jordan-Ford was vorig jaar het op één-naslechtste team.
- Bridgestone heeft in de wintertests tot nu toe geen blijk gegeven van verbetering ten opzichte van vorig jaar; Ferrari-testrijders Luca Badoer en Felipe Massa kwamen bij lange na niet aan de tijden van Williams en McLaren.
- Ford zal Jaguar waarschijnlijk wel een voorkeursbehandeling geven.
- Mocht Nick Heidfeld Jos' teamgenoot worden, dan krijgt hij daar een hele zware aan! Heidfeld reed in 2001 beter dan bijvoorbeeld Raikkonen, gevaar is dat Jos om de oren gereden wordt.
- Jos kan niet goed omgaan met tegenvallende resultaten, meestal betekend dat negatieve publiciteit.

Hopelijk kan chauvinistische Arthur hier wat mee Oordeel zelf (kan die niet naar het 30 maart is het zover-topic van de F1? )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 14:56   #9
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij heb nog steeds niets met jordan en hij gaat voorlopig ook nog niet testrijden
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2004, 21:49   #10
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

begint er goed uit te zien nu.

Jos Verstappen heeft nog geen contract op zak met Jordan, maar de Ierse teambaas bevestigde vandaag wel telefonisch met de Nederlander te willen samenwerken in 2004. De komende dagen wordt er een definitief contract opgesteld. Dat liet Trust weten.

‘’Jordan heeft telefonisch zijn woord gegeven", aldus Trust-baas Perridon. Hierbij is besloten dat gedurende de komende dagen het akkoord tussen beide partijen definitief afgerond zal worden. Dit betekent dat zodra de contracten uitgewerkt en getekend zijn, Jos Verstappen komend seizoen in de EJ14 op de grid zal verschijnen!"

"We zijn blij dat we weer een stap verder zijn. Jos is een uitstekende rijder met een enorme staat van dienst die absoluut een stoel in de Formule 1 verdient.’’

F1Racing.nl houdt je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2004, 10:56   #11
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

- Jordan-Ford was vorig jaar het op één-naslechtste team.
Was Minardi niet het slechtste dan
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2004, 12:16   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Was Minardi niet het slechtste dan
Vind je dit dan een super-promotie Als Fisichella niet die overwinning in Brazilië gepakt had, dan had Jordan het jaar afgesloten met iets van 4 punten als ik me niet vergis.. Al teken ik er natuurlijk voor als Jos dit jaar slechts een luttele overwinning pakt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2004, 18:05   #13
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken

(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.

Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."

De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 09:45   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik hoorde t
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 12:09   #15
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De buitenlandse site's zeggen nog steeds Verstappen naar Jordan?

Mij een raadsel, maar het is wel erg stil rondom verstappen.

Klik1

Klik2

De bbc is misschien niet meer de betrouwbaarste bron meer, maar toch:

Klik3
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 14:58   #16
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jdiezrequejo
De buitenlandse site's zeggen nog steeds Verstappen naar Jordan?

Mij een raadsel, maar het is wel erg stil rondom verstappen.

Klik1

Klik2

De bbc is misschien niet meer de betrouwbaarste bron meer, maar toch:

Klik3
wie is die geile tsjik in je avatar diesjepies?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 15:46   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by jdiezrequejo
De buitenlandse site's zeggen nog steeds Verstappen naar Jordan?

Mij een raadsel, maar het is wel erg stil rondom verstappen.

Klik1

Klik2

De bbc is misschien niet meer de betrouwbaarste bron meer, maar toch:

Klik3
Volgens Limburgse media kon Nick Heidfeld voor Jordan enkel doorgaan wanneer het sponsorpakket van Verstappen meegenomen werd. Vreemd dat Jordan dan wél al Heidfeld neemt. Trouwens, waarom gaat Heidfeld wel naar Jordan, terwijl Verstappen gemeld werd dat er slechts een garantie van 3 races gegeven kon worden Volgens mij is er meer aan de hand
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.