Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 July 2006, 23:23   #51
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik interresseer me niet echt in dat soort dingen, waarom zou ik? Je schiet er niks meer op.. Die programma's geloof ik al helemaal niet. Volgens mij wordt er veel gefaked, alleen maar om kijkcijfers etc. Maargoed, mijn mening geesten kunnen best bestaan
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 23:27   #52
PaperxHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb al genoeg nachtmerries !
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 23:31   #53
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

www.ikwilookstoppenmetdrinken.nl
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2006, 09:29   #54
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach ik doe het uit respect voor de doden niet, maar ook nooit gedaan.
Ik persoonlijk geloof wel in geesten, maar dit ook omdat ik ik er eentje naast me bed heb gehad.
Me opa is namelijk een aantal jaren geleden overleden en die is op een nacht langs geweest, hoe dom het misschien ook klinkt.
Maar ook ben ik een half jaar geleden bij mijn oma thuis geweest en kon je gewoon voelen dat hij aanwezig was.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2006, 11:54   #55
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: loˇcaˇtie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Mn vader vertelde laatst dat hij 2 jaar "weggegooid" heeft i.v.m. geesten enzo... Toen ie er over begon zat ie ook bijna te janken stond er wel even van te kijken.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2006, 17:25   #56
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Ach ik doe het uit respect voor de doden niet, maar ook nooit gedaan.
Ik persoonlijk geloof wel in geesten, maar dit ook omdat ik ik er eentje naast me bed heb gehad.
Me opa is namelijk een aantal jaren geleden overleden en die is op een nacht langs geweest, hoe dom het misschien ook klinkt.
Maar ook ben ik een half jaar geleden bij mijn oma thuis geweest en kon je gewoon voelen dat hij aanwezig was.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2006, 15:02   #57
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

waar slaat die reactie op chrizlybeer en zeker als je forumbaas bent hoor je zoiets niet te doen..

Ik geloof zelf wel in geesten en daarom roep ik er dus geen op, ik ben veels te bang voor enge dingen die er kunnen gebeuren.
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2006, 17:35   #58
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: loˇcaˇtie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
sletje
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2006, 10:20   #59
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-lizz-x
waar slaat die reactie op chrizlybeer en zeker als je forumbaas bent hoor je zoiets niet te doen..
Kom op he
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2006, 10:29   #60
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Best weird, het meisje van de trap is hier nog steeds. Alleen heeft iemand anders r nu gezien en die wist van niks. Ik heb die verschijning al ruim 10 jaar niet gezien.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2006, 07:58   #61
anneke01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik geloof er ook in, we hebben dat vroeger al eens gedaan met stuk of 10 neefjes en nichtjes. Allemaal rond een ronde tafel met een glas en kaarten op tafel. Toen het glas begon te schuiven(door een geest) begon men kleinste neefje te wenen en da nzijn we maar gestopt...

echt eng, niemand kon aan het glas zonder rechtstaan! En ook ff onder tafel gekeken... niets te zien.

Het is gevaarlijk, niet doen dus! zeker als je er niets van weet...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 10:57   #62
mamalinda
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Glaasje Draaien


hallo ik wil even zeggen dat als je zou willen glaasje draaien,
kijk dan eerst even heel internet af over dat {geen}spel
ik ben nu 23 en ik heb het er met nog 2 andere over gehad om het te laten doen {1 van 24 jaar en 1 van 31 jaar}
maar dan wel via iemand die daar heel veel verstand van heeft.
messchien die persoon die het bij de ouders van thinka hebben gedaan.
{al; moet ik wel zeggen dat ik 7 kleuren stront zal schijten van de angst wat er gebeuren kan en die andere 2 ook denk,maar we zijn er nog niet overuit}{en ik lat het wel weten als we eraan toe zijn}
ik heb nu al heel veel verhalen gelezen erover.
over wat goed kan gaan maar vooral wat er ook dus fout kan gaan.
Nou dan ga je zeker nog ff beter na denken of je het doet.
ook vind ik dat je het niet zonder een reden moet doen.
de meeste jonge mensen doen het om geesten te zien of zo iets.
maar je kan denk ik beter gaan voor iemand die overleden is waar je een hele goede band mee heb gehad, zoals je pa , ma , oma ,opa enz. je ken het beter van je famieli hebbebn ,denk ik zelf dan.
maar dat is ieders iegen keus.
maar zoek eerst alles goed uit en begin er niet zelf aan met een een paar vrienden en wachte er mee als je volwassen bent ofzo, want dan denk je toch weer anders over zulke dingen.
want het is gewoon heel GEVAARLIJK

