Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 15 December 2005, 13:42   #6151
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Je wil niet weten wat voor foute teksten bij ons vaak gezongen worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2005, 13:44   #6152
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Anke Muijzers Zit jij nog niet bij Hyves? 15 dec 7kB

spons
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2005, 14:33   #6153
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nerdies (stef), het gaat bij dat hyves om mensen die je daadwerkelijk kent, niet om het leggen van nieuwe contacten ofzo . Ik vind het leuk om te zien welke vrienden elkaar ook opeens blijken te kennen en oude klasgenootjes enz weer tegen te komen.
En dat mailen gaat echt niet vanzelf, dat heb je dan zelf aangevinkt.
Verder vooral laten zitten als je er geen zin in hebt .
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2005, 14:41   #6154
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- dit inderdaad een fout van mij is
- ik nog steeds als beginneling aan het klooien ben met hyves
- ik in de veronderstelling was dat ik alleen mensen het hyves uit mijn lijst zou uitnodigen of iets dergelijks
- die site nu dus iedereen gemaild heeft
- iets waar ik zelf ook een grote hekel aan heb
- het gevolg nu wel is dat ik al 56 vrienden heb zonder te weten hoe het werkt hehe
ik heb je meteen toegevoegd
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2005, 09:51   #6155
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je wil niet weten wat voor foute teksten bij ons vaak gezongen worden

Ik neem aan dat jullie geen hakenkruizen neerhangen ? dat is vragen om forse boetes
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2005, 12:42   #6156
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
Ik neem aan dat jullie geen hakenkruizen neerhangen ? dat is vragen om forse boetes
Neen, dat niet, zou je niet eens binnen krijgen denk ik.. Maar sommige mensen hebben bij de geboorte te weinig zuurstog gehad ofzo, en zingen hele foute liederen.. Als je het relativeert dan gaat het nog wel, maar openbaar in het stadion zingen is not done
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 11:59   #6157
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 13:09   #6158
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
Agent!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 13:57   #6159
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

- NEC gewoon 4e staat he
- Oizo weer jarig geweest is?
- het een schande is dat hiervoor geen topic is geopend?
- er volgende week veel borrels zijn?
- kerstborrel, schoolborrel, sporthalborrel, phuuuuuu
- zuipeeee
- dankzij de brouwert hebben we nooit meer dorst.
leve de man die het bier uitvond
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 15:13   #6160
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

wjd..

- ik de eerste kerstborrel al gehad heb?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 00:08   #6161
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hugo!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 11:03   #6162
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waar zijn wij mee bezig met Roda. We winnen gewoon 3x uit bij een degradatiekandidaat. Gekkenwerk, nog nooit meegemaakt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 16:02   #6163
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Huub Stevens-effect?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 19:25   #6164
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, zou kunnen. Onder Stevens deden we het vaak ook goed tegen de kleintjes.

Wjd..
- Wij herfstkampioen geworden zijn in de 2e Bundesliga?
- En al voor de 2e keer in 3 jaar tijd?
- Het vandaag één groot feest was tegen Wacker Burghausen?
- We nu toch eindelijk maar eens moeten promoveren op t eind?
- We er nu echt klaar voor zijn?
- Alemannia Aachen nl ook veruit de beste club uit de 2e Bundesliga is?
- We simpel wonnen bij Bochum, Freiburg enzo?
- Ik nu benieuwd ben naar de start na de winterstop?
- Het juist dan meestal mis gaat?
- HERBSTMEISTER
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2005, 10:17   #6165
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Misschien moet die Stevens maar is bij ons komen trainen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2005, 22:26   #6166
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, de 2e helft en ook de wedstrijd tegen Heracles was het aanzien niet waard. Dat was geen voetbal, maar meer een vorm van dwergwerpen ofzo. Maargoed, we winnen dit jaar alle onooglijke wedstrijden en wanneer er fraai voetbal op de mat gelegd wordt verliezen we schlemielig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2005, 16:21   #6167
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wjd..

