Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 24 August 2006, 13:56   #6251
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zaterdag weer een nieuwe ground voor mij. De AWD-Arena van Hannover 96. Ga mijn eerste Bundesliga-wedstrijd van Aachen bekijken. De eerste in Leverkusen werd kansloos verloren, maar dat kwam ook omdat keeper Nicht er al na 20 minuten uit werd gestuurd. Het stond toen nog 0-0. Tegen Schalke was het afgelopen zaterdag naar wat ik gehoord was een absolute gala-voorstelling, kans op kans voor Aachen en Schalke dat 1 keer voor de pot kwam en scoorde. Doodzonde dus, maar als er zaterdag gescoord wordt is in ieder geval het eerste doelpunt gemaakt

In Wenen ben ik zondagavond naar Rapid Wien-Grazer AK geweest. Leuk om eens mee te maken. Ik wist helemaal niets van het Oostenrijkse voetbal, verwachtte eigenlijk een beetje 1e divisie-idee, weinig toeschouwers, slecht voetbal. Dat laatste was zeker zo, maar dat eerste beslist niet. Zeker 15000 toeschouwers, en een sfeer die ik zelfs in Aachen vaak niet meemaak. Van 2 korte zijden kwam een enorm kabaal de hele wedstrijd. Beide zijden zaten propvol en hadden mooie sfeeracties met papier voor de wedstrijd. Liederen waren best bekend die ze zongen, hoor ze in Duitsland wel vaker.

Grazer scoorde in de 1e helft uit de enige kans 0-1, maar ook Rapid kon zich ondanks een veldoverwicht niet echt kansen creëeren. In de 2e helft werd het snel 0-2 en dachten wij dat het wel afgelopen was. Maar het publiek ging er nog eens achter staan, en nadat eerst 'steht auf für Rapid' ervoor zorgde dat het hele stadion stond ging daarna ook iedereen springen. Machtig mooi gezicht, bij 0-2 achter! Een kwartier voor tijd werden de fans beloond en werd het 1-2. Onwillekeurig waren wij ook blij met het doelpunt, maar net toen ik mijn camera aanzette om sfeerimpressies te filmen viel nog geen 15 seconden later de 1-3. In blessuretijd werd het ook nog 1-4. Na afloop pas uitten de fans hun frustraties middels een fluitconcert.

Wat vooral opviel was dat er in Oostenrijk nauwelijks een Oostenrijker lijkt te voetballen. De prestaties van het Oostenrijkse team zijn eenvoudig te verklaren als je kijkt dat er in beide elftallen (toch de nummers 3 en 4, Rapid 2 jaar geleden nog kampioen) nauwelijks een Oostenrijker voetbalt. Allemaal 2e rangs buitenlanders die nauwelijks binding met de club hebben. Dat blijkt ook de frustratie bij de fans te zijn bleek na navraag bij enkele fans. Maar desondanks staan zij achter hun club, 90 minuten lang. Prachtig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2006, 14:48   #6252
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Had Davy Zafarin ook niet nog bij zo'n Oostenrijks clubje gespeeld? Er zullen toch wel betere Oostenrijkse spelers zijn dan fucking Davy Zafarin?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2006, 17:51   #6253
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die speelde ooit bij die ploeg waartegen Feyenoord ooit Uefa-cup speelde, FC Kärnten. Maar die zijn gedegradeerd. Grazer AK verloor onze 'nationale trots' AZ 2 jaar geleden trouwens nog van. Maar het blijft armoedig..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2006, 22:59   #6254
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tering, wat speelde twente kut vanavond
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2006, 00:36   #6255
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Heb enkele plaatjes inmiddels op de harde schijf gezet van de wedstrijd:
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen.JPG‎
Bekeken: 536
Grootte:  40,7 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen1.JPG‎
Bekeken: 550
Grootte:  31,5 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen2.JPG‎
Bekeken: 547
Grootte:  39,1 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen3.JPG‎
Bekeken: 549
Grootte:  53,8 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen4.JPG‎
Bekeken: 528
Grootte:  46,3 KB  

