Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 May 2006, 20:52   #51
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Ten eerste alles hieronder is absoluut geen bewijs
Dat valt ook niet mee om dat zo maar meteen te begrijpen.Want dit is slechts een klein gedeelte van het bewijs, namelijk dat de microkosmos een hogere wereld is en dat een hogere wereld een ruimtevaartcultuur moet zijn, want dan komt het heelal als een logisch systeem inelkaar te zitten.
Citaat:


Dat een atoom complex in elkaar zit zal ik niet ontkennen, maar hoe dat bewijs aan draagt voor een zogenaamde microkosmos zie ik niet direct
Die microkosmos behoeft niet bewezen te worden, want is al bekend bij de wetenschap.Ik zeg dat het een hogere wereld is en dat een hogere wereld een ruimtevaartcultuur is.
Citaat:

Hoe kan je, door iets te bouwen, een hogere wereld creeeren? Daarnaast zit er dus (zoals pakspul al zei) volgens u een einde aan het universum, hoe moet ik de "rest" dan zien?
Wij gaan de macrokosmos ombouwen tot een ruimtevaartcultuur en wordt dus een hogere wereld dan het nu is. Verder is het heelal niet eindig, maar oneindig.
Citaat:

Ik snap nog steeds niet waar nou die microkosmos vandaan komt, hoe weet je dat die er is? En als je dat weet waar is het bewijs, want dat het ik nog nergens kunnen bespeuren.
De microkosmos is de wereld van de atomen en behoeft niet bewezen te worden, want is al algemeen aanvaard door de wetenschap.
Citaat:
Dat mijn beste (het subliem functioneren van het lichaam) is nu de echte evolutie.
Maar die evolutie berust op de intelligentie van de microwezens en gaat niet vanzelf.
Citaat:
Wat je hiermee wil zeggen volg ik even niet, daarnaast staat dit onder je mooie kopje BEWIJSVOERING, en ik kan dit niet als bewijs zien.
Een heelal uit levende wezens is een werkelijk bestaand heelal, dwz een bewust heelal, terwijl het heelal van de wetenschap eigenlijk niet echt bestaat.
Dwz het bestaat alleen voor ons als bewuste wezens, dus eigenlijk zou het hele heelal uit levende wezens moeten bestaan, waar mijn heelal aan voldoet, dus mijn heelal is een beter heelal.Nu kan het de wetenschap niet schelen of iets beter of slechter is, maar dan is haar gebrek aan echte visie.
Citaat:

Hoe kan je dat nou in hemelsnaam met onsamenhangende tekstjes bewijzen? God is een verzinsel om dingen die (nog) niet bekend zijn te verklaren.
Het complexe wordt verklaard met het complexere
Nee
GOD is geen verzinsel want het heelal is GOD zelf.
GOD IS HET UNIVERSUM
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens.
De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf.
Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos.
Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal.
GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens.
Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet.
Kun je je dat voorstellen?

En inderdaad wordt het complexe verklaard met het nog meer complexere.
Dat is ook de weg van de wetenschap: er komt steeds meer bij en de raadselen worden steeds groter.
En is dus ook de oplossing oneindig.
En dat is mijn atoomtheorie.
Ja.
 