- Mijn favoriete club in de laatste VI absoluut tussen de namen staat waar deze behoort te staan?
- http://www.pepperfans.nl/media/vi_ub.jpg
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 19:02   #6168
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vandaag naar een oefenwedstrijd geweest in België. Zou een verslag schrijven voor ons fanzine, denk drop m hier ook ff. Heerlijk dat voetbal bij onze Zuider/wester buren, echt top gewoon

Zomaar een zaterdagmiddag in het Belgische Heusden. Of zomaar, voor mij was het de eerste keer dat ik een uitstapje maakte naar onze Vlaamse buren sinds 2001. Maar toch, de trieste vervallen parkeerplaats achter een computerfirma is smerig en grauw. Nog geen twee minuten na aankomst sta ik vloekend een portie kleverige hondenpoep van mijn schoenen te verwijderen terwijl de dreigende lucht ook al niets vrolijks belooft. Medereiziger Tom komt, als gevolg van een iets te uitbundig gevierde avond ervoor, als een zombie uit de auto gewaggeld. De voortekenen zijn dus alles behalve rooskleurig maar desondanks besluiten wij ons toch onder te dompelen in de wereld van het Vlaamse voetbal. Een onbenullige oefenwedstrijd tussen de Koninklijke Beringen Heusden-Zolder en Roda JC.