Laatst aangepast door mamalinda : 23 September 2006 om 11:06
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 11:26   #63
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog nooit gedaan & hoef 't ook niet.

Een vriend van me had 't wel een keer gedaan, zat toen met 2 andere vrienden op zo'n grote trampoline.

Toen ze dat deden zeiden ze dat de trampoline een stukje omhoog ging, en toen weer neer op de grond viel.

Naja, ik geloof 't niet ;p
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2006, 15:02   #64
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Als je het doet moet je geen counterstrike elitist oproepen anders lees je alleen maar STFU en WTFNOOB.
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 15:11   #65
NoaNoa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haaai

Ik zou het nooit doen. Veel te eng:S
Vrienden van mij hebben het een keer gedaan en die hebben het niet echt positief ervaart.
Mijn tip doe het niet! En wil je het perse wel doen? Probeer dan ieder geval te weten waar je mee bezig bent:S Lees dit eens bijvoorbeeld: http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=3373
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 15:58   #66
Hope
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja.. ik zou het ook nooit doen.. mij te eng..
ik geloof wel in geesten..
ik weet niet.. ik denk dat als je er geen hééle goede reden voor hebt het ook gewoon niet moet doen... je leest de engste en gruwelijkste dingen..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 17:04   #67
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Hope
je leest de engste en gruwelijkste dingen..
En wat je leest is altijd waar?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 17:08   #68
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
En wat je leest is altijd waar?
Wil je het risico nemen om erachter te komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 17:22   #69
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Wil je het risico nemen om erachter te komen?
Bij iets niet bestaands kan je ook geen risico nemen....
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2006, 17:40   #70
Hope
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
En wat je leest is altijd waar?
nee, maar wilde toch niet de moeite nemen om het uit te gaan proberen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 20:35   #71
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geloof er neit in vind het bullshit. eerst zien dan geloven.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2006, 19:34   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-lizz-x
waar slaat die reactie op chrizlybeer en zeker als je forumbaas bent hoor je zoiets niet te doen..

Ik geloof zelf wel in geesten en daarom roep ik er dus geen op, ik ben veels te bang voor enge dingen die er kunnen gebeuren.
Bassie&Adriaan-Spoken_bestaan_niet.mp3

Hebben?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2006, 08:46   #73
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Doe het dan een keertje zelf, alleen?!
Want dan weetje zeker dat niemand anders het glas beweegt.
En ik neem aan dat je dat van jezelf toch ook wel weet?
-
Was maar een opmerking, dit hoeft niet uitgevoerd te worden ofzo

Edit Chrizly - Niet zoveel smilies doen
je kan het juist beter met iemand doen..
aangezien het heel gevaarlijk is als je de vekeerde geest te pakke hebt die er niks mee te maken wil hebben
zo was ik bijv. ooit bij een vriend van me hadde we lekker muziek hard en plotseling bewoog de geluidsknop en ging de muziek zachter!!
als het een schuifknop was had ik gewoon gedacht dat dat ding een beetje lam was meer het was gewoon een ronde
dat was echt scary :S

