Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 May 2003, 13:50   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Afschaffingen schorsingen???

Dat lijkt mij niet eens zo een slecht idee. Het leuke van voetbal is dat clubs elkaar kunnen bestrijden met de zo sterkst mogelijk elftallen, blessures daarbuiten gelaten. Als jij ziet om wat voor knullige reden Nedved de CL-finale mist, en Kuijt vorig jaar de Amstelcupfinale. Een rode kaart schorst een speler namelijk al in die wedstrrijd zelf, doordat je met een mannetje minder die wedstrijd moet uitspelen. Er zal eventueel wel geschorst kunnen worden op overtredingen die niks met voetbal te maken hebben. Elleboogjes van Zlatan, natrappen. Maar als je kijkt waarom van den berg geschorst wordt, of waarom er 4 weken lang gepraat wordt over een mogelijke schorsing, kan met in mijn ogen beter dat hele kaartensysteem maar afschaffen.

Clubs zouden dus vaker kunnen beschikken over hun spelers, en kunnen dus ook minder spelers opnemen in hun selectie. Dit is voor de clubs met een begrotingstekort zeker gunstig, aangezien zij minder spelers onder contract hebben staan.

`k Weet niet wat jullie vinden van het afschaffen van schorsingen, zal misschien wel gek klinken, maar als je erover na gaat denken, het zal alleen maar ten goede van het voetbal komen, aangezien elke club zijn beste elf spelers kan opstellen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 14:05   #2
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Afschaffingen schorsingen???

Citaat:
Originally posted by Superjood
Dat lijkt mij niet eens zo een slecht idee. Het leuke van voetbal is dat clubs elkaar kunnen bestrijden met de zo sterkst mogelijk elftallen, blessures daarbuiten gelaten. Als jij ziet om wat voor knullige reden Nedved de CL-finale mist, en Kuijt vorig jaar de Amstelcupfinale. Een rode kaart schorst een speler namelijk al in die wedstrrijd zelf, doordat je met een mannetje minder die wedstrijd moet uitspelen. Er zal eventueel wel geschorst kunnen worden op overtredingen die niks met voetbal te maken hebben. Elleboogjes van Zlatan, natrappen. Maar als je kijkt waarom van den berg geschorst wordt, of waarom er 4 weken lang gepraat wordt over een mogelijke schorsing, kan met in mijn ogen beter dat hele kaartensysteem maar afschaffen.

Clubs zouden dus vaker kunnen beschikken over hun spelers, en kunnen dus ook minder spelers opnemen in hun selectie. Dit is voor de clubs met een begrotingstekort zeker gunstig, aangezien zij minder spelers onder contract hebben staan.

`k Weet niet wat jullie vinden van het afschaffen van schorsingen, zal misschien wel gek klinken, maar als je erover na gaat denken, het zal alleen maar ten goede van het voetbal komen, aangezien elke club zijn beste elf spelers kan opstellen




ja en nee denk dat als je schorsingen echt helemaal afschaft het er erg aan toe zal gaan op de ned velden

maar wat jij ook zegt dat nedved de finale heeft moeten missen omdat hij in de halve finale een ''''"overtreding"'''''' heeft begaan.
wie heeft daar dan profijt van in de finale? ac milaan beetje lullig toch. en wat nou als nedved maar 1 gele kaart had gekregen? had real madrid dan een voordeel gehad van die 1ste gele kaart voor nedved NEE

op welke manier kan je een club/speler het beste straffen als hij een overtreding maakt bij bv een gele kaart. stuur hem meteen van het veld af voor een aantal minuten. ga dus niet 4 gele kaarten in 4 verschillende wedstrijden opsparen en iemand schorsen, als hij zijn 4 gele kaart heeft gepakt voor een volgende wedstrijd, waardoor een volgende club zomaar uit het niets een voordeel heeft, omdat een speler van een andere club iets verkeerd heeft gedaan in een andere wedstrijd.

en wat jij ook zegt superjood het is het mooist als beide teams hun favo team kunnen opstellen en dat gaat beter als je spelers niet hoeft te schorsen omdat een speler 4 gele kaarten heeft gepakt/

Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 14:07
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 14:08   #3
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het krijgen van kaarten is een gevolg van onkunde en domheid, maar ik heb deze discussie al eerder met je gevoerd en ben het er absoluut niet mee eens..daar ga je echt geen leukere wedstrijden van krijgen als je gewoon elke wedstrijd ff een gele of rode kaart kan pakken en je de volgende wedstrijd toch niet geschorst wordt..erg dom en naief bedacht markie...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 14:25   #4
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen schorsingen, lekker schoppeee
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 15:28   #5
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
het krijgen van kaarten is een gevolg van onkunde en domheid

hup hup hup we winnen de fairplay cup?