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2006, 00:37   #6256
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat was allemaal van voor de wedstrijd. Het dag deed een beetje denken aan dat van het PL-stadion van Roda Onderstaande foto's zijn van tijdens/voor de wedstrijd. Check vooral één van die zwenkvlaggen Stond levensgroot A.C.A.B. op
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen5.JPG‎
Bekeken: 544
Grootte:  43,8 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen6.JPG‎
Bekeken: 550
Grootte:  41,5 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen7.JPG‎
Bekeken: 558
Grootte:  41,4 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen8.JPG‎
Bekeken: 521
Grootte:  40,2 KB   Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen9.JPG‎
Bekeken: 530
Grootte:  31,2 KB  

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2006, 00:38   #6257
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

En tot slot de Grazer AK spelers die hun fans bedanken
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  wenen10.JPG‎
Bekeken: 518
Grootte:  37,3 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2006, 17:00   #6258
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
tering, wat speelde twente kut vanavond
idd.. dat europees avontuurtje is ook weer voorbij..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2006, 16:17   #6259
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zaterdag wederom een nieuwe ground bezocht; de AWD-Arena in Hannover. Inderdaad, van die club waar Arnold Bruggink van dit forum speelt, Hannover '96.

De wedstrijd was voor beide teams van levensbelang, aangezien beiden de eerste 2 duels verloren. Voor Aachen logisch, want het waren de eerste 2 Bundesliga-duels na 36 jaar afwezigheid op het hoogste niveau. Van Hannover, getraind door Peter Neururer, mocht meer verwacht worden. De club had zich ten doel gesteld dit jaar mee te doen om Uefacup-voetbal.

Op zaterdagmorgen 5:15 rinkelde mijn wekker. Na krap 2 uur slaap was het opstaan geblazen om om half 8 de trein te pakken in Herzogenrath. Kaarten voor de trein kostten 6 euro, voor niks dus, maar dan heb je ook niks. Je mag dan alleen gebruik maken van de Regional-expres. Vergelijkbaar met onze stoptreinen. Aangezien de kaartenautomaten kapot waren moesten we ons kaartje bij de conducteur kopen, maar die hebben we de hele reis niet gezien, dus gratis heen en weer naar Hannover.

De reis was, mede doordat de hele trein bezet werd door Aachen-fans uitermate gezellig. In Dortmund troffen we fans van Energie Cottbus, op weg naar Bochum en in Bielefeld stonden de fans van Arminia Bielefeld te wachten op de trein naar Gladbach. Kom daar in Nederland nog maar eens om! Het deed me denken aan die tijd dat op zondag op Utrecht-Centraal allemaal treins elkaar kruisten met voetbalfans erin, op weg naar clubs uit het hele land. Door alle regelneukerij is die hele charme verdwenen, jammer.

Na een reis van een kleine 7 uur kwamen we aan in Hannover. Het station stond vol met politie, maar na verloop van tijd liep iedereen door elkaar heen. Hannover-fans, Aachen-fans, stillen, politie. Niemand leek aanstalte te maken om deze middag te gaan verzieken. Op weg naar het stadion belandden we nog even in een kroeg, maar na een uurtje was het tijd om naar de wedstrijd te gaan. Met de metro ben je er in 5 minuten. Het stadion lijkt van binnen ontzettend op de Kuip. Even groot, alleen veel minder stijl. Met zo'n 31000 toeschouwers zat het voor 2/3 vol. Zeker 4000 ervan kwamen uit Aachen. De wedstrijd was niet best, duidelijk was dat er veel vanaf hing. Hannover probeerde het wel, maar kreeg niet echt grote kansen. Aachen scoorde uit de eerste 2 mogelijkheden meteen 2x, waardoor de wedstrijd beslist was. Arnold Bruggink speelde zo'n 65 minuten mee, zonder echt op te vallen. 2 afstandschoten waren de opvallendste wapenfeiten..

Al met al een zeer geslaagde trip, op naar Bayern München over 3 weken

Kratten bier inladen in de trein. Hier doen we moeilijk over een blikje


Als ze leeg zijn kun je er ook op zitten


Op stations lopen alle fans gewoon door elkaar heen


Ons gezelschap


Op het terras zitten is ook geen probleem
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2006, 16:20   #6260
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het stadion van binnen


Alleen irritante stewards..