Oud 21 May 2006, 21:16   #52
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Dat denk ik juist niet: energie is niet veel, maar GOD des te meer.En bovendien heeft mijn heelal oneindig veel energie als je zo gek bent met energie.
Zero point energie is oneindig. Als er de mogelijkheid is dat we hiermee kunnen 'spelen' dan is er oneindig energie op aarde en de mogelijkheid om zwaartekracht te manipuleren.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Er zit geen einde aan het universum. Ons gedeelte wordt vol gebouwd en tot in het oneindige eveneens door oneindig veel andere levende wezens in het heelal.
Wat hebben we eraan? En dan van punt A naar B lopen? Dan moet er dus een teleportatie systeem komen ofzo?
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Maar alle bestaan is het bestaan van GOD.
GOD IS HET UNIVERSUM
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens.
De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf.
Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos.
Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal.
GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens.
Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet.
Kun je je dat voorstellen?
Ik snap niet waarom je het "GOD" noemt. God is 1 opperwezen die geen begin heeft dat heeft jou theorie wel dus noem het alstjeblieft iets anders
Pakspul is offline  
Oud 21 May 2006, 22:10   #53
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Je zit ook steeds te zeiken dat die microkosmos niet bewezen hoeft te worden, en dat het door de wetenschap al aanvaard is. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik (met mijn wetenschappelijke studie die raakvlakken heeft met de scheikunde) nog nooit in wetenschappelijke context van microkosmos heb gehoord, en al helemaal niet van ruimtevaartuigen die de atoom op zouden bouwen.
Ik zou dan ook graag wel echt bewijs willen zien, bijvoorbeeld een artikel uit een toonaangevend wetenschappelijk tijdschrift zoals de Nature...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 21 May 2006, 22:11   #54
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Oh ja, misschien moet je eens een dicussie aangaan met ene Jan Molendijk, die houdt namelijk ook van dit soort redenvoeringen zonder inhoudelijke, bewezen argumenten en heeft ook een enorm blok voor zn kop...

www.good-all.nl
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 06:29   #55
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

dit zegt genoeg lijkt mij
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 08:26   #56
AriesNL
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Geen heks, maar bijna GOD, net als ik overigens.
heksen zien de god en de godin als een soort collectieve geesten van de hele natuur (van alles dus).

maar zoals zovaak is de het geheel meer dan de som van de delen
vandaar mijn opmerking
 
Oud 22 May 2006, 08:29   #57
AriesNL
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Inderdaad, maar uiteindelijk zijn het toch ruimteschepen.
DE WETENSCHAP KAN NIET VERKLAREN
1 - de wetenschap kan niet verklaren waar de oerknal vandaan komt.
2 - de wetenschap kan niet verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.
3 - de wetenschap kan ook niet verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.
4 - de wetenschap kan ook niet verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.
5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
(Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn)
Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.
Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.
Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort.

ow ik ben ervan overtuigd dat de natuur uit meer bestaat dan alleen materie. maar da's weer een heel ander verhaal


en misschien wordt er wel met ons geknikkert
(men in black)
 
Oud 22 May 2006, 10:02   #58
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Zero point energie is oneindig. Als er de mogelijkheid is dat we hiermee kunnen 'spelen' dan is er oneindig energie op aarde en de mogelijkheid om zwaartekracht te manipuleren.
Op aarde is geen oneindige hoeveelheid energie, maar wel in een oneindige reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos.
Citaat:
Wat hebben we eraan? En dan van punt A naar B lopen? Dan moet er dus een teleportatie systeem komen ofzo?
Wat we eraan hebben is een eindeloze ontwikkeling in de toekomst, dwz ons leven staat niet stil, maar ontwikkelt zich steeds verder en hoger.
Citaat:
Ik snap niet waarom je het "GOD" noemt. God is 1 opperwezen die geen begin heeft dat heeft jou theorie wel dus noem het alstjeblieft iets anders
Mijn atoomtheorie is eeuwig en oneindig en heeft geen begin en geen einde.
GOD IS HET UNIVERSUM
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens.
De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf.
Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos.
Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal.
GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens.
Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet.
Kun je je dat voorstellen?
 
Oud 22 May 2006, 10:09   #59
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Je zit ook steeds te zeiken dat die microkosmos niet bewezen hoeft te worden, en dat het door de wetenschap al aanvaard is. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik (met mijn wetenschappelijke studie die raakvlakken heeft met de scheikunde) nog nooit in wetenschappelijke context van microkosmos heb gehoord,
Ten eerste zeik ik niet.En ten tweede heb jij blijkbaar nog nooit goed opgelet op school, want de scheikunde gaat over de wereld van de atomen, dwz de wereld in het klein, dat is de microkosmos.En als je dat woord nooit gehoord mocht hebben, dan hoor je het nu en heb ik je het uitgelegd. Of ben je zo'n brave schooljongen dat je alleen gelooft wat de meester zegt?
Citaat:
.....en al helemaal niet van ruimtevaartuigen die de atoom op zouden bouwen.
Dat heb je inderdaad nooit gehoord, want ik ben de enige ontdekker daarvan.
Citaat:
Ik zou dan ook graag wel echt bewijs willen zien, bijvoorbeeld een artikel uit een toonaangevend wetenschappelijk tijdschrift zoals de Nature...
Mijn atoomtheorie staat niet in een toonaangevend tijdschrift, want die zijn allen zeer conservatief en houden niet van nieuwe ideeën, zeker niet zoiets zeer revolutionairs als dat van mij.
 