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN.
Geen schorsingen, lekker schoppeee
Schoppen ja!
het heet niet voor niets voetbal
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 16:26   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Hehe precies!
Stoppen met die Fair Play onzin, kaarten langer op zak houden, en alleen bij echt grove overtredingen geel trekken.
Zoals in de LN van afgelopen zondag stond, bij Feyenoord moet in het contract opgenomen worden dat je mininmaal 10 gele kaarten per seizoen haalt

Opzich vind ik het niet eens zo gekke stelling, al ben ik voor minder kaarten per wedstrijd trekken, dus dat je automatisch ook minder schorsingen krijgt.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 18:09   #7
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
hup hup hup we winnen de fairplay cup?
dat zijn jou woorden...

ik maak geen probleem als er spelers van Feyenoord geschorst worden na een aantal gele of rode kaarten..dat hoort gewoon bij het spelletje..ik zeg niet dat ik het toejuich als Feyenoord een wedstrijd zonder kaarten uitspeeld..in tegendeel zelfs! tuurlijk mag je iemand doormidden schoppen, maar daar hoort dan gewoon een straf bij..zo simpel is het

opzich is het schorsen van spelers na gele kaart nummer x een beetje scheef en profiteert een ander team hiervan..misschien dat je bij een gele kaart in een wedstrijd wel een speler enkele minuten buiten het veld moet houden, maar dat heeft ook weer zijn nadelige kanten en je speelt dan misschien de helft van de tijd niet met 11 man..dat komt het voetbal denk ook niet ten goede
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 18:10   #8
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
erg dom en naief bedacht markie...
het valt niet mee he, nu je al 4 jaar niks geleerd hebt, om een keer normaal te reageren. is in mijn ogen een toch vrij serieuze post
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 18:28   #9
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


misschien dat je bij een gele kaart in een wedstrijd wel een speler enkele minuten buiten het veld moet houden, maar dat heeft ook weer zijn nadelige kanten en je speelt dan misschien de helft van de tijd niet met 11 man..dat komt het voetbal denk ook niet ten goede

heb je inderdaad gelijk in,maar het irritante is dat wat je ook beslist/veranderd er zijn altijd wel nadelen te bedenken

denk als je iemand een paar minuten het veld uit stuurt dat er wel meer ruimte ontstaat wat de kans op doelpunten vergroot, dus meer doelpunten. en wat vinden wij van meer doelpunten
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 19:00   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


het valt niet mee he, nu je al 4 jaar niks geleerd hebt, om een keer normaal te reageren. is in mijn ogen een toch vrij serieuze post
gelukkig reageer jij wel altijd op een volwassen manier...

Citaat:
kan met in mijn ogen beter dat hele kaartensysteem maar afschaffen.
maar mag mijn mening niet zijn dat ik dit soort uitspraken dom en naief vind??
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 22:52   #11
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


gelukkig reageer jij wel altijd op een volwassen manier...



maar mag mijn mening niet zijn dat ik dit soort uitspraken dom en naief vind??
ik heb je net al 2 uur lang mijn verhaal uitgelegd, nu begrijpen we elkaar(Y). maar je moet die zin niet uit zijn verband trekken
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2003, 03:14   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

ik heb je net al 2 uur lang mijn verhaal uitgelegd
gelukkig hebben we niet 2 uur (??) uit ons leven verspeeld aan nix hehe, maar ik zal er iig lekker door kunnen slapen..geen geruzie meer

  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2003, 03:22   #13
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

aaah.... btje dan?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2003, 16:09   #14
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


gelukkig hebben we niet 2 uur (??) uit ons leven verspeeld aan nix hehe, maar ik zal er iig lekker door kunnen slapen..geen geruzie meer

je kan nou wel gaan overdrijven we hebben iig geen 2 uur verspeeld. maar om nou gelijk te zeggen dat die ruzie is bijgelegd we kunnen nu tenminste wel weer normaal tegen elkaar doen tijdens het voetballen, en k was ook wel blij dat je me weer durfde aan te kijken
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.