Polizei


__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2006, 16:23   #6261
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Stadion vond ik persoonlijk bijzonder fraai


Op de terugweg deden toch enkele '96-fans moeilijk over een Roda/Aachen-vlag. Hierop reageerde weer iemand, maar die werd uiteindelijk meegenomen door de politie. Soms zit t mee, soms tegen

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 August 2006, 12:04   #6262
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kontje van die agente op de laatste foto precies in het midden ziet er wel ok uit
De politievrouwtjes zijn daar wel knapper dan hier in Nederland moet ik zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2006, 14:57   #6263
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- Ik nog leef
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2006, 15:38   #6264
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jdiezrequejo
- Ik nog leef
wjd

- ik niet weet hoeveel slecht nieuws ik dit weekend nog kan verdragen?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2006, 22:02   #6265
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Zaterdag weer een nieuwe ground voor mij. De AWD-Arena van Hannover 96. Ga mijn eerste Bundesliga-wedstrijd van Aachen bekijken. De eerste in Leverkusen werd kansloos verloren, maar dat kwam ook omdat keeper Nicht er al na 20 minuten uit werd gestuurd. Het stond toen nog 0-0. Tegen Schalke was het afgelopen zaterdag naar wat ik gehoord was een absolute gala-voorstelling, kans op kans voor Aachen en Schalke dat 1 keer voor de pot kwam en scoorde. Doodzonde dus, maar als er zaterdag gescoord wordt is in ieder geval het eerste doelpunt gemaakt

In Wenen ben ik zondagavond naar Rapid Wien-Grazer AK geweest. Leuk om eens mee te maken. Ik wist helemaal niets van het Oostenrijkse voetbal, verwachtte eigenlijk een beetje 1e divisie-idee, weinig toeschouwers, slecht voetbal. Dat laatste was zeker zo, maar dat eerste beslist niet. Zeker 15000 toeschouwers, en een sfeer die ik zelfs in Aachen vaak niet meemaak. Van 2 korte zijden kwam een enorm kabaal de hele wedstrijd. Beide zijden zaten propvol en hadden mooie sfeeracties met papier voor de wedstrijd. Liederen waren best bekend die ze zongen, hoor ze in Duitsland wel vaker.

Grazer scoorde in de 1e helft uit de enige kans 0-1, maar ook Rapid kon zich ondanks een veldoverwicht niet echt kansen creëeren. In de 2e helft werd het snel 0-2 en dachten wij dat het wel afgelopen was. Maar het publiek ging er nog eens achter staan, en nadat eerst 'steht auf für Rapid' ervoor zorgde dat het hele stadion stond ging daarna ook iedereen springen. Machtig mooi gezicht, bij 0-2 achter! Een kwartier voor tijd werden de fans beloond en werd het 1-2. Onwillekeurig waren wij ook blij met het doelpunt, maar net toen ik mijn camera aanzette om sfeerimpressies te filmen viel nog geen 15 seconden later de 1-3. In blessuretijd werd het ook nog 1-4. Na afloop pas uitten de fans hun frustraties middels een fluitconcert.

Wat vooral opviel was dat er in Oostenrijk nauwelijks een Oostenrijker lijkt te voetballen. De prestaties van het Oostenrijkse team zijn eenvoudig te verklaren als je kijkt dat er in beide elftallen (toch de nummers 3 en 4, Rapid 2 jaar geleden nog kampioen) nauwelijks een Oostenrijker voetbalt. Allemaal 2e rangs buitenlanders die nauwelijks binding met de club hebben. Dat blijkt ook de frustratie bij de fans te zijn bleek na navraag bij enkele fans. Maar desondanks staan zij achter hun club, 90 minuten lang. Prachtig

Oostenrijk ben ik ook een paar keer geweest. Karnten, Graz, Mattersburg, Gratkorn nog een paar clubs.. Is eerste divisie op Graz na dan.
Is wel leuk om mee te maken, daar kan alles en mag alles. Opvallend daar vind ik wel de enorme invloed van sponsoring en reclame en de 'gemaaktheid' van sommige clubs om sfeer te maken.
Bart ben je in augustus nog in Villach geweest? Zal het me wel verbeeld hebben, maar toch..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2006, 22:04   #6266
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Die speelde ooit bij die ploeg waartegen Feyenoord ooit Uefa-cup speelde, FC Kärnten. Maar die zijn gedegradeerd. Grazer AK verloor onze 'nationale trots' AZ 2 jaar geleden trouwens nog van. Maar het blijft armoedig..