Oud 22 May 2006, 10:13   #60
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Oh ja, misschien moet je eens een dicussie aangaan met ene Jan Molendijk, die houdt namelijk ook van dit soort redenvoeringen zonder inhoudelijke, bewezen argumenten en heeft ook een enorm blok voor zn kop...

www.good-all.nl
Dank je wel, maar ik dat blok voor mijn kop zit echt niet voor mijn kop, maar voor de jouwe.
Als je helemaal niks van mijn atoomtheorie begrijpt, kun je altijd vragen stellen inplaats van je zo onbeschoft en arrogant op te stellen.
 
Oud 22 May 2006, 10:16   #61
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AriesNL
heksen zien de god en de godin als een soort collectieve geesten van de hele natuur (van alles dus).

maar zoals zovaak is de het geheel meer dan de som van de delen
vandaar mijn opmerking
Ja ,maar mijn atoomtheorie is zeker geen natuurgodsdienst, maar gods rijk in de microkosmos, en dat is heel wat anders.
Je haalt de dingen door elkaar.
Ook al lijkt het misschien een beetje op elkaar, daarom is het nog niet hetzelfde.
 
Oud 22 May 2006, 10:18   #62
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Als je liever naar laster en leugens luistert, dan zegt het jou genoeg.
Maar voor de waarheid moet je moeite doen en je niet laten intimideren door de domme massa.
 
Oud 22 May 2006, 10:20   #63
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AriesNL
ow ik ben ervan overtuigd dat de natuur uit meer bestaat dan alleen materie. maar da's weer een heel ander verhaal


en misschien wordt er wel met ons geknikkert
(men in black)
Dat andere verhaal is mijn atoomtheorie als de Geest in de materie, die alles bestuurt.
 
Oud 22 May 2006, 11:42   #64
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Dat heb je inderdaad nooit gehoord, want ik ben de enige ontdekker daarvan..
Ja en daar komen we weer, hoe heb je dat ontdekt en hoe bewijs je dat?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 11:43   #65
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Dank je wel, maar ik dat blok voor mijn kop zit echt niet voor mijn kop, maar voor de jouwe.
Als je helemaal niks van mijn atoomtheorie begrijpt, kun je altijd vragen stellen inplaats van je zo onbeschoft en arrogant op te stellen.
Ik vind dat jij een bord voor je kop hebt als je alleen je eigen ideeen wilt ventileren maar er onder tussen, na diverse aanvragen, geen bewijs voor levert. Dan kan ik vragen wat ik wil maar schieten we niets op.
dat vind ik eerlijk gezegd vrij onbeschoft
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 11:44   #66
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Maar voor de waarheid moet je moeite doen en je niet laten intimideren door de domme massa.
Bla bla iedereen is dom behalve ik, bla bla
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 12:04   #67
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Mijn atoomtheorie is eeuwig en oneindig en heeft geen begin en geen einde.
En waar komen jou microwezens met hun ruimteschepen dan vandaan?
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 12:30   #68
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard



Even zn site gechecked:
Citaat:
Dat ging echter helaas allemaal voorbij en van idealistisch links werd ik realistisch rechts en kwam als eerste bij Scientology terecht.
Citaat:
Ik heb als eerste gezocht naar een werkelijk bewijs van mijn atoomtheorie door middel van een zogenaamd binnenste buiten gedraaid heelal, maar dat mislukte en was in 1977.
(In die tijd ben ik ook gestopt met werken en kwam later in de bijstand en vervolgens in de WAO)


Citaat:
Ik heb toen mijn eerste atoomtheorie-actie gehouden onder de mensen, maar niemand wilde mij geloven.
(Wat ik overigens wist, want ik moest eerst mij ziel uit de onderwereld halen.)


