Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 25 January 2007, 22:42   #1
anoniempje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hulp nodig aub

Hallo,

Ik heb een probleem samen met mijn vriendin en we weten niet wat we moeten doen en misschien heeft iemand hier een idee of misschien zelfs wel een oplossing dus doe ik hier even m'n verhaal.

We zijn allebei stapel gek op elkaar en zijn echt verliefd en willen voor altijd bij elkaar blijven alleen toch zijn we gaan praten over het misschien uit maken met elkaar.


Waarom?
Haar moeder mag op géén manier erachter komen dat ik en zij wat hebben en als ze er wel achter komt dan slaat ze mijn vriendin kort en klein.

Waarom ze haar kapot slaat omdat ze bij mij is, is omdat die moeder een pure haat voor mij heeft, en me een domme boerenlul vind en waarom ze dat vind is voor ons een raadsel.


Dus?
M'n vriendin moet tegen iedereen liegen over "ons" en moet tegen iedereen vertellen dat ze vrijgezel is en dat we niets meer hebben, alleen haar vader/stiefmoeder/broer weten het.

Ze wil niet meer liegen en vind het vreselijk om te doen en ze is ook bang dat haar broer ooit misschien per ongeluk iets over mij zegt.

Verder kunnen we niet normaal met elkaar omgaan en moeten we stiekem ergens afspreken, afspreken waar wij wonen durven we zelf niet omdat alle mensen haar hier kennen en misschien word het dan wel doorvertelt.

Wel is ze 2x per week bij haar vader en dan ga ik ook langs alleen ze vind het niet genoeg en dan voelt het voor haar als een part-time relatie.

Verder wil ze niet bij haar moeder wonen maar ook niet bij haar vader en dus is bij haar vader wonen geen optie.


We willen allebei bij elkaar blijven alleen moeten we iets hebben wat ons helpt en misschien een advies of we weten het gewoon niet meer.

Vraag gerust je vraag ik beantwoord wel, zolang iemand ons maar misschien kan helpen.
 
Oud 25 January 2007, 22:53   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Dubbelpost met
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60864
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.