Citaat:
Origineel gepost door mamalinda
hallo ik wil even zeggen dat als je zou willen glaasje draaien,
kijk dan eerst even heel internet af over dat {geen}spel
ik ben nu 23 en ik heb het er met nog 2 andere over gehad om het te laten doen {1 van 24 jaar en 1 van 31 jaar}
maar dan wel via iemand die daar heel veel verstand van heeft.
messchien die persoon die het bij de ouders van thinka hebben gedaan.
{al; moet ik wel zeggen dat ik 7 kleuren stront zal schijten van de angst wat er gebeuren kan en die andere 2 ook denk,maar we zijn er nog niet overuit}{en ik lat het wel weten als we eraan toe zijn}
ik heb nu al heel veel verhalen gelezen erover.
over wat goed kan gaan maar vooral wat er ook dus fout kan gaan.
Nou dan ga je zeker nog ff beter na denken of je het doet.
ook vind ik dat je het niet zonder een reden moet doen.
de meeste jonge mensen doen het om geesten te zien of zo iets.
maar je kan denk ik beter gaan voor iemand die overleden is waar je een hele goede band mee heb gehad, zoals je pa , ma , oma ,opa enz. je ken het beter van je famieli hebbebn ,denk ik zelf dan.
maar dat is ieders iegen keus.
maar zoek eerst alles goed uit en begin er niet zelf aan met een een paar vrienden en wachte er mee als je volwassen bent ofzo, want dan denk je toch weer anders over zulke dingen.
want het is gewoon heel GEVAARLIJK
Het is inderdaad verstandig om het met iemand te doen die er verstand van heeft.
Zulke mensen kunnen je (als ze echt zijn) ook losmaken van geesten zodat je er geen last meer van hebt.

Zo zag ik op tv een keer een verhaal van iemand die het ooit met economie heeft gedaan.
Later ging ze het zelf een keer doen maar deed het niet goed en ze werd 30 jaar geplaagt door een vrouwelijke geest!
Dan voelde ze elke nacht dat er iemand op haar bed kwam zitten en zag ze een verschijnsel

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ik zag er vroeger zelf altijd één. Me broer heb r ook wat keren gezien. Maar sinds de verbouwing niet meer. Het is best vaag want je ziet zoiets meestal als je het niet verwacht, en als je denkt "zie ik dat nou goed?" vervaagt het langzaam.
bij het huis van me buren zit een hele grote zwarte stip op de deur.
Elke keer als ze eroverheenschilderen denken ze dat hij weg is, maar de volgende dag is die gewoon weer trug!
hoe vaak ze het ook doen het maakt niet uit.
dat vind k pas scary :S
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2006, 10:43   #74
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb geesten kom op.

ik geloof niet in geesten.


Maar wat als ze er wel zijn. dan zijn ze toch zoiezo altijd om ons heen? Glaasje draaien en daarmee je toekomst voorspellen en kwade geesten oproepen is ook zoiets. Wrom zouden geesten en dan vooral kwade geesten reageere op een glas
dat over een bord heen en weer schuift. Als elke geest dat zou doen. hadden ze het de hele tijd druk want de halve wereld heeft het gedaan of gaat het nog doen in zijn leven en iedereen kan het. het zou mij in elk geval niks kunnen schelen als geest. Het is zo onbijzonder.
Je toekomst voorspellen. je toekomst staat niet vast die maak je zelf. door van minuut tot minuut te leven en je bepaalt je toekomst door je eigen gemaakte keuzes.

Citaat:
Ik heb ooit een verhaal gehoord over iemand die het gedaan heeft, ik weet niet of het waar is hoor.. maar hiier komt ie;

Een man ging een avond met zoon bord ( ik weet niet hoe het heet maar er staan nummers ja/nee en letters op) en tOen had hij gevraagd wanneer hij dood ging..
het bord zei dat dat vannacht was..
dus die man ging naar bed toe..
en 's nachts werd hij wakker..
hij moest naar de wc..
toen hij terug kwam..
lag er een loodzware kast op zijn bed die hij nog nooit gezien had
stel dat het waar is.
het bord voorspelde dat hij zou sterven. dat deed hij niet. door zijn keuze om naar de wc te gaan. Hij heeft zijn levensloop dus zelf bepaalt en het bord had ongelijk.