Sorry hoor maar als ik dat allemaal lees, denk ik dat je een beetje een zelf ingenomen psycho met waanbeelden bent...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 12:45   #69
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Scientology
Dat is toch dat geloof met die aap als god?



Citaat:
n Scientology doctrine, Xenu (also Xemu) is an alien ruler of the "Galactic Confederacy" who, 75 million years ago, brought billions of people to Earth, stacked them around volcanoes and blew them up with hydrogen bombs.
Rijp voor de frituur
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 13:24   #70
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Ja en daar komen we weer, hoe heb je dat ontdekt en hoe bewijs je dat?
HOE HEB IK MIJN ATOOMTHEORIE GEVONDEN? - 1974
Ik heb mijn atoomtheorie gevonden uit een hele reeks van filosofische problemen, onder andere:
1 - de wetenschap kan niet verklaren hoe het leven uit de dode natuur kan komen.
2 - het heelal zou eigenlijk uit levende wezens moeten bestaan om een werkelijk bewust heelal te zijn.
3 - er zou eigenlijk een eeuwige evolutie moeten zijn om het ongelukkige heelal van de wetenschap op te lossen met zijn EINDKRAK (of de dood van het universum in een oneindige leegte)
4 - Volgens de filosoof Börger was het IK een metafysische gedachte, maar volgens mij bestaat het IK ook als je bv zegt: IK ben hier.
HET IK ALS PUNT
Dus ik stelde mij dat IK voor als een punt, maar hoe kan een punt een beeld zien??
Want een punt kan geen beeld omvatten.
EEN MANNETJE OP EEN ELECTRON
Om dat probleem op te lossen tekende ik mijn IK als een tweede mannetje in mijn hersenen op een electron van een atoom als zijnde gelijk aan een planeet(onze aarde) om de zon.
EEN ONEINDIGE REEKS VAN MANNETJES
Maar als er een mannetje in mij is dat ziet, dan moet er in dat mannetje weer een mannetje zitten enz enz enz als een oneindige reeks.
5 - Nu had ik bij Scientology al eens gelezen dat er vroeger in het heelal al ruimtevaartculturen geweest zouden zijn.
6 - Toen kwam ik op de gelukkige idee om die ruimteschepen in de microkosmos te plaatsen, zodat dat mannetje op een electron een ruimtevaartmannetje werd.
7 - Daarmee had ik mijn atoomtheorie gevonden en waren (bijna) alle problemen opgelost.
Want het heelal was nu uit levende wezens opgebouwd(microwezens) en had een eeuwige evolutie en het leven van ons was voortgekomen uit een hoger leven in de microkosmos.
Tevens als een oneindige reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen.
Alleen dat ik-punt had zich nog niet opgelost en lostte zich pas later op als zelfbewustzijn van het oneindige, dwz het IK is geen punt, maar oneindig.
IK BEN GOD
Oftwel: het IK is eigenlijk GOD zelf.
Dat was in 1980/1981

ONDERBOUWING
Hier komt een begin van onderbouwing.
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
INTELLIGENTE ATOMEN
Het moeten dan wel super-intelligente atomen zijn, of beter: er moet een super-intelligentie IN zitten.
En omdat wij in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen (bij een voortgaande evolutie) zouden die atomen ook wel eens ruimteschepen kunnen zijn want dan komt het heelal als een logisch doorlopend evolutionair systeem inelkaar te zitten, want dan bestaat de microkosmos uit een oneindige reeks van steeds hogere culturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie, die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
DE MICROKOSMOS ALS EEUWIGE EVOLUTIE
Het heelal blijkt dan een mooi eeuwig en oneindig en logisch evolutionair systeem te zijn en geen dood mechaniek, maar een heelal uit levende wezens, dus een bewust echt en werkelijk heelal.
Een heelal dat in wezen GOD zelf is.