Heheh ben ooit is met Karnten naar Mattersburg uit geweest, was 4 uur heen in de bus tegen de Hongaarse grens.
Hadden we spandoekie gespoten voor Zafarin. Komtie na de wedstrijd de supporters bedanken hangen er 4 hollanders met een spandoek in de hekken. Hij snapte er niks van, maar nam wel ff de tijd voor een gezellig praatje.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2006, 22:48   #6267
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ben niet in Villach geweest, waar ligt dat ergens?

Bij Rapid was de sfeer op zich niet commercieel ofzo. Gewoon vrij bekende songs, die ze in Duitsland en vaak zelfs in Nederland ook hebben. Voor zover ik weet was de sfeeractie ook niet gesponsord. Maar zou natuurlijk kunnen dat bij kleinere clubs met minder aanhang dat wel het geval is. Kwam er naderhand trouwens achter dat Austria Wien voorronde CL had gespeeld tegen Osasuna (?) meen ik. Hadden we dus ook heen gekund, maarja, je kan niet alles hebben.

Dat het allemaal wel veel commerciëler is blijkt overigens uit die belachelijke club Red-Bull Salzburg Ondanks protesten uit heel Europa (behalve NL deed weer eens niet mee, maar andere clubs uit Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Zweden, Denemarken, Italië en zelfs Amerika!!) kon de traditieclub Austia Salzburg nl overgenomen worden door Dieter Mateschitz van Red-Bull en die veranderde zomaar even de naam, de clubkleuren en het logo. Laszlo Bodnar speelt daar nu overigens en helaas heeft de club nog succes ook

Dave Zafarin is trouwens inderdaad een geschikte gast. Altijd tijd voor een praatje, alleen kon meneer niet zo goed van de drank/drugs afblijven Jammer, was best een talentvolle jongen maar had gewoon niet de discipline om echt als prof te leven. Was altijd een paar kilo te zwaar ook
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 23:02   #6268
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Dat is wat ik bedoel Bart..

Karnten bijvoorbeeld, heet voluit FC Kelag Karnten, is ook een fusie club zonder ziel. Vroeger heette ze Austria Klagenfurt. Nu wordt in den treure vertelt dat Kelag de hoofdsponsor is.

Zo erg als bij Red Bull zie je het niet, maar bijvoorbeeld Sturm Graz heet voluit ook SK Puntigamer Strum Graz. Trouwens wel best bier om te drinken, dat Puntigamer haha!

Maar zo zijn er meer clubs die sponsor namen hebben, en in hun officiele naam verwerkt hebben.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 04:05   #6269
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Te triest, sponsornamen verwerken in de clubnaam...

Hup PSV!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 11:09   #6270
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vond jij het bier niet vaak nogal lauw geserveerd in Oostenrijk trouwens? Heb maar in een paar gelegenheden fatsoenlijk koud bier gedronken. Van als je het getapt wilt hebben moet je ernaar vragen, haha! Gekkenhuis.

De meeste clubs die Wacker in hun naam hebben (Wacker Innsbruck, Wacker Tirol, Wacker Burghausen) zijn allemaal clubs van het Wacker-concern (ik meen energie of iets met chemie). Bayer Leverkusen is weer van het Bayer-concern. Nee, ik vind het maar niets..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 11:18   #6271
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En Roda is van de Juliana Stichting?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 11:43   #6272
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Haha, nee, Juliana Combinatie he Juliana was een van de voorlopers van Roda JC.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 11:51   #6273
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 11:55   #6274
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 23:03   #6275
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jullie zijn Tank zn verjaardag vergeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2006, 11:49   #6276
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jij ook Maar tis ook al een tijdje geleden hé, toen was ik op vakantie trouwens. Evengoed nog de beste wensen, Remko
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2006, 15:19   #6277
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

- Cissé een nog hogere straf heeft bartje
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 11:14   #6278
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Red_Scorpion
Jullie zijn Tank zn verjaardag vergeten.
Leefie ook nog?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 12:56   #6279
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand
- Cissé een nog hogere straf heeft bartje
Tja, need to say anything?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2006, 22:56   #6280
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Fußball / Bundesliga
Aachen: Neuer Trainer nicht in Sicht

Alemannia Aachen hat seine Suche nach einem neuen Trainer intensiviert. Demnach soll ein Nachfolger in dieser Woche gefunden werden. Als mögliche Kandidaten werden vor allem Holger Fach, Jos Luhukay und Co Adriaanse gehandelt.