het enige waardoor glaasje draaien werkt is je eigen angst en andere mensen die dara op inspelen.
Sommige processen zijn ook gewoon wetenschappenlijk te verklaren de wereld zit vol met grapjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2006, 14:20   #75
der-roedie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Geesten oproepen..
Ooit gehoord van de techniek ''glaasje draaien'' ?
1x gedaan met een vriendin.
Al was die vriendin nog banger dan ik (kun je nagaan, terwijl ik het voor de eerste keer deed).
Tervergeefs;
Glaasje bewoog niet
-
Met de ketting, tja, dat blijft toch nep hoor
Glaasje is echter, maar zeker geeeeeeen tip!
DOE HET NIET !!!!!!!!!!!
bang dat der iemand komt? ik voel geesten en mijn kamer zit vol, school ook, is een oude begraafplaats, vind sommige lokalen niet leuk, maar heb er verder geen moeite mee, zou wel eens met de vader van mijn oma willen praten, hij schijn heel lief en leuk geweest te zijn. hij er ook zo uit op de foto`s

toch is het mee waarheid dan bull-shit onthoud dat wel. het is echt. eenmalig heb ik er een gezien zag eruit als een mens maar verdwen was niet echt maar leuk is anders

groetjes der-roedie
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2007, 16:09   #76
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard

ik geloof er in ik heb vaker verhalen gehoord van mensen die geesten hebben gezien. mij nicht was altijd de lieveling van haar opa. 's avonds toen me nicht lach te slapen droomde ze over haar opa hij kwam afscheid nemen. later die avond belde een neef van me nicht. hij vertelde dat haar opa is overleden. en die zelfde nicht heeft weleens een geest gezien. ik ben een hindoe en in ons geloof zeggen ze als je een geest ziet die lacht krijg je in je leven heel veel ongeluk waar je ontzettend van moet huilen. als je een geest ziet die aan het huilen is krijg je heel veel geluk. mij nicht had een keer bij me oma thuis 's nachts een vrouw gezien die naar haar zat te lachen. en in haar leven heeft me nicht genoeg ongeluk gehad er zijn te veel voorbeelden om op te noemen. verder heb ik ook nog genoeg verhalen gehoord van mensen die geesten hebben gezien. het zou dus best kunnen. verder heb ik nooit geesten opgeroepen.
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2007, 17:13   #77
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

ik geloof er niet meer in....
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2007, 18:47   #78
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

nooit in geloofd.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 20:04   #79
Bazzl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel ooit is gedaan , geloof niet in geesten zit tussen je oren
gebeurde trouwens niks en nu char er is geloof ik er helemaal niet meer in begint de naam van uw overleden dochter met een A?
nee... B? nee? c d e f g h i j k ? nee namelijk met een L owh dat bedoelde ik !! dat is zo'n onzin !!! dat iemand dat gelooft!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2007, 22:57   #80
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
Geesten oproepen... Er zijn steeds meer mensen die geesten op willen roepen. Waarom? Veel mensen zijn nieuwsgierig, vinden het een uitdaging, zijn met een aantal vrienden en denken hier een avond mee te kunnen vullen. Het verbieden is vrijwel onmogelijk, maar het wordt ten sterkste afgeraden.

Heb jij ooit al eens geesten opgeroepen? Hoe was die ervaring? Wat gebeurde er?
Trut van me zus vroeg of ik dood ging en wanneer..
ipv dood te gaan op die datum die we doorkregen, kreeg ik wel een pees onsteking.