DE WETENSCHAP KAN NIET VERKLAREN
1 - de wetenschap kan niet verklaren waar de oerknal vandaan komt.
2 - de wetenschap kan niet verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.
3 - de wetenschap kan ook niet verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.
4 - de wetenschap kan ook niet verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.
5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
(Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn)
Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.
Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.
Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort.

KORT OVERZICHT BEWIJSVOERING
1 - de microkosmos is een hogere wereld.
(gezien het feit dat een atoom ingewikkelder inelkaar zit dan een zonnestelsel en daarbij ook nog eens de hogere natuurwetten van de microkosmos : electromagnetisme, quantummechanica, de kernenergie(sterkere kracht) enz enz )
2 - in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld.
3 - dan is het best mogelijk dat de microkosmos als hogere wereld ook een ruimtevaartcultuur is en dan komt het heelal (bij verder doordenken) als een logisch systeem in elkaar te zitten.
(Oftewel : en die mogelijkheid stijgt tot een zeer grote mate van zekerheid als daardoor het heelal als een logisch systeem inelkaar komt te zitten)
Want de microkosmos is dan een eindeloze reeks van steeds hogere ruimevaartculturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie.
Een evolutie die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
4 - En dan kun je ook verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, namelijk op basis van een hogere intelligente ruimtevaartcultuur in de microkosmos.
5 - Dan heb je ook een heelal uit levende wezens inplaats van een dood mechaniek van de wetenschap.
6 - En dan kun je ook nog het bestaan van GOD bewijzen.
7 - En omgekeerd kan ik uit het Godsidee ook mijn atoomtheorie bewijzen.

Zo genoeg???
 
Oud 22 May 2006, 13:27   #71
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Ik vind dat jij een bord voor je kop hebt als je alleen je eigen ideeen wilt ventileren maar er onder tussen, na diverse aanvragen, geen bewijs voor levert. Dan kan ik vragen wat ik wil maar schieten we niets op.
dat vind ik eerlijk gezegd vrij onbeschoft
Voor dat je om een bewijs vroeg, ben je mij als eerste gaan beledigen en bovendien voor je dat bewijs kan begrijpen, moet je weten hoe mijn atoomtheorie inelkaar zit.
Kortom: je loopt wel heel erg hard van stapel.
Ben je op school ook zo brutaal, of hou je daar bescheiden je mond?
 
Oud 22 May 2006, 13:28   #72
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Bla bla iedereen is dom behalve ik, bla bla
Als het om mijn atoomtheorie gaat, is dat inderdaad het geval.
 
Oud 22 May 2006, 13:29   #73
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
En waar komen jou microwezens met hun ruimteschepen dan vandaan?
Die zijn voortgekomen uit een nog veel hoger ontwikkelde MINI-microkosmos, enz enz enz tot in het oneindige.
 
Oud 22 May 2006, 13:33   #74
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer

Sorry hoor maar als ik dat allemaal lees, denk ik dat je een beetje een zelf ingenomen psycho met waanbeelden bent...[/FONT][/FONT][/FONT]
Opnieuw ben jij bezig mij te beledigen.Heb je de gedragscode al gelezen?
Want ik kan ook heel goed beledigen als het moet, maar het vervelende is dan dat de discussie gesloten wordt met een slotje en dat ik er dan de schuld van krijg.
Dat heb ik al heel veel keren moeten ervaren.
Nederland is een vrij land, zolang je maar niks bijzonders te vertellen hebt.
Oftewel: je moet niet boven het maaiveld uitkomen.
 
Oud 22 May 2006, 13:36   #75
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Dat is toch dat geloof met die aap als god?
Je bent in de war met de evolutie-theorie.
Citaat:
Rijp voor de frituur
Dat idee was niet zo gek, want die hogere ruimtevaartcultuur bestaat in de microkosmos.
 