Der bisheriger Coach Dieter Hecking war überraschend zum Ligakonkurrenten Hannover 96 gewechselt. Sportdirektor Jörg Schmadtke will möglichst schnell den neuen Trainer präsentieren, damit er im Idealfall schon die Vorbereitung auf das nächste Punktspiel bestreiten kann

www.wdr.de

Zou wel lachen zijn, Co bij Aachen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 14:25   #6281
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie ik nou goed dat Alwin EN Remko terug zijn ??
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 19:22   #6282
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Alwin komt vaker langs dan je denkt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2006, 22:03   #6283
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi
Zie ik nou goed dat Alwin EN Remko terug zijn ??
Just wanna have fun!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 17:43   #6284
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook nog een ernstig verlate felicitatie van mijn kant, Remko
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2006, 18:56   #6285
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Bedankt Arthur

Wanneer gaat die ploeg van je promoveren? Heb wel weer zin een een avondje doetinchem!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 12:56   #6286
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door theo tank
Bedankt Arthur

Wanneer gaat die ploeg van je promoveren? Heb wel weer zin een een avondje doetinchem!
Als het zo doorgaat hoeft De Graafschap daar niet eens voor te promoveren joh
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 04:25   #6287
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

DIT ziet er gewoonweg geil uit
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Tabellenfuhrer.JPG‎
Bekeken: 222
Grootte:  44,1 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 10:27   #6288
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

3 wedstrijden verliezen van de 7 en nog bovenaan ook.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2006, 13:28   #6289
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
3 wedstrijden verliezen van de 7 en nog bovenaan ook.
Tot de winst van Aachen gisteren stond de nummer 1 na 6 wedstrijden 6 punten voor op de nummer laatst, en 5 punten boven de degradatiestreep Maar van de laatste 5 Bundesligaduels won Aachen er 4 En tegen Bayern München werd 3 minuten voor tijd de 2-2 onterecht afgekeurd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 18:29   #6290
Bonnie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb jullie gemist
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:07   #6291
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jeetje zeg, allemaal nieuwe mensen hier!

maar wat leuk dat sommige mensen nog steeds zulke lappen tekst hier neerplanten:

waarom houdt trouwens niemand zich meer aan de regels van dit topic?

Is trouwens Assurancetourix al geunbanned?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:09   #6292
Bonnie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AntiKezman
jeetje zeg, allemaal nieuwe mensen hier!

maar wat leuk dat sommige mensen nog steeds zulke lappen tekst hier neerplanten:

waarom houdt trouwens niemand zich meer aan de regels van dit topic?

Is trouwens Assurancetourix al geunbanned?
remmie wat fijn....
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:09   #6293
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

zijn jullie nog wel leerlingen? spons
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:10   #6294
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

bart, spons doet het niet
Bijgesloten Plaatje(s)
 
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:14   #6295
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
zijn jullie nog wel leerlingen? spons
waar bemoei jij je mee dan?

ook merkwaardig: mijn lokatie is helemaal niet amsterdam en ook niet geweest
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:16   #6296
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik heb je anders wel een keer gespot in een kelderkroegje van een of ander schooltje daar. Dacht dat je daar huisveste.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:19   #6297
Bonnie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
zijn jullie nog wel leerlingen? spons
wat is spons?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:20   #6298
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bonnie
wat is spons?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:21   #6299
Bonnie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
oke ik snap het

...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2006, 19:23   #6300
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ik heb je anders wel een keer gespot in een kelderkroegje van een of ander schooltje daar. Dacht dat je daar huisveste.
Phitje = homo
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.