Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 February 2004, 19:31   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hedrick en Davis dopinggebruikers?

Ik weet bijna wel zeker dat iedereen het nieuws gehoord heeft van de twee Amerikanen die één en twee zijn geworden op het WK allround in Hamar. Een hele knappe prestatie op zich. Het is niet niks om het schaatsland Nederland van de 1e twee plekken af te stoten. Maar is het wel mogelijk dat deze beide heren zo een topprestatie leveren? Ja. Dat is tenminste dit weekend gebleken. Maar is deze prestatie niet tot stand gekomen door een eventueel gebruik van stimulerende middelen? Ik volg het schaatsen redelijk, en het is toch een merkwaardige prestatie dat beide mannen, eventjes de Nederlanders een lesje leren. Ik vind het leuk voor die gasten, maar ik denk dat er best een mogelijkheid aanwezig is, dat die prestatie niet fair tot stand gekomen is. Als je het verleden bekijkt vallen er ook vele zaken op. Ik meen me te herinneren dat er in rusland/duitsland verschillende affaires zijn geweest omtrent turnen/zwemmen/atletiek. Amerika met zijn grootse techtnologie moet in staat zijn om te beschikken over middelen die prestaties bevorderen en in deze tijd nog niet aangetoond kunnen worden.
Het zal dan ook erg moeilijk zijn om aan te tonen dat beide mannen iets gebruikt hebben.

Ik weet niet hoe jullie er over denken. Is de prestatie van beide amerikanen gewoon knap, of is er misschien wel meer aan de hand. Ik wil niet als een slecht verliezer over komen, want het boeit me namelijk echt niet zoveel wie er wint, maar ik had zo me twijfels bij deze overwinningen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 20:03   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk juist dat de Nederlanders al die jaren gedrogeerd waren

Kom op zeg, wat een belachelijke onzin. Puur speculeren. Accepter dat de Nederlanders verloren hebben van Amerikanen (die ze niet het hele seizoen tegenkomen, vandaar deze ook verrassing) in plaats van goedkope complottheoriëen te bedenken
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2004, 23:28   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat moeten ze inderdaad in al die andere landen gedacht hebben de laatste jaren. Beter dit, zo wordt die sport nog eens interessant.

Enne, Groenewold volgt ineens die duiters, doping dan maar?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2004, 11:09   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had liever die Fabris het zien winnen of anders die Zwarte. Hedrick vind ik namelijk echt zo'n standaard amerikaan die ik niet gun.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.