Oud 22 May 2006, 14:24   #76
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Die zijn voortgekomen uit een nog veel hoger ontwikkelde MINI-microkosmos, enz enz enz tot in het oneindige.
Uiteraad waarom had ik daar niet eerder aan gedacht

Als je zo je verdediging gaat voeren kun je beter ophouden, want dit is helemaal niks. En als ik zo beetje je website lees is het alleen maar "ik denk, ik denk, ik denk". Ik denk dat je maar een keer een psychiater moet gaan opzoeken voordat je helemaal doorflipt
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 17:06   #77
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Uiteraad waarom had ik daar niet eerder aan gedacht
Misschien ben je daar ook een beetje te dom voor. Hindert niks hoor!! Want er zijn hele volksstammen die niet denken kunnen en alleen maar kunnen napraten en beledigen als ze in het nauw komen.
Citaat:

Als je zo je verdediging gaat voeren kun je beter ophouden, want dit is helemaal niks. En als ik zo beetje je website lees is het alleen maar "ik denk, ik denk, ik denk". Ik denk dat je maar een keer een psychiater moet gaan opzoeken voordat je helemaal doorflipt
Ja, dat klopt, want ik ben een denker, een filosoof en het enige waar jij mee komt is de psychiater.
Is dat soms een goeie vriend van je?
 
Oud 22 May 2006, 17:06   #78
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
KORT OVERZICHT BEWIJSVOERING
1 - de microkosmos is een hogere wereld.
(gezien het feit dat een atoom ingewikkelder inelkaar zit dan een zonnestelsel en daarbij ook nog eens de hogere natuurwetten van de microkosmos : electromagnetisme, quantummechanica, de kernenergie(sterkere kracht) enz enz )
2 - in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld.
3 - dan is het best mogelijk dat de microkosmos als hogere wereld ook een ruimtevaartcultuur is en dan komt het heelal (bij verder doordenken) als een logisch systeem in elkaar te zitten.
(Oftewel : en die mogelijkheid stijgt tot een zeer grote mate van zekerheid als daardoor het heelal als een logisch systeem inelkaar komt te zitten)
Want de microkosmos is dan een eindeloze reeks van steeds hogere ruimevaartculturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie.
Een evolutie die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
4 - En dan kun je ook verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, namelijk op basis van een hogere intelligente ruimtevaartcultuur in de microkosmos.
5 - Dan heb je ook een heelal uit levende wezens inplaats van een dood mechaniek van de wetenschap.
6 - En dan kun je ook nog het bestaan van GOD bewijzen.
7 - En omgekeerd kan ik uit het Godsidee ook mijn atoomtheorie bewijzen.

Zo genoeg???
Zo is het niet genoeg, waarom snap je nou niet dat een zin als "in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld." absoluut geen bewijs is, maar een loze kreet.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 17:09   #79
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
ik ben een denker, een filosoof
Ja kijk daar heb je het dus al, een filosoof, een filosoof is een denker maar heeft verder absoluut geen idee waar het allemaal om gaat. Ik kan ook wel een leuk ideetje bedenken, en dat zonder ook maar enige vorm van bewijs gaan publiceren.
Het verschil tussen u en mij is alleen dat ik het wetenschappelijk onderbouwd wil hebben en niet dat mijn ongefundeerde bedachte ideetjes zomaar als waar worden bestempeld
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 17:17   #80
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Misschien ben je daar ook een beetje te dom voor. Hindert niks hoor!! Want er zijn hele volksstammen die niet denken kunnen en alleen maar kunnen napraten en beledigen als ze in het nauw komen.
Juist, waar had je het over?
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Ja, dat klopt, want ik ben een denker, een filosoof en het enige waar jij mee komt is de psychiater.
Is dat soms een goeie vriend van je?
Hitler dacht ook dat hij goede ideeen had... bleek ook niet zo te zijn, maar denk lekker verder.
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 17:19   #81
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Je bent in de war met de evolutie-theorie.
De evolutie heeft geen aap als god .
Misschien moet jij je ook maar eens even verdiepen in onderwerpen waar je uitspraken over doet maar geen idee van hebt wat ze inhouden
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 17:20   #82
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Als het om mijn atoomtheorie gaat, is dat inderdaad het geval.
Heb je er dan wel eens over na gedacht dat het misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 17:21   #83
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Nederland is een vrij land, zolang je maar niks bijzonders te vertellen hebt.
Je mag best vernieuwende dingen melden, alleen moet je ze wel een degelijk kunnen onderbouwen, en dat doe je absoluut niet hier. Je hebt alleen ideeën maar geen hard bewijs, en aan ideeën hebben we niets, want die heeft iedereen wel....
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 18:28   #84
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Juist, waar had je het over?
Hitler dacht ook dat hij goede ideeen had... bleek ook niet zo te zijn, maar denk lekker verder.
Was ik Hitler geweest dan had ik allang flink wat volgelingen gehad.
Ik denk jij als eerste.
 