Ik geloof er liever niet in, maar het is wel toevallig.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2007, 09:53   #81
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet het niet... ik meot het eerst zien, en als ik het zie en ik kan het niet verklaren... dan nog heb ik wel mijn twijfels.
Was 1 keer met mijn vriendin alleen thuis en we lagen op bed te chillen. toen hoorde we ineens een de douche aangaan. dus ik ging kijken, stond de douche helemaal open en de toilet was aan het spoelen en de kraan van de wastafel stond helemaal open, was wel bizar, maar om dat nou meteen op geesten af te schuiven... gaat me wel ver hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2007, 23:38   #82
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Leh Bekijk Bericht
ik weet het niet... ik meot het eerst zien, en als ik het zie en ik kan het niet verklaren... dan nog heb ik wel mijn twijfels.
Was 1 keer met mijn vriendin alleen thuis en we lagen op bed te chillen. toen hoorde we ineens een de douche aangaan. dus ik ging kijken, stond de douche helemaal open en de toilet was aan het spoelen en de kraan van de wastafel stond helemaal open, was wel bizar, maar om dat nou meteen op geesten af te schuiven... gaat me wel ver hoor

Ahh shit ik wou je nog wel nachtmerries bezorgen.
Ach ja, hier vliegen ook wel is dingen door de kamer, hoor je niet verklaarbare geluiden.

Daaraantegen is het mischien verklaarbaar via die telekenetische energie shit.. dat je zelf dingen laat bewegen.

who knows.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2007, 16:52   #83
Apollo
Lid
 
Geregistreerd op: 2 June 2007
Berichten: 42
Standaard

Kunnen de mensen die niet in geesten geloven zich buiten dit topic houden?
Niet dat ik vervelend wil zijn ofzo maar aan die reacties heb je weinig, ze zeggen allemaal hetzelfde.

Zelf geloof ik wel in geesten maar ik ben er nooit direct mee in contact geweest
Apollo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 23:37   #84
Rebelleke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali Bekijk Bericht
Geesten oproepen... Er zijn steeds meer mensen die geesten op willen roepen. Waarom? Veel mensen zijn nieuwsgierig, vinden het een uitdaging, zijn met een aantal vrienden en denken hier een avond mee te kunnen vullen. Het verbieden is vrijwel onmogelijk, maar het wordt ten sterkste afgeraden.

Heb jij ooit al eens geesten opgeroepen? Hoe was die ervaring? Wat gebeurde er?
Meer hoef ik hier niet over te zeggen:

http://www.merkawah.nl/
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 16:49   #85
medium24
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation geesten oproepen

ja zeker heb ik een geesten opgeroepen,
en wat daar bij gebeurde :
ik deet het wel op de oude manier ,
wel met het bord alleen ik had liever een leeg glas erbij die beslagen is.het begon in een ooude hema in mij buurt.
nou ik riep: geest ben je daar...
geest ben je daar laat je alsjeblieft iets van u horen of zien dat je er bent .... en ja hoor op eens gingen de ramen klapperen en de roltrap ging opeens zonder iets lopen..
dan schik je toch echt en lettelijk rot.
het was een meisje van 7 jaar en die was aan kanker gestorven is. we hebben alle dingen aan haar gevraagd, en toen vond zei het weer tijd om te gaan en dat was het

groetjes het medium
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 18:19   #86
Rebelleke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door medium24 Bekijk Bericht
ja zeker heb ik een geesten opgeroepen,
en wat daar bij gebeurde :
ik deet het wel op de oude manier ,
wel met het bord alleen ik had liever een leeg glas erbij die beslagen is.het begon in een ooude hema in mij buurt.
nou ik riep: geest ben je daar...
geest ben je daar laat je alsjeblieft iets van u horen of zien dat je er bent .... en ja hoor op eens gingen de ramen klapperen en de roltrap ging opeens zonder iets lopen..
dan schik je toch echt en lettelijk rot.
het was een meisje van 7 jaar en die was aan kanker gestorven is. we hebben alle dingen aan haar gevraagd, en toen vond zei het weer tijd om te gaan en dat was het

groetjes het medium
Túúúúúúúrlijk joh!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 19:45   #87
oNce
Lid
 
oNce's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ienke Bekijk Bericht
Ik heb het nooit gedaan en ben dat ook niet van plan. Ik weet wel dat het niet kan, maar toch....
Je weet niet of het wel/niet kan. Het gaat gewoon 'boven je denken'.
Als dat iets logisch is.
oNce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 20:03   #88
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet uppen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 20:06   #89
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
niet uppen
Ja en kap jij eens met dat "niet uppen" gespam
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 20:11   #90
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oke sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2008, 16:45   #91
Nightlover
Lord of Chaos
 
