Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 July 2006, 14:07   #1
breezerK
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Wil iemand mij helpen?

Mijn moeder gaat iedere avond naar 't polein (een peintje waar allerlei mensen van de wijk bij elkaar komen ) en daar zit zee da met heel de hoop tot 5 uur in de nacht,alle dagen.
nou daar heeft ze een jongen leren kennen,en nu bljkt het (ze zeiden het zelf) dat ze al hadden gekuste n al
Maar mijn moeder is al 14 jaar samen met mijn papa waaronder 4 jaar getrouwd
niet echtminn probje maar wel,mijn mama is 46 en die jongen 24
Vrienden van me zeggen,dat 't nooit lang kan duren dan...maar ik wil mijn papa niet ongelukkig zien,hij weet 't namelijk nog niet.
wat moet 'k ervan denken als mijn moede rvragt tussen wie ik mot kiezen?
wil iemand mij helpen??? Ik ben zo verdrieig,ik wi niemand ongelukkig maken,en toch ben ik de enige die 't kan verhelpen -( maar hoe?????
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 16:34   #2
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat noem ik nog eens een MILF...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 16:46   #3
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

miss iets voor jou dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 16:59   #4
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nah val niet zo erg op vrouwen die me moeder hadden kunnen zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 18:40   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik zou er met je moeder over gaan praten. Zeg dat je ervan weet en dat ze nu zal moeten kiezen tussen doorgaan met dat broekie (waarop ze het dus wel moet vertellen aan je vader.. Anders vertel jij het) of ermee stoppen.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 18:42   #6
breezerK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Ik zou er met je moeder over gaan praten. Zeg dat je ervan weet en dat ze nu zal moeten kiezen tussen doorgaan met dat broekie (waarop ze het dus wel moet vertellen aan je vader.. Anders vertel jij het) of ermee stoppen.
IDD,maar ze zegt dat het al even niet goed gaat tussen haar en papa,maar ik geloof her niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 18:46   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Dus omdat het niet goed gaat tussen hen is dat gelijk maar een reden om vreemd te gaan? Zeg haar maar dat ze haar problemen moet oplossen ipv gebruiken als excuus.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 19:20   #8
Mieketjeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou me er niet echt in gaan moeien, straks is het nog jouw schuld volgens hun. probeer die jongen ook eens aan te spreken, want welke jongen bedoelt het nu serieus met een getrouwde vrouw van die leeftijd??
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2006, 19:40   #9
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
dan is het dus voor jou ook geen milf knuppel....Mother I (!!) like to fuck...

Voor die gozer dan... Mierenneukert...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 01:14   #10
breezerK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ah ff voor opheldering,ik ben alles tege me pa gaan zegge,felle ruzie tusse pa en ma,en me ma iis zo boos op me,ze zijn nu al een paar dagen gescheiden Ikw eet ni of ik er goewda an gdn heb of ni :s
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 11:53   #11
#annuh#
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

k souw met je moeder gan praten,,en segge dat dit je veel pijn doet ensoow... misschien gat ze sich dan weer normaal gedragen... k denk self da et een fase is.. je weet wel de midlife crisis ensoow

probeer in ieder geval positief te blijven

suc6 meid xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 18:59   #12
Jobbertj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door breezerK
Mijn moeder gaat iedere avond naar 't polein (een peintje waar allerlei mensen van de wijk bij elkaar komen ) en daar zit zee da met heel de hoop tot 5 uur in de nacht,alle dagen.
nou daar heeft ze een jongen leren kennen,en nu bljkt het (ze zeiden het zelf) dat ze al hadden gekuste n al
Maar mijn moeder is al 14 jaar samen met mijn papa waaronder 4 jaar getrouwd
niet echtminn probje maar wel,mijn mama is 46 en die jongen 24
Vrienden van me zeggen,dat 't nooit lang kan duren dan...maar ik wil mijn papa niet ongelukkig zien,hij weet 't namelijk nog niet.
wat moet 'k ervan denken als mijn moede rvragt tussen wie ik mot kiezen?
wil iemand mij helpen??? Ik ben zo verdrieig,ik wi niemand ongelukkig maken,en toch ben ik de enige die 't kan verhelpen -( maar hoe?????

Hey, ik snap dat je je een beetje ongemakkelijk voelt in deze situatie. Je kan het er met z'n 3tjes eens over hebben natuurlijk maar als dat een te grote stap is kan je wel alleen met je ma gaan praten erover. Dan kan je zeggen wat en hoe je er over denkt!

Dat jij je pa niet ongelukkig wilt zien kan ik natuurlijk begrijpen! Daarom is praten toch echt de beste oplossing bij deze, denk ik. Ook kun je in contact treden met die jongen van 24, je kunt hem vertellen hoe je erover denkt en je kunt hem zeggen dat je het liever niet wilt natuurlijk!

Voor wie zou jij moeten kiezen? Dat is jou eigen keuze daar kan ik (gelukkig) niet over mee beslissen. Je pa heeft jou natuurlijk groot gebracht en ik zou persoonlijk zeker voor m'n pa kiezen maar nogmaals, maak jou eigen keuze dat is het beste!

Ik hoop dat je er uit komt en dan het allemaal goed loopt verder, sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2006, 00:36   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap heel goed dat je je bezorgd maakt over de hele familie, maar probeer je er niet in te mixen. Straks zit jij er middenin en dat zou niet alleen jou, maar ook je ouders kunnen kwetsen.

Laat je ouders het uitkletsen, op het moment dat de tijd daar rijp voor is. Het is heel vervelend dat jouw moeder vreemdgaat en al helemaal omdat ze met zo'n stomme reden komt (het gaat niet goed tussen jouw vader en moeder).

Ongeacht hoe lang een relatie ook duurt en hoe oud de mensen zijn, als er iets vermoeden wordt willen ze het horen van de partner zelf en niet de "getuigen". Alleen dan weten ze het hele verhaal en kan er eventueel uitgepraat worden.

Wat betreft het kiezen: Denk daar (nog) maar niet over.
Het zou tevens gemeen zijn om te kiezen, want als je evenveel van beide ouders houdt, zou je om de zoveel dagen bij je vader kunnen logeren en dan weer bij je moeder.

Ik hoop voor je dat het goedkomt
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2006, 16:10   #14
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je erbuiten houden. je ouders zoeken het zelf maar uit. Als het dreigt helemaal mis te gaan ga je gewoon heel hard huilen en kruisen dat ej dood gaat als ze uit elkaar gaan.
Dit is echt een te domme oplossing als je erover nadenkt dus dat moet je niet doen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.