Oud 22 May 2006, 18:31   #85
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
De evolutie heeft geen aap als god .
Als ik dat plaatje van jou zie, denk ik daar toch wel anders over.
Citaat:
Misschien moet jij je ook maar eens even verdiepen in onderwerpen waar je uitspraken over doet maar geen idee van hebt wat ze inhouden
Heb je nooit gehoord dat de evolutietheorie GOD heeft verruild voor een aap??
 
Oud 22 May 2006, 18:32   #86
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Heb je er dan wel eens over na gedacht dat het misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen?
Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen, maar ja, jij hebt natuurlijk de grote domme massa achter je en die heeft immers altijd gelijk.
 
Oud 22 May 2006, 18:34   #87
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Je mag best vernieuwende dingen melden, alleen moet je ze wel een degelijk kunnen onderbouwen, en dat doe je absoluut niet hier. Je hebt alleen ideeën maar geen hard bewijs, en aan ideeën hebben we niets, want die heeft iedereen wel....
Ach, wat ben je toch een zielig klein burgerlijk mannetje.
Ik zou haast medelijden met je krijgen.
 
Oud 22 May 2006, 18:35   #88
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Ja kijk daar heb je het dus al, een filosoof, een filosoof is een denker maar heeft verder absoluut geen idee waar het allemaal om gaat. Ik kan ook wel een leuk ideetje bedenken, en dat zonder ook maar enige vorm van bewijs gaan publiceren.
Het verschil tussen u en mij is alleen dat ik het wetenschappelijk onderbouwd wil hebben en niet dat mijn ongefundeerde bedachte ideetjes zomaar als waar worden bestempeld
Je bedoelt gewoon dat je van filosofie helemaal niks begrijpt.
 
Oud 22 May 2006, 18:37   #89
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Zo is het niet genoeg, waarom snap je nou niet dat een zin als "in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld." absoluut geen bewijs is, maar een loze kreet.
Voor iemand die nog nooit ergens over nagedacht heeft en helemaal geen hersens heeft: inderdaad.
 
Oud 22 May 2006, 18:58   #90
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Was ik Hitler geweest dan had ik allang flink wat volgelingen gehad.
Ik denk jij als eerste.

dit gaat echt nergens over
 
Oud 22 May 2006, 19:32   #91
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Was ik Hitler geweest dan had ik allang flink wat volgelingen gehad.
Ik denk jij als eerste.
Om je keihard een mes in je rug te douwen misschien
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen, maar ja, jij hebt natuurlijk de grote domme massa achter je en die heeft immers altijd gelijk.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Ach, wat ben je toch een zielig klein burgerlijk mannetje.
Ik zou haast medelijden met je krijgen.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Je bedoelt gewoon dat je van filosofie helemaal niks begrijpt.
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Voor iemand die nog nooit ergens over nagedacht heeft en helemaal geen hersens heeft: inderdaad.
Je voelt je aardig in het nauw gedreven of niet?
Pakspul is offline  
Oud 22 May 2006, 20:17   #92
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
dit gaat echt nergens over
Inderdaad: als niemand op de inhoud van mijn atoomtheorie ingaat en mij alleen maar wil beledigen.
Maar als ik me dan verdedig dan krijg ik nog de schuld en gaat de boel uiteindelijk op slot.
 
Oud 22 May 2006, 20:19   #93
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Om je keihard een mes in je rug te douwen misschien
Je voelt je aardig in het nauw gedreven of niet?
Helemaal niet , hoor, want ik ben zulke beledigende onzin al heel lang gewend en lig daar echt niet wakker van.
 