Na het verlaten van de parkeerplaats vereren we eerst de plaatselijke kantine met een bezoek. Ook hier is de eerste aanblik een troosteloze maar zodra we de oude verroeste poorten zijn gepasseerd blijkt dat ook hier de schijn bedriegt, waarmee de kantine symbool lijkt te staan voor veel van hetgeen we deze dag nog allemaal zullen gaan beleven. Want hoe oud en krakkemikkig het stadion ook mag ogen, het stadion van Beringen ademt elke vierkante centimeter voetbal uit. De houten zitbanken, de ouderwetse perstribune, de in Nederland verloren gegane pismuren, het hekwerk rond het veld, de kassa’s.. Dit alles resulteert zonder dat er nog maar één bezoeker in het stadion is in een sfeer die we in Nederland vrijwel nergens meer aantreffen. In onze speurtocht door het verlaten stadion vallen we dan ook van verbazing in verwondering. Het uitvak beschikt over een eigen kantine, inclusief een meterslange toog en de nodige tapkranen. Kom daar nog maar eens om in de naar industrieterreinen verbannen Nederlandse pseudo-Arena’s en multifunctionele zielloze entertainmentcomplexen.
Terwijl een verlegen winterzonnetje flink haar best doet om door het ieler wordende wolkendek heen te breken wordt de oude binnenstad van Zolder opgezocht. Zolder is de stad waar vroeger de Groter Prijs van België verreden werd. Het circuit ligt even buiten het oude centrum en zal voor eeuwig met het vreselijke ongeluk van de legendarische Gilles Villeneuve verbonden blijven. De vader van Jacques bleef dood op het Zolderse circuit.
De bewoners van Zolder zijn gastvrij en vriendelijk en in de lokale cafe’s hoef je je geen moeite te doen om in contact te komen met de lokale kroegtijgers en wereldvreemde weirdo’s. Zeker niet als er een voetbalsjaal om je nek hangt. Voor het eerst sinds lange tijd had ik mijn Roda-Sjaal weer eens om.
In de kroeg treffen we naast de gebruikelijke kitsch (om bij een tafeltje te geraken moeten we eerst wat schilderijtjes verhangen) ook een ouderwetse houten speelkast aan. Het is zo’n kroeg waar je je een weg moet banen tussen de neergeplante volle boodschappentassen omdat moeder de vrouw, vooraleer ze zich aan het aanrecht waagt voor een flinke pan mosselen met fritten, nog even een vers getapte Jupiler tot zich neemt. Het is ook een kroeg waar het damestoilet enkel bereikbaar is via de heren-WC waarop wij vanaf onze tafel ruim zicht hebben bij het gebrek aan enige vorm van deur. Het bier is koud en vakkundig getapt, de warme Cécémel romig en de stamgasten houden van een al dan niet verstaanbaar of ondoorgrondelijk praatje.
De cultuurliefhebbers in ons gezelschap dringen aan op een bezoekje aan een grote gotische kerk tegenover de kroeg. De kerk is indrukwekkend en in goede staat. Een klassiek jeugdorkest repeteert er voor een aanstaand concert en de licht klassieke klanken zweven door de hooggewelfde eeuwenoude ruimte. Niet direct een plaats waar je een groep duidelijk herkenbare voetbalsupporters aantreft. Zo denken ook de aanwezige toerristen, gelovigen en muziekliefhebbers getuige de vreemde blikken in onze richting.
Na een korte wandeling door de statige en sfeervolle Zolderse straten belanden we tegen lunchtijd bij een in Heusden-Zolderkleuren aangeklede eetgelegenheid genaamd “Kebabland”. De schotels zijn imposant en de prijzen laag. Terwijl mijn tafelgenoten de laatste stukken schaap naar binnen werken (ik hield het uiteraard bij friet) krijgen we een telefoontje van onze gastheer en –dame van vandaag: Marco en Danniëlle. The eagle has landed en binnen no time bevinden we ons in café “Het Potje” alwaar zich een groot aantal supporters verzamelt als voorbereiding op de oefenmatch van 3 uur. De heren drinken bier, de dames spabla, oftewel bier met ‘spuitwater’ en onderwijl wordt de hond van de eigenaar verblijd met een vers dampend stuk, euh… beest (althans dat hopen we) wat bij nadere inspectie door Marco een koeiendijbeen blijkt te zijn (hoe weet hij dat?). Da’s weer eens wat anders dan een blik Frolic.
Inmiddels herkent Ivo in de immer groeiende en gezellige meute steeds meer bekende gezichten en ontwaren we de eerste Roda-sjaals en een tweetal “stillen”, ook hier van kilometers afstand herkenbaar. Sommige dingen zijn blijkbaar dwars door alle culturen heen gelijk.
Om kwart voor 3 stroomt de kroeg leeg en wordt de wandeling naar het stadion ingezet. Na een minuut of vijf zien we het stadion voor ons liggen. We kopen onze kaartjes à €5,- aan de ingang van de parkeerplaats. Enkele stokoude Heusden-Zolder supporters praten ons bij over de geschiedenis van de club. Het blijkt te gaan om een satelietclub van KRC Genk. Nog niet zolang geleden speelde de club in de Eerste Klasse van België en versloeg men het Grote Genk zowel voor de competitie als voor de beker. De heren zijn duidelijk nog steeds trots op deze prestatie. De toegangsweg naar de naast de supporterskroeg gelegen ingang leidt ons langs een fraaie rij ouderwetse kassahokjes voert.
Eenmaal binnen gaan we eerst op zoek naar de fanshop om vooral voor Danniële wat nieuwe souvenirs in te slaan. Omdat deze in enkele weken tijd drie keer blijkt te zijn verplaatst hebben we wat moeite om de shop te vinden maar uiteindelijk weet Marco stoere “buff” te scoren en worden er nog wat pins en stickers ingeslagen. De supporterskroeg ligt pal naast een in België legendarische hamburgerkeet, want de lekkerste hamburgers vind je nog steeds bij in Vlaanderen.
Als de wedstrijd begint nemen we plaats in de kantine die onder de hoofdtribune ligt. Met achter ons de bar en voor ons het voetbal hebben we de fraaiste plaatsen ooit. Het is een verademing, een ouderwetse staanplaats die de mogelijkheid biedt tot rondstruinen en nog binnen vlakbij de tap ook. Een praatje links, een biertje rechts.. Het zicht is vanaf onze positie is voortreffelijk.
In de selectie van Heusden-Zolder ontdekken we naast de Nederlander Yves Lenaerts (oud doelman van PSV) ook Davy Oyen die eveneens eerder in zijn carrière actief was bij de Eindhovenaren. Bij Roda debuteert Simon Cziommer niet onverdienstelijk.
De eerste helft is matig maar Roda komt op voorsprong door een fraai doelpunt van Andres Oper. Hij lobt de bal van 30 meter over Lenaerts heen. Vreemd genoeg heeft het scorebord moeite met de treffer want de hele wedstrijd blijft de score van Roda op 0 staan. In de tweede helft scoort Heusden-Zolder wel en de uitslag is dan ook 1-0 volgens het scorebord. Vervolgens verplaatsen we ons naar het midden van de kantine waar ook de lokale supporters inmiddels binnenstromen. Het door veel teveel TL-buizen verlichte en met ouderwetse vetplanten opgesierde supporterscafé draagt de naam “De Nieuwe Kantine” maar het enige dat nieuw is, lijkt de groene verf op de muren, en dat is te ruiken ook. Of het door deze chemische dampen komt die in combinatie met de nodige pinten een blije roes veroorzaken weet ik niet, maar ook hier is de sfeer optimaal. Gezangen worden aangeheven, mensen klimmen op elkanders schouders en vlaggen zwaaien door de lucht. Terwijl wij nog even een praatje maken met de in de 2e helft geblesseerd uitgevallen Simon Cziommer barst de kantine uit haar voegen en als we even later de auto’s opzoeken ziet de vervallen parking van vanmiddag er ineens heel anders uit.
Niets is meer grauw en grijs. Het Vlaamse voetbal heeft in Nederland dan wel geen al te beste naam en er doen dan wel vele verhalen over faillissementen de ronde maar hier is voetbal nog gewoon voetbal. Heerlijk!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2006, 16:08   #6169
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wow, kippevel gewoon!!!!

http://www.stadion-koeln.de/images/1...FC_Cottbus.wmv

Filmpje van de spelersopkomst van 1. FC Köln in de wedstrijd tegen Energie Cottbus. Kippevel kippevel, wat een mooi clublied, iedereen zingt mee en dan Vivaaaa Coloniaaa massaal, super gewoon!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2006, 08:23   #6170
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

- sint pauli gister een super wedstrijd speelde tegen werdert bremen?
- speel pauli in de 2e bundesliga bart?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2006, 13:27   #6171
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nee, Sankt Pauli speelt al sinds 3 jaar geen betaald voetbal meer. Spelen nu in de Regionalliga Nord, waar andere grootheden als Fortuna Dusseldof momenteel ook zuchten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2006, 18:02   #6172
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bremen boos over blessure topscorer Klose

Meer nog dan de teleurstelling over de bekeruitschakeling door Sankt Pauli, maakt Werder Bremen zich zorgen over de blessure van topscorer Miroslav Klose. De aanvaller hield een schouderblessure over aan het duel.
'Ik hoop niet dat hij geopereerd moet worden en zoals het er nu naar uit ziet drie maanden is uitgeschakeld', verwoordde trainer Thomas Schaaf zijn angstige voorgevoelens.

Bij Bremen is er vooral woede over het doorgaan van het duel tegen Sankt Pauli. Het veld in Hamburg was bedekt met een laag sneeuw en Bremen had bij de Duitse voetbalbond een verzoek ingediend tot afgelasting. Scheidsrechter Brych was echter van mening dat er gevoetbald kon worden.

'Deze wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden', is Schaaf duidelijk. 'Er zal nu wel weer gezegd worden dat we jammeren om het verlies, maar het is een feit dat wij met een uitgevallen speler zitten wiens blessure is terug te voeren op de slechte gesteldheid van het veld.'

Dat het juist Klose is die na een onschuldig luchtduel hard in aanraking kwam met de ijspiste is extra zuur voor Werder. De spits was dit seizoen al goed voor zestien doelpunten in veertien wedstrijden. Klose kampte in de eerste seizoenshelft al met een jukbeenblessure.

www.vi.nl

Wat een gezeik zeg. Die Klaus Allofs (sportdirecteur van Werder Bremen) zat in de rust al te zeiken, terwijl de president van Sankt Pauli grappen stond te maken met de presentator. Na afloop kwam Schaaf ook langs als verliezende trainer, en hij weigerde met die gast van de ARD de wedstrijd door te nemen. Hij zei: 'ik heb geen zin om met jou naar die beelden te gaan kijken'.

Ben benieuwd wat ze gezegd hadden als ze met 0-3 gewonnen hadden en zo'n gast van Sankt Pauli geblesseerd was geraakt. Waarschijnlijk niks.

Wel een kult-club dat St. Pauli. Een president die gewoon voor de TV-camera's komt met een doodshoofd op zijn muts In de Kuip mogen ze niet meer, daar zit het hele stadion met van die tekens. En allemaal in het poep-bruin. Gemiddeld 15.000 man op de tribunes en dan heb je het over 3e divisie. Op de TV hoorde ik dat de helft van dat stadion na afloop de Reperbahn bezoekt bij Sylvie, haha. Allemaal smerige vieze snuivende punkers, maar toch indrukwekkend. Van mij mogen ze terugkeren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2006, 18:18   #6173
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Er lag inderdaad sneeuw. Maar het was gewoon goed te voetballen omdat het weer zelf wel normaal was.
Kijk, als het constant blijft sneeuwstormen, kan ik t wel voorstellen dat ze t aflasten. Maar dit was gewoon te doen.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2006, 13:35   #6174
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Inderdaad pure cult die club.

Stond tijdje geleden op de rand van de afgrond, toen konden de supporters de club helpen als ze bij hoeren langs gingen (bepaald bedrag ging naar de club)
Haha, allemaal idioten echt schitterend!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2006, 15:46   #6175
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Foto van afgelopen woensdag:


Derby tegen Hamburger SV Amateurs, in de AOL-Arena:


En in de LTU-Arena van Düsseldorf:


De President van Sankt Pauli


Heb ze één keer meegemaakt bij Aachen. Waren ze zeker met 1500 man aanwezig. In Duitsland heten ze ook wel 'Zecken' trouwens. Na die wedstrijd had toen één van die punkers een sbf'je opgelopen, waren we nog getuige van
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 13:05   #6176
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=0...N1TL6O07QW65V9


__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2006, 23:02   #6177
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

wjd..

- we zomaar even een glimp van Joy op Talpa konden opvangen vandaag tijdens Vitesse - PSV?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2006, 11:49   #6178
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

WJD..

Ik vannacht een SMS las van Bazzemans?
Er alleen helaas geen TV in de buurt was?
Keerrrrlll puuuuhhhh dat had ik wel willen zien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2006, 13:28   #6179
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb met een maat een nieuw spandoek gemaakt. Foto's volgen nog, hij ziet er ongeveer als volgt uit:

Voor onze Rode Anti-voetbalhelden gemaakt. Jammer dat Sven Vandenbroeck weg is, maargoed, anders had het toch niet gepast.



Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  leger.jpg‎
Bekeken: 359
Grootte:  20,0 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 14:43   #6180
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
OB: PSV beboet door UEFA voor ontsteken fakkels
PSV heeft van de Europese voetbalbond de UEFA een boete van 3.500 euro gekregen voor het onsteken van fakkels. Dat gebeurde voorafgaand aan de Champions Leaguewedstrijd tegen Fenerbahce in december.

Fans van de Eindhovense club brachten met de fakkels een eerbetoon aan de overleden Frits Philips, een van de grondleggers van de club. Maar de UEFA vindt dat PSV dat niet had mogen toestaan.

Weer erg jammer van die parasietenorganisatie van droeftoeters.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 15:36   #6181
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Weer erg jammer van die parasietenorganisatie van droeftoeters.
Wij hebben nog 45 fakkels in de garage liggen voor het afscheid van René Trost, iedereen was accoord (Roda, de politie en de KNVB ook in principe), maar de brandweer moest toestemming krijgen van de provincie en die wilde alleen maar professioneel vuurwerk toestaan. Wanneer de brandweer niet accoord gaat dan gaat de KNVB dat ook niet en riskeer je een boete... Tja, droeftoeters is het enige juiste woord op zo'n moment..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 16:02   #6182
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Toch zonde dat dit soort mooie dingen door dergelijk neurotisch regelgedrag niet meer kunnen.

Natuurlijk moet zoiets aan regels gebonden zijn, maar wat heeft in hemelsnaam de provincie te schaften met een paar fakkels bij Roda?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 17:00   #6183
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vraag het me niet want wij snapten er ook niks van. De provincie gaat klaarblijkelijk over zaken als brandweer e.d. en clubs willen blijkbaar geen boete van ongeveer 5000 euro riskeren voor het afscheid van een clubicoon. Want zo is het dan ook weer; als we het gewoon doen dan krijgen we geen straf van de provincie, maar wel van de KNVB want de provincie moet groen licht geven aan de brandweer (ja, echt waar! )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 18:04   #6184
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij de Graafschap worden regelmatig fakkels verstookt, maar ik hoor nooit iets van boetes?

Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  dsc05145.jpg‎
Bekeken: 406
Grootte:  40,3 KB  
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 18:08   #6185
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Bij de Graafschap worden regelmatig fakkels verstookt, maar ik hoor nooit iets van boetes?
Ik lees daar wel vaker wat over op het forum.. Erg jammer is zoiets..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 18:14   #6186
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Utrecht had wel toestemming verkregen bij het afscheid van DiTo. Maar toen mocht het publiek het niet afsteken, alleen de mensen die toen langs het veld stonden met den fakkels..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2006, 22:52   #6187
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
Utrecht had wel toestemming verkregen bij het afscheid van DiTo. Maar toen mocht het publiek het niet afsteken, alleen de mensen die toen langs het veld stonden met den fakkels..
Zoiets wilden wij dus ook doen maar dat mocht dus ook niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 21:13   #6188
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

wjd..

- de Graafschap de play-offs tòch gehaald heeft?
- dit helaas voor Stevie ten kostte is gegaan van Den Bosch?
- dit me natuurlijk geen reet uit maakt?
- de Graafschap een dramatisch seizoen achter de rug heeft?
- de Play-offs toch wel het minimaal haalbare moest zijn voor een club als de Graafschap?
- de Cambuur supporters een goed feestje te wachten staat?
- ze namelijk een heleboel kratten bier tegemoet kunnen zien dankzij supporters, spelers en onze fantastische sponsor Grolsch?
- het me geen reet uitmaakt hoe het voor de rest wordt in de play-offs?
- er eindelijk weer eens iets te lachen valt in doetinchem?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 21:16   #6189
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

- otje het WJD topic een beetje leven geeft?
- dat een hele goede zaak is?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 21:23   #6190
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

- het dan ook een fucking spannende avond was?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 21:27   #6191
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

- Ik blij ben voor Otje en zijn club?
- de superboeren van mij wel mogen promoveren samen met HFC Haarlem?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 11:47   #6192
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
- Ik blij ben voor Otje en zijn club?
- de superboeren van mij wel mogen promoveren samen met HFC Haarlem?
En Volendam dan?

Hoe dan ook, super dat de Superboeren weer een kans gepakt hebben! Zouden ze daar ook steeds Zweite Liga, nie mehr zingen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 12:17   #6193
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Oja, Volendam speelt natuurlijk ook na-comp. Jammer dat Telstar niet bij zit. Dan is de kans op een NH club nog groter. Magoe, Haarlem of Volendam mag van mij samen met de superboerehh naar de eredivisie. Willem II en Sparta mogen raus.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 15:29   #6194
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

wjd..

- het voor Bart alleen teleurstellend zal zijn als hij hoort dat VVV onze eerste tegenstander zal zijn in de Play-offs?
- ik benieuwd ben wat ze er van zullen bakken over twee weken?
- ik geen hoopvolle woorden ga uitspreken?
- de regulieren competitie licht in het voordeel is van VVV?
- De Graafschap in Venlo met 3-0 verloor?
- 'we' thuis wonnen met 2-0?
- de play-offs echter weer een heel nieuw verhaal zijn?
- VVV de laatste tijd niet echt in vorm is?
- De Graafschap de laatste 11 wedstrijden ongeslagen zijn?
- ik thuis niet onder de indruk was van VVV?
- het echter maar zo kan zijn dat ze de swung te pakken krijgen in de play-offs?
- vooraf dus gewoon lekker alle kansen open liggen?
- dit wel leuke statistieken zijn?
- er een derby aan te pas moest komen om het lijstje niet helemaal eenzijdig te laten worden?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 17:10   #6195
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
wjd..