Nightlover's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 May 2008
Locatie: neverland
Berichten: 132
Standaard

hmmm interessant. ik geloof zeker in geesten. Maar hoe kunnen die nou zonder hersen 'denken"?
__________________
"If you are not mine then you are dead!"
Nightlover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2008, 16:51   #92
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Nog z'n alto die in geesten gelooft
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 14:48   #93
Nightlover
Lord of Chaos
 
Nightlover's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 May 2008
Locatie: neverland
Berichten: 132
Standaard

beter om te gloven dan je overgeven aan wanhoop
__________________
"If you are not mine then you are dead!"
Nightlover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 15:03   #94
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

ik ben erg sceptisch over geesten en dat soort zaken, maar ik sluit de mogelijkheid zeker niet uit.
Btw Nightlover, een geest ( aangenomen dat ze bestaan ) is een bewustzijn zonder lichaam. Bij mensen zal dat bewustzijn gewoon in je kop gevangen zitten.

hypothese: Alle mensen zijn geesten die een omhulsel om zich heen hebben ( het heet lichaam ofzo iets), geesten zijn mensen die hun omhulsel kwijt zijn geraakt toen ze een keertje te zwaar doorgezakt waren in het plaatselijke cafe.

plausibel?
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 15:30   #95
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nightlover Bekijk Bericht
beter om te gloven dan je overgeven aan wanhoop
Geloven is voor hippies
Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
hypothese: Alle mensen zijn geesten die een omhulsel om zich heen hebben ( het heet lichaam ofzo iets), geesten zijn mensen die hun omhulsel kwijt zijn geraakt toen ze een keertje te zwaar doorgezakt waren in het plaatselijke cafe.

plausibel?
Nee, geesten bestaan niet.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 19:40   #96
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Geloven is voor hippies
Dan beschouw ik jou voortaan als een hippie.
Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Nee, geesten bestaan niet.
Heb je daar bewijs voor? Nee.
En d'r is ook geen bewijs dat ze wél bestaan.

Nutteloze discussie dus.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 19:56   #97
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
Dan beschouw ik jou voortaan als een hippie.
Heb je enig idee wat een hippie is?
Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
Heb je daar bewijs voor? Nee.
En d'r is ook geen bewijs dat ze wél bestaan.

Nutteloze discussie dus.
Ja, ze gaan tegen de regels van natuur in.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 20:15   #98
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Heb je enig idee wat een hippie is?
Jij gelooft toch in feiten en wetenschap?
Da's ook geloven.
En volgens jou is geloven voor hippie's.
Duss..
Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Ja, ze gaan tegen de regels van natuur in
Bijen doen dat ook.
Die zijn veel dikker dan hun vleugels eigenlijk aan zouden moeten kunnen.
Maar bijen hebben daar volledig schijt aan.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 20:16   #99
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
Jij gelooft toch in feiten en wetenschap?
Da's ook geloven.
En volgens jou is geloven voor hippie's.
Duss..
Nee, echt geloven is voor hippies, wetenschap niet
Citaat:
Origineel gepost door Amnesia Bekijk Bericht
Bijen doen dat ook.
Die zijn veel dikker dan hun vleugels eigenlijk aan zouden moeten kunnen.
Maar bijen hebben daar volledig schijt aan.
Meneer heeft ook een film gezien, maar bijen hebben wel bewezen te bestaan, geesten niet.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2008, 20:21   #100
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

En diegene die dat zei kwam uit 1934 in 1996 is hier nog keer onderzoek na geweest en zijn ze op andere conclusies gekomen.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.