Oud 22 May 2006, 20:20   #94
harriechristus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DE TOEKOMST VAN HET HEELAL
1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek.
2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen.
3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen.
4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen.
5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht).
6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden.
7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen.
8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur.
9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot.
10 - die macro-atomen zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken.
11 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen.
12 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz
 
Oud 22 May 2006, 20:39   #95
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

eigenlijk best logisch allemaal.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 22 May 2006, 20:51   #96
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Als ik dat plaatje van jou zie, denk ik daar toch wel anders over.
Heb je geen antwoord op die opmerking ofzo, dat je alleen maar een beetje loze dingen roept?
Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Heb je nooit gehoord dat de evolutietheorie GOD heeft verruild voor een aap??
Nee dat heb ik inderdaad niet, evolutietheorie doet namelijk niet aan een god, maar aan evolutionair verloop van aminozuur tot alle organismen die wij nu kennen. En nee daar is de aap geen god van. Aap komt daar ook in voor, maar nee het is niet de belangrijkste schakel
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 20:57   #97
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen, maar ja, jij hebt natuurlijk de grote domme massa achter je en die heeft immers altijd gelijk.
De "domme" massa (over generaliseren en beledigen gesproken) heeft niet altijd gelijk, en daar draait het nu ook niet om.
Jij komt hier met een absurde theorie, die je met een beetje logisch inzicht en wetenschap direct de grond in kan boren. Ik vraag me af waar je zelf reflectie zit.
Ik denk zelf dat je die niet hebt.
Eerlijk gezegd denk ik dat je een zielig ventje bent, dat lijdt aan waan psychose.
Waarschijnlijk ben je ook niet getrouwd. Zoals op je geweldige site staat zit je ook in de AOW.
Ik denk dat je gewoon uit bent op een beetje aandacht, dat wil zoals nu blijkt niet direct heel erg lukken en probeer je het op een leerlingen/studenten website
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 21:01   #98
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Ach, wat ben je toch een zielig klein burgerlijk mannetje.
Ik zou haast medelijden met je krijgen.
Hoezo ben ik met die reactie een zielig klein burgelijk mannetje?
Ik zeg dat je een theorie moet onderbouwen, dat wil zeggen met goed bewijs komen.
Als je namelijk met goed degelijk bewijs komt is het wel mogelijk om mensen te overtuigen van je bewijs, en jouw theorie aan te hangen.
Ik vind daar niks burgelijks aan.
Wat ik dus wel triest vind is dat jij koste wat kost mensen wil overtuigen van je theorie zonder ook maar een greintje tastbaar bewijs. Die hele theorie van jou is afkomstig uit dat brokje cellen wat je je brein noemt. En neem me niet kwalijk, een absurde theorie zonder bewijs in wat voor vorm dan ook (en nee enkele zinnetjes die van alles zouden verklaren die je al eerder gegeven hebt zijn geen bewijs) kan ik absoluut niet serieus nemen. Voor niet van een geagiteerd ventje als jij.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 21:02   #99
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Je bedoelt gewoon dat je van filosofie helemaal niks begrijpt.
Filosofie, zijn gedachten kronkels. In de wetenschap heb je niets aan gedachten kronkels die uiteindelijk niet te bewijzen zijn.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 22 May 2006, 21:05   #100
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Voor iemand die nog nooit ergens over nagedacht heeft en helemaal geen hersens heeft: inderdaad.
Wel erg leuk dat je zo reageerd, dat betekent namelijk of; dat je absoluut geen idee hebt van wat bewijs is, en waarom ik daarom zou vragen, of; dat je zelf niets meer te zeggen hebt, en heel misschien tot inzicht komt dat je kansloos bezig bent.
Alhoewel, als je al zo lang met die onzin bezig bent (terwijl je uiteraard lekker aow spons blijft spelen) dan zal het wel zo diep in je botte kop zijn doorgedrongen dat je koste wat kost die belachelijke theorie blijft aanhangen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.