- de Graafschap de play-offs tòch gehaald heeft?
- dit helaas voor Stevie ten kostte is gegaan van Den Bosch?
- dit me natuurlijk geen reet uit maakt?
mij eigenlijk ook niet, jullie hebben het gewoon verdiend. den bosch speelde dit seizoen gewoon te wisselvallig. en tis beter zo anders promoveren we straks weer per ongeluk ik heb wel vertrouwen in volgend seizoen, ik wens de superboeren iig veel succes in de playoffs
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 18:17   #6196
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
- er een derby aan te pas moest komen om het lijstje niet helemaal eenzijdig te laten worden?
Nounou, helaas was er een behoorlijke periode dat het (veel) te vol zat in Maastricht. Het leeft daar weer en daar baal ik behoorlijk van!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 17:12   #6197
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- Bartje er strak uit zag in z'n pak op het NOS journaal
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 17:26   #6198
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- Bartje er strak uit zag in z'n pak op het NOS journaal
- dat ik dat dus gemist heb
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 22:36   #6199
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is allemaal terug te kijken mensen

http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen...60H7P13QIF0Q1K

Hierzo, en via uitzending gemist op www.nos.nl



KNVB MAFFIA!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 23:12   #6200
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Remkes weigert onderzoek naar behandeling echte fans



12-04-2006 • SP-Kamerlid Ewout Irrgang heeft minister Remkes gevraagd te onderzoeken of bij de bestrijding van voetbalvandalisme voldoende onderscheid wordt gemaakt tussen hooligans en echte fans. Aanleiding is het oppakken van bijna 200 fans van Roda JC bij de bekerwedstrijd tegen Ajax. De minister voelt er echter niets voor en gaat er vanuit dat iedereen die wordt gestraft, ook terecht wordt gestraft. Volgens de SP is dat gezien de omstreden aanpak van Roda-fans uiterst onwaarschijnlijk en houdt de minister zich ten onrechte doof voor signalen dat wel degelijk onschuldige fans geheel onterecht zwaar worden gestraft.

Het grootste deel van de onlangs opgepakte Limburgers kreeg een boete en een stadionverbod voor 9 maanden, terwijl de meeste van hen bezweren volstrekt onschuldig te zijn. Ook vele getuigen spreken tegen dat op grote schaal normen of wetten zijn overtreden, onder hen veiligheidsmensen van Ajax, waar Roda JC te gast was. Zeker 107 Roda-fans vechten voor de rechter hun stadionverbod aan. Toch ziet Remkes, net als CDA en VVD, geen enkele reden om te betwijfelen of wel juist is opgetreden. Kritische vragen van Irrgang werden afgewimpeld met de mededeling dat de zaken nog onder de rechter zijn, maar dat weerhield Remkes er niet van zelf te concluderen dat alles volgens hem naar behoren was verlopen. De lokale Amsterdamse autoriteiten bezweren hem dat alle opgepakte mensen wel degelijk over de schreef zijn gegaan.

De SP heeft veel berichten gekregen van Roda-supporters en anderen die stellig beweren dat in deze zaak tientallen onschuldige supporters worden gestraft voor de daden van enkelingen. Onder hen zijn bejaarden en kinderen. Eerdere vragen van de SP werden door de minister ontweken en ook vandaag weigert hij vooralsnog serieus op de kwestie in te gaan.

Vandaag leggen 107 Roda-fans hun bezwaren voor aan de rechter in Utrecht. Die zal over 14 dagen uitspraak doen. Mocht blijken dat inderdaad tientallen supporters onterecht zijn bestraft, dan zal de SP hier de minister in de Tweede Kamer zeker mee confronteren.

Bron: www.sp